loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 522 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

دقیقه 20 بازی تراکتورسازی - پرسپولیس بود که داور مسابقه در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به بیرون زد.

البته محسن فروزان دروازه بان تراکتورساز جهت توپ را به درستی تشخیص داده بود و شاید اگر توپ داخل چارچوب بود، فروزان آن را مهار می کرد. اگر این توپ گل می شد، ممکن بود پرسپولیس چنین شکست سنگینی را در تبریز تجربه نکند.

Ayhan بازدید : 342 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل پرسپولیس ضمن تبریک این برد به همه مردم و علاقمندان تراکتور و تشکر از همه بازیکنان و کادر فنی اعلام نمود:


بازیکنان تراکتورسازی بدلیل ارائه یک بازی هوادار پسند و زیبا و غیرتمندانه پاداش خوبی دریافت می کنند. همچنین در این هفته تا سقف 80 درصد بازیکنان را شارژ مالی خواهیم نمود.


خاطر نشان می گردد که تا امروز به طور میانگین 60 درصد از قراردادها پرداخت شده است و با این شارژ مالی عملا تراکتورسازی به تعهدات خود عمل نموده است و امیدواریم مسئولین و پشتیبانان این تیم با مساعدت بیشتر در آخرین روزهای لیگ موجبات تسویه حساب با بازیکنان را فراهم نمایند.

کارسازی دریافت این مبلغ با حمایت و  پیگیری سردار پورجمشیدیان و سردار جعفری صورت پذیرفته است و جعفری این موضوع را قبل از بازی به اطلاع سرمربی رسانده بود تا با روحیه بیشتری به زمین بروند که این مهم اتفاق افتاد و تیم موفق شد با نتیجه 4 بر 1 از سد پرسپولیس بگذرد

Ayhan بازدید : 313 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

سياوش اکبرپور در گفت‌وگو با فارس در خصوص پيروزي 4 بر 1 تيمش مقابل تراکتور‌سازي و مشکلات مالي اين باشگاه صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد.

فارس: چطور شد که 4 گل به پرسپوليس زديد؟

 بازي بسيار سنگيني را انجام داديم و فکر مي‌کنم پرسپوليس بعد از دريافت گل اول کمي بازي را رها کرد و همين مسئله موجب شد 3 گل ديگر به اين تيم بزنيم.

 
فارس: فکر مي‌کرديد با اين نتيجه حريف را شکست دهيد؟

 حقيقتا نه. البته پرسپوليس هميشه بزرگ است اما اعتقاد دارم آنها از لحاظ روحي و رواني به هم ريخته‌اند. به عنوان يک ايراني آرزو مي‌کنم اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا موفق باشد.

 
فارس: قلعه‌‌نويي معتقد بود که تراکتور‌سازي در نيمه اول افتضاح بازي کرد. نظر تو چيست؟

 من هم قبول دارم که در نيمه اول خيلي بد بازي کرديم و فکر مي‌کنم در آن نيمه بدترين بازي ليگ را انجام داديم. وقتي به 4، 3، 3 تبديل شديم کلا روند تيممان تغيير کرد و توانستيم در نيمه دوم بازي بهتري را ارائه کنيم.

Ayhan بازدید : 336 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

حاتمي در گفت‌وگو با گل در مورد بازي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« اين بازي بسيار پرهيجان بود. پرسپوليس براي دفاع از حيثيت خود و ما هم براي رسيدن به صدر جدول بازي مي‌كرديم. در نيمه اول آنها يك ضربه پنالتي و چند فرصت ديگر را از دست دادند و اگر موقعيت‌هاي پرسپوليس تبديل به گل مي‌شد كار سختي براي شكست دادن اين تيم داشتيم. با اين حال هيچ كس فكر نمي‌كرد 4 گل به پرسپوليس بزنيم.»


 حاتمي در مورد گلزني‌اش تأكيد مي‌كند:« من قرار نبود بازي كنم چون از ناحيه زانو مصدوم بودم و به زور رسيدم. با اين حال خوشحالم كه دومين گلم را به پرسپوليس زدم. يك‌بار با پيراهن صبا به اين تيم گل زدم و 3 پاس گل دادم و در اين بازي هم يك گل زدم و 2 پاس گل دادم.»


