loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 222 سه شنبه 1391/01/15 نظرات (0)
قلعه‌نویی در كنسرت آذري‌ها روي سن رفت: کاری می‌کنم تراکتور هر طور شده قهرمان ایران شود


شهریاری وسط یکی از اجراهايش به نام "وفا سیز" (بی‌وفا) رو به امیر قلعه‌نویی کرد و گفت اگر برای فصل بعد با تراکتور تمدید نکند این ترانه آذری را برای ایشان خواهد خواند. 

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز دیروز در جریان کنسرتی که در تبریز برگزار شد حرف‌های جالبی در مورد قهرمانی تراکتور و ماندنش در تبریز برای حاضرین در این کنسرت بیان داشت.

Ayhan بازدید : 256 دوشنبه 1391/01/14 نظرات (0)

گمانه زنی ها در مورد حضور کمالوند


بعد از شکست شهرداری برابر صبای قم تقریبا همه کار مدیرروستا در شهرداری رو پایان یافته می دیدند و در این بین اسامی چون مرفاوی را به عنوان جانشین مدیر روستا عنوان می کردند ولی اکنون شایعه ای که بیشتر از همه در این دو سه روز به گوش می رسد احتمال حضور فراز کمالوند در شهرداری است مربی که بعد از تساوی شهرداری برابر مس سرچشمه نیز اسمش مطرح شده و این طور که به نظر می رسد مدیرعامل تیم نیز کارهای ابتدایی حضور وی را نیز انجام داده است و بر طیبق صحبت ها احتمال اولین روز کاری سال 91 روز معرفی این مربی باشد . در کل حضور این مربی بر روی نیمکت شهرداری به خاطر اختلافات این مربی با مسئولان باشگاه شهرداری کمی عجیب به نظر می رسد.

ولی به غیر همه حاشیه های مربوط به انتخاب کمالوند اگر مسائل فنی را کنار بگذاریم محبوبیت وی نزد فوتبالدوستان تبریز می تواند نکته مثبتی برای شهرداری باشد تا از تماشاگر بیشتری در بازی های دو بازی خانگی برابر صنعت نفت و فجر سپاسی بخوردار باشد و در نهایت امیدواریم این تصمیم به سود تیم شهرداری تمام شود .

Ayhan بازدید : 309 دوشنبه 1391/01/14 نظرات (0)

در انتظار یک قهرمانی وسوسه کننده؛ قلعه نویی دست نیافتنی میشود؟


تراکتورسازی تبریز در شرایط کنونی با 52 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تهران روی پله دوم جدول رده بندی قرار گرفته است از این رو، هواداران تراکتورسازی تبریز می توانند امیدوار باشند که تيم محبوبشان به روند رو به رشد خود در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد  

وقتی امیر قلعه نویی از اصفهان راهی تبریز شد بسیاری از فوتبالیها در اظهارات خود از ناکامی قریب الوقوع اين مربی در فوتبال تبریز سخن میگفتند اما پرافتخارترین مربی لیگ برتر با جذب مهره های نام آشنای فوتبال ایران و استخدام آنها به عنوان بازیکن تازه وارد تراکتورسازی زمینه برتری خود و تیمش را فراهم آورد تا در این برهه از رقابت های لیگ برتر تیم وی بالاتر از تیمهای بزرگ پایتخت در کورس مدعیان کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد.
Ayhan بازدید : 305 دوشنبه 1391/01/14 نظرات (0)

۲۹ تیر، آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال


سازمان لیگ برنامه های فصل دوازدهم را مشخص کرده و بر همین اساس لیگ آینده از ۲۹ تیر سال جاری آغاز می شود.

اولین مسابقه دوازدهمین دوره لیگ برتر ۲۹ تیر برگزار می شود و سایر رقابت های هفته اول، سی و یکم تیر یک روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر نیز از یک روز بعد از پایان فصل جاری آغاز می شود و تا یک هفته قبل از شروع مسابقات فصل جدید ادامه پیدا می کند. مسابقات فصل جاری ۲۲ اردیبهشت به پایان می رسد.

زمان قرعه کشی رقابت ها هنوز مشخص نیست. سازمان لیگ در حال بررسی وضعیت تیم ها برای صدور مجوز حرفه ای است و ظاهرا به دلیل مشخص نبودن وضعیت باشگاه ها برای ادامه فعالیت در لیگ برتر زمان قرعه کشی را معلوم نکرده است.

این احتمال وجود دارد لیگ دوازدهم با توجه به عدم صدور مجوز حرفه ای برای برخی از باشگاه ها با کاهش تعداد تیم ها برگزار می شود. لیگ کنونی با ۱۸ تیم در حال برگزاری است

Ayhan بازدید : 305 یکشنبه 1391/01/13 نظرات (1)

داوداوغلو : بعد از استانبول تهران دومین شهر بزرگ زبان ترکی است


داوداوغلو در مورد زبان مشترک دو کشور نیز گفت اگر سوال شود بعد از استانبول بزرگترین شهری که در آن به زبان ترکی تکلم می شود کدام شهر است شاید شهر آنکارا تداعی شود، ولی اگر سرشماری شود شاید تهران به عنوان دومین شهر بزرگی که در آن زبان ترکی تکلم می شود مطرح گردد

Ayhan بازدید : 264 شنبه 1391/01/12 نظرات (0)

آخرین وضعیت فردین در گفتگوی با مربی بدنساز



فردین عابدینی كه بعلت مصدومیت ماهها از میادین دور ماند در چند روز گشته تمرینات خود را با مربی بدنساز تراكتور ، بیاض پورممی آغاز كرده است كه به همین جهت گفتگوی با بیاض پورممی در مورد آخرین وضعیت این بازیكن انجام دادیم پورممی در مورد روند آماده سازی فردین  گفت : ما امروز نیز مثل چند روز گذشته تمرینات اختصاصی را با فردین كار كردیم ولی نباید زیاد به فردین فشار آورد تا دچار مصدومیت نشود .


