loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 476 یکشنبه 1391/05/29 نظرات (0)

شگفتی دیگر از هواداران غیور آزربایجان

بازی نفت و تراختور

استادیوم به رنگ سیاه

برد تراختور تقدیم به تمتم زلزله زدگان داغدار آزربایجان عزیزم


Ayhan بازدید : 376 یکشنبه 1391/05/29 نظرات (0)

با آنكه در تلوزيون هاي سراسر امروز جشن است  ولي آذربايجان من هنوز غمگين است . با آنكه امروز بازي تراختور است نه صداي شيپور مي آيد نه  صداي آهنگ شادي از ماشين ها شنيده مي شود همه در غم و عذاداري هستند و هنوز هم لباس سياه پوشيدند

Ayhan بازدید : 340 یکشنبه 1391/05/29 نظرات (0)
ياشاسين قـــــــــــره داغ -ياشاسين آذربايجان


 

اطلاعیه مهم بازی تیراختور - نفت آبادان ، در بازی گرامیداشت زلزله زدگان آذربایجان به جای عزاداری سراسر فریاد خواهیم شد


متاسفانه بعضی از سایتها و افراد سعی دارند مراسم بازی تیراختور- صنعت نفت آبادان را به یک مراسم عزاداری و سیاه پوشی تقلیل دهند تا واقعیتها پشت همین سیاهی ها دیده نشود. این سایتها حتی عکس هایی که توسط خود آنها از مناطق زلزله زده گرفته نشده است را با مارک سایت خود منتشر می کنند تا از زلزله برای تبلیغ سایت خود بهره می برند. مثلا همین عکس که فضای فیس بوک بدون سایت درج شده و بعضی سایتها آن را به نام خود می کنند ! یا بعضی از صفحه تیراختور در فیس بوک از هواداران خواسته اند که پرچم های سیاه بیاورند ! یعنی یاتدی تیراختور بایراقی را به اجرا بگذارند. بهتر است هواداران در این بازی به بی عدالتی هایی که در حق فقیران جامعه و آذربایجان روا داشته شده اعتراض کنند . باید کسانی که در زلزله اخیر آذربایجان دخیل بوده اند باید پاسخگو باشند و خود را پشت مسائلی همچون زلزله امتحان یا عذاب الهی است قایم نکنند.

Ayhan بازدید : 423 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (3)

مدير روابط عمومي بيمارستان شهيد محلاتي تبريز گفت: بازيکن پرتغالي تراکتورسازي در بيمارستان محلاتي تبريز بعد از معاينه پزشکي مورد تاييد قرار نگرفته است.

محمد حسين‌زاده اظهار کرد: اين بازيکن داراي مشکلات جسماني بوده و تاييديه پزشکي وي براي حضور در ميادين ورزشي از بيمارستان شهيد محلاتي صادر نشده و اگر اين بازيکن توانسته تاييديه پزشکي دريافت کند، متعلق به اين بيمارستان نيست.


به گزارش فارس روز اول مرداد در سايت باشگاه تراکتورسازي آمده بود بعد از تاييد کميته پزشکي فدراسيون فوتبال ژائو ويلا به تمرينات سرخپوشان تراکتور بازگشت.
Ayhan بازدید : 430 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (0)
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، برخی افراد معتاد در تونل منتهی به جایگاه 21 ورزشگاه آزادی به استعمال مواد مخدر آنهم بدون کوچکترین نگرانی مشغول بودند!

 

ورزشگاه آزادی که پذیرای مهمترین بازی های ملی و باشگاهی کشورمان است این روزها با عدم نظارت دقیق از سوی مسوولان به محلی برای برخی افراد فرصت طلب تبدیل شده است که ادامه این روند، شان و جایگاه ورزش و فوتبال کشور را زیر سوال خواهد برد!

