loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 201 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

به دنبال اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و داماش و فحاشی تماشاگران به محمود رفیعی، این داور اعلام کرد که دیگر قضاوت نخواهد کرد.

رفیعی در این باره گفت: پس از بازی نزد ناظر و و چند نفر از مسئولان برگزاری دیدار رفتم و خداحافظی‌ام از داوری را اعلام کردم و دیگر قصد ندارم قضاوت کنم.

 

دیدار پرسپولیس و داماش در حالی که 2 بر یک به سود داماش در جریان بود به دلیل توهین شدید تماشاگران پرسپولیس به داور، نیمه تمام ماند. کمیته انضباطی این دیدار را 3 بر صفر به سود داماش اعلام و 2 امتیاز از پرسپولیس کسر کرد.

Ayhan بازدید : 208 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

در هفته ای که تیمهای مدعی جدول بازیهای سختی پیش رو دارند، بهترین فرصت برای تراکتورسازی برای جبران ناکامی هفته گذشته مهیا است. 

تراکتورسازی تبریز روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم فولاد خوزستان است.
هر دو تیم هفته بدی را سپری کرده و برای جبران پا به میدان خواهند گذاشت. تراکتورسازی در تبریز مقابل فجرسپاسی شیراز به تساوی بدون گل رضایت داده و فولاد خوزستان نیز در خانه نتیجه را به سایپای البرز واگذار کرد.
فرصت طلایی برای تراکتورسازی
هفته سی ام لیگ برتر برای تراکتورسازی فرصت طلایی برای بازگشت به جدول است. این هفته سپاهان با پرسپولیس بازی میکند و استقلال نیز رودررو صبای قم قرار میگیرد، شکست یا حتی تساوی تیمهای سپاهان و استقلال مقابل رقبای پرقدرتشان این فرصت را به شاگردان امیر قلعه نویی خواهد داد تا با پیروزی بر فولاد خوزستان ضمن باز پسگیری رده دوم جدول، فاصله امتیازی خود را با سپاهان را نیز کاهش دهد.
تراکتورسازی در این بازی امیرحسین صادقی مدافع خود که به روزهای اوجش نزدیک و حتی به اردوی تیم ملی دعوت شده است را به دلیل محرومیت نخواهد داشت.
بازی رفت دو تیم در اهواز با نتیجه دو بر یک به سود تیم فولاد خوزستان به اتمام رسیده است.
در حال حاضر تیم تراکتورسازی با 53 امتیاز تیم سوم جدول بوده و فولاد خوزستان با 39 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
بازی تراکتورسازی تبریز با فولاد خوزستان روز جمعه 25 فروردین ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار میشود.
شهرداری با نفت تسویه حساب میکند
شهرداری تبریز نیز در هفته سی ام مهمان تیم نفت تهران است. شهرداری که یک امتیاز شیرین از اصفهان مقابل ذوب آهن کسب کرد، از روحیه مناسبی برای بازی با نفت تهران برخوردار بوده و سعی در کسب امتیاز در این بازی را دارد.
شهرداری تبریز همچنین به دنبال گرفتن انتقام بازی دور رفت است. دیداری که در تبریز و تا ثانیههای پایانی به سود شهرداری در جریان بود، اما نفت از غفلت مدافعان و دروازهبان این تیم نهایت استفاده را کرده و گل تساوی را به ثمر رساند.
در حال حاضر تیم نفت تهران با 44 امتیاز تیم پنجم جدول بوده و شهرداری تبریز با 28 امتیاز در مکان هفدهم جای گرفته است.

Ayhan بازدید : 221 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

عادل فردوسی پور دیشب در برنامه شخصی خود  بار دیگر کینه و نفرت  خود را از هواداران تراکتور بروز داد

عادل فردوسی پور؛ همان مجری زیرک سیمای ملی ، که اکثرا امیال شخصی خود را در برنامه نود پیش میبرد و دوست دارد حرف خود را بر کرسی بنشاند

عاشق فتنه و جنجال است چرا که نان شب او از همین راه در می آید...

تا سه سال قبل کسی جرات مقابله با او را نداشت چرا که برنامه ای پر بیننده را در اختیار دارد و هر کسی را بخواهد به راحتی تخریب میکند...