روند آماده سازی این بازیكن را طبق برنامه ادامه می دهیم و تا به حال نیز نتایج بدست آماده قابل قبول بوده است و در روزهای آتی نیز تمرینات اختصاصی این بازیكن ادامه خواهد داشت و فعلا اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداردپورممی در مورد زمان بازگشت فردین به میادین اظهار داشت : من فكر كنم كه بتوان فردین را به چند بازی آخر این فصل رساند ولی این كار ریسك بزرگی را می خواهد كه ما چنین ریسكی را نمی كنیم و طبق برنامه ریزی كه داریم فردین برای فصل آینده می تواند به میدان برود تا بدون فشار روند بهبودی وی كامل شود


پورممی در مورد وضعیت امیر حسین صادقی نیز اظهار بی اطلاعی كرد و اظهار داشت كه این بازیكن در اختیار دكتر مولائی است و در آخرین تمرین تیم نیز حضور نداشت .تلاش ما برای تماس با دكتر مولائی نتیجه ای نداشت و متاسفانه نتوانستیم از وضعیت این بازیكن اطلاعی بدست آوریم .

Ayhan بازدید : 230 شنبه 1391/01/12 نظرات (0)

با آمادگي کامل به ديدار تراکتورسازي خواهيم رفت


محمود ياوري عصر پنج شنبه در نشست خبري بعد از بازي دو تيم فجر شهيد سپاسي شيراز و شاهين بوشهر، گفت: پس از بازي مقابل سايپا بازيکنان فجر تمرينات منظم و منسجمي را انجام دادند و نتيجه اين نظم کسب پيروزي مقابل شاهين بوشهر بود. وي ادامه داد: 70 تا 75 درصد از بازي در اختيار فجر بود و اگر دقت بيشتري داشتيم به طور حتم تعداد گلهاي بيشتري را به ثمر رسانده بوديم. سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با بيان اينکه داور قانونمندانه قضاوت کرد، يادآور شد: يکي از توپهاي بازيکنان ما وارد دروازه شاهين شد که داوران آن را افسايد اعلام کردند که اين قضاوت را بايد بر عهده کارشناسان گذاشت.

ياوري با بيان اينکه از امشب به فکر بازي مقابل تراکتور سازي هستم، تاکيد کرد: با آمادگي کامل به ديدار تراکتورسازي خواهيم رفت. وي تصريح کرد: اولويت اول ماندن در ليگ برتر است که با توجه به تلاش بازيکنان به اين مهم دست خواهيم يافت. سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز در ادامه سخنان خود با اشاره به اينکه مسئولان بوشهر بايد توجه بيشترين به تيم شاهين داشته باشند، افزود: شاهين تيمي با ارزش است که بايد به مشکلات آن رسيدگي شود.

 ياوري در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص تعويض پيراهن تيم فجر در نيمه دوم و نشان تبليغاتي بر روي پيراهن اين تيم، گفت: مباحث مالي به من مربوط نيست و اطلاعي از اينکه چرا در نيمه دوم لباس با تبليغ پوشيديم ندارم. از سري مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با يک گل از سد شاهين بوشهر گذشت.
Ayhan بازدید : 161 شنبه 1391/01/12 نظرات (0)

گزارش تمرين امروز تراکتورسازي و حضور گسترده هواداران

*گزارش تمرین
بازیکنان بعد انجام حرکات کششی ونرمش، به 3 گروه تقسیم وهر گروه زیر نظر یکی از دستیاران امیر قلعه نویی کار با توپ را شروع کردند، در ادامه تمرین مرور برنامه های تاکتیکی مختلف در دستور کار قرار گرفت، تنها غایب تمرین امروز امیر حسین صادقی بود که هر چند با لباس ورزشی در محل تمرین حاضر شده بود ولی دقایقی بعد محل تمرین را ترک کرد تا بعد چند روز استراحت از روز سه شنبه به تمرینات باز گردد.

Ayhan بازدید : 248 پنجشنبه 1391/01/10 نظرات (0)

حریفان تراکتور در شش بازی باقی را بشناسید


در شش بازی باقی مانده از لیگ برتر، تراکتورسازی در چهاربازی میزبان خواهد بود.

به گزارش اهراب نیوز، تیم تراکتورسازی تبریز که در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر، هم امتیاز با استقلال تهران و به علت تفاضل گل بیشتر، در رده دوم جدول قرار دارد، یکی از بخت های مسلم قهرمانی این دوره رقابت ها و برای نخستین بار صعود به لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

تراکتورسازی در چهاربازی از شش بازی باقی مانده، میزبان است و با توجه به این که اکثر بازی های خانگی هم روز جمعه برگزار خواهد شد، امید می رود با حضور گرم تماشاگران، تیم با پیروزی، راه قهرمانی را برای خود هموار کند.

لازم به یادآوری است که بازی حساس تیم ها سپاهان و استقلال فرصتی خوب برای تراکتورسازی جهت صعود به صدر جدول است.