Ayhan بازدید : 441 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

محمد ابراهيمي گوش چپ و راست تراكتورسازي در بازي با پرسپوليس يكي از روزهاي خوبش را پشت سر گذاشت و يك گل ديدني را هم به ثمر رساند.

ابراهيمي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در مورد بازي مي‌گويد:« پرسپوليس هميشه تيم بزرگي است حتي اگر تعدادي از بازيكنانش را در اختيار نداشته باشد. آنها در 20 دقيقه ابتدايي فرصت‌هاي خوبي داشتند ولي خدا را شكر كه توپ‌هاي پرسپوليس تبديل به گل نشد و اگر اين اتفاق مي‌افتاد كار ما سخت مي‌شد.»


ابراهيمي در مورد شانس قهرماني تراكتور ادامه مي‌دهد:« اين درست است كه سپاهان شانس بيشتري براي قهرماني دارد ولي ما نااميد نيستيم. 2 بازي باقيمانده و تا آخر تلاش مي‌كنيم تا بتوانيم به آنچه كه مي‌خواهيم برسيم.»

Ayhan بازدید : 454 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

فلاويو لوپز هافبك گلزن و تأثيرگذار تراكتورسازي در بازي مقابل تراكتورسازي يك روز فوق‌العاده را پشت سر گذاشت.


او علاوه بر اينكه 2 گل به ثمر رساند روي گل فرزاد حاتمي هم تأثير داشت و اين يكي از بهترين بازي‌هاي او در فصل جاري بود. لوپز در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد بازي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« يكي از بهترين بازي‌هاي ليگ امسال را شاهد بوديم. در نيمه اول جريان بازي تا حدودي نگران‌كننده بود و پرسپوليس چند فرصت خوب از جمله يك پنالتي را از دست داد. در نيمه دوم اما شرايط برعكس شد و يك فوتبال استثنايي را انجام داديم. ديگر حرفي باقي نمي‌ماند و من معتقدم تراكتور مستحق پيروزي در اين ديدار بود.»


 لوپز در پاسخ به اين سوال كه قبول داري اگر پنالتي پرسپوليس تبديل به گل مي‌شد شايد نتيجه فرق مي‌كرد كه او مي‌گويد:« نمي‌توان گفت اگر آن پنالتي گل مي‌شد چه اتفاقي مي‌افتاد. شايد مي‌باختيم، شايد مي‌برديم و شايد هم بازي مساوي مي‌شد ولي مي‌توانم يك چيز را با قاطعيت بگويم كه اگر آن پنالتي تبديل به گل مي‌شد، تراكتور آنقدر قدرت داشت كه به بازي برگردد و بتواند پرسپوليس را شكست دهد من خوشحالم كه 3 امتياز حساس را گرفتيم و هزاران هوادار را خوشحال كرديم.»

Ayhan بازدید : 302 جمعه 1391/02/08 نظرات (0)

جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل پرسپولیس ضمن تبریک این برد به همه مردم و علاقمندان تراکتور و تشکر از همه بازیکنان و کادر فنی اعلام نمود:
بازیکنان تراکتورسازی بدلیل ارائه یک بازی هوادار پسند و زیبا و غیرتمندانه پاداش خوبی دریافت می کنند. همچنین در این هفته تا سقف 80 درصد بازیکنان را شارژ مالی خواهیم نمود.
خاطر نشان می گردد که تا امروز به طور میانگین 60 درصد از قراردادها پرداخت شده است و با این شارژ مالی عملا تراکتورسازی به تعهدات خود عمل نموده است و امیدواریم مسئولین و پشتیبانان این تیم با مساعدت بیشتر در آخرین روزهای لیگ موجبات تسویه حساب با بازیکنان را فراهم نمایند.
کارسازی دریافت این مبلغ با حمایت و پیگیری سردار پورجمشیدیان و سردار جعفری صورت پذیرفته است و جعفری این موضوع را قبل از بازی به اطلاع سرمربی رسانده بود تا با روحیه بیشتری به زمین بروند که این مهم اتفاق افتاد و تیم موفق شد با نتیجه 4 بر 1 از سد پرسپولیس بگذرد.

