loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 430 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (0)
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، برخی افراد معتاد در تونل منتهی به جایگاه 21 ورزشگاه آزادی به استعمال مواد مخدر آنهم بدون کوچکترین نگرانی مشغول بودند!

 

ورزشگاه آزادی که پذیرای مهمترین بازی های ملی و باشگاهی کشورمان است این روزها با عدم نظارت دقیق از سوی مسوولان به محلی برای برخی افراد فرصت طلب تبدیل شده است که ادامه این روند، شان و جایگاه ورزش و فوتبال کشور را زیر سوال خواهد برد!

 

 به گزارش جهان نیوز در جریان بازی شب گذشته استقلال و ذوب آهن برخی رفتارهای عجیب در بخش هایی از این ورزشگاه ملی مشاهده شده که نشان می دهد مسوولان به اندازه ای که بیرون ورزشگاه با خلافکاران برخورد می کنند، داخل ورزشگاه دغدغه ای ندارند و آنها را به حال خود رها کرده اند؛ در حالیکه با توجه به حضور جوانان و حتی کودکان در محیط ورزشگاهها می بایست با این ناهنجاری ها به شدت برخورد شود.

 

شب گذشته در جریان برگزاری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، برخی افراد معتاد در تونل منتهی به جایگاه 21 ورزشگاه آزادی به استعمال مواد مخدر آنهم بدون کوچکترین نگرانی مشغول بودند! این افراد که ظاهرا برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند به راحتی از انواع مواد مخدر استفاده می کردند و برخی تماشاگران رهگذر نیز با تعجب آنها را می نگریستند! افسوس مندانه وقتی خبرنگار ما به پیگیری ماجرا پرداخت، متوجه شد که این منطقه از ورزشگاه آزادی به محل تجمع این افراد معتاد معروف است و در جریان همه مسابقات چنین صحنه هایی مشاهده می شود.

 

انتظار می رود مسوولان انتظامی هرچه سریعتر با این معضل برخورد و آن را ریشه کن نمایند تا علاوه بر فضای بد فرهنگی حاکم بر ورزشگاهها دیگر نگران چنین موضوعاتی که خطرناک تر از فحاشی به داور و استفاده از الفاظ رکیک است نباشیم.

Ayhan بازدید : 280 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)

پرسپولیسی ها بالاخره دیشب به تبریز رسیدند.

به گزارش تراکتور اف سی پرسپولیسی ها که قرار بود دیروز با پرواز ظهرتهران تبریز خودشان را به تبریز برسانند به علت نامساعد بودن شرایط جوی تهران و طوفان و گرد و غبار در پایتخت بعد از 6 ساعت سرگردانی در فرودگاه مهرآباد بالاخره توانستند با پرواز شب خودشان را به تبریز برای بازی حساس با تراکتورسازی برسانند.

Ayhan بازدید : 269 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)

سنگربان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من 5 هفته است که گل نخورده ام و امیدوارم این سه هفته با بسته نگه داشتن دروازه ی تیم رکورد 8 هفته بدون گل خورده را بر جای بگذارم

وی که به تازگی حتی به تیم ملی هم دعوت شد یکی از پدیده های سال جاری لیگ برتر فوتبال است.

هواداران تراکتور وی را با لقب " فروزان کاسیاس " صدا می زنند و معتقدند که وی توانایی هایی در حد دروازه بان تیم ملی اسپانیا دارد. در آستانه دیدار حساس تراکتور-پرسپولیس گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم.

در کمتر از 24 ساعت به بازی مقابل پرسپولیس در چه شرایطی قرار دارید؟
تیم در وضعیت خوبی به سر می برد و من هم 5 هفته است که گل نخورده ام و امیدوارم این سه هفته با بسته نگه داشتن دروازه ی تیم رکورد 8 هفته بدون گل خورده را بر جای بگذارم.
 