 

 به گزارش جهان نیوز در جریان بازی شب گذشته استقلال و ذوب آهن برخی رفتارهای عجیب در بخش هایی از این ورزشگاه ملی مشاهده شده که نشان می دهد مسوولان به اندازه ای که بیرون ورزشگاه با خلافکاران برخورد می کنند، داخل ورزشگاه دغدغه ای ندارند و آنها را به حال خود رها کرده اند؛ در حالیکه با توجه به حضور جوانان و حتی کودکان در محیط ورزشگاهها می بایست با این ناهنجاری ها به شدت برخورد شود.

 

شب گذشته در جریان برگزاری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، برخی افراد معتاد در تونل منتهی به جایگاه 21 ورزشگاه آزادی به استعمال مواد مخدر آنهم بدون کوچکترین نگرانی مشغول بودند! این افراد که ظاهرا برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند به راحتی از انواع مواد مخدر استفاده می کردند و برخی تماشاگران رهگذر نیز با تعجب آنها را می نگریستند! افسوس مندانه وقتی خبرنگار ما به پیگیری ماجرا پرداخت، متوجه شد که این منطقه از ورزشگاه آزادی به محل تجمع این افراد معتاد معروف است و در جریان همه مسابقات چنین صحنه هایی مشاهده می شود.

 

انتظار می رود مسوولان انتظامی هرچه سریعتر با این معضل برخورد و آن را ریشه کن نمایند تا علاوه بر فضای بد فرهنگی حاکم بر ورزشگاهها دیگر نگران چنین موضوعاتی که خطرناک تر از فحاشی به داور و استفاده از الفاظ رکیک است نباشیم.

Ayhan بازدید : 444 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (1)

به فجر ۵ میلیارد بودجه دادند به تراکتور ۱۵ میلیارد

داخل ماشینم فیلم بازی حریفان را آنالیز می‌کنم


محمود یاوری این روزها در بین مربیان ایرانی یک چهره ویژه محسوب می‌شود. به گزارش خبرآنلاين؛ تيم او شروع فوق‌العاده‌اي در ليگ برتر داشته و با 9 امتياز در صدرجدول قرار دارد.

Ayhan بازدید : 406 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (0)

تشويق اديسون و شعار عليه ششگلاني



همان طور كه انتظار ميرفت به دليل همزماني بازي ها ي تراختور با موقعه افطار تا قبل از قطع برق ورزشگاه  وعدم سرويس دهي نا مناسب مسولان ورزشگاه هواداران كمتري آمده بودند ولي بعد از قطع برق ورزشگاه تا وصل شدن مجدد برق نزديك به ۳۵ هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

وقتي موقع افطاري بود به دليل اين كه بيشتر هواداران در ميهماني بودند و يا روزه گرفته بودند يا از نتايج به دست آمده در دور بازي اخير ناراضي بودند در هنگامي شروع بازي كه از ساعت ۲۲ برگذار ميشد هواداران كمتري آمدند

Ayhan بازدید : 372 چهارشنبه 1391/05/11 نظرات (1)

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با فیلم‌هایی که از بازی‌های تراکتورسازی دیده‌ام متوجه شدم در ایران نتیجه‌گیری مهمتر از بازی خوب است.

 

 

'تونی اولیویرا' بامداد چهارشنبه و به دنبال كسب برتری دو بر یك مقابل مس در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در این بازی آنچه كه برای من از همه خوشایندتر بود نتیجه بازی و رفتار بازیكنانم بود كه برای رسیدن به گل جنگیدند.

Ayhan بازدید : 399 چهارشنبه 1391/05/11 نظرات (0)

تیم فوتبال مس کرمان گفت: در دیدار برابر تراکتورسازی داور مقصر شکست مس بود و باخت را به تیم ما تحمیل کرد.

'حسین كاشی نژاد' بامداد چهارشنبه و به دنبال باخت دو بر یك مس مقابل تراكتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اخراج 'قاسم دهنوی' بازیكن تراكتورسازی درست بود، اما داور بازی برای تلافی این موضوع، خطاهایی گرفت كه اصلا درست نبود.