Ayhan بازدید : 282 جمعه 1391/02/08 نظرات (1)

مصطفی دنیزلی پس از شکست 4 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: دو پرسپولیس داریم؛ یکی شب و یکی روز که بازی‌های لیگ جزو پرسپولیس شب است. تا جایی که به بازی هم مربوط می‌شود دو قسمت دارد. تا لحظه‌ای که به دنبال گل زدن هستیم، به روز مربوط می‌شود و زمانی که گل می‌خوریم به بازی شب برمی‌گردد.

وی با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش در این دیدار گفت: قسمت بزرگی از بازیکنان می‌خواهند بگویند که مربی عزیز سال آینده با ما ادامه نده. اگر 25 نفر از بازیکنان را در نظر بگیریم 10 نفر اضافه هستند. در این حالت صحبت زیادی باقی نمی‌ماند.

دنیزلی ادامه داد: می‌توانستیم گل بزنیم اما نمی‌دانم چه طور گل‌های ساده را نمی‌توانیم به ثمر برسانیم و چه طور به سادگی گل می‌خوریم. فقط تا جایی که به من مربوط می‌شود می‌دانم که شرایط خوبی نیست.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: جو بسیار خوبی در تبریز حاکم بود. بعد از اینکه پنالتی را از دست دادیم باز هم موقعیت داشتیم. دقیقا لحظه‌ای که فکر نمی‌کردم و به عقلم خطور نمی‌کرد گل خوردیم. در جریان بازی به فکر هیچ کس نمی‌رسید که چنین  اشتباهاتی صورت بگیرد. ما هم موقعیت خلق کردیم اما تراکتورسازی بهتر استفاده کرد.

Ayhan بازدید : 520 جمعه 1391/02/08 نظرات (0)

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: بازی خوب و پر گلی را در نیمه دوم شاهد بودیم. در نیمه اول بسیار افتضاح بودیم و شاید بدترین بازی دوران مربیگری‌ام نیمه اول این دیدار بود. خوشبختانه در نیمه دوم با تغییر سیستم به پیروزی رسیدیم.

وی  با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان تیمش، تصریح کرد: خیلی از بازیکنان 50 درصد قراردادشان را هم نگرفتند اما به عشق مردم این بازی‌های خوب را انجام می‌دهند. یک سال پر فراز و نشیب را با کمترین امکانات و عشق مردم پشت سر گذاشتم.

قلعه‌نویی ادامه داد: در نیم فصل اول هر موقع تیمم به مشکل می‌خورد و به نیمکت نگاه می‌کردم دلم به حال غریبی خودم می‌سوخت اما خوشبختانه حالا دست و بالمان باز است و هر تغییری که می‌خواهم انجام می‌دهم.

Ayhan بازدید : 348 جمعه 1391/02/08 نظرات (0)

تراکتور سازی - پرسپولیس


پنجشنبه 7 اردیبهشت 91- ورزشگاه یادگار امام تبریز


هفته سی و دوم لیگ برتر


داور: علیرضا فغانی با کمک های: سعید علی نژادیان و محمدرضا منصوری
داور چهارم: سیدمهدی سیدعلی، ناظر داوری: سعید بطحایی


تماشاگر: حدود 50 هزار نفر

کارت زرد: احسان حاج صفی (20) محمد ابراهیمی (66) از تراکتور- امیر حسین فشنگچی (25) ایمون زاید (31)  مهدی مهدوی کیا (87) از پرسپولیس

گل: فلاویو لوپز(50) و (63) فرزاد حاتمی (57)  محمد ابراهیمی (65) برای تراکتورسازی رضا نورمحمدی (79) برای پرسپولیس

تراکتورسازی: محسن فروزان، مرتضی اسدی، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی، فرزاد آشوبی (46 مهدی کیانی)، فلاویو لوپز، رودریگو توزی، قاسم حدادی فر(46 محمد ابراهیمی)، فرزاد حاتمی (88 علی علیزاده) ، سیاوش اکبرپور   سرمربی: امیر قلعه نویی

پرسپولیس: میثاق معمارزاده، رضا نورمحمدی، محمد نصرتی، ممدو تال، امیرحسین فشنگچی (75 ابراهیم شکوری)، حمیدرضا علی عسگر(75 مهدی مهدوی کیا)، مازیار زارع، هادی نوروزی (75 وحید هاشمیان)، غلامرضا رضایی، حسین بادامکی، ایمون زاید  سرمربی: مصطفی دنیزلی

Ayhan بازدید : 282 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای ما مهم موفقیت تراکتور است و من هم اگر در ترکیب ثابت باشم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم خواهم کرد و خیلی دوست دارم برای این هواداران بازی کنم چون احساس آنها را درک می کنم و دوست دارم به عشق آنها هر چه در توان دارم در زمین مسابقه بگذارم. 