وضعیت تیم پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟
پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و نباید به شکست هفته ی قبل پرسپولیس نگاه کرد. آنها تمام توانشان را برای این بازی می گذارند تا با نتیجه گیری در این بازی اتفاقات دیدار قبل را به فراموشی بسپارند.
Ayhan بازدید : 263 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

پرسپولیسیها در شرایطی که قرار بود امروز ساعت 16:45 راهی تبریز شوند به دلیل شرایط نامناسب جوّی تبریز و مشکلات پروازی موفق به این کار نشدند.

به گزارش سایت تراکتور اف سی، پرسپولیسی ها بعد از 2 ساعت در فرودگاه مهرآباد سرگردان بودند و این مسئله دنیزلی و بازیکنان را بسیار ناراحت کرده بود. در نهایت این سفر لغو شد و کاروان پرسپولیس راهی هتل آکادمی شد.

قرار است کاروان پرسپولیس صبح فردا عازم تبریز شود.

 با توجه به پیش بینیی سازمان هواشناسی آسمان تبریز فردا نیز ابری و همراه با بارندگی خواهد بود و احتمال اینکه این بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار شود وجود دارد.

Ayhan بازدید : 299 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

هتل محل اقامت سرخپوشان در شهر تبریز به دلیل حضور تیم میزبان تغییر کرد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) عازم تبریز می‌شود. قرمزپوشان در این شهر در هتل شهریار اقامت خواهند کرد.

این در حالی است که پیش از این قرار بود سرخپوشان در هتل پارس این شهر اسکان یابند اما بدلیل حضور تیم فوتبال تراکتورسازی در این هتل، تیم پرسپولیس در هتل شهریار تبریز اقامت خواهد داشت

پرسپولیسی ها ساعت 16:50 روز چهارشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک می کنند و  در هتل پارس این شهر اسکان خواهند یافت.

دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.  کاروان پرسپولیس پس از این بازی، بلافاصله راهی فرودگاه شده و ساعت 20:10 به تهران باز می گردد.

Ayhan بازدید : 324 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

تیم بیروزی ساعت 16:50 روز چهارشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک می کنند و در هتل پارس این شهر اسکان خواهند یافت.دیدار تیم های  بیروزی  و تراکتورسازی روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود. کاروان پرسپولیس پس از این بازی، بلافاصله راهی فرودگاه شده و ساعت 20:10 به تهران باز می گردد

Ayhan بازدید : 261 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

طبق آن چیزی که در فهرست ناظران داوری وجود دارد دقیقی دو اخطاره بوده و از نظر سازمان لیگ این بازیکن هیچ مشکلی برای بازی با پرسپولیس نداشته است.

 رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال درخصوص تغییر شماره پیراهن دقیقی در نیم فصل اول و دوم که این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات شده است، گفت: ما به شماره بازیکنان کاری نداریم و همه موارد را قبل از مسابقه چک کردیم. باز هم می‌گویم طبق قانون هیچ مانعی برای بازی کردن دقیقی وجود نداشته است.

عزیزالله محمدی گفت: قطعا نتیجه بازی پرسپولیس با شهرداری تبریز تغییری نمی‌کند و همان نتیجه تساوی ثبت می‌شود.

بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرداری تبریز در حالی روز دوشنبه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که بعد از مسابقه گفته شد سعید دقیقی، مهاجم تیم شهرداری سه اخطاره بوده و نباید در این دیدار به میدان می‌رفته است.

 در صورت بازی کردن یک بازیکن سه کارته نتیجه بازی باید 3 بر صفر به سود تیم مقابل اعلام شود.

Ayhan بازدید : 256 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

پرسپولیس،‌ دنیزلی سرمربی پرسپولیس در برنامه جدیدی تصمیم گرفت بازیکنان روزانه پس از هر تمرین، برای خوردن ناهار در مجموعه درفشی فر حضور داشته و پس از آن برای استراحت راهی منازلشان شوند، همانطور که دو روز گذشته چنین برنامه ای به اجرا در آمد.

 آخرین تمرین سرخپوشان قبل از سفر به تبریز، فردا (یکشنبه) در مجموعه ورزشی پرسپولیس برگزار می شود. بازیکنان روز یکشنبه پس از تمرین راهی هتل المپیک شده و از آنجا با اتوبوس اختصاصی باشگاه راهی فرودگاه مهرآباد می شوند و ساعت 15:30 با پرواز ایران ایر تهران را به مقصد تبریز ترک می کنند.

* پرسپولیس روز دوشنبه بعد از بازی با شهرداری تبریز ساعت 21 به تهران باز می گردد. ضمن اینکه مصطفی دنیزلی از مسئولان باشگاه درخواست کرده که بازیکنان این تیم با پرواز ساعت 19 به تهران بازگردند.

* محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن جوان سرخپوشان با هماهنگی با کادر فنی، پس از بازی روز دوشنبه و بازگشت به تهران، قصد دارد جهت حضور در اردوی تیم ملی جوانان کشور به مدت یک هفته به روسیه سفر کند.

* محمد نصرتی مدافع پرسپولیس با هماهنگی مصطفی دنیزلی قرار است سرخپوشان را در سفر به تبریز همراهی کند.

* ابراهیم شکوری به دلیل حضور در کلاس دانشگاهی اش با پرواز ساعت 17روز یکشنبه به اردوی قرمزپوشان در تبریز ملحق می شود.

Ayhan بازدید : 396 پنجشنبه 1390/10/08 نظرات (0)

رضا عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس عنوان کرد: طبق قانون فدراسیون فوتبال تیم‌های بدهکار از جمله استقلال پرسپولیس و راه‌ آهن نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس از ثبت قرارداد زادکوویچ مهاجم جدید باشگاه استقلال که شب گذشته با مسئولان استقلال به هیئت فوتبال آمده بود، ممانعت به عمل آمد و به جهت بدهی باشگاه استقلال از ثبت قرارداد این بازیکن جلوگیری کردیم. ضمن اینکه زاید مهاجم جدید باشگاه پرسپولیس نیز به همین دلیل نمی‌تواند در هیئت فوتبال قراردادش را ثبت کند.

عابدینی خاطرنشان کرد:‌ تنها این تیم‌ها بدهی ندارند و تیم‌های تراکتورسازی، شاهین بوشهر و صبای قم و چند تیم دیگر بدهکار نیز هستند که نمی‌توانند در هیئت‌های فوتبال استان‌های خود قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.

دبیر هیئت فوتبال تهران در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیسی‌ها می‌توانند قرارداد مصطفی دنیزلی سرمربی جدید خود را ثبت کنند یا خیر به فارس ‌گفت: در این مورد نام باشگاه پرسپولیس اعلام شده و اسمی از بازیکن یا کادر فنی به  میان نیامده است.

Ayhan بازدید : 236 جمعه 1390/09/18 نظرات (0)

رضا ریاضتی در پایان نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس، پیش از شهرآورد 73 ضمن بیان مطلب فوق گفت: در طرح جدیدی که در نظر گرفته شده است، هواداران با حضور در سایت باشگاه و وارد کردن مشخصات خود با کد ملی ثبت نام می کنند تا بتوانیم آماری دقیق از تعداد هواداران بدست آوریم. وی ادامه داد: برخلاف مدیریت‌های گذشته که برای ثبت نام ابتدا از هواداران پول گرفته می شد در این طرح ما هواداران را شناسایی می کنیم و جوایزی از سوی مدیران باشگاه برای آنها در نظر گرفته می شود.

 مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برای شهرآورد هم جوایزی از قبل تهیه شده که بعد از بازی با قرعه کشی به هواداران اهدا خواهد شد. ریاضتی در پایان گفت: در این طرح ضمن شناسایی تعداد هواداران واقعی باشگاه از سوی مدیریت برای آنها جوایزی از جمله وسیله نقلیه، سفرهای زیارتی مکه و کربلا و جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 1,788
  • بازدید سال : 15,536
  • بازدید کلی : 683,790