اما هواداران تراکتور این تابو را شکستند و توانسته اند جلوی افکار شیادانه و فاشیستی او بایستند. ..

او  از هواداران تراکتور متنفر هست، نیازی به اثبات نیست از تمامی حرف ها و رفتارهای اخیر وی میتوان پی به این احساس عادل خان برد...

 عاشق سینه چاک پرسپولیس است و این را همه دیگر متوجه شدند....

دوشنیه شب 91.01.21:

عادل نمیداد چه کار کند؟ بر افروخته و ناراحت است.. چون تیم محبوب او متضرر شده...

مثل همیشه، فنایی در روزهایی که عادل میخواهد همه چیز به نفغ خودش باشد ، کارشناس داوری برنامه است...

بارهاو بارها نام تیم تراکتور را بر زبان می آورد...

چرا هوادران تراکتور محروم نشده اند؟ چرا هواداران تراکتور تنبیه نشده اند؟ چرا رودریگو توزی را بخشیده اید؟ چرا جاسم کرار را بخشیدید؟ چرا از تراکتور امتیاز کم نکردید؟  چرا چرا چرا.....

عادل از تراکتور متنفر است و ما از عادل....

بچرخ تا بچرخیم!

Ayhan بازدید : 220 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

مسئولين باشگاه سپاهان از باخت تيمشان در مقابل تراكتورسازي بقدري ناراحت شده اند كه اقدام به گرفتن وكيل و شكايت برعليه كميته انظباطي كرده كه چرا محروميت رودريگو توزي را بخشيده اند .اقدام به نفع منافع باشگاه وظيفه هر مديرعامل باشگاه مي باشد اما مسئولين سپاهان فراموش نكنند كه در سايه حمايت پيدا و پنهان افراد لابي تيم هاي اصفهاني كه تا اين اواخر در فدراسيون بودند و خوشبختانه الان نيستند شش امتياز ناحق فقط از تيم هاي تبريزي تراكتورسازي و شهرداري بدست آورده اند . اگر امروز سپاهان با فاصله جزيي در صدر جدول واقع شده و ادعاي قهرماني دارد در سايه اين شش امتياز نا به حق مي باشد توصيه مي شود مسئولين سپاهان فقط يكبار فيلم بازيهاي سپاهان با تيم هاي تبريزي را مرور كنند .

Ayhan بازدید : 378 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

اشتباهات فاحش داوري در مسابقه تراكتورسازي و استقلال بقدري مفتضح بود كه همگان به آن اذعان داشته و جامعه فوتبال و كارشناسان به اين نتيجه رسيدند كه داور بازي عملا موجب باخت تراكتور شد و سه امتياز بازي را دو دستي به استقلال تقديم نمود . اين بازي براي تراكتور 42 امتيازي و استقلال 43 امتيازي براي كسب صدرجدول حكم فينال را داشت كه متاسفانه با اشتباهات داوري ، تراكتورسازي ضربه فني شد و تبعات اخراج حاج صفي و محروميت وي از حضور در مسابقه بعدي در مقابل نفت تهران دامنگير تيم شد . اشتباهات داور در بازي فوق چنان ضربه سنگيني بر پيكر تراكتور وارد كرد كه تبعات آن در هفته هاي پاياني نمود بيشتري پيدا مي كند .
Ayhan بازدید : 183 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

باشگاه سپاهان در اطلاعیه از پیگیری پرونده حضور بازیکن محروم تراکتورسازی در دیدار مقابل تیم فوتبال این باشگاه تا کسب رای نهایی خبر داد و به عملکرد کمیته انضباطی نسبت به تخلف از بند (ب) ماده 33 آئین نامه انضباطی رسماً اعتراض کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه سپاهان اصفهان در اطلاعیه اعلام کرد با توجه به پیگیریهای مکرر تمامی علاقمندان و هواداران فوتبال، مدیریت این باشگاه در جهت احقاق حقوق مسلم خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهد کرد که متن این اطلاعیه را در زیر می‌خوانید: " این باشگاه ظرف مهلت مقرر قانونی و پس از اینکه تنها چند ساعت پیش از بازی تیم سپاهان برابر تراکتورسازی تبریز در روز 22 اسفندماه سال گذشته، از طریق تماس تلفنی از لغو محرومیت توزی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطلع شد، رسماً شکوائیه و اعتراضش را به محترم فدراسیون فوتبال و سرپرست سازمان لیگ حرفه ای فوتبال اعلام و ارسال کرد.