Ayhan بازدید : 300 چهارشنبه 1391/05/11 نظرات (0)

تراختور در هفته سوم ليگ برتر توانست در حضور بيش از ۳۵ هزار طرفدار خود با  نتيجه  ۲ بر يك تيم مس كرمان را شكست دهد. علي رغم اينكه مس ۱۲ نفره دفاعي بازي مي كرد و بازيكنان مس خودشان را مرتب روي زمين مي انداختند واقعا برخي تيم ليگ برتري روي تيم هاي عربي را سفيد كردند

Ayhan بازدید : 361 جمعه 1391/05/06 نظرات (3)

سرهنگ علیرضا علیفر گزازشگر نه چندان محبوب در فوتبال کشورمان در جریان گزارش دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و پیکان تهران تاکید داشت که هواداران تراکتورسازی از این تیم نه انتظار قهرمانی داشته باشند و نه حتی انتظار تکرار دریافت سهمیه آسیائی چون این تراکتورسازی که الان می بینیم اصلا در حد و اندازه این حرف ها نیست. این نوع اظهار نظر سرهنگ علیفر که به نظر می رسد از جمله گزاشگرانیست که خود دوره های مربیگری فوتبال را هم طی کرده و چنین وانمود می کند که یک گزارشگر کاملا کارشناس می باشد، بسیار بعید است چرا که هر غیر کارشناسی هم می داند که یک لیگ در هفته های اول و دوم و سوم که هنوز تیم ها در آن جا نیفتاده اند جای بالا و پائین بسیار دارد و نوع بازی ها، نتیجه گیری ها و حتی جایگاه تیم ها در جدول کاذب بوده و اصلا ملاکی برای قضاوت کلی در خصوص آن تیم نمی تواند باشد. این نوع اظهار نظرهای غیر کارشناسانه سرهنگ علیفر باعث دلخوری هواداران تراکتورسازی از وی گردیده و حتی واکنش هائی را نیز در پی داشت.

Ayhan بازدید : 326 چهارشنبه 1391/05/04 نظرات (0)

سید محسن حسینی ، ملقب به مرد خدا كه از بازیكنان بااخلاق تیم تراكتورسازی و در پست دفاع در خدمت تیم می باشد، در فصل قبل بی شك یكی از ستارگان تیم بود كه توانست هفت گل برای سرخپوشان بثمر برساند.
خبرنگار باشگاه گفتگویی را با این بازیكن با اخلاق انجام داده كه بترتیب ذیل می باشد.

سید محسن حسینی در مورد بازی با تیم پیكان گفت: تیم پیكان دراین بازی بدلیل شكست در بازی قبلی با انگیزه بالایی به میدان خواهد آمد اما ما برای برد به تهران آمده ایم و امیدوارم با كار گروهی اولین برد تراكتوریها در این بازی اتفاق افتد.
این بازیكن با اخلاق در مورد تمرینات در ماه رمضان تصریح كرد و گفت:با توجه به اینكه اكثر بچه ها امر خدا را طاعت می كنند و با زبان روزه به تمرینات خود ادامه میدهند، برایشان بسیار سخت و طاقت فرسا است ،اما ما شیعه هستیم و بایداحكام شرعی را نیز انجام دهیم ولی خوشبختانه تمرینات ما دو سه ساعت مانده به افطاری شروع می شود و بعد از اتمام تمرین تقریبا زمان افطاری فرا می رسد.
وی در ادامه افزود : پست من در تیم طوری است كه باید كار تدافعی انجام دهم اما در ضربات ایستگاهی سعی خواهم كرد برای سرخپوشان گلزنی كنم و دل هوادارانمان را كه در تمام شرایط ما را حمایت می كنند بتوانیم شاد و خوشحال كنیم.
وی در ادامه تصریح كرد:در بعضی از بازیهای آسیایی و اروپایی در بین تماشاگران، هواداران تیم تراكتور با پرچم یا شال تراكتور بچشم می خورد كه این نشان می دهد كه هواداران تراكتور جهانی شده اند.

