loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 222 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

تراكتور بعد از 3 برد پیاپی كه 2 بازی آن در بیرون از خانه بدست آمده است از نظر فنی به آمادگی قابل قبولی دست یافته و برای برد در این بازی برنامه ریزی كرده تا قبل از تعطیلات لیگ با توجه به بازی سخت استقلال و صبای قم بتواند به صدر جدول صعود كند . تراكتور برای بازی فوق هیچ محروم و مصدومی ندارد و تمامی بازیكنان در آمادگی مطلوبی به سر میبرند .

برای تراكتور در این دیدار كه بعد از مدتها با حضور تماشاگران خود در استادیوم یادگار به میدان میرود فقط بابرد میتواند به خواسته های خود دست یابد

شهرداری كه بازی های امسال را با 2 تساوی پیاپی شروع كرده بود با یك بازی كم اشتباه توانست پرسپولیس را در تهران نقره داغ كند ولی هفته گذشته علی رغم بازی هجومی و روان مقابل سپاهان اسر حرفه ای گری سپاهان گردید و در استادیوم یادگار مغلوب این تیم شد شهرداری كه نمیخواهد دومین بازی پیاپی خود در استادیوم یادگار امام را واگذار كند دست به آب و آتش خواهد زد تا دست خالی از میدان بیرون نیاید

بازیكنان تاثیر گذار برای تراكتور : مرتضی اسدی بازیكن باتجربه و كاپیتان این و تیم یكی از بازیكنان تاثیر گذار خواهد بود ، مهدی كیانی همانند 3 فصل گذشته همچنان یكی از وزنه های تراكتور محسوب میشود و اشپیتیم آرفی هم میتوانند در این بازی از بازیكنان تاثیر گذار باشد و البته نمیتوان از حضور محمد ابراهیمی به سادگی گذشت

بازیكنان تاثیر گذار برای شهرداری : ابراهیم میرزاپور در چهار هفته گذشته جزء بازكنان خوب شهرداری بوده میتواند در بازی با تراكتور سرنوشت بازی را تعیین كند ، میثم بائو یكی از ستارگان ملی پوش شهرداری كه در هفته های اخیر آماده نشان داده كه با اضافه شدن به خط حمله به حملات شهرداری زهر بیشتری میدهد اما مسعود دقیقی بازیكن زهر دار و سرعتی كه با تكنیك فوق العاده در تك فرصت های ایجاد شده زهر خود را میریزد

و اما تماشاگران كه بعد از هفته ها برای اولین بار بازی تراكتور در استادیوم یادگار تماشا خواهند كرد برای این بازی شعار " آذربایجان تیملری فرق ایلمز رنگلری " را سر خواهند داد و برایشان برد و باخت فرقی نخواهد داشت ، تماشاگران داربی آذربایجان در بازی فوق به دنبال اهداف بزرگ تری هستند كه آن هم حركت نمادین آغاز بازی كه با آوردن بطری آب معدنی به استادیوم برای گوشزد كردن مشكلات دریاچه ارومیه میباشد كه امیدوارند ، بتوانند با شعارهای حین بازی " گلین گداخ آغلیلخ ، اوروم گولون دولدوراخ " و " آذربایجان جانیمز ، اوروم گلی قانیمز " به گوش مسئولان برسانند كه فوتبال فقط بازی فوتبال نیست و از فوتبال بتوانند مسایل زیست محیطی و مشكلات دریاچه ارومیه را به گوش مسئولان كشور برسانند

در حاشیه : طبق آخرین اخبار رسیده از ارومیه دهها دستگاه اتوبوس از ارومیه با بسته های آب معدنی عازم تبریز هستند تا در این حركت بزرگ سهیم باشند

Ayhan بازدید : 165 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

اتفاقات تکان دهنده و تلخ بازی داماش – تراکتورسازی به قدری زشت و ناشایست بود که برنامه نود از پخش تصاویر آن خودداری کرد تا حرمت ارزش‌های قابل احترام برای مردم ایران حفظ شود، برخورد احساسی برخی تماشاگر نماها و شعارهای تحریک آمیز آنها در غالب اعتراض به تصمیمات داوری که باعث شد این شعارها به صورت فراگیر در ورزشگاه محل بازی داماش – تراکتورسازی از سوی بخشی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی سر داده شود اگر در هر کشور دیگری رقم می‌خورد با محرومیت‌های سنگینی رو به رو می‌شد اما در اوج ناباوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سادگی از کنار این اتفاقات عبور کرد.

 مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز که در مدت‌ حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته‌اند از پتانسیل هواداران خود به خوبی سود ببرند یک بار دیگر ناتوانی خود در کنترل هواداران خود را در رقابت‌های لیگ برتر را به اثبات رساند تا مشخص شود آنها از تاثیرگذاری کافی در میان هواداران خود برخوردار نیستند تا آنها را متقاعد کنند که تنها به مسائل فوتبالی بپردازند و از دامن زدن به مسائل سیاسی پرهیز کنند.

هتک حرمت عده‌ای تماشاگرنما در حاشیه بازی داماش- تراکتورسازی به خلیح همیشگی فارس و تشویق واژه موهن و جعلی (خ.ل.ی.ج.ع.ر.ب.ی) از سوی بخش قابل توجهی از هواداران تراکتورسازی در بازی این تیم مقابل داماش نشان می‌دهد مدیران این باشگاه نه تنها در مدت حضور خود عملکرد مناسبی نداشتند بلکه با عملکرد ضعیف خود زمینه پیدایش چنین اتفاقاتی را فراهم آوردند.

Ayhan بازدید : 204 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
لتیبتبیتبتیبلسبلسبلسبل
انمانم
لتنلهلبهن
نلات
بابلهبلعهلع
باتبغتب
بلعنبلهنلع

Ayhan بازدید : 184 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران با نامناسب دانستن قرارداد مسوولان سازمان لیگ برتر با شركت ایرانسل گفت: سال ها با كشور های حاشیه خلیج همیشه فارس مبارزه نكرده ایم كه امروز این دوستان به آسانی هویت ملی ما را بفروشند.

داریوش مصطفوی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: نام خلیج فارس در زمانی كه من دبیر فدراسیون بودم پیشنهاد داده شد و كیومرث هاشمی معاون وقت سازمان تربیت بدنی نیز در آن زمان شاهد نامگذاری لیگ برتر فوتبال ایران با نام خلیج همیشه فارس بود.
وی ادامه داد: در زمان مدیریت ما نیز شركت های بسیاری برای خرید نام لیگ برتر اقدام كردند اما به دلیل اینكه خلیج همیشه فارس هویت ملی ما بوده و جایگاه رفیعی دارد ، این كار را انجام ندادیم.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران گفت: حركت امروز مسوولان فدراسیون فوتبال توهینی است به نام خلیج همیشه فارس و هویت ایرانی ما كه امیدوارم این افراد بدانند چه كاری انجام داده اند.

Ayhan بازدید : 426 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
صمد مرفاوی در گفت و گویی اختصاصی با خبرآنلاین از بازی جنجالی تیمش با استقلال سخن گفت

فرهاد عشوندی:«من سر حرفی که زدم هستم. هر کسی می تواند از حرف هایم هر برداشتی داشته باشد اما...» این صمد مرفاوی است که بعد از جنجال به پا شده بر سر اتفاقات بازی استقلال و مس ، لب به سخن می گشاید. سرمربی سابق استقلال که بعد از شکست مس برابر آبی های پایتخت گفته بود :« آنها با تقلب بازی را بردند.» یک روز پس از جنجال های ایجاد شده درباره ارتباط مظلومی با ماوراء الطبیعه ، در گفت و گویی با خبرآنلاین ، از همه اتفاقات بازی جنجالی استقلال و مس سخن می گوید.

Ayhan بازدید : 330 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
مدیر روابط عمومی دادگستری استان البرز گفت:« حکم قاتلان روح الله داداشی فردا صادر می‌شود.»

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از مدیر روابط عمومی دادگستری استان البرز فرید نجف نیا ضمن بیان این مطلب گفت:« نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل روح الله داداشی روز ۱۵ مرداد با حضور پنج قاضی و مستشار برگزار شد. در پایان جلسه رسیدگی، حکمی برای متهمان صادر نشد و تصمیم گیری به بعد موکول شد که براساس آن، احتمال تشکیل جلسه بعدی برای رسیدگی به این پرونده وجود داشت.»
مدیر کل روابط عمومی دادگستری استان البرز در ادامه با بیان این مطلب که جزییات پرونده درباره احتمال شرب خمر و یا اجیر شدن متهمان تا کنون اعلام نشده است، ادامه داد:« بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته، تکرار جلسه رسیدگی به این پرونده منتفی است و حکم قاتلان قوی‌ترین مرد ایران و جهان تا فردا دیگر صادر می شود.»