Ayhan بازدید : 217 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

باید با تمام قوا در این 5 بازی فقط برای 15 امتیاز ممکن بجنگیم و دیگر جایی برای اشتباه کردن نیست 

مدیرعامل ترکتورسازی در مورد شرایط تراکتور بعد از بازی با تیم فجر گفت : نتیجه این بازی ناامید کننده بود و ما شرمنده 80 هزار هواداری شدیم که با متانت خاصی آمدند و بعد بازی هم بدون کوچکترین شعاری استادیوم را ترک کردند، که این موضوع شایسته تقدیر است ولی ما به این سه امتیاز حیاتی نیاز داشتیم اما متاسفانه نمی دانم چه شد که این دو امتیاز را در بدترین شرایط از دست ما پرید.
وی افزود : تراکتور باید در این دیدار در مقابل هواداران خود سربلند بیرون می آمد که متاسفانه اینگونه نشد و من از بازیکنان تراکتور انتظار چنین فوتبالی را نداشتیم و فکر می کنم تعطیلات به آنها بسیار خوش گذشته بود و این در حالی بود که هواداران لیاقتشان بیش از این بازی بود که از آنها دیدیم.

Ayhan بازدید : 234 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

از سری رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و نهم و در آخرین بازی تیم پیروزی به مصاف داماش گیلان رفت که نکات قابل توجهی و تاملی را همگان دیدیم. در روزی که تیم پیروزی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و داماشی ها سرتر بودند هوادران پرسپولیسی اوج فرهنگ خود را نشان دادند.

 

Ayhan بازدید : 228 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

دیدار تیم های ذوب‌آهن و شهرداری تبریز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 زارکوویچ بازیکن شهرداری تبریز در دقیقه ۲۳ دروازه خودی را به اشتباه باز کرد.  شهرداری تبریز توسط کامیابی نیا در دقیقه ۵۶ کار را به تساوی کشاند اما در دقیقه ۶۲ محمد قاضی گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۹ با خطای پنالتی که روی سعید دقیقی رخ داد و گل این بازیکن شهرداری تبریز به گل دوم رسید تا امتیازها تقسیم شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده رضا کرمانشاهی بود. وی به سینا عشوری از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

نکته قابل توجه نیمکت نشینی دوباره شهاب گردان و بازگشت صادقی به دروازه ذوب‌آهن است.

ذوب آهن با این تساوی ۴۱ امتیازی و شهرداری تبریز ۲۸ امتیازی شد.

Ayhan بازدید : 276 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

تیمهای فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند تا هشتمین رویارویی خود در تاریخ این رقابتها را به نمایش بگذارند. این دو تیم تاکنون تنها در هفت مسابقه در چارچوب رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن سه برد برای فولاد خوزستان، یک برد برای تراکتورسازی و سه تساوی بوده است.در مجموع این دیدارها، فولادیها 10 بار موفق به گشودن دروازه تراکتورسازان شده اند و در مقابل، پنج مرتبه هم دروازه خود را گشوده شده دیده اند.

Ayhan بازدید : 192 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

وی گفت: هم اکنون حدود 98 درصد از بودجه باشگاه های ورزشی از سوی دولت تامین می شود و نمی توان دولت را از دخالت در امور باشگاه ها منع کرد و این کار درستی نیست.


 '' امیر قلعه نویی '' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: هنوز تکلیف باشگاه ها از نظر دولتی بودن و یا خصوصی اداره شدن مشخص نیست و بیشتر باشگاه های کشور در این موضوع بلاتکلیف هستند.