Ayhan بازدید : 291 چهارشنبه 1391/05/04 نظرات (0)

قاسم دهنوی هافبک تازه‌وارد تراکتورسازی تبریز نمایش چندان خوبی در بازی با سایپا نداشت. البته او برای اولین بار پیراهن سرخپوشان تبریزی را بر تن می‌کرد، پس کاملا طبیعی است که نتواند انتظارات را برآورده کند. این مسائل باعث شد تا گفتگوی مفصلی با شماره پنج تراکتوری‌ها داشته باشیم. آنچه در پی می‌خوانید، متن این گفتگوست که خواندنش خالی از لطف نیست.

قبول داری بازی خوبی مقابل سایپا نداشتی؟

من تمام تلاشم را کردم. در تیم ما فقط و فقط باید نکاتی که کادرفنی می‌خواهد را در زمین اجرا کنیم. بازی اول تیم بود و من هم برای اولین بار بازی می‌کردم

به خودت چه نمره‌ای می‌دهی؟

با بیست خیلی فاصله دارم اما نمره قبولی را می‌گیرم! شما چه نمره‌ای به من می‌دهید؟

فقط می‌توانم بگویم که انتظارات از تو بالاست

بله! من هم قبول دارم که انتظارات از من و بازیکنان تیم مخصوصا تازه‌واردها بالاست. ولی همانطور که باید به کادرفنی فرصت داده شود، باید به ما هم این وقت را بدهند تا خودمان را با شرایط وفق دهیم

جو ورزشگاه چطور بود؟

عالی! می‌دانستم کمتر از سی هزار نفر نخواهند آمد اما باور نمی‌کردم، 90 دقیقه تمام تشویق شویم. با این که بازی دلچسبی انجام ندادیم، ولی باز هم با تشویق‌هایشان انرژی می‌دادند

می‌توانید آنها را با قهرمانی در لیگ خوشحال کنید؟

هدفمان همین است. تیم‌های سرسختی را پیش رو داریم. باید برای کسب هر سه امتیاز بازی کنیم. تساوی در هفته اول نسبتا خوب بود اما باید در ادامه بازی‌ها امتیازات را جمع کنیم و از همین ابتدا در صدر حاضر باشیم

حریفان اصلی‌ تراکتور چه تیم‌هایی هستند؟

سرخابی‌های پایتخت و سپاهان تیم‌های خوبی هستند. قطعا رقابت نزدیکی را در بالای جدول با آنها خواهیم داشت. فکر می‌کنم امسال هم تکلیف تیم قهرمان در هفته آخر مشخص شود

بازی با پیکان را چطور می‌بینی؟

یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود. آنها در هفته اول چهار گل خوردند. پس مقابل ما با تمام توان خود حمله خواهند کرد تا به پیروزی برسند و به شرایط ایده‌آل برگردند. به هیچ‌وجه نباید آنها را دست‌کم بگیریم. بازیکنان جوان و کادرفنی باانگیزه‌ای دارند. اگر بتوانیم گل اول را در بازی با پیکان بزنیم، می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم و به فکر گل‌های بعدی باشیم

در پایان حرف خاصی نداری؟

دوست دارم هواداران تراکتور در این بازی هم سورپرایزمان کنند. حضور آنها به بچه‌های تیم انرژی زیادی می‌دهد. دوست دارم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام دهم و پیراهن تیم‌ملی را همچنان در اختیار داشته باشم

Ayhan بازدید : 286 چهارشنبه 1391/05/04 نظرات (0)

در جلسه دیروز بین هیئت رئیسه فدراسیون این بحث بازهم به عدم پخش بازی ها توسط صدا و سیما منجر شد تا بازهم همه نگاه ها به فدراسیون و به خصوص صدا و سیما باشد. اما آیا بازهم مثل هفته اول با کدخدامنشی مساله تمام خواهد شد و منتظر هفته سوم برای عدم پخش مسابقات باشیم یا نه! یا این بار گرد و غبار فدراسیونی ها جدی است ! در هفته اول نامه وزرات ورزش و جوانان باعث شد فدراسیون کوتاه آمده و مجوز حضور دوربین های سیما در ورزشگاه را بدهد.

