loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 423 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (3)

مدير روابط عمومي بيمارستان شهيد محلاتي تبريز گفت: بازيکن پرتغالي تراکتورسازي در بيمارستان محلاتي تبريز بعد از معاينه پزشکي مورد تاييد قرار نگرفته است.

محمد حسين‌زاده اظهار کرد: اين بازيکن داراي مشکلات جسماني بوده و تاييديه پزشکي وي براي حضور در ميادين ورزشي از بيمارستان شهيد محلاتي صادر نشده و اگر اين بازيکن توانسته تاييديه پزشکي دريافت کند، متعلق به اين بيمارستان نيست.


به گزارش فارس روز اول مرداد در سايت باشگاه تراکتورسازي آمده بود بعد از تاييد کميته پزشکي فدراسيون فوتبال ژائو ويلا به تمرينات سرخپوشان تراکتور بازگشت.
Ayhan بازدید : 406 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (0)

تشويق اديسون و شعار عليه ششگلاني



همان طور كه انتظار ميرفت به دليل همزماني بازي ها ي تراختور با موقعه افطار تا قبل از قطع برق ورزشگاه  وعدم سرويس دهي نا مناسب مسولان ورزشگاه هواداران كمتري آمده بودند ولي بعد از قطع برق ورزشگاه تا وصل شدن مجدد برق نزديك به ۳۵ هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

وقتي موقع افطاري بود به دليل اين كه بيشتر هواداران در ميهماني بودند و يا روزه گرفته بودند يا از نتايج به دست آمده در دور بازي اخير ناراضي بودند در هنگامي شروع بازي كه از ساعت ۲۲ برگذار ميشد هواداران كمتري آمدند

Ayhan بازدید : 291 چهارشنبه 1391/05/04 نظرات (0)

قاسم دهنوی هافبک تازه‌وارد تراکتورسازی تبریز نمایش چندان خوبی در بازی با سایپا نداشت. البته او برای اولین بار پیراهن سرخپوشان تبریزی را بر تن می‌کرد، پس کاملا طبیعی است که نتواند انتظارات را برآورده کند. این مسائل باعث شد تا گفتگوی مفصلی با شماره پنج تراکتوری‌ها داشته باشیم. آنچه در پی می‌خوانید، متن این گفتگوست که خواندنش خالی از لطف نیست.

قبول داری بازی خوبی مقابل سایپا نداشتی؟

من تمام تلاشم را کردم. در تیم ما فقط و فقط باید نکاتی که کادرفنی می‌خواهد را در زمین اجرا کنیم. بازی اول تیم بود و من هم برای اولین بار بازی می‌کردم

به خودت چه نمره‌ای می‌دهی؟

با بیست خیلی فاصله دارم اما نمره قبولی را می‌گیرم! شما چه نمره‌ای به من می‌دهید؟

فقط می‌توانم بگویم که انتظارات از تو بالاست

بله! من هم قبول دارم که انتظارات از من و بازیکنان تیم مخصوصا تازه‌واردها بالاست. ولی همانطور که باید به کادرفنی فرصت داده شود، باید به ما هم این وقت را بدهند تا خودمان را با شرایط وفق دهیم

جو ورزشگاه چطور بود؟

عالی! می‌دانستم کمتر از سی هزار نفر نخواهند آمد اما باور نمی‌کردم، 90 دقیقه تمام تشویق شویم. با این که بازی دلچسبی انجام ندادیم، ولی باز هم با تشویق‌هایشان انرژی می‌دادند

می‌توانید آنها را با قهرمانی در لیگ خوشحال کنید؟

هدفمان همین است. تیم‌های سرسختی را پیش رو داریم. باید برای کسب هر سه امتیاز بازی کنیم. تساوی در هفته اول نسبتا خوب بود اما باید در ادامه بازی‌ها امتیازات را جمع کنیم و از همین ابتدا در صدر حاضر باشیم

حریفان اصلی‌ تراکتور چه تیم‌هایی هستند؟

سرخابی‌های پایتخت و سپاهان تیم‌های خوبی هستند. قطعا رقابت نزدیکی را در بالای جدول با آنها خواهیم داشت. فکر می‌کنم امسال هم تکلیف تیم قهرمان در هفته آخر مشخص شود

بازی با پیکان را چطور می‌بینی؟

یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود. آنها در هفته اول چهار گل خوردند. پس مقابل ما با تمام توان خود حمله خواهند کرد تا به پیروزی برسند و به شرایط ایده‌آل برگردند. به هیچ‌وجه نباید آنها را دست‌کم بگیریم. بازیکنان جوان و کادرفنی باانگیزه‌ای دارند. اگر بتوانیم گل اول را در بازی با پیکان بزنیم، می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم و به فکر گل‌های بعدی باشیم

در پایان حرف خاصی نداری؟

دوست دارم هواداران تراکتور در این بازی هم سورپرایزمان کنند. حضور آنها به بچه‌های تیم انرژی زیادی می‌دهد. دوست دارم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام دهم و پیراهن تیم‌ملی را همچنان در اختیار داشته باشم

Ayhan بازدید : 1510 چهارشنبه 1391/02/13 نظرات (5)

از همه هواداران متعصب تیم تراکتور خواهشمندیم تمامی شعارهای مربوط به تیم را به خوبی یاد گرفته و از تحریف آنها جدا خودداری فرمایید.