برنامه بازی ها در شش هفته آتی به این شرح است:

جمعه ۱۸/۱/۹۱ تراکتورسازی – فجر سپاسی- ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره)
جمعه ۲۵/۱/۹۱ تراکتورسازی – فولاد خوزستان- ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره)
شنبه ۲/۲/۹۱ راه آهن – تراکتورسازی- ساعت ۱۷ ورزشگاه تختی تهران
پنجشنبه ۷/۲/۹۱ تراکتورسازی – پرسپولیس – ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره)
یکشنبه ۱۷/۲/۹۱ مس سرچشمه – تراکتورسازی- ساعت ۱۷ ورزشگاه باهنر کرمان
جمعه ۲۲/۲/۹۱ تراکتورسازی – ملوان- ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره)

Ayhan بازدید : 250 پنجشنبه 1391/01/10 نظرات (0)
 تراکتور - فولاد / دیداری برای آماده باش


تراکتور سازی بعد انجام تمرینات منظم صبح وعصر طی روز های اخیر روز چهارشنبه را با یک جلسه تمرین هوازی در صبح به پایان رساند تا کادر فنی این تیم بتواند بعد از ظهر بازی دو تیم استقلال وملوان انزلی را به راحتی تماشا کند ، بازیکنان این تیم همگی در تمرینات حضور داشتند بجز امیر حسین صادقی که همچنان بدلیل مصدومیت در استراحت به سر می برد ، تراکتور سازان برای روز جمعه یک جلسه تمرین را برنامه ریزی کرده اند تا روز شنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فولاد گستر همشهری بروند . دیدار دو تیم در مجموعه ورزشی فجر برگزار خواهد شد البته انجام بازی قطعی به نظر می رسد ولی احتمال تغییر محل برگزاری وجود دارد . فولاد گستر در 3 هفته به پایان جام آزادگان در گروه الف با کسب 28 امتیاز از مجموع 23 بازی با سومین مربی خود در طول فصل ، با هادی برگی زر با 6 امتیاز اختلاف از جمع تیم های فانوس بدست فاصله گرفته است .
Ayhan بازدید : 280 پنجشنبه 1391/01/10 نظرات (0)


علی اصغر مدیرروستا شامگاه روز چهارشنبه 9 فروردین در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های شهرداری تبریز و صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر بازی حساسیت و اهمیت خاص خود را دارد و هر دیدار برای خودش یک فینال است و هر چقدر به پایان فصل نزدیک تر می شویم، اهمیت و حساسیت بازیها بیشتر می شود.


وی ادامه داد: با این حال من اعتقاد ندارم که دیدار با صبا حکم مرگ و زندگی دارد چون این آخرین بازی ما نیست و هنوز تیم ما برای بقا در لیگ برتر امیدوار است.

مدیرروستا با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با شروع سال 91، پیروزی ها و روزهای خوب تیم شهرداری تبریز نیز آغاز می شود، تصریح کرد: بازی با صبا اولین دیدار خانگی ما در سال 91 است و من امیدوارم که بدشانسی ها و نتیجه نگرفتن های تیم شهرداری در همان سال 90 بماند و سال جدید با برد خانگی تیم ما توام شود.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری تلاش خواهد کرد که سه امتیاز دیدار با صبا را در تبریز نگه دارد، یادآور شد: ما در این بازی میزبان هستیم و اگر تماشاگران به ورزشگاه بیایند و تیم شهر خود را تشویق کنند، حتما ما بهتر و راحت تر کار خواهیم کرد و من می دانم که در این شرایط نتیجه خوبی نیز خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز همچنین گفت: اگر ما بتوانیم برابر صبا سه امتیاز را بگیریم، در دو دیدار بعدی مان که در بیرون از خانه خواهیم بود با انگیزه و روحیه بهتری کار خواهیم کرد و از این رو ما می توانیم برای بقا در لیگ برتر امیدوار تر باشم.

وی با اشاره به بازگشت مصدومان این تیم به جمع دیگر نفرات اظهار داشت: ما به جز ابراهیم میرزاپور و مهدی محمدزاده که هنوز مصدوم هستند، بقیه نفرات را در مصاف با تیم صبا در اختیار داریم و دراگان زارکوویچ هم که مصدوم بود، به این بازی می رسد.

مدیرروستا تصریح کرد: تیم ما اکنون وضعیت روحی خوبی به سر می برد و آن آرامشی که یک تیم باید داشته باشد را دارد و این را هم بگویم که هیچ یک از بازیکنانم بی خیال وضعیت تیم شهرداری در جدول نیستند و من اگر بدانم که چنین بازیکنی دارم، از کارم بیرون می کنم.

وی در خصوص تعویق دیدار تیمش برابر صبای قم از روز بیست و هفتم اسفند سال 90 به دهم فروردین 91 عنوان داشت: ما خیلی دوست داشتیم که بازی مان بموقع برگزار شود و من کاری ندارم که تیم مقابل ما از این تعویق سود برده و بیشتر تمرین کرده اما اگر در همان روز 27 اسفند برگزار می شد، ما فرصت داشتیم تا روز بازی با ملوان که بیستم فروردین است، هم خوب تمرین بکنیم و هم بازی دوستانه برگزار کنیم.

وی در خاتمه گفت: مصدومیت تعدادی از بازیکنان در طول هفته های گذشته خیلی به ما ضربه زد و برای نمونه من می گویم که ای کاش در بازی با پرسپولیس می باختیم اما جعفر بذری مصدوم نمی شد.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و صبای قم از چارچوب بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16:30 روز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

این دیدار قرار بود روز 27 اسفند سال گذشته برگزار شود که به دلیل نا مساعد بودن وضعیت جوی و همچنین بارش سنگین برف به تعویق افتاد.شهرداری تبریز هم اکنون با 27 امتیاز در رده هفدهم و تیم صبای قم به 42 امتیاز در جایگاه پنجم جدول ایستاده است.