عدم پخش زنده بازیهای برترین لیگ کشور مساله جالبی شده که اگرچه این شیوه در هر جایی هم بتواند هواداران را راضی کند فوتبال دوستان و هواداران آذربایجانی را راضی نخواهد کرد.پخش زنده بازیهای تیم تراکتور در دیدار های خارج از خانه برای هواداران پرشور تراکتوری امر بی بدلیل تلقی میشود چون این هواداران با غیرت با هزاران امید پای گیرنده های خود مینشینند تا کار بازیکنان تیم خود را رصد کنند و به زیر نویس و نتایج زنده اینترنتی اکتفا نخواهند کرد. پخش اولین برنامه نود لیگ دوازدهم نوید نتیجه بخش بودن مذاکرات آینده فدراسیون و رسانه ملی میباشد ولی باز باید منتظر نشست و دید آیا طرفین به توافق خواهند رسید و یا باز شاهد یکی دیگر از شاهکارهای فوتبالی دیگر در کشور خواهیم بود.

Ayhan بازدید : 301 یکشنبه 1391/04/11 نظرات (3)

 

زیندانداکی جیسمیم دی تک

جانیم اوردا روحوم اوردا

بذ داغینین ذیروسینده

اوجالاردان اوجالاردا

گورون هاردا هاوالانیر

داغ قارتالی گورون هاردا؟

 

تیر آئینین 10نی بویوک بابکین دوغوم گونو موتلو السون

یاشاسن آذربایجان

Ayhan بازدید : 552 یکشنبه 1391/04/11 نظرات (0)

 

 

با سلام خدمت دوستان عزیز خب بالاخره امتحانات هم به پایان رسید و ما دوباره برگشتیم. در این پست یک اپلیکیشن آندرویدی رو خدمتتون معرفی خواهیم کرد. این اپلیکیشن رو آقای محمود وحدت فر برای تیم محبوب تراکتورسازی آماده کرده اند.

برخی از امکانات :

- نمایش نتایج بازی های تراکتور سازی به صورت لحظه ای و زنده

- اخبار مربوط به تراکتورسازی

- جدول رده بندی لیگ برتر

- برنامه بازی های تراکتورسازی

- گالری تصاویر تراکتورسازی

- اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم

- تاریخچه تیم



 

توجه: برای استفاده بهتر، از اتصال گوشی خود به اینترنت مطمئن باشید.

 نسخه اصلی همزمان با شروع لیگ ارائه خواهد شد.

 

مدیا فایر | پرشین گیگ | پیکو فایل 

Ayhan بازدید : 229 پنجشنبه 1391/03/04 نظرات (0)

فردين عابديني از بازيكنان بومي تبريز كه در پست هافبك راست در خدمت تيم مي باشد، اين بازيكن كه ملقب به دني آلوز است در فصل گذشته با بد شانسي روبرو شد و در هفته هفتم در بازي با نفت تهران دچار پارگي رباط شد در حاليكه در شش بازي قبل بسيار خوش درخشيده و توانسته بود حتي يك گل براي سرخپوشان تبريزي بثمر برساند

Ayhan بازدید : 529 چهارشنبه 1391/02/13 نظرات (14)

حس و حال عجيبي دارد، درست مثل روزهاي آخر دوران سربازي خودمان. انتظار پايان خدمت را ميكشد تا كارت بگيرد و تيم بعدي اش را انتخاب كند. قاسم حداديفر، سربازي است كه در موردش صحبت كرديم. هافبك مورد علاقه كروش و مليپوش تراكتورسازي كه ميگويد بدش نميآيد براي فصل بعد در استقلال يا پرسپوليس بازي كند. هر چند كه شش ماه ديگر با ذوبآهن قرارداد دارد.