Ayhan بازدید : 182 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

آنها ما را غافلگير كردند. به نظر من فجر براي گرفتن يك امتياز به تبريز آمده بود و گاهي اوقات هم انتحاري بازي ميكرد

سايت گل سياوش اكبرپور مهاجم تراكتورسازي مثل اكثر بازيكنان اين تيم معتقد است كه مقابل فجرسپاسي بازي خوبي را به نمايش نگذاشتند و مستحق برد نبودند.


سياوش در گفتوگو با خبرنگار سايت گل حرفهايش را اينگونه آغاز ميكند:«ما خيلي بد بازي كرديم و واقعا نميدانم دليلش چه بود و چرا بازي اينطور شد. اين يكي از ضعيفترين بازيهاي تراكتور در اين فصل بود و متأسفانه 2 امتياز حساس را در حساسترين شرايط ممكن از دست داديم و شرمنده 80هزارنفر تماشاگر شديم كه به ورزشگاه آمده بودند و فقط انتظار پيروزي داشتند.»
Ayhan بازدید : 187 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

تمرین دیروز تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز از ساعت 16:30 شروع شد و بازیکنان حدود 45 دقیقه به تمرین پرداختند.


امیر قلعه نویی که دیروز بعد از بازی با فجر سپاسی به دلیل پرواز به تهران در کنفرانس خبری شرکت نکرده بود، امروز نیز در تمرین حضور نداشت.


مصطفی اکرامی و علی علیزاده از کادر فنی تراکتور اجازه گرفته بودند تا در تمرین امروز حضور نداشته باشند.
در ابتدای تمرین بازیکنان به حرکات کششی پرداختند و 20 دقیقه به این حرکات ادامه دادند.

در ادامه بازیکنانی که دیروز فرصت حضور در میدان مسابقه نداشتند، به مدت 20 دقیقه به بازی درون تیمی مشغول شدند

Ayhan بازدید : 245 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

امروز در دیدار تیم های ملوان و سپاهان اتفاق عجیبی رخ داد که اذهان عمومی را مخدوش کرده است و زمزمه های تبانی در دهان ها می چرخد .


در دیدار ملوان و سپاهان تا دقیقه ۱۸ تیم سپاهان ۳ گل با اشتباه های فاحش رجب زاده مدافع ملوان که ۱۰۰ روز پیش از تیم سپاهان به ملوان پیوسته به ثمر رساند که با اعتراض تماشاگران ملوان مواجه شد در این حین فرهاد پورغلامی با عصبانیت او را تعویض کرد و بعد از این ملوان به ۳ گل دست پیدا کرد اما کار از کار گذشته بود و آقای رجب زاده کار خود را انجام داده بود ،  جالب اینجاست که ملوان در ۷۰ دقیقه‌ای که رجب زاده در زمین نبدو ۳-۱ سپاهان را شکست داد .


بازی که در هوای مه آلود برگزار می‌شد مطمئنا اتفاقات مه آلودی هم داشته که امیدواریم مسئولین باشگاه پی گیر باشند تا ماجرای این اتفاق برای اذهان عمومی روشن شود .

Ayhan بازدید : 335 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

متاسفانه دیروز ترافیک ان قدر سنگین و قفل شده بود کم مانده بود از ماشین پیاده شویم آتیش برای خودمان  روشن کنیم چای دم کنیم تا راه باز شود به زور ساعت ۱۵ /۲۰ تونستیم از محوطه و پارکینگ های خاکی ورزشگاه خارج شویم و به اتوبان برسیم.

 


 

Ayhan بازدید : 225 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

امير قلعه نويي در خصوص توقف تراکتور مقابل فجرسپاسي، عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتي، داوري اين ديدار، شايعه جدايي از تراکتور و رفتن به استقلال و مسائل ديگر به سوالات پاسخ داد.
 

* چه اتفاقي افتاد که تراکتور مقابل فجرسپاسي مساوي کرد؟
- اتفاق خاصي نيفتاد. اصلا خوب نبوديم و حق ما باخت بود. بزرگ بودن فقط به کت و شلوار پوشيدن نيست. اعتقاد دارم من قلعه نويي و بازيکنانم ديروز لياقت اين همه تماشاگر را نداشتيم. فقط با "کت" پوشيدن نيست که بگوييم فلان شديم و بزرگ شديم. ديروز کيلوها منم و اسم در زمين بود. فقط 3 بازيکن خوب بودند و بقيه اصلا 30، 40 درصد خودشان هم بازي نکردند. من که نمي توانستم برايشان "کت" بخرم تا بپوشند و بزرگ شوند!

