loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 439 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

با توجه به اتفاقات افتاده در بازی های اخیر تیم سپاهان، از جمله گلهای بسیار زیبا و نا مشکوک بازی با فولاد خوزستان و همچنین احتساب وقت اضافه 10 دقیقه ای برای اولین بار در جهان و زدن دو گل در دقایق 95 و 100 به نظر میرسد دربی اصفهان اینبار جذاب تر از همیشه برگزار شود، چرا که تیم سپاهان نیاز به افزایش تفاضل گل دارد و این دیدار میتواند پر از گلهای رنگارنگ باشد تا تیم ذوب آهن پل قهرمانی  تیم همشهری شود.

از ما نشنیده بگیرد اما طبق توافقات انجام شده قرار است این بازی با اختلاف 5 گل و یا شاید هم بیشتر، به سود سپاهان تمام شود تا جام لیگ اصفهان! در اصفهان بماند .

هواداران تراکتور پیشاپیش قهرمانی تیم سپاهان را که کاملا فوتبالی و جوانمردانه به دست آورده اند تبریک عرض مینماید!

تراکتور اف سی

Ayhan بازدید : 288 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

وکیل باشگاه سپاهان اصفهان عصر امروز نشست ویژه‌ای با مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دارد تا رای نهایی در مورد استفاده تیم تراکتورسازی از "رودریگو توزی" که به عقیده سپاهانی‌ها نباید محرومیتش بخشیده می‌شد، صادر شود.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این اخبار گفت: کمیته انضباطی حرفی برای گفتن ندارد و باید رای را به سود ما اعلام کند زیرا مستندات‌مان قانونی است.

Ayhan بازدید : 183 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

باشگاه سپاهان در اطلاعیه از پیگیری پرونده حضور بازیکن محروم تراکتورسازی در دیدار مقابل تیم فوتبال این باشگاه تا کسب رای نهایی خبر داد و به عملکرد کمیته انضباطی نسبت به تخلف از بند (ب) ماده 33 آئین نامه انضباطی رسماً اعتراض کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه سپاهان اصفهان در اطلاعیه اعلام کرد با توجه به پیگیریهای مکرر تمامی علاقمندان و هواداران فوتبال، مدیریت این باشگاه در جهت احقاق حقوق مسلم خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهد کرد که متن این اطلاعیه را در زیر می‌خوانید: " این باشگاه ظرف مهلت مقرر قانونی و پس از اینکه تنها چند ساعت پیش از بازی تیم سپاهان برابر تراکتورسازی تبریز در روز 22 اسفندماه سال گذشته، از طریق تماس تلفنی از لغو محرومیت توزی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطلع شد، رسماً شکوائیه و اعتراضش را به محترم فدراسیون فوتبال و سرپرست سازمان لیگ حرفه ای فوتبال اعلام و ارسال کرد.

Ayhan بازدید : 229 سه شنبه 1390/12/23 نظرات (0)
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: دست تماشاگران تراکتور درد نکند که تیمشان را به خوبی تشویق کردند.
به گزارش خبرنگار تراکتور اف سی، کرانچار سرمربی تیم سپاهان اصفهان پس از شکست برابر تراکتورسازان اظهار داشت: به نظر من امروز توانستیم یک بازی خوب و هیجان انگیز ببینیم. من از نتیجه بازی راضی نیستم ولی از کیفیت بازی تیمم راضی هستم.
وی افزود: تراکتور در طول بازی مبارزه می کرد و یک پنالتی هم گرفت ولی دیگر این بازی تمام شد و به فکر بازی بعدی هستیم.
کرانچار در ادامه تصریح کرد: من دوست داشتم هوا بهتر باشد تا تماشاگران زیادی بیایند و از دیدن بازی لذت ببرند. این بازی یک داربی بزرگ برای دو تیم بود.
وی در پاسخ به اینکه آیا کیفیت زمین مسابقه در بازی دو تیم تاثیر گذار بود یا خیر، خاطرنشان کرد: زمین مسابقه کیفیت خوبی داشت و هیچ تیمی سود و ضرری به خاطر زمین ندید و دست تماشاگران تراکتور هم درد نکند که تیمشان را به خوبی تشویق کردند.
سرمربی سپاهان در پاسخ به اینکه آیا تراکتور را دارای شخصیت قهرمانی می داند، گفت: وقتی یک تیم از اول فصل تا به حال در کورس قهرمانی است نشان می دهد که شخصیت قهرمانی دارد. این تیم با بازیکنان خوبی مثل لوپز و حاج صفی از شرایط خوبی بهره مند است.
وی در خصوص اینکه آیا فشار بازیهای پیاپی روی تیم سپاهان تاثیر گذار بوده است، عنوان داشت: تیم ما از نظر بدنی، روانی و تاکتیکی خیلی خوب است و می خواهیم نماینده خوبی برای ملت ایران باشیم. این موارد برای من چیز طبیعی است که در فواصل زمانی 3 روز یک بازی انجام دهیم.