اول بحث برويم سراغ بازي
ذوبآهن – سپاهان، ديداري كه در آن شكست سپاهان به سود تراكتورسازي است. تو به عنوان كاپيتان سابق ذوبآهن فكر ميكني اين تيم بتواند يقه سپاهان را بگيرد و شما را به قهرماني برساند؟
اين بازي هميشه با بازيهاي ديگر فرق ميكند و كاري به جايگاه تيمها ندارد. در 5، 6 سال اخير ذوبآهن مقابل سپاهان عالي بازي كرده و نتيجه هم گرفته. در اين بازي هم اميدوارم چنين اتفاقي رخ دهد تا ما براي قهرماني اميدوار شويم.
در چند سال اخير چند بار سپاهان برده و چند بار ذوبآهن؟
فكر ميكنم 5، 6 بار ذوب برده و يكي دو بار سپاهان. بقيه بازيها هم مساوي شده.
ذوب نشان داده بعد از اعتصاب بازيكنان و تمرين نكردن، بازيهايش را ميبرد. اين بار هم بازيكنان اعتصاب كردهاند و به نظر ميرسد طبق خرافات سپاهان را ببرند.

Ayhan بازدید : 597 چهارشنبه 1391/02/13 نظرات (0)

نمي خواستم كسي از اين موضوع مطلع شود ولي گويا آقاي نصرتي به فردوسي پور گفته بود كه اسم مرا ببرد.
 

اميرحسين صادقي مدافع تراكتورسازي تبريز چند روز پيش به شهر سنقر رفت و كار خيرخواهانه اي را انجام داد و عادل فردوسيپور هم در برنامه نود به آن اشاره كرد ولي صادقي دوست نداشت كه اين موضوع رسانه اي شود. او مبلغي حدود 13 ميليون تومان به يك جوان كمك كرد كه اين موضوع در نوع خودش قابل توجه و با ارزش است.
صادقي در خصوص اين موضوع ميگويد:« من دوست نداشتم اين موضوع رسانه اي شود و در اين چند روز خيلي ها به من زنگ زدند تا در اين مورد مصاحبه كنم. همانطور كه گفتم نمي خواستم كسي از اين موضوع مطلع شود ولي گويا آقاي نصرتي به فردوسي پور گفته بود كه اسم مرا ببرد. من فقط وظيفه مسلماني ام را انجام دادم و كار خاصي نكردم.»

صادقي ادامه ميدهد:« شاعري ميگويد هر آنچه كه داشتم برايم نماند، هر چه كه دادم برايم ماند. ما ايراني هستيم و هميشه بايد هواي يكديگر را داشته باشيم. بعد از مشكلي كه براي آقاي سجاد نصرتي پيش آمد، به عنوان يك مسلمان وظيفه خودم دانستم كه كار كوچكي انجام دهم و معتقدم انسانها بايد به فكر مشكلات ديگران باشند. اميدوارم كه آقاي نصرتي ديگر با مشكل مواجه نشده و زندگي خوبي داشته باشد.»
Ayhan بازدید : 1510 چهارشنبه 1391/02/13 نظرات (5)

از همه هواداران متعصب تیم تراکتور خواهشمندیم تمامی شعارهای مربوط به تیم را به خوبی یاد گرفته و از تحریف آنها جدا خودداری فرمایید.

در این چند سال و از پیدایش گروه تی تی ، انقلابی در شعارهای تشویقی تیم تراکتور بوجود آمد که این عاملی بر کسب لقب پرشورترین هواداران ایران شد.

اکثر شعارهای تشویقی ما ساخته خود بچه های گروه میباشد و یا بر اساس تشویقهای باشگاه های لیگ ترکیه که در تمامی شعارها فاکتور حماسی و هیجان را میتوان مشاهد کرد.