Ayhan بازدید : 206 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)


دیروز در بازی تراختور و فجر سپاسی شاید یکی از چیزهای کوچک ولی مهمی که به چشم میخورد پخش بازی از اسکوربرد استادیوم سهند و اطلاعاتی بود که از این طریق در اختیار تماشاگران حاضر در ورزشگاه گذاشته می شد اما عملکرد اسکوربرد در این بازی با بازیهای دیگر فرق داشت به اینگونه که در این بازی بر خلاف بازیهای قبلی صحنه های آهسته در اسکوربرد پخش نمیشد و یکی دیگر از عملکردهای متفاوت اسکوربرد این بود که آمار تماشا گران را به طور دقیق اعلام میکرد اما چگونه؟
این بازی در استادیومی برگزار میشد که هنوز ناتمام است و هیچگونه امکاناتی جهت شمارش دقیق تماشا گران وارد شده به ورزشگاه وجود ندارد و اگر فرض شود که  تعداد دقیق تماشاگران به صورت حدسی برای رعایت قوانین AFC نوشته شده بود چرا 65150نفر ، استادیوم سهند تبریز در مواقع معمول وبا نصب بودن تمام صندلیها  فابلیت گنجایش 70000نفر تماشاگر را در خود دارد وبا توجه به خالی بودن نصف استادیوم از صندلی و نشستن بیشتر تماشاگران در راه پله ها به علت نبود جا چگونه در استادیم 70000نفری  پر شده از تماشا گرکه با مشکلات گفته شده جای بیشتری نیز برای تماشا گران وجود داشت  65150نفر وارد این استادیوم شده اند و این در حالی است که بیشتر خبرگزاریهای معتبر تعداد تماشاگران را بیش از80000نفر اعلام کرده اند.
پس چرا باید برای رعایت قوانینی که بستر مناسب برای اجرای آن تشکیل نشده به خودمان دروغ بگوییم.
Ayhan بازدید : 231 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

پس از تساوی برابر تراکتورسازی


داریوش صبوری که به جای محمود یاوری در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل تراکتورسازی حاضر شده بود، عنوان کرد: آقای یاوری به دلیل پروازی که داشت نتوانست در نشست خبری حاضر شود و از خبرنگاران عذرخواهی کرد.


وی در ارتباط با بازی گفت: به بچه ها گفته بودیم با وجود تماشاگر زیاد کار سختی داریم اما برای پیروزی آمده بودیم و حتی چند موقعیت تک به تک هم داشتیم. از بچه ها به خاطر دوندگی که کردند تشکر می کنم و به خاطر تلاششان به آنها تبریک می گویم.

Ayhan بازدید : 223 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

غلامرضا باغ آبادی به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار با فجر که با تساوی بدون گل خاتمه یافت حاضر شد و در این باره که تراکتورسازی بی انگیزه بود، گفت: با بخشی از صحبت های شما موافقم اما همان طور که روز گذشته هم سرمربی فجر گفته بود این تیم برای کسب یک امتیاز به تبریز آمده بود و به همین دلیل بازی بسته ای انجام داد و ما هم شرمنده هواداران شدیم.


وی در پاسخ به این سؤال که به نظر تعطیلات خوش گذشته است، عنوان کرد: این طور نیست. تیم ما از همه زودتر تمرینات خود را آغاز کرد و صبح و عصر تمرین می کردیم. سفتی زمین نگذاشت کارمان را درست انجام دهیم. تیمی که انتحاری بازی می کند و لایه های دفاعی دارد کار را سخت می کند.


باغ‌آبادی تصریح کرد: حتی تاکتیک خود را هم تغییر دادیم اما چاره ساز نشد. قبول دارم فوتبال شادابی انجام ندادیم اما بازیکنان تیم کم کاری نکردند و در تیم حاشیه ای نیست.