مصطفی اکرامی مدافع کناری تیم فوتبال تراکتورسازی از جمله بازیکنانی است که از زمانی که این تیم در دسته یک فوتبال کشور توپ می زد در این تیم حضور دارد. وی که از کم حاشیه ترین بازیکنان تیم است رابطه خوبی با هواداران دارد و هواداران لقب " مصطفی با مرام " را به این بازیکن اختصاص داده اند.

ساعاتی پیش از بازی حساس این تیم مقابل سرخپوشان پایتخت گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم.
Ayhan بازدید : 280 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)

پرسپولیسی ها بالاخره دیشب به تبریز رسیدند.

به گزارش تراکتور اف سی پرسپولیسی ها که قرار بود دیروز با پرواز ظهرتهران تبریز خودشان را به تبریز برسانند به علت نامساعد بودن شرایط جوی تهران و طوفان و گرد و غبار در پایتخت بعد از 6 ساعت سرگردانی در فرودگاه مهرآباد بالاخره توانستند با پرواز شب خودشان را به تبریز برای بازی حساس با تراکتورسازی برسانند.

Ayhan بازدید : 306 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پرسپولیس تیم خطرناکی است و مربی بزرگی هم دارد ولی با این تماشاگرانی که ما داریم بسیار فراتر از آنها هستیم و آنها روز سختی مقابل ما خواهند داشت.  

مهدی کیانی یکی از با اخلاق ترین بازیکنان تراکتورسازی است.

وی چند سالیست که در این تیم توپ می زند و در بین هواداران این تیم محبوبیت خاصی پیدا کرده است به طوریکه پرشورترین هواداران فوتبال کشور لقب " مهدی با تعصب " را برای این بازیکن در نظر گرفته اند. در آستانه دیدار حساس تراکتور – پرسپولیس گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم.
 
وضعیت تیم در آستانه دیدار با پرسپولیس چگونه است؟
خدا را شکر روز به روز بهتر می شویم و بازیکنان و کادر فنی با انگیزه به بازی فردا فکر می کنند و ما هم با توجه به توانایی خط دفاعی پنج هفته هست که شکست نخوردیم و بسیار امیدواریم که بتوانیم پرسپولیس را در مقابل هوادارانمان شکست دهیم.
 
با توجه به روند اخیر دیدارهای پرسپولیس، این تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟
پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و خطرناک است و مربی بزرگی هم دارد ولی ما با این تماشاگرانی که داریم بسیار فراتر از آنها هستیم و آنها مقابل ما روز سختی خواهند داشت.
Ayhan بازدید : 269 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)

سنگربان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من 5 هفته است که گل نخورده ام و امیدوارم این سه هفته با بسته نگه داشتن دروازه ی تیم رکورد 8 هفته بدون گل خورده را بر جای بگذارم

وی که به تازگی حتی به تیم ملی هم دعوت شد یکی از پدیده های سال جاری لیگ برتر فوتبال است.

هواداران تراکتور وی را با لقب " فروزان کاسیاس " صدا می زنند و معتقدند که وی توانایی هایی در حد دروازه بان تیم ملی اسپانیا دارد. در آستانه دیدار حساس تراکتور-پرسپولیس گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم.

در کمتر از 24 ساعت به بازی مقابل پرسپولیس در چه شرایطی قرار دارید؟
تیم در وضعیت خوبی به سر می برد و من هم 5 هفته است که گل نخورده ام و امیدوارم این سه هفته با بسته نگه داشتن دروازه ی تیم رکورد 8 هفته بدون گل خورده را بر جای بگذارم.
 