از این رو از همه طرفداران محترم تیم خواهشمندیم شعارهای تیم را یاد گرفته و آنها را خواسته و یا نا خواسته تحریف نکنیم.

Ayhan بازدید : 952 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (2)

اين كه همه‌ي 18 تيم حاضر در ليگ برتر، نتايج همديگر را زير نظر داشته باشند امري طبيعي است امّا اين كه در اخبار ورزشي ساير كشورهاي منطقه، شاهد اعلام نتايج ديدارهاي فوتبال كشور هستيم امري است كه تقريباً تاكنون سابقه نداشته است. به گفته‌ي كارشناسان فوتبال، اين امر ناشي از حضور يك تيم قدرتمند و پرطرفدار از منطقه‌ي آذربايجان است. تيم تراكتورسازي تبريز به خاطر نتايج شگفت‌انگيز خود و حضور پرشور طرفدارانش، بسيار مورد توجه گروه‌هاي ورزشي ساير كشورهاي منطقه واقع شده است.


كشورهاي عربي حاشيه‌ي خليج فارس (امارات، قطر، بحرين، عربستان و عراق) و اخبار ورزشي جمهوري‌هاي تازه استقلال يافته نظير: ازبكستان، تاجيكستان، آذربايجان و قرقيزستان، بخشي از اخبار ورزشي خود را به تحليل و بررسي بازي‌هاي ليگ برتر ايران و در رأس آن بازي‌هاي تيم پرطرفدار تراكتورسازي اختصاص داده‌اند.

به گفته‌ي كارشناسان ورزشي كشور، با توجه به نتايج حاصله از اين بازي‌ها، بي‌ترديد يكي از تيم‌هاي راه‌يافته به مسابقات آسيايي، تيم تراكتورسازي تبريز خواهد بود كه به پشتوانه‌ي درايت مديران و كادر مربيان، دوندگي و غيرت بازيكنان و تعصب و حمايت تماشاگران و طرفدارانش حداقل يكي از رتبه‌هاي اول تا سوم جدول ليگ را به خود اختصاص داده است. از اين رو بسياري از مربيان تيم‌هاي خارجي و فوتبال‌دوستان كشورهاي عربي و آسيای ميانه، به دقت و ظرافت، بازي‌ها و نتايج ديدارهاي اين تيم منطقه‌ي شمالغرب ايران را زير ذره‌بين گذاشته‌اند چرا كه يكي از حريفان قدر و سرشناس آنها «تراكتورسازي» خواهد بود. تيمي كه تاكنون براي آنها ناشناخته مانده است و چنانچه اين تيم به همين روند صعودي خود ادامه دهد قطعاً كار را براي حريفان سمج عربي و سخت‌كوش آسياي ميانه سخت خواهد كرد.

Ayhan بازدید : 439 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

با توجه به اتفاقات افتاده در بازی های اخیر تیم سپاهان، از جمله گلهای بسیار زیبا و نا مشکوک بازی با فولاد خوزستان و همچنین احتساب وقت اضافه 10 دقیقه ای برای اولین بار در جهان و زدن دو گل در دقایق 95 و 100 به نظر میرسد دربی اصفهان اینبار جذاب تر از همیشه برگزار شود، چرا که تیم سپاهان نیاز به افزایش تفاضل گل دارد و این دیدار میتواند پر از گلهای رنگارنگ باشد تا تیم ذوب آهن پل قهرمانی  تیم همشهری شود.

از ما نشنیده بگیرد اما طبق توافقات انجام شده قرار است این بازی با اختلاف 5 گل و یا شاید هم بیشتر، به سود سپاهان تمام شود تا جام لیگ اصفهان! در اصفهان بماند .

هواداران تراکتور پیشاپیش قهرمانی تیم سپاهان را که کاملا فوتبالی و جوانمردانه به دست آورده اند تبریک عرض مینماید!