Ayhan بازدید : 180 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

روابط عمومی سازمان لیگ اعلام كرد محل برگزاری بازی دو تیم داماش گیلان و تراكتورسازی تبریز از هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال ایران  از ورزشگاه عضدی رشت به ورزشگاه سردار جنگی انتقال یافت.

این بازی چهارشنبه شب ساعت 22 برگزار می شود.

Ayhan بازدید : 269 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

کمیته انضباطی تیم فوتبال پرسپولیس را 10 میلیون تومان جریمه کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شاهین بوشهر و پرسپولی در هفته دوم لیگ برتر در بوشهر برگزار شد.

 تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم میزبان انجام شد و برخی از تماشاگران شاهین به سوی بازیکنان تیم پرسپولیس نور لیزر پرتاب کردند. بر همین اساس کمیته انضباطی فقط به تذکر تیم شاهین بسنده کرد و در صورت تکرار به تنبیهات شدیدتری محکوم می‌شود.

 دیدار بین دو تیم شهرداری تبریز و سایپای کرج در حالی در تبریز برگزار شد که تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم شهرداری تبریز نسبت به داوران مسابقه صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم شهرداری تبریز را به پرداخت مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

 همچنین در این مسابقه بازیکن تیم شهرداری تبریز؛ نبی الله باقری ها و بازیکن تیم سایپا ؛ کریم انصاری فرد با یکدیگر درگیر و منجر به اخراج هر دو بازیکن از زمین مسابقه شد که بر همین اساس کمیته انضباطی بازیکنان فوق را به پرداخت مبلغ دومیلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

 در دیدار دو تیم پرسپولیس و ملوان بندرانزلی تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس و تیم ملوان بندرانزلی فحاشی و اهانت نسبت به هواداران و داور مسابقه صورت گرفت ، بر همین اساس کمیته انضباطی تیم ملوان بندرانزلی را به توبیخ کتبی با درج در پرونده و مبلغ سی میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد و تیم پرسپولیس را نیز به توبیخ کتبی در پرونده و مبلغ ده میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. ضمنا هر دو تیم در نیمه دوم مسابقه با 2 دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شدند و کمیته انضباطی هر دو تیم را به مبلغ چهارصد هزارتومان جریمه نقدی محکوم کرد.

 

Ayhan بازدید : 189 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
در رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری بهداد سلیمی توانست رکورد جهان را بشکند.

به گزارش خبر آنلاین ، در روزی که محل تمرین تیم ملی وزنه‌برداری میهانان ویژه‌ای چون ذوالفقارنسب، حسین رضازاده، مرتضی زرین گل، داراب ریاحی و برخی از مسئولان ورزشی استان زنجان را به خود می‌دید، ملی پوشان وزنه‌برداری سنگ تمام گذاشتند و اکثر آنها با مهار وزنه‌هایی که تا قبل از آن موفق به مهارش نشده بودند تحسین حاضرین در سالن را برانگیختند.

Ayhan بازدید : 305 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
سپاهان سومین تیم تاریخ لیگ برتر است که از مرز ۵۰۰ امتیاز در لیگ برتر عبور می کند.

تیم سپاهان با پیروزی مقابل نفت آبادان و کسب ۳ امتیاز این بازی ، از مرز ۵۰۰ امتیاز در لیگ برتر عبور کرد و مجموع امتیازات خود در لیگ برتر را به ۵۰۲ رساند.
سپاهان بعد از پرسپولیس و استقلال، سومین تیم تاریخ لیگ برتر است که از مرز ۵۰۰ امتیاز عبور کرد. این تیم در ۱۱ دوره حضور در لیگ برتر، تاکنون ۳۰۷ بازی انجام داده و به طور متوسط از هر بازی ۶/۱ امتیاز کسب کرده است. در تاریخ لیگ برتر تیم استقلال با ۵۴۰ امتیاز پیشتاز است و پرسپولیس با ۵۰۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. البته ۶ امتیاز از پرسپولیس و ۳ امتیاز از سپاهان کسر شده است.

Ayhan بازدید : 163 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
رئیس نادو می گوید که هیچ توطئه ای در کار نیست و ماموران روسی که به ایران آمده اند از طرف نادو برای گرفتن تست انتخاب شده اند.