در این چند سال و از پیدایش گروه تی تی ، انقلابی در شعارهای تشویقی تیم تراکتور بوجود آمد که این عاملی بر کسب لقب پرشورترین هواداران ایران شد.

اکثر شعارهای تشویقی ما ساخته خود بچه های گروه میباشد و یا بر اساس تشویقهای باشگاه های لیگ ترکیه که در تمامی شعارها فاکتور حماسی و هیجان را میتوان مشاهد کرد.

از این رو از همه طرفداران محترم تیم خواهشمندیم شعارهای تیم را یاد گرفته و آنها را خواسته و یا نا خواسته تحریف نکنیم.

Ayhan بازدید : 952 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (2)

اين كه همه‌ي 18 تيم حاضر در ليگ برتر، نتايج همديگر را زير نظر داشته باشند امري طبيعي است امّا اين كه در اخبار ورزشي ساير كشورهاي منطقه، شاهد اعلام نتايج ديدارهاي فوتبال كشور هستيم امري است كه تقريباً تاكنون سابقه نداشته است. به گفته‌ي كارشناسان فوتبال، اين امر ناشي از حضور يك تيم قدرتمند و پرطرفدار از منطقه‌ي آذربايجان است. تيم تراكتورسازي تبريز به خاطر نتايج شگفت‌انگيز خود و حضور پرشور طرفدارانش، بسيار مورد توجه گروه‌هاي ورزشي ساير كشورهاي منطقه واقع شده است.


كشورهاي عربي حاشيه‌ي خليج فارس (امارات، قطر، بحرين، عربستان و عراق) و اخبار ورزشي جمهوري‌هاي تازه استقلال يافته نظير: ازبكستان، تاجيكستان، آذربايجان و قرقيزستان، بخشي از اخبار ورزشي خود را به تحليل و بررسي بازي‌هاي ليگ برتر ايران و در رأس آن بازي‌هاي تيم پرطرفدار تراكتورسازي اختصاص داده‌اند.

به گفته‌ي كارشناسان ورزشي كشور، با توجه به نتايج حاصله از اين بازي‌ها، بي‌ترديد يكي از تيم‌هاي راه‌يافته به مسابقات آسيايي، تيم تراكتورسازي تبريز خواهد بود كه به پشتوانه‌ي درايت مديران و كادر مربيان، دوندگي و غيرت بازيكنان و تعصب و حمايت تماشاگران و طرفدارانش حداقل يكي از رتبه‌هاي اول تا سوم جدول ليگ را به خود اختصاص داده است. از اين رو بسياري از مربيان تيم‌هاي خارجي و فوتبال‌دوستان كشورهاي عربي و آسيای ميانه، به دقت و ظرافت، بازي‌ها و نتايج ديدارهاي اين تيم منطقه‌ي شمالغرب ايران را زير ذره‌بين گذاشته‌اند چرا كه يكي از حريفان قدر و سرشناس آنها «تراكتورسازي» خواهد بود. تيمي كه تاكنون براي آنها ناشناخته مانده است و چنانچه اين تيم به همين روند صعودي خود ادامه دهد قطعاً كار را براي حريفان سمج عربي و سخت‌كوش آسياي ميانه سخت خواهد كرد.

Ayhan بازدید : 522 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

دقیقه 20 بازی تراکتورسازی - پرسپولیس بود که داور مسابقه در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به بیرون زد.

البته محسن فروزان دروازه بان تراکتورساز جهت توپ را به درستی تشخیص داده بود و شاید اگر توپ داخل چارچوب بود، فروزان آن را مهار می کرد. اگر این توپ گل می شد، ممکن بود پرسپولیس چنین شکست سنگینی را در تبریز تجربه نکند.

Ayhan بازدید : 306 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پرسپولیس تیم خطرناکی است و مربی بزرگی هم دارد ولی با این تماشاگرانی که ما داریم بسیار فراتر از آنها هستیم و آنها روز سختی مقابل ما خواهند داشت.  

مهدی کیانی یکی از با اخلاق ترین بازیکنان تراکتورسازی است.

وی چند سالیست که در این تیم توپ می زند و در بین هواداران این تیم محبوبیت خاصی پیدا کرده است به طوریکه پرشورترین هواداران فوتبال کشور لقب " مهدی با تعصب " را برای این بازیکن در نظر گرفته اند. در آستانه دیدار حساس تراکتور – پرسپولیس گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم.
 
وضعیت تیم در آستانه دیدار با پرسپولیس چگونه است؟
خدا را شکر روز به روز بهتر می شویم و بازیکنان و کادر فنی با انگیزه به بازی فردا فکر می کنند و ما هم با توجه به توانایی خط دفاعی پنج هفته هست که شکست نخوردیم و بسیار امیدواریم که بتوانیم پرسپولیس را در مقابل هوادارانمان شکست دهیم.
 
با توجه به روند اخیر دیدارهای پرسپولیس، این تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟
پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و خطرناک است و مربی بزرگی هم دارد ولی ما با این تماشاگرانی که داریم بسیار فراتر از آنها هستیم و آنها مقابل ما روز سختی خواهند داشت.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 1,804
  • بازدید سال : 15,552
  • بازدید کلی : 683,806