وی در باره شایعاتی در خصوص جدایی قلعه نویی از تراکتورسازی گفت: همان طور که خود وی گفته اولویتش برای فصل بعدی تراکتورسازی است.


مربی تراکتورسازی در خصوص اینکه حضور پر تعداد تماشاگران در روند این تیم تاثیر می گذارد، گفت: این طور نیست. تراکتورسازی هر چه دارد از تماشاگرانش است

Ayhan بازدید : 221 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (1)

غيبت ياوري و قلعه نويي در نشست مطبوعاتي

داریوش صبوری که به جای محمود یاوری در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: آقای یاوری به دلیل پروازی که داشت نتوانست در نشست خبری حاضر شود و از خبرنگاران عذرخواهی کرد. وی در ارتباط با بازی گفت: به بچه ها گفته بودیم با وجود تماشاگر زیاد کار سختی داریم اما برای پیروزی آمده بودیم و حتی چند موقعیت تک به تک هم داشتیم. از بچه ها به خاطر دوندگی که کردند تشکر می کنم و به خاطر تلاششان به آنها تبریک می گویم.

غلامرضا باغ‌آبادی هم كه به‌جای قلعه‌نویی در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: همان طور که روز گذشته هم سرمربی فجر گفته بود این تیم برای کسب یک امتیاز به تبریز آمده بود و به همین دلیل بازی بسته‌ای انجام داد و ما هم شرمنده هواداران شدیم.


وی در پاسخ به این سؤال که به نظر تعطیلات خوش گذشته است، عنوان کرد: این طور نیست. تیم ما از همه زودتر تمرینات خود را آغاز کرد و صبح و عصر تمرین می کردیم. سفتی زمین نگذاشت کارمان را درست انجام دهیم. تیمی که انتحاری بازی می کند و لایه های دفاعی دارد کار را سخت می کند.


وی در باره شایعاتی در خصوص جدایی قلعه نویی از تراکتورسازی گفت: همان طور که خود وی گفته اولویتش برای فصل بعدی تراکتورسازی است.

Ayhan بازدید : 217 جمعه 1391/01/18 نظرات (0)

تیم تراکتورسازی در آستانه شروع مجدد بازیها بعد از سال نو شارژ مالی شد. محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت:
بعد از مدتی که دچار کمبود منابع مالی شده بودیم خوشبختانه با تلاش توانستیم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت نماییم. امیدوارم این شارژ مالی باعث موفقیت تیم تراکتورسازی در دیدارهای آتی شود.
در این تلاشها سهم موثری در پیگیری این منابع توسط فرمانده سپاه عاشورا سردار پورجمشیدیان ایفا گردید و من از ایشان تشکر می کنم.

Ayhan بازدید : 170 جمعه 1391/01/18 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: عده ای با دامن زدن به شایعات، قصد دارند تیم را از هدف اصلی خود دور و در تیم چند دستگی ایجاد كنند.


امیر قلعه نویی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با رد شایعه جدایی اش از تراكتورسازی در پایان فصل و پیوستن به یك تیم دیگر افزود: اولویت اول من تیم تراكتور است، اما عده ای زمانیكه فهمیدند نمی توانند در میدان حریف تیم ما شوند در خارج از آن و با دامن زدن به موضوعات مختلف، قصد برهم زدن آرامش تیم را دارند.

وی گفت: تمام فكرم را به شش بازی باقیمانده متمركز كرده ام و امیدوارم با گرفتن نتایج خوب و قرار گرفتن در بهترین رتبه، انتظارات مردم را برآورده كنم.

قلعه نویی اظهاركرد: مسلما انتظارات مردم در فصل بعدی از تراكتورسازی بیشتر خواهد شد و باید با ایجاد شرایطی این انتظارات را برآورده كنیم و اگر بستر مناسب برای حضور مقتدرانه تیم در فصل آتی فراهم شود اولویت اولم تراكتورسازی خواهد بود.

وی در خصوص مشكلات مالی تیم گفت: قرار است پیش از بازی با فجر سپاسی مبلغی به حساب بازیكنان واریز شود و امیدوارم مسوولین استان حمایت های كافی از تیم را تا رسیدن به هدف نهایی انجام دهند.