وضعیت تیم پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟
پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و نباید به شکست هفته ی قبل پرسپولیس نگاه کرد. آنها تمام توانشان را برای این بازی می گذارند تا با نتیجه گیری در این بازی اتفاقات دیدار قبل را به فراموشی بسپارند.
Ayhan بازدید : 263 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

پرسپولیسیها در شرایطی که قرار بود امروز ساعت 16:45 راهی تبریز شوند به دلیل شرایط نامناسب جوّی تبریز و مشکلات پروازی موفق به این کار نشدند.

به گزارش سایت تراکتور اف سی، پرسپولیسی ها بعد از 2 ساعت در فرودگاه مهرآباد سرگردان بودند و این مسئله دنیزلی و بازیکنان را بسیار ناراحت کرده بود. در نهایت این سفر لغو شد و کاروان پرسپولیس راهی هتل آکادمی شد.

قرار است کاروان پرسپولیس صبح فردا عازم تبریز شود.

 با توجه به پیش بینیی سازمان هواشناسی آسمان تبریز فردا نیز ابری و همراه با بارندگی خواهد بود و احتمال اینکه این بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار شود وجود دارد.

Ayhan بازدید : 335 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (1)

اتفاقات حاشیه ای فوتبال که گاها خود را بر متن جریانات آن غالب می کند همواره با این رشته ورزشی بوده وهست وتنها به نسبت اتفاقات، فرکانس های آن است که متغیر بگوش می رسد.داستان علی کریمی وهواداران تراکتور سازی از دیدار تیم های استیل آذین وتراکتور سازی دردور رفت فصل نهم رقابت های لیگ برتر کلید خورد ، اتفاقاتی که منجر به این شد تا این بازیکن نامی بار ها از سفر به این شهر وانجام بازی در مقابل تیم میزبان خود داری کند ، اما به نظر بعد گذشت سه سال اینک در واپسین هفته های فصل یازدهم ابر های تیره به کناری رفته وسو تفاهمات به پایان خود نزدیک می شود .

Ayhan بازدید : 302 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز نام 7 بازیکن را از لیست خود خط زد.

 شیث رضایی، ادو کوویچ، پولادی، مهرداد اولادی، علی کریمی، سامان آقازمانی و محمد نوری 7 بازیکنی بودند که پرسپولیس را در سفر به تبریز همراهی نخواهند کرد.

در مورد کریمی برخی عنوان کردند مصدوم است و برخی معتقدند این بازیکن تمایلی برای سفر به تبریز نداشت و پس از گفتوگو با دنیزلی قرار است در این بازی استراحت کند. پزشک پرسپولیس مصدومیت این بازیکن را رد کرده است. پرسپولیسیها پس از بازی با تراکتورسازی پنجشنبه شب به تهران بازخواهند گشت.

چشمه سری در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد غیبت کریمی در سفر به تبریز اظهار داشت: این بازیکن از نظر ما مصدومیتی ندارد و به خاطر کارهای شخصی خود با هماهنگی با کادر فنی به تبریز نمیآید.

وی افزود: مهرداد اولادی نیز زیرنظر کمیته پزشکی کار خود را دنبال میکند و اگر مشکلی نیاید از روز شنبه دویدن را شروع خواهد کرد ولی ما نگران وضعیت شیث رضایی هستیم. چون عضله او پارگی دارد و باید تحت نظر باشد.

علی کریمی نیز در تمرینات امروز حضور نداشت. غیبت او باتوجه به اینکه خاطره خوشی از رویارویی با تراکتورسازی در تبریز ندارد کمی مشکوک بود. گفته شد کریمی قبل از تمرین زودتر آمده و پس از تمرین اختصاصی ورزشگاه را ترک کرده است.

Ayhan بازدید : 319 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

هفته سي و دوم

پنجشنبه 7/2/91
تراکتورسازي- پيروزي – ساعت 16:30- يادگار امام(ره) - تبريز
عليرضا فغاني-سعيد علي نژاديان-محمد رضا منصوري-سيد مهدي سيد علي-ناظر:سعيد بطحائي

فولادمبارکه-شاهين –ساعت 17-فولادشهر اصفهان


سعيد مظفري زاده-مسعود فرح نيا-غلام آموزگار-پيمان فرخي مهر-ناظر:حيدر شکور

Ayhan بازدید : 371 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

تلخ‌تر از آنچه در شكست حقارت‌بار برابر سايپا رخ داد، حكايت امروز مصطفي دنيزلي است و دست‌هاي خالي‌اش. اينكه با همين دست خالي او بايد پرسپوليس را به ميدان نبردي بفرستد كه در سوي ديگرش تراكتورسازي ايستاده؛ آن هم با انگيزه‌اي مثال‌زدني به خاطر نزديك‌تر شدن به دروازه آسيا.

