loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 202 یکشنبه 1392/03/05 نظرات (0)

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: درشان و شخصیت من نیست که مسئولان باشگاه تراکتورجواب تلفنم