دیدار تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز و فجر سپاسی شیراز در هفته بیست و نهم لیگ برتر، ساعت 17 فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

Ayhan بازدید : 288 جمعه 1391/01/18 نظرات (0)

دو تیم تراکتورسازی تبریز و فجرسپاسی شیراز فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار می تواند برای تراکتورسازان خاطره حضور نزدیک به 120 هزار هوادار در فصل قبل مقابل فجرسپاسی را زنده کند.به گزارش نصرنیوز، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال پس از بیست روز تعطیلی از روز جمعه همین هفته پیگیری خواهد شد و از ساعت 17 دو تیم تراکتورسازی تبریز و فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفتکه قضاوت این دیدار بر عهده علی رضا فغانی خواهد بود.


این دیدار در حالی برگزار می شود که در گذشته بازی این دو تیم در تبریز با حضور نزدیک به 120 هزار هوادار سرخپوش در ورزشگاه همراه بود که رکورد جالب توجهی در تاریخ فوتبال ایران ثبت کردند و بازی فردا نیز می تواند نوید یک خاطره خوب برای آنها داشته باشد که باید دید آیا خاطره 120 هزار نفری سرخپوشان تکرار خواهد شد یا خیر.

Ayhan بازدید : 247 جمعه 1391/01/18 نظرات (0)
18 بازيکن به اردوي تيم ملي فوتبال دعوت شد



18بازيکن به اردوي تيم ملي فوتبال براي ديدار دوستانه با تيم ملي امارات دعوت شدند. ازسوي کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران، 18 بازيکن براي حضور در يک اردوي چهار روزه از 26 تا 29 فروردين ماه جاري و ديدار دوستانه با تيم ملي امارات در دوبي دعوت شدند.
Ayhan بازدید : 252 سه شنبه 1391/01/15 نظرات (0)

گلایه ی شدید بازیکنان از بحران مالی باشگاه


شرایط اینگونه پیش برود شاید سهمیه آسیایی را هم نتوانیم کسب کنیم .

خبرنگار سایت تراکتور اف سی مصاحبه ای را با مرتضی اسدی و محمد ابراهیمی ترتیب داده و از آنها درباره بحران مالی تیم سوالاتی را پرسیده که متن مصاحبه بدین شرح است:
 مرتضی اسدی :
 مشکلات مالی 100% به تیم ضربه خواهد زد , این مشکلات خیلی وقت است در تیم وجود دارد و ما به احترام هواداران و سرمربی تیم سکوت کرده ایم . همه ی بازیکنان به خانواده ی خود تعهد دارند و وقتی با بی توجهی مسئولین تیم نسبت به پرداخت باقی مانده ی قرارداد های تیم مواجه میشویم دلسرد شده و تمام تمرکزمان را نمیتوانیم جمع تیم تمرینات و بازی های پیش رو کنیم .
 در فاصله حدود 30 روز به پایان لیگ بخش اعظمی از قرارداد های بازیکنان پرداخت نشده و اگر مانند سایر تیم ها تمرین را نعطیل نمیکنیم فقط به عشق هواداران و احترام به سرمربی تیم است , ولی باز هم این معیار نمیشود که با تمام تمرکز در تمرینات و بازیها شرکت کنیم مسئولان تیم کاری نکنند که خدای ناکرده در آخر فصل شرمنده هواداران شویم .
Ayhan بازدید : 865 سه شنبه 1391/01/15 نظرات (0)

نظرسنجی سایت اف سی اف سی


برای شرکت در نظرسنجی  به لینک زیر مراجعه کنید

لینک نظرسنجی


هر ماه به قید قرعه به کسانی که تیمشان بیشترین تعداد رای را آورده باشد جوایز ارزنده ای اعطا می شود.
از این رو برای بردن جوایز در کنار اینکه به تیم مورد علاقه خود رای می دهید می بایست تیم مورد علاقه خود را به رتبه یک برسانید.
جوایز ویژه تنها به کسانی اعطا می شود که تیمشان رتبه اول را در رای گیری ماهیانه کسب کرده باشد.

تراختورمون اوله بدویین

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 1,881
  • بازدید سال : 15,629
  • بازدید کلی : 683,883