loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 476 یکشنبه 1391/05/29 نظرات (0)

شگفتی دیگر از هواداران غیور آزربایجان

بازی نفت و تراختور

استادیوم به رنگ سیاه

برد تراختور تقدیم به تمتم زلزله زدگان داغدار آزربایجان عزیزم


Ayhan بازدید : 376 یکشنبه 1391/05/29 نظرات (0)

با آنكه در تلوزيون هاي سراسر امروز جشن است  ولي آذربايجان من هنوز غمگين است . با آنكه امروز بازي تراختور است نه صداي شيپور مي آيد نه  صداي آهنگ شادي از ماشين ها شنيده مي شود همه در غم و عذاداري هستند و هنوز هم لباس سياه پوشيدند

Ayhan بازدید : 476 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته‌ای که سپری شد تیم تراکتورسازی در یک بازی فراموش نشدنی با نتیجه چهار بر یک پرسپولیس را شکست داد و در تهران شهرداری تبریز نیز 90 دقیقه مقابل تیم استقلال مقاومت کرده و با یک امتیاز شیرین به تبریز بازگشت.

انتقام بعد از 21 سال - شاگردان دنیزلی غرق شدند

حتی طرفداران متعصب تراکتورسازی نیز پیروزی پر گل این تیم مقابل پرسپولیس را پیش‌بینی نمی‌کردند اما، در پایان تراکتورسازی با پیروزی چهار بر یک مقابل پرسپولیس، انتقام شکست 21 سال پیش خود را با همین نتیجه در تبریز گرفت.

هر چهار گل تراکتورسازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا نیمه مربیان را قلعه‌نویی از دنیزلی برده باشد. با این پیروزی تراکتورسازی 62 امتیازی شد و بعد از سپاهان 65 امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارد.

Ayhan بازدید : 302 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز نام 7 بازیکن را از لیست خود خط زد.

 شیث رضایی، ادو کوویچ، پولادی، مهرداد اولادی، علی کریمی، سامان آقازمانی و محمد نوری 7 بازیکنی بودند که پرسپولیس را در سفر به تبریز همراهی نخواهند کرد.

در مورد کریمی برخی عنوان کردند مصدوم است و برخی معتقدند این بازیکن تمایلی برای سفر به تبریز نداشت و پس از گفتوگو با دنیزلی قرار است در این بازی استراحت کند. پزشک پرسپولیس مصدومیت این بازیکن را رد کرده است. پرسپولیسیها پس از بازی با تراکتورسازی پنجشنبه شب به تهران بازخواهند گشت.

چشمه سری در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد غیبت کریمی در سفر به تبریز اظهار داشت: این بازیکن از نظر ما مصدومیتی ندارد و به خاطر کارهای شخصی خود با هماهنگی با کادر فنی به تبریز نمیآید.

وی افزود: مهرداد اولادی نیز زیرنظر کمیته پزشکی کار خود را دنبال میکند و اگر مشکلی نیاید از روز شنبه دویدن را شروع خواهد کرد ولی ما نگران وضعیت شیث رضایی هستیم. چون عضله او پارگی دارد و باید تحت نظر باشد.

علی کریمی نیز در تمرینات امروز حضور نداشت. غیبت او باتوجه به اینکه خاطره خوشی از رویارویی با تراکتورسازی در تبریز ندارد کمی مشکوک بود. گفته شد کریمی قبل از تمرین زودتر آمده و پس از تمرین اختصاصی ورزشگاه را ترک کرده است.

Ayhan بازدید : 293 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

عصر ایران ورزشی،

- تماشاگران تراکتورسازی تبریز در بازی با فولاد اهواز، به غیر از تشویق تیم خودشان، علیه عادل فردوسی پور نیز شعارهای تند و تیز دادند! دلیل شعاردادن تبریزی ها به فردوسی پور، انتقاد فردوسی پور از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در برنامه نود بود! قصه از این قرار بود که فردوسی پور در برنامه نود به رئیس کمیته انضباطی ایراد گرفت که چرا تراکتورسازی تبریز علیرغم فحاشی تماشاگرانش به بازیکنان استقلال، هیچ مجازاتی شامل حالش نشد ولی پرسپولیس نه تنها بازی با داماش گیلان را به دلیل فحاشی تماشاگرانش 3 بر صفر باخت بلکه با مجازات کسر دو امتیاز اضافی هم مواجه شد. هر منصفی به خوبی می داند که این انتقاد فردوسی پور نه از سر عناد با تراکتورسازی تبریز بلکه با هدف نشان دادن فقدان وحدت رویه در تصمیم گیری های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح شده است.

Ayhan بازدید : 289 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (2)

خبر تکمیلی درگیری سردار جعفری با عوامل شرکت الکا پرداز و هئیت فوتبال :
رزو چهارشنبه ساعت 18 با تماس تلفنی گروه مهندسی باشگاه که برای تکمیل پروژه شبکه و تجهیزات بلیط فروشی عازم استادیوم شده بودند ،...باخبر شدیم مهندس جلیلی مسئول فنی شرکت الکا پردازکه از دیدن تجهیزات و کانکس های باشگاه خشمگین شده بودند اقدام به بریدن کابل های شبکه وتخریب تجهیزات باشگاه نمودند. که با این خبر شخصا سردار جعفری در محل حضور یافتند و هنگامی که علت این کار را جویا شدند آقای جلیلی و همکارانشان با بی احترامی و فحاشی به سردار جعفری که اینجا متعلق به شرکت الکا میباشد و ما از آقای ششگلانی مجوز تخریب داریم و باشگاه حق دخالت ندارد با پسر سردار درگیر شدند ...که در این لحضه آقای شرفشاهی مدیر ورزشگاه یادگار امام در محل حضور یافته و درگیری به اتمام رسید


هیچ کس کارت های هواداری خودشو شارژ نکنه

هرکی با تراختور درافته ورافته

Ayhan بازدید : 429 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۱۲ (به انگلیسی: Eurovision Song Contest ۲۰۱۲) پنجاه و هفتمین دوره سالانه مسابقه آواز یوروویژن است که با برندگی آذربایجان در سال ۲۰۱۱ با ترانه ی "Running Scared" یا"دوان ترسیده" از الدار و نگار امسال این سری مسابقات در آذربایجان و در شهر باکو برگزار می‌شود .

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 529
  • بازدید ماه : 1,888
  • بازدید سال : 15,636
  • بازدید کلی : 683,890