Ayhan بازدید : 385 چهارشنبه 1391/01/09 نظرات (0)

چند قدم تا رستگاری...



سالیان سال آرزوی قهرمانی در مسابقات لیگ برتر و یا حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم


از هرکسی بپرسی هدفتان از قهرمانی یا حضور در آسیا چیست ؟مطمئن باشید به این سه جواب حتما خواهید رسید :
شناساندن تیم و مردم آذربایجان و عاشقان این تیم به کل آسیا و دنیا
نمایاندن کمیت و کیفیت هواداران این تیم به آسیا ( غیرت ، همت ، هماهنگی و نوع تشویق )
صد البته گردن افرازی در میان تیمهای پر طرفدار و نامی آسیا و گرفتن این عنوان از دیگر تیمها
( تراکتور بیشتر از یک تیم برای ترک زبانان و خصوصاً آذربایجانیها است مردمی که با به جان خریدن تمامی زحمات و مشقات و سختیهای طاقت فرسا در هر حالی از تیم خود حمایت می کنند با بردهای آن جشن گرفته و در شکستهای آن غمگین می شوند تراکتور برای ترکها تبدیل به نماد شده نمادی اکنده از غرور و افتخار نمادی که خیلی ها قصد به زیر کشیدن آن را دارند مستقیم یا غیر مستقیم ولی با گذشت سه سال از صعود دوباره این تیم به لیگ برتر هواداران و مشوقان این تیم هم تجربه اندوزی کرده و بدخواهان و دوستان خود و تیمشان را به درستی شناخته اند و می دانند چطور باید از تیم خود حمایت کنند و به پشتیبانی از آن ایستادگی کنند .
تمام قصد و منظور از نوشتن این مقدمه این بود که تیم در برهه و زمان بسیار حساسی و تاریخی حضور دارد یک اشتباه و یا یک سهل انگاری می تواند پشیمانی بزرگی به بار آورد تراکتور در آستانه کسب افتخاری تاریخی برای خود و آذربایجان قرار گرفته با تیم اول فقط سه امتیاز فاصله دارد و رده دوم و یا سوم خود را نیز تقریبا حتمی می بیند در حالی که حریفانش رقابتهای بسیار سنگین آسیایی و داخلی در پیش دارند ولی تراکتور آسوده از میدان دیگر فقط برای قهرمانی و موفقیت در لیگ برتر تلاش می کند به نظر حقیر سه عامل باعث کسب این افتخار تاریخی خواهند شد:حمایت حداکثری و بدون حاشیه از سوی هواداران در شش بازی باقی مانده
همت و درایت و غیرت بازیکنان و کادر فنی
حمایت مالی و معنوی از سوی مسئولین استانی و باشگاه
از این سه عامل یک موردش دست هواداران و عاشقان واقعی آن است که امید است در این پنج بازی خانگی ( با احتساب بازی با راه آهن در تهران که آن هم بازی خانگی برای ما به حساب می آید )و یک بازی خارج از خانه ، با حضور حداکثری و تشویقهای هماهنگ و مداوم و به دور از حاشیه تیم را از طرف هواداران بیمه نمائیم و نشان دهیم که واقف بر حساسیت این شش بازی باقی مانده هستیم .
این شش هفته می تواند ثمره تلاش این سه سالمان باشد ، می تواند مزد تمامی زحماتمان باشد ، می تواند پاداش تمام سختیها و مشقتهایمان باشد و می تواند جواب تمام بی مهری هایی باشد که در حقمان رواداشته شده است . هوادار و عاشق تراکتور باید در این شش بازی جهاد به معنی واقعی کند جهاد در راه سر بلندی آذربایجان و تراکتور .
خوشبختانه اکثر بازهای تیم در تبریز در روزهای جمعه خواهد بود یعنی بهانه ای برای عدم حضور نخواهیم داشت تا آن موقع هم آب هوایی بهاری در تبریز حاکم خواهد بود دیگر خبری از برف و کولاک و یخبندان نخواهیم داشت در این چهار جمعه باید با نهایت توانمان و در نهایت هماهنگی فقط و فقط از تیم و بازیکنان و کادر فنی حمایت کنیم توجهی به مسائل حاشیه ای ایجاد شده برای تیم نداشته باشیم و نشان دهیم که تراکتور برای ما ارزشی معنوی و مقدس دارد که حاضریم برایش از خیلی داشته هایمان هم بگذریم
به امید قهرمانی و سربلندی برای آذربایجان و تراختور.

Ayhan بازدید : 264 چهارشنبه 1391/01/09 نظرات (0)

لزوم حمایت از سهمیه دوم آزربایجان درلیگ برتر


بلدیه اسپور بدنبال ناکامی های خود در نیم فصل دوم مسابقات و قرار گرفتن در رده هفدهم جدول در شش هفته باقی مانده از لیگ برتر خطر سقوط را بیش از بیش احساس میکند.

عوامل بیشماری را میتوان در پیمودن سیر نزولی این تیم دخیل دانست اما از عمده ترین این عوامل میتوان به کاهش هواداران این تیم در بازیهای خانگی این تیم اشاره کرد که فاکتور مهمی در نتایج ضعیف این تیم بشمار میرود.