پرسپوليس هم البته چاره‌اي پيش رو ندارد جز بردن اين بازي كه پيش درآمدي است براي رويارويي دوباره با الهلال تا حيثيت زير سوال رفته‌اش را بازيابد؛ اتفاقي كه بسته به هنر افندي است در بازي گرفتن از اين سرخ‌هاي خسته و بي‌انگيزه. نگاه اول دنيزلي بدون شك به دروازه است، جايي كه آسمير آودوكيچ به اجبار سهمي از آن ندارد و حسين هوشيار هم با آنچه مقابل سايپا از سر گذراند، نمي‌تواند گزينه‌اي مطمئن برايش باشد. پس دوباره نوبت مي‌رسد به ميثاق معمارزاده كه شرايط امروز هوشيار را پيش‌تر بارها تجربه كرده است. او را در بازي با تراكتورسازي درون دروازه پرسپوليس خواهيم ديد و يك خط جلوتر از او محمد نصرتي و عليرضا نورمحمدي تنها انتخاب‌هاي مصطفي دنيزلي هستند براي بخش مياني خط دفاع. دست راست آنها عليرضا محمد مي‌ايستد كه بعد از 2 ماه، دوباره قرعه بازي به نامش خورده و در جناح مقابل، ابراهيم شكوري بازي خواهد كرد. او هم البته يكي از پراشتباه‌ترين‌هاي بازي پيش بود اما همان گلي كه زد، جانش را خريد تا مجبور به نيمكت‌نشيني نباشد.

Ayhan بازدید : 299 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

هتل محل اقامت سرخپوشان در شهر تبریز به دلیل حضور تیم میزبان تغییر کرد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) عازم تبریز می‌شود. قرمزپوشان در این شهر در هتل شهریار اقامت خواهند کرد.

این در حالی است که پیش از این قرار بود سرخپوشان در هتل پارس این شهر اسکان یابند اما بدلیل حضور تیم فوتبال تراکتورسازی در این هتل، تیم پرسپولیس در هتل شهریار تبریز اقامت خواهد داشت

پرسپولیسی ها ساعت 16:50 روز چهارشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک می کنند و  در هتل پارس این شهر اسکان خواهند یافت.

دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.  کاروان پرسپولیس پس از این بازی، بلافاصله راهی فرودگاه شده و ساعت 20:10 به تهران باز می گردد.

Ayhan بازدید : 273 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

امیرقلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نیز پشت خط تلفنی آمد. فردوسی پور سوالهایی را از قلعه نوعی در خصوص برگزاری همزمان بازیهای هفته سی ویکم انجام داد و سرمربی تراکتور نیز در پاسخ به او برآمد.فردوسی پور سوالهای خود را در حین توضیحات قلعه نوعی بیان میکرد که این امر باعث شد که سرمربی تراکتور خطاب به فردوسی پور بگوید: از اول برنامه تمام تیکه های خود را انداخته ای، از علی گرفته و مسائلی که درباره برگزاری همزمان بازیها مطرح کرده ای، حال ساکت شو و بگذار من جواب سوالهایت را بدهم. اگر من پشت خط آمده ام باید صحبت کنم اگر نه که تلفن را قطع کنم! این صحبتهای قلعه نوعی فردوسی پور را متعجب کرد و او خطاب به سرمربی تراکتور گفت: آقای قلعه نوعی ادبیات قشنگی دارید؛ قلعه نوعی هم در جواب او گفت این لحن من به برنامه شما میخورد.