Ayhan بازدید : 247 شنبه 1390/12/20 نظرات (1)

اگر آناليز كلي و كوتاه بر بازيهاي تيراختور- سپاهان داشته باشيم بازيهاي اين دو تيم زيبا و مهيج و داراي گل بوده است كه اين نشان ميدهد هر دو تيم ميل به حمله و عطش گلزني دارند اما شايد با قاطعيت بتوان گفت نوع چينش بازيكنان در زمين و تاكتيك تيراختور تنها عامل شكست اين تيم از سپاهان بوده است. با توجه به بازيهاي قبلي اين دو تيم اكثر حملات و گلهاي سپاهان از طريق ارائه بازي هوايي بوده و اكثر گلهاي تيراختور از طريق بازي زميني كه در نقطه مقابل هم قرار ميگيرند اما چه فراز كمالوند و چه قلعه نوعي بر ارائه بازي هوايي جلوي اين تيم اصرار داشتند و در بازي رفت اين دو تيم بازهم اصرار بر بازي هوايي نتيجه نداد و با خلاقيت فردي لوپز و فرار از جناحين موفق به گلزني شد.

تيراختور و سپاهان اين فصل به خصوص نيم فصل دوم تغيیرات چشمگير و قابل ملاحظه اي  داشته اند بعد از جدا شدن بوناچيچ از سپاهان اين تيم به كرانچار كه كارنامه خوبي هم ندارد سپرده شد و بسيار شكننده به نظر مي رسد و به غير از بازي با مس بحران زده كه با چهار گل پيروز شدند بقيه بازي ها بسيار شكننده و با اختلاف يك گل پيروز بوده اند اما در نقطه مقابل تيراختور با اضافه شدن چند بازيكن كليدي شالوده مشخص خود را پيدا كرده و تقريبا مشكلي براي جايگزيني بازيكنان ندارد و اگر قلعه نوعي كه افكاري سنتي دارد كمي تاكتيك خود و افكار خود را براي اين بازي عوض كند و با برنامه و كار تيمي شركت كند قطعاً سپاهان كاري در تبريز نخواهد كرد.

اما فارغ از بحث فني سخني هم با هواداران تيراختور:

فقط چند هفته تا آخر فصل و انشاالله قهرماني تيراختورمان باقي مانده اما در اين بين برنامه هدف دار دشمنان روي ديگر خود را نشان داد و كم كم به طور علني و با استفاده از رسانه هاي زرد و معاندي كه در دست دارند نوعي ديگري از برنامه هاي كثيف خود را براي تيراختور تدارك ديده اند كه بايد با جوابي كوبنده جواب اين گستاخي ها داده شود در چند روز اخير شاهد بوديم برخي مسئولين و رسانه ها با ارائه سخنان پوچ و خرافه گونه عناويني را مطرح نموده اند مبني بر انتقال بازي ها به شهر ديگر و كسر امتياز و كاهش هوادار به خاطر كم شدن مشكلات و جلوگيري از خسارت!!  كه متاسفانه اين خواب دروغين به مذاق برخي كوته فكر خودي نيز خوشايند آمده به طوري كه عنوان ميكنند چند صد هوادار پرشور به از هزاران هوادار عاشق. اما قطعا اين برنامه به اين عناوين محدود نخواهد شد و دشمنان از هر تلاشي براي جلوگيري از قهرماني تيراختور دريغ نخواهند كرد و قطعا برخي از آنان قابل پيش بيني است و به لطف خداوند خنثي خواهد شد.

چند توصيه:

دشمنان تيراختور و به خصوص فدراسيون در هفته هاي پاياني هميشه مشكلاتي بسيار جبران ناپذير كه در فصل هاي قبل شاهد بوديم تدارك ميبيند و متاسفانه به خاطر سكوت مسئولين كه فقط در همان روز اول با هاي هوي هاي پوچ همراه بوده موفق هم بوده است كه مشكلات داوري يكي از اين برنامه ها است كه ميتوان گفت ديگر داوري جزئي از فوتبال است نه اشتباهات داوري كه بايد با فشار بر مديريت و كميته داوران براي بازي هاي آينده مجاب به استفاده از داوران كم اشتباه شوند يكي ديگر از اين مشكلات نفوذ عده اي فرصت طلب در بين هواداران است كه سعي دارند با زمينه چيني و بازي با احساسات مانند ايجاد خسارت بر استاديوم و برخي شعارهاي نامربوط زمينه را براي گربه هاي در كمين نشسته فراهم نمايند تا بازيهاي باقي مانده بدون تماشگار برگزار شود.

Ayhan بازدید : 266 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)
در این دیدار که چهارشنبه شب در ورزرشگاه شهر آنتالیا برگزار شد ، تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر بر تیم اسلاویا بلاروس به برتری رسید.

تک گل تیم سپاهان را در این دیدار '' جواهیر سوکوج '' به ثمر رساند.

تیم سپاهان اصفهان که خود را برای شرکت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا آماده می کند، در نخستین دیدار تدارکاتی خود در آنتالیا با نتیجه 5 بر یک از سد تیم آرکانای قزاقستان گذشته بود.

رضا ناصحی دو گل و برونو سزار، جواهیرزوکاج و مهدی کریمیان هرکدام یک گل در این دیدار به ثمر رساندند.

اردوی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آنتالیا امروز پنجشنبه به پایان می رسد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 1,849
  • بازدید سال : 15,597
  • بازدید کلی : 683,851