با کسب سهمیه دوم لیگ برتر توسط بلدیه اسپور و حضور مجموعه ای بنام شهرداری تبریز در عرصه فوتبال آزربایجان (امانات فراوان) انتظار میرفت تا با ایجاد رقابت بین تیمهای آزربایجانی در جذب هوادار آن تیم بتواند در مقابل سمبل آزربایجان (تیراختور) با ارایه سرویس های مناسب و برطرف نمودن موانع موجود هواداران برای حضور در ورزشگاه به عنوان نماینده دوم آزربایجان عرصه رقابتی سالمی را برای رشد و پیشرفت فوتبال آزربایجان ایجاد کند اما با نگاهی به عملکرد مسؤلان این تیم در قبال هواداران و عدم اطلاع رسانی و سرویس دهی مناسب و جذب هوادار برای بازیهای باشگاه عملا تعداد هواداران این تیم در بازیهای خانگی به تعداد قابل ملاحظه ای کاهش یافته و باعث افت محسوس روانی بین بازیکنان و کاهش انگیزه در نتیجه گیری های این تیم شده است.

Ayhan بازدید : 219 سه شنبه 1391/01/08 نظرات (0)

امیرحسین صادقی مصدوم شد



عصر امروز و در جریان دومین تمرین روز سوم تراكتورسازی ، امیر حسین صادقی مصدوم شد و از ادامه تمرین باز ماند و با پای یخ بسته و با كمك دكتر مولائی راهی اتوبوس باشگاه شد .
در جریان تمرین با توپ به ضربات دروازه اختصاص داشت صادقی در هنگام ضربه به شدت با كشیدگی عضله مواجه شد .
دكتر مولائی از شدت مصدومیت این بازیكن فعلا اظهار بی اطلاعی كرد و گفت : فعلا مصدومیت و شدت آن مشخص نیست و باید صبر كنیم تا یخ را از پای امیر حسین باز كنیم و ببینیم این مصدومیت در چه حدی است ، فعلا چیزی مشخص نیست
Ayhan بازدید : 184 سه شنبه 1391/01/08 نظرات (0)

بنگر: هوادار باید پشت تیم باشد؛ بروید از هواداران تیم تراکتور یاد بگیرید


بنگر در سال ۹۰ یکی از پرحاشیه ترین سالهایش را پشت سر گذاشت؛ او در ابتدای فصل با امضای قرارداد داخلی با داماش، از سپاهانیها خداحافظی کرد اما در اواسط فصل نقل و انتقالات به یکباره سپاهان باز گشت و به قول خودش مانع رفتن سایر بازیکنان از تیم شد. او پس از گذشت چند هفته، با بوناچیچ به مشکل برخورد و مصاحبهها و ناراحتیهای او در روز شکست تلخ سپاهانیها مقابل مس کرمان منجر شد که مشکلات بوناچیچ در سپاهان رسانهای شود و باعث برکناری این مربی بداخلاق کروات شود. بنگر پس از آن دوران خوبی در سپاهان پشت سر گذاشت و حتی در ابتدا به تیم ملی هم دعوت شد اما با گذشت دو روز از لیست کیروش خط خورد تا این بار بدون واهمه از محروم شدن، کیروش را نیز مورد انتقاد قرار دهد. او در دیدار با راهآهن به دلیل اعتراضاتی که همه میدانند، میتوانست انجام ندهد، از بازی اخراج شد تا سپاهان تا مرز شکست هم پیش برود و همین مسئله اعتراض هواداران علیه او را در پی داشته باشد. بنگر که این روزها بدون واهمه حرفهایش را بر زبان میآورد، امروز در گفتگوی اختصاصی خود با گل، جنجالیترین حرفهای خود در سال ۹۱ را نیز بر زبان آورد و سال جدید را نیز با انتقاد آغاز کرد.همه قبول دارند که سپاهان در بازی با الاهلی روی بدشانسی گل خورد.

Ayhan بازدید : 250 سه شنبه 1391/01/08 نظرات (0)
گزارشی از دومین روز تمرینی تراكتور 91