تراکتور اف سی

Ayhan بازدید : 310 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

تراكتور ليست خواست، قلعه مرغي طفره مي رود

مسئولان باشگاه تراكتورسازي از امير قلعه نوعي ليست خواستند تا بدانند براي فصل بعد چقدر بودجه براي جذب بازيكن نياز دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان باشگاه تراكتورسازي براي فصل بعد از امير قلعه نوعي ليست خواسته اند. اما اين مربي هنوز ليست مورد نظر خود را به آنها اعلام نكرده است. ظاهرا وي قصد ندارد، ليست خود را اعلام كند و از همكاري با اين باشگاه طفره مي رود. با اين حال، وي شرط و شروطي گذاشته است و همين اعلام تمايل او مسئولان باشگاه را به آن واداشت تا از قلعه نوعي ليست فصل بعد را بخواهند. آنها دليل اين اقدام خود را برآورد هزينه جذب بازيكنان فصل بعد اعلام كردند

Ayhan بازدید : 476 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته‌ای که سپری شد تیم تراکتورسازی در یک بازی فراموش نشدنی با نتیجه چهار بر یک پرسپولیس را شکست داد و در تهران شهرداری تبریز نیز 90 دقیقه مقابل تیم استقلال مقاومت کرده و با یک امتیاز شیرین به تبریز بازگشت.

انتقام بعد از 21 سال - شاگردان دنیزلی غرق شدند

حتی طرفداران متعصب تراکتورسازی نیز پیروزی پر گل این تیم مقابل پرسپولیس را پیش‌بینی نمی‌کردند اما، در پایان تراکتورسازی با پیروزی چهار بر یک مقابل پرسپولیس، انتقام شکست 21 سال پیش خود را با همین نتیجه در تبریز گرفت.

هر چهار گل تراکتورسازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا نیمه مربیان را قلعه‌نویی از دنیزلی برده باشد. با این پیروزی تراکتورسازی 62 امتیازی شد و بعد از سپاهان 65 امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارد.

Ayhan بازدید : 377 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

جعفري در مورد حرف‌هاي سياوش حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌کند: «من هنوز حرف‌هاي اين بازيکن را نخوانده‌ام ولي از چند نفر شنيدم که اکبرپور چنين مصاحبه‌اي را انجام داده است. حرف‌هاي اين بازيکن در کميته انضباطي باشگاه تراکتورسازي بررسي خواهد شد و اگر مشخص شود که او چنين حرف‌هايي را زده است جريمه سنگين در انتظار اين بازيکن خواهد بود. در ضمن شايد اکبرپور از سوي برخي افراد تحريک شده باشد و ما اين موضوع را بررسي خواهيم کرد.»


جعفري ادامه مي‌دهد: «من هيچ جا نگفتم که بازيکنان تراکتور تمام پول خود را دريافت کرده‌اند. ما 60 درصد قرارداد بازيکنان را داده‌ايم و قرار است 20 درصد ديگر هم داده شود و اين کار به زودي انجام خواهد شد.»

Ayhan بازدید : 349 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)
ديدار تيم‌هاي استقلال و شهرداري تبريز در چارچوب هفته سي و دوم ليگ برتر از ساعت 19:10 در ورزشگاه آزادي در حضور 15 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

تصور مي شد جدال دو تيم براي کسب 3 امتياز اين مسابقه با توجه به در کورس بودن استقلال و خطر سقوط براي شهرداري تبريز با جذابيت دنبال شود اما بازي چنگي به دل نزد و در نهايت تلاش دو تيم حاصلي نداشت و بازي بدون گل خاتمه يافت.

قضاوت اين مسابقه بر عهده تورج حق وردي بود. وي به تيموريان و پژمان منتظري از استقلال کارت زرد نشان داد.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 427
  • بازدید ماه : 1,786
  • بازدید سال : 15,534
  • بازدید کلی : 683,788