همچنین به گزارش خبرآنلاین؛دیشب در برنامه نود امیر قلعه نویی درگیری لفظی و یک طرفه ای را به وجود آورد.او که روی خط برنامه آمده بود تا مهمان تلفنی فردوسی پور باشد وقتی داشت در مورد راه آهن و حواشی آن حرف می زد عادل بین حرف هایش پرید تا با قطع کردن حرف های او سوال دیگری را مطرح کند که این واکنش قلعه نویی را به همراه داشت:«امشب خیلی تیکه انداختی.ساکت باش بذار من حرف بزنم.اگر من را روی خط آورده ای اجازه بده تا حرفم را بزنم.امشب خیلی خوشمزه بودی و مدام می گفتی علی ها پشت صحنه هستند و ...»این در حالی بود که فردوسی پور هم در جواب قلعه نویی گفت:«واقعا ادبیات شما خیلی جالب است.»که قلعه نویی هم گفت:«در برنامه شما باید همین طور حرف بزنم.»

Ayhan بازدید : 311 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)


همانطور که میدانید پنجشنبه ساعت 16:30تراکتور میزبان پرسپولیس خواهد بود، بنابراین برای نتیجه گیری تراکتور در این زمان حساس باید از اشتباهات گذشته درس گرفته و بر نقاط قوت مان بیافزاییم.

 به همین دلیل نکاتی را خدمت تراختورچی ها عرض می نماییم که البته همه این نکات را بهتر از من میدانند:

1- قبل از همه چیز توکل بر خدا و ائمه اطهار همیشه مد نظرمان باشد .

2-   با توجه به موقعیت تیممان در جدول و شرایط فوق العاده حساس حاکم بر مسابقات از هرگونه اعمال و یا رفتاری که موجب حاشیه سازی برای تیم میشود جدا خودداری فرمایید و سعی کنید تمامی انرژی خود را صرف تشویق تیم در حین بازی کنید

3- اختلاف علی کریمی و همچنین محمد نصرتی با هواداران تراکتور برای ما در این بازی بی معنی میباشد و هرکس بخواهد به این قضیه دامن بزند دشمن تراکتور میباشد چرا که تمامی دوربینهای تلوزیونی روز پنج شنبه میخواهند به این موضوع بپردازند تا تراکتور را از رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر  دور کنند، پس برای ما علی کریمی با فشنگچی هیچ فرقی ندارد و هیچ گونه حساسیتی روی این بازیکن نباید نشان دهیم
Ayhan بازدید : 324 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

تیم بیروزی ساعت 16:50 روز چهارشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک می کنند و در هتل پارس این شهر اسکان خواهند یافت.دیدار تیم های  بیروزی  و تراکتورسازی روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود. کاروان پرسپولیس پس از این بازی، بلافاصله راهی فرودگاه شده و ساعت 20:10 به تهران باز می گردد

Ayhan بازدید : 193 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

محمدحسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به بازی زیبا و پر از شور و نشاط تیم تراکتورسازی عصر روز یکشنبه برابر راه آهن از خود ارائه داد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بزرگترین اتفاق این بازی قطعی شدن حضور تراکتورسازی در آسیا بود و همه از این اتفاق خوشحالیم و این موضوع مهم را به هواداران تراکتورسازی تبریک می گوییم.

وی با اشاره به اینکه راه‌آهن برخلاف دیدارهای گذشته برابر تراکتورسازی روز پرفروغی را نداشت افزود: حداقل 10 موقعیت گل 90 درصدی را در این بازی از دست دادیم ولی خوشبختانه در دقایق آخر به گل پیروزی بخش رسیدیم تا هم مدعی قهرمانی باشیم و هم حضورمان در آسیا را قطعی کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به حضور پرشور هواداران و شور و نشاطی که این موضوع در بازی روز گذشته ایجاد کرده بود در خصوص برنامه تراکتورسازی برای حضور موفق در لیگ قهرمانان سال آینده آسیا ادامه داد: این پتانسیل در تبریز وجود دارد که بتوانیم در این مسابقات هم از نظر فنی و از نظر حضور هواداران از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. ما در این راستا توانایی های تیم خود را بالا خواهیم برد. البته نه تیم امسالمان ضعیف بود و نه تیم سال آینده مان ضعیف خواهد بود بلکه تیم قدرتمند را خواهیم بست تا از دو پوئن تیم قدرتمند و هواداران پرشور فوتبالی در آسیا برای دفاع از آبروی فوتبال ایران استفاده کنیم.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 449
  • بازدید ماه : 1,808
  • بازدید سال : 15,556
  • بازدید کلی : 683,810