دومین جلسه تمرینی تراکتور سازی با حضور همه بازیکنان این تیم امروز از ساعت 16/30 در محل مجموعه ورزشی فجر برگزار شد ، قبل از شروع تمرین امیر قلعه نویی در جمع شاگردان خود با اشاره به شرایط حساس این تیم نکات لازم را یاد آوری کرد ودر ادامه بازیکنان بعد گرم کردن خود، تمرین را با کار با توپ شروع نمودند و سپس با اجرای کار های تاکتیکی آماده بازی دستگرمی کردند ، بازی در قالب دو تیم آبی وسفید نهایتا با مساوی 3 بر3 به پایان رسید .
حضور هواداران و همچنین میهمانانی که از شهر های دیگر در محل تمرین حاضر بودند بازار عکس یادگاری را با امیر قلعه نویی و بازیکنان بیش از پیش گرم کرده بود ، از طرفی تنها بحث موجود در بین هواداران بحث مشکلات مالی این تیم بود که همه اتفق نظر داشتند که در صورت حل نشدن ممکن است صدای بازیکنان را در آورد و تیم را وارد حاشیه کند .
در حاشیه تمرین امروز امیر قلعه نویی که برای اولین بار بعد گذشت زمستان سرد وبرفی روی نیمکت این مجموعه که در ضلع غربی قرار دارد نشسته بود با اشاره به بازی با سایپای کرج کسب پیروزی در ایندیدار را خیلی مهمتر عنوان کرد وگفت : برد مقابل سایپا 3 امتیاز که نه بلکه شاید 30امتیاز ارزش داشت وبا توجه به شرایطی که داشتیم واقعا بچه ها سنگ تمام گذاشتند وامید وارم شرایط بگونه ای پیش برود که مشکلات مالی در هفته های سرنوشت سازی که پیش رو داریم تاثیر گذار نباشد . قلعه نویی ادامه داد : یک تیم یک فصل را با تلاش وکوشش آغاز می کند ،5و6 هفته آخر یعنی هفته های سرنوشت سازی که همه می خواهند نتیجه کارشان را بگیرند وباید همه دست در دست هم یک دل برای رسیدن به هدف تمام توان خود را بکار ببندیم ومسئولین استانی هم باید هر چه سریعتر به فکر مشکلات مالی تیم باشند تا خدای نکرده لطمه ای وارد نشود
سرمربی تراکتور سازی ضمن اشاره به بازیهای خانگی این تیم ومقایسه آن با بازی های تیم سپاهان اصفهان می گوید : ما چهار بازی خانگی داریم ویک بازی هم در تهران که آنهم بنوعی بازی خانگی محسوب می شود وتقریبا سپاهانی ها هم شرایط مشابه ما را دارند ولی به نظرم بازی آنها به نسبت ما سختر است ، ولی ما باید از شش بازی خود حداکثر امتیاز را بدست آوریم .
قلعه نویی به حضور هواداران در شرایط بد آب هوایی کشور درروز بازی با سایپای کرج هم اشاره کرده وگفت : در جریان بودم که تعدادی از هواداران هم درجاده در کولاک گیر کرده بودند و خدا را شاهد می گیرم که به خاطر همین مردم هست که اصرار دارم که این تیم نتیجه بگیرد ، من در کارم اول خدا را در نظر دارم دوم هم به احترام این مردم شریف دوست دارم بعد 40 سال این تیم به افتخار بزرگی دست پیدا کند .
منبع : گل
Ayhan بازدید : 233 سه شنبه 1391/01/08 نظرات (0)
بیاض پورممی:فردین از فصل بعد در ترکیب تراکتور


امروز فردین عابدینی دفاع راست تراکتور سازی که در بازی با نفت تهران مصدوم و رباط صلیبی پاره کرده بود , با صلاح دید دکتر مولایی پزشک تیم تمرینات بدن سازی را تحت نظر بیاض پور ممی بدن سازتیم , تمرینات آمادگی و بدن سازی را شروع کرد.
بیاض پور ممی در باره وضعیت فدین عابدینی گفت: تمرینات عابدینی را هم از امروز آغاز کردیم , انشا الله بتوانیم بدن او را آماده کنیم.
بیاض پور ممی درباره زمان آمادگی او افزود : فردین عابدینی میتواند برای فصل بعد در ترکیب تراکتور بازی کند.
همچنین درباره وضعیت بدن سازی تیم گفت: تیم از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی است و تعطیلات بوجود آمده در این مهم یاری کرد تا بتوانیم در ۶ بازی سربلند باشیم.
فردین عابدینی هم درباره وضعیت خود گفت : از وضعیت خود راضی هستم و خودم فکر میکنم میتوانم بازی کنم.
ایدمان اسپورت
Ayhan بازدید : 196 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، امیر قلعه نویی که این روزها در تهران حضور دارد روز گذشته به کوه های توچال رفت تا کوه پیمایی کند و در همین مکان با سوالات برخی از مردم و علاقه مندان به فوتبال درباره مصاحبه اخیر سید مهدی رحمتی روبرو شد.

وی که تصمیم گرفته در رسانه ها پاسخی به رحمتی ندهد در پاسخ این سوالات گفته است که پیغام فرستادن به بازیکن و این اتهامات در ذات او نیست اما اگر روزی به استقلال برگردد و با بازیکن سالاری مبارزه می کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین گفته است که در نیم فصل مسابقات لیگ برخی به او پیشنهاد بازگشت به استقلال را داده اند اما او چون به تراکتورسازی تعهد داشته پاسخ منفی داده است.

لازم به ذکر است که دروازه بان استقلال بعد از بازی اخیر استقلال برابر نسف قارشی ازبکستان در مصاحبه ای گفته بود برخی به او پیغام داده اند به استقلال برمی گردند و او باید فکر تیم دیگری باشد .

Ayhan بازدید : 186 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)

مهدی کیانی:از هواداران دعوت میکنم مثل بازی ۲ سال پیش به ورزشگاه بیایند


مهدی کیانی یکی از بازیکنان مطرح و کلیدی تراکتور و همچنین محبوب ترین بازیکن تراکتور , گفتگوی کوتاهی با ما داشت.

ایدمان اسپورت : آقای کیانی وضعیت تیم در حال حاضر چگونه است؟
کیانی : خدا را شکر خیلی خوب هست و با برد بازی سختی که داشتیم , انشاالله روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و تمریناتمان را انجام میدهیم و برای بازی بعدی آماده میشویم.
ایدمان اسپورت : تمرین هایتان در چه وضعیتی هست ؟
کیانی : امروز تمرین اولمان را انجام دادیم انشاالله از فردا تمرینات اصلی شروع خواهد شد , در روز دو وعده تمرین خواهیم داشت تا بدن ها آماده باشن برای بازی با فجر سپاسی.
ایدمان اسپورت : آقای قلعه نوعی از کی به تمرین ملحق میشوند؟
کیانی : انشاالله از فردا در تمرینات حضور دارند.
ایدمان اسپورت : برای ادامه فصل چه برنامه ای دارید و آیا در تراکتور میمانید؟
کیانی : پایان فصل برسه تصمیم میگیریم , ما دوست داریم در تراکتور باشیم.
ایدمان اسپورت : آسیایی میشوید؟
کیانی: انشاالله با کمک خدا و مردم صد در صد آسیایی میشویم; و باید از همه مردم که مارو در سرما و گرما یاری کردند تشکر کنم و انشالله این شش بازی رو هم ما رو همراهی کنند و بتونیم دل مردم رو شاد کنیم.
ایدمان اسپورت : اگر حرفی با هوادارن دارید بفرمایید
کیانی : من کوچیک مردم هستم , تا حالا مارو تنها نگذاشتند, از مردم هم میخواهم مثل بازی دو سال پیش به ورزشگاه بیایند تا ما هم با بردمون دل مردم رو شاد کنیم و شاد کردن دل مردم تنها خواسته بازیکنان و کادر فنی هست.