لطفعلی پور کاظمی رئیس نادو بعداز دوپینگی شدن دو کشتی گیر ملی پوش ایران می گوید:«نامه اول وادا به فدراسیون رسیده و فدراسیون کشتی هم این خبر را روی سایتش گذاشته است.نامه دوم هم به ورزشکاران داده می شود اما هنوز نامه ای به نادو نرسیده. البته ورزشکاران تقاضای نمونه Bکرده اند . با این حال فعلا این دونفر با تشک کشتی خداحافظی کرده اند.»

او ترجیح می دهد این قضیه را به توطئه افسران روس قبل از مسابقه های جهانی استانبول ربط ندهد:«وقتی مسابقه ها رقابتی است. پای مدال جهانی و المپیک وسط می آید یک سری اتفاقات ناشایست هم رخ می دهد اما دراین باره یا باید به قوانین و اسناد جهانی اعتماد داشته باشیم یا نه.به هر حال وقتی افسران وادا معرفی می شوند احتمال این که آنها از روسیه،چین ،سوئد باشد زیاد است.حتی از افسران ایرانی هم در مسابقه های ساحلی عمان تست می گرفتند. به هرحال نمی توانیم این مساله را تایید یا تکذیب کنیم.عملا گمانه زنی است . به هرحال ما به وادا اعتقاد داریم و دادگاه حقوقی آن به صورت مقطعی به نفع هیچ کس اقدام نمی کند.با این حال نمی شود پشت پرده ها را هم نادیده گرفت.»

Ayhan بازدید : 471 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
تیم ملی جوانان ایران از راهیابی به جمع 4 تیم برتر دنیا باز ماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ لحظاتی قبل در ریودوژانیروی برزیل ، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان با شکست مقابل روسیه از صعود به جمع 4 تیم نهایی بازی ها باز ماند. در این بازی تیم کشورمان در سه گیم متوالی با نتایج 25 -21 ، 25 - 19 ، 25 - 22 از روسیه شکست خورد. شاگردان گائیچ جمعه شب هم برابر آمریکا 3 بر یک باخته بودند تا شانس شان برای رسیدن به نیمه نهایی بازی های جهانی جوانان از دست برود.

Ayhan بازدید : 278 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
سایت رسمی تراکتورسازی نوشت:

امیر قلعه نویی سر مربی تراکتورسازی گفت: « بهترین دوران ورزشی ام در تبریز است چرا که هر جا که می روم هواداران تیم آنقدر با معرفت و بامرام هستند که در همه جا از تیم خودشان حمایت می کنند.»
او این را می گوید و ضمن در خواست از هواداران تراکتور سازی ادامه می دهد:«البته توقع من این است که وقتی در استادیوم حضور پیدا می کنند هم به تیم حریف احترام بگذارند وهم ، با تمام انرژی تیم محبوب خودشان را تشویق کنند تا بتوانیم با کمک هم ، به اهداف مورد نظر برسیم.»

Ayhan بازدید : 240 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که نزدیک به سه سال با سرطان دست و پنجه نرم کرده بود، 19مرداد بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت. عکس‌های یادگاری زیر را "رضا کریمی" برای خبرآنلاین ارسال کرده است. عکس ها ادامه

 

Ayhan بازدید : 182 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
امیر واعظ آشتیانی می گوید حرف ها درباره ناپاکی فوتبال صحیح است.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر واعظ آشتیانی که شنبه شب را مهمان کافه خبر بود در بخشی از حرفهایش با اشاره به ادبیات رایج این روزهای فوتبال کشور درباره ناپاکی فوتبال گفت:« بدن شک آنچه از سوی قدیمی های فوتبال مطرح می شود که فوتبال مان پاک نیست ، بدون تردید واقعیت دارد اما گاهی حرف درست را که با ادبیاتی نامناسب بیان کنی ، حاصلش می شود یک نتیجه منفی. این اتفاقی است که به نظر من این روزها هم شاهدش هستیم.»

گفت و گوی چالشی با مدیر فصل پیش استقلال را بزودی می توانید در خبرآنلاین بخوانید گفت و گویی که در آن واعظ خود به اتهام نقش داشتن در امنیتی شدن فضای فوتبال و رواج فرهنگ تندخویی در ادبیات گفتاری حاکم بر فوتبال پاسخ گفته است.

Ayhan بازدید : 288 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

Ayhan بازدید : 190 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از لیگ برتر ایران نوشت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اولین پیروزی خود را در لیگ برتر ایران ثبت کرد.

  به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال سپاهان که توانست به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، اولین پیروزی خود را در لیگ برتر ایران با پیروزی 2 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان در سومین هفته مسابقات به دست آورد.
عماد محمدرضا موتور گلزنی سپاهان را در دقیقه 39 روشن کرد و فابیو جانواریو برزیلی در نیمه اول اختلاف را به عدد 2 رساند.فونیک سای از مالی 8 دقیقه پس از شروع نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را برای صنعت نفت جبران کرد.
سپاهان که در اولین دیدار مقابل استقلال تهران با نتیجه یک بر یک متوقف شده بود، در دومین مسابقه نیز به نتیجه تساوی بدون گل مقابل صبا رضایت داد. این تیم 23 شهریور میزبان السد قطر است و سپس برای بازی برگشت دو هفته بعد به دوحه سفر می‌کند.
پیروزی 2 بر صفر صبا باتری مقابل راه‌آهن این تیم را با احتساب تفاضل گل بهتر در صدر جدول 18 تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار داد. استقلال که شب گذشته با نتیجه 2 بر یک مس کرمان را مغلوب کرد در مکان دوم قرار دارد و فولاد سوم است. هر سه تیم 7 امتیازی هستند.

Ayhan بازدید : 280 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

تیم فوتبال داماش گیلان اولین برد خود را در لیگ برتر برابر فجرسپاسی در شیراز به دست آورد.

دیدار دو تیم فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان از ساعت 22 در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد.

علیرضا نظیف‌کار در دقیقه 32 برای داماش گلزنی کرد تا این تیم با برتری یک بر صفر اولین برد خود را در لیگ برتر در شیراز به دست آورد و 4 امتیازی شود. فجرسپاسی نیز 2 امتیازی باقی ماند.

جمشید محمدی داور مسابقه به محمد آبشک از داماش و خالد شفیعی و حمید جوکار از فجر کارت زرد نشان داد.
Ayhan بازدید : 175 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

نشست خبری دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان تنها با حضور خبرنگار ایمنا و یک عکاس برگزار شد، نکته جالب حضور ناظر فدراسیون بود که از نزدیک شاهد برپایی این نشست خبری به این شکل بود.

نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه برگزار شد که به دلیل نامناسب بودن این زمان این نشست با عدم استقبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان روبه‌رو شد.
در حالی که در تمام دنیا مرسوم است یک روز قبل از بازی نشست خبری برای مربیان و کاپیتان‌های دو تیم برگزار شود اما در لیگ برتر ایران نشست خبری قبل از بازی تنها ۱۱ ساعت قبل از شروع مسابقه برگزار می‌شود که به طبع از ارزش خبری این نشست کم می کند.
این نشست خبری تنها با حضور خبرنگار ایمنا و یک عکاس برگزار شد. نکته جالب حضور ناظر فدراسیون بود که از نزدیک شاهد برپایی این نشست خبری به این شکل بود.
از دیگر نکات جالب این نشست نیز نارضایتی مرتضی رمضانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان از زمان تعیین شده برای این نشست توسط فدراسیون بود. این نشست که با عدم استقبال خبرنگاران اصفهانی مواجه شد موجب نارضایتی کادر فنی و کاپیتان‌های دو تیم نیز شد. گویا فدراسیون فوتبال که قصد دارد از این فصل قوانین و الزامات AFC را در مسابقات لیگ برتر پیاده کند با مشکلات زیادی روبه‌رو است و شاید این نکته را فراموش کرده‌است که اینجا ایران است!

Ayhan بازدید : 352 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

تیم فوتبال استقلال در نیمه اول دیدار با مس کرمان با نتیجه تساوی متوقف شد.

آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر از ساعت 22:30 در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر آغاز شد و مس و استقلال در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند.


دو تیم در نیمه اول بازی خوبی ارایه کردند و موقعیت‌های گلزنی روی دروازه دو تیم ایجاد شد که البته حملات مس کمی بیشتر بود.
مس کرمان از دو بازی اول خود یک تساوی و یک باخت و استقلال یک مساوی و یک برد دارد.
علیرضا فغانی داور مسابقه در این نیمه به مصطفی سیفی از مس کرمان کارت زرد نشان داد.
Ayhan بازدید : 229 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

اولین حضور حیدری در استقلال و یک دقیقه سکوت برای معصومی

خسرو حیدری که دو هفته اول لیگ را به دلیل صادر نشدن رضایت‌نامه‌اش از دست داد امشب برابر مس کرمان اولین بازی خود را برای استقلال انجام داد.

 * بازیکنان استقلال با بنری که از مسئولان باشگاه مس قرض گرفته بودند وارد میدان شدند. در این بنر روز خبرنگار به خبرنگاران تبریک گفته شده بود. هفته گذشته این بنر در دست بازیکنان مس بود.

* بازیکنان مس نیز با بنر ناصر حجازی وارد میدان شدند.

* اسکوربورد ورزشگاه خراب است و تصویر آن به صورت نصفه روشن می‌شود. گل‌های تیم مس در فصل گذشته از اسکوربورد پخش شد که بیشتر آنها را ادینهو زده بود و تماشاگران کرمانی او را تشویق کردند. این بازیکن در این فصل به الشارجه امارات رفته است.


Ayhan بازدید : 228 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
تبلیغات
گالری تراختور اف سی
معجونی به نام عیبی یوخ

معجونی به نام عیبی یوخ

www.traxtur-fc.ir این واژه که مبتکر آن هواداران تراکتور هستند امروز آثار تعیین کننده آن کاملا روشن می شود. وقتی که داماش اولین گل خود را وارد دروازه تراکتور کرد و یک گل پیش افتاد بلافاصله سکوها که متشکل از حدود 40000 تماشاگر بود یکصدا فریاد می زدند " عیبی یوخ..."
ادامه

ارزش زبان شیرین توركی

ارزش زبان شیرین توركی

wWw.NoiseGraphic.Com كی از امتیازات آمدن دنیزلی این است شما را وادار می كند به زبان توركی حرف بزنید. شعارهای كه هواداران تراختور ابداع كردند الگوی برای سایر تیم های لیگ برتر شده است . این در حالی است كه آنها در شعار هایشان فقط بلد هستند كه فحش بگویند.
ادامه

سیم کارت های تراکتورسل

سیم کارت های تراکتورسل

wWw.NoiseGraphic.Com با توجه به توافقات انجام شده با شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، بهزودی سیمکارتهای جدیدی با نام «تراکتورسل» به بازار عرضه خواهد شد که هدف از اجرای این طرح ارایه خدمات به هواداران و علاقهمندان تراکتورسازی است.
ادامه

تراختور اف سی

متن چهار

http://traxtur-fc.ir توضیحات چهار
ادامه

اسلاید پنج

متن پنج

http://traxtur-fc.ir توضیحات پنج
ادامه

اسلاید شش

متن شش

http://traxtur-fc.ir توضیحات شش
ادامه

کل بازدید: نفر
بازدید امروز : نفر
بازدید دیروز : نفر

برخورد شدید انضباطی با مازیار زارع

Ayhan بازدید : 172 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

او اولین بازیکنی است که در این فصل برای تیمش حاشیه درست کرده و سرمربی تیم و کمیته انضباطی برای او تصمیم جدی خواهند گرفت

 مازیار زارع هافبک پرسپولیس که در بازگشت به اردوی تیم ملی در تیم باشگاهی روی نیمکت نشست از این موضوع خوشحال نیست و این مسأله را قبلا به اطلاع دوستانه خود رسانده است. این بازیکن که روز گذشته در اواسط نیمه دوم تعویض شد در اقدامی عجیب با واکنشی جو ورزشگاه را علیه سامان آقازمانی بازیکن جوان تیم تحریک کرد و این رفتار غیرحرفه‌ای موجب خشم حمید استیلی شده است.

گفته می‌شود بعد از تعطیلی تمرین امروز زارع در تمرین فردا مورد تنبیه انضباطی قرار خواهد گرفت.او اولین بازیکنی است که در این فصل برای تیمش حاشیه درست کرده و سرمربی تیم و کمیته انضباطی برای او تصمیم جدی خواهند گرفت. با توجه به شواهد و قراین این احتمال وجود که برخورد شدیدی با مازیار زارع صورت بگیرد. حمید استیلی به توصیه دوستان قصد دارد کمی محکم‌تر با مسائل تیم و باشگاه برخورد کند.
صفحه قبل 1 2...21 22 23 24 25 26 27 صفحه بعد

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 523
  • بازدید ماه : 1,882
  • بازدید سال : 15,630
  • بازدید کلی : 683,884