Ayhan بازدید : 195 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)

تماشای دیدار تراکتور سازی و فجر سپاسی رایگان است.


به پاس تقدیر و قدردانی از هواداران تراکتورسازی تبریز که در سرمای زمستان یار و یاور تیم تراکتورسازی بوده و به مناسبت عید نوروز تماشای دیدار تیمهای تراکتورسازی و فجر شهید سپاسی شیراز رایگان خواهد بود.
به گزارش آناج ، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با تاکید بر مطلب فوق گفت: به پاس تقدیر و قدردانی از هواداران تراکتورسازی تبریز که در سرمای زمستان یار و یاور تیم تراکتورسازی بوده و به مناسبت عید نوروز تماشای دیدار تیمهای تراکتورسازی و فجر شهید سپاسی شیراز رایگان خواهد بود.
سید محمد شروین اسبقیان در جلسه بررسی بلیط فروشی دیدار تیم تراکتورسازی تبریز در استادیوم یادگار امام ره تبریز و مشکلات و واگذاری بلیط فروشی به باشگاه تراکتورسازی که با حضور سردار جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی ، نمایندگان هیات فوتبال و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ، افزود : در این نشست علاوه بر رایگان بودن بازی تیمهای تراکتورسازی و فجر سپاسی در هفته بیست و نهم 18 فروردین ماه 91 ، مقرر شد اطلاعات مربوط به نواقصات بلیط فروشی و عدم رعایت مفاد منقده با شرکت مربوطه توسط واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان بررسی و پس از مسلم شدن اشکالات قرارداد به هیات فوتبال جهت لغو قرارداد ابلاغ شود.
وی افزود : همچنین در این نشست مقرر شد بر اساس آخرین نامه فدراسیون فوتبال موضوع بلیط فروشی مسابقات لیگ برتری به باشگاه تبریز واگذار شود و باشگاه آمادگی خود را برای راه اندازی سیستم جدید با امکانات و تکنولوژی بالا جهت رفاه حال تماشاگران راه اندازی نماید.
سید محمد شروین اسبقیان در ادامه تصریح کرد: برای دیدار تیمهای تراکتورسازی و فولاد خوستان نیز با هماهنگی باشگاه و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و هیات فوتبال استان مقدمات بلیط فروشی انجام یافته است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در این جلسه حمایت از تماشاگران فهیم و ایجاد امکانات رفاهی را یکی از مهمترین مقوله های اداره ورزش و جوانان در بازیهای فوتبال لیگ برتر دانست و گفت : با اولويت بندي ، نواقص و مشکلات استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره برطرف شده و تماشاگران مشکلی از بابت جاده دسترسی ، امکانات رفاهی ندارند .
Ayhan بازدید : 190 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)

علیرغم کش و قوس های فراوان در خصوص واگذاری بلیط فروشی بازی های تیم تراکتورسازی به این باشگاه، مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند به دلیل عدم همکاری هیئت فوتبال استان در واگذاری پول بلیط فروشی بازی ها از این پس خود باشگاه مسئولیت بلیط فروشی را بر عهده خواهد داشت.
در گذشته باشگاه تراکتورسازی تبریز و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی بارها جلسات متعددی برگزار کرد تا طبق گفته کنفدراسیون فوتبال آسیا بلیط فروشی بازی ها به باشگاه ها واگذار شود و مسئولان باشگاه تراکتورسازی خود مسئولیت فروش بلیط بازیها را بر عهده داشته باشند.
در این میان بارها خبر از واگذاری بلیط فروشی به این باشگاه در روزهای نزدیک داده می شد ولی همچنان این مسئله آنطور که باید به سرانجامی نرسیده بود تا اینکه چندی قبل مسئولان هیئت فوتبال استان با واگذاری کامل بلیط فروشی به این باشگاه موافقت کردند.

Ayhan بازدید : 150 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)
 تیم های فوتبال تراكتورسازی و شهرداری تبریز تمرینات خود را از سر گرفتند

تراكتورسازی و شهرداری دو نماینده فوتبال تبریز در رقابت های لیگ برتر تمرینات خود را از سر گرفتند.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی های دو باشگاه مزبور، بازیكنان تیم فوتبال تراكتورسازی پس از سپری كردن تعطیلات نوروزی با حضور در زمین چمن فجر عاشورا، اولین تمرین خود را زیر نظر كادر فنی تیم انجام دادند.

شاگردان قلعه نویی در اولین مصاف سال 91 خود روز هجدهم فروردین ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان فجر سپاسی خواهند برود و برای اینكه جایگاه دومی خود در جدول رده بندی را حفظ كنند و فاصله امتیازی و تفاضل خود با سپاهان صدرنشین را كاهش دهند، به برد در این بازی محكوم هستند.

همچنین بازیكنان تیم شهرداری تبریز نیز تمرینات سال جدید خود را در زمین چمن مصنوعی باشگاه و زیر نظر كادر فنی از سرگرفتند و خود را برای انجام بازی معوقه از هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل صبای قم آماده می كنند.

بازیكنان این تیم برای اینكه وضعیت تیم را در جدول كمی بهبود بخشند باید سه امتیاز این بازی خانگی و سخت را كه ساعت 16.30 روز دهم فروردین ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز انجام می شود از آن خود كنند و امكان صعود خود به رده پانزدهم را مهیا نمایند.

تراكتورسازی با 52 و شهرداری با 27 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

Ayhan بازدید : 282 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)

بررسی بازیهای مدعیان قهرمانی در 6 هفته پایانی لیگ


با توجه به اینکه استقلال و سپاهان درگیر رقابتهای آسیایی هستند تراکتور با تمرکز بیشتری لیگ را ادامه خواهد داد. 

لیگ خلیج فارس با همه ی فراز و نشیب های که داشت ، بالاخره به هفته های پایانی خود در سال جدید نزدیک خواهد شد تا پرونده لیگ یازدهم هم به پایان برسد. در این میان لیگ برتر با تمام نقایص و کمبودهایی که در بدنه و ساختار خود دارد ، همچنان پویایی خود را حفظ کرده است و تیم های صدرنشین برای قهرمانی و تیم های قعرنشین نیز برای فرار از سقوط در حال جنگ و رقابت هستند.

سپاهان اصفهان با اختلاف 3 امتیازی که نسبت به تیم دوم جدول یعنی تراکتورسازی دارد ، به عنوان جدی ترین گزینه قهرمانی محسوب می شود ، اما نباید غافل شویم که شش هفته به پایان رقابت ها مانده است و هر سه تیم شانس آن را خواهند داشت تا دو رقیب دیگر را جای بگذارند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. حال قصد داریم تا به بررسی شانس این سه تیم برای قهرمانی با توجه به بازی های پیش رو بپردازیم :

Ayhan بازدید : 289 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)

رییس اداره ورزش و جوانان تبریز گفت: بلیت فروشی بازی های خانگی تیم فوتبال تراكتورسازی به طور كامل به این باشگاه واگذار شد. 

 

حبیب ستوده نژاد در این باره اظهار داشت:اداره ورزش و جوانان استان همواره حامی تیم های تبریزی به خصوص تیم تراكتورسازی در رقابت های مهم كشوری بوده و در راستای موفقیت این تیم ها همكاری های لازم را انجام داده است .

بدین ترتیب باشگاه تراکتور سازی در بازی هفته بیست و نهم با فجر سپاسی كه روز هجدهم فروردین ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود می تواند راسا اقدام به بلیت فروشی کند.
Ayhan بازدید : 194 یکشنبه 1391/01/06 نظرات (0)

تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز برای رویارویی با تیم فجرسپاسی شیراز پس از تعطیلی چند روزه بعد از ظهر فردا در تبریز استارت خواهد خورد. 

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آخرین دیدار خود در سال گذشته با یک گل از سد سایپا گذشت و توانست برای اولین بار در مدت حضور چندین ساله در لیگ برتر فوتبال 3 امتیاز مصاف با این تیم را تصاحب کند.
پس از آن کادرفنی و بازیکنان این تیم تعطیلی چند روزه ای داشتند و قرار است تمرینات این تیم از فردا و راس ساعت 16 و 30 دقیقه در زمین فجر تبریز برگزار شود.
لازم به ذکر است تراکتورسازان روز جمعه 18 فروردین ماه در تبریز به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز خواهند رفت و یک هفته پس از آن بار دیگر در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تیم فولاد خوزستان خواهند رفت.
تا کنون مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای ایام تعطیلات برنامه اردوی خاصی در نظر نگرفته اند و هیچگونه اردوی تدارکاتی در برنامه این تیم دیده نمی شود و به نظر می رسد امیر قلعه نوعی تصمیم دارد با برگزاری تمرینات منظم و بانشاط در تبریز شاگردانش را برای مصاف های آتی آماده نگه دارد.
علاوه بر آن با نزدیکتر شدن به دیدار تراکتورسازان مقابل فجرسپاسی و با توجه به اختلاف نظر این باشگاه با هیئت فوتبال استان تاکنون تصمیم نهایی در خصوص نحوه بلیط فروشی این دیدار اتخاذ نشده است و امید است طی روزهای آتی تصمیماتی گرفته شود که موجبات راحتی هواداران این تیم را فراهم کند تا این تیم در اولین دیدار خود در سال 91 با حضور پرشور هوادارانش گام به میدان مسابقه بگذارد.

Ayhan بازدید : 196 شنبه 1391/01/05 نظرات (0)

رییس اداره ورزش و جوانان تبریز گفت: بلیت فروشی بازی های خانگی تیم فوتبال تراكتورسازی به طور كامل به این باشگاه واگذار شد.


به گزارش اوج نیوز،حبیب ستوده نژاد در این باره اظهار داشت:اداره ورزش و جوانان استان همواره حامی تیم های تبریزی به خصوص تیم تراكتورسازی در رقابت های مهم كشوری بوده و در راستای موفقیت این تیم ها همكاری های لازم را انجام داده است.

بدین ترتیب باشگاه تراکتور سازی در بازی هفته بیست و نهم با فجر سپاسی كه روز هجدهم فروردین ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود می تواند راسا اقدام به بلیت فروشی کند.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 1,862
  • بازدید سال : 15,610
  • بازدید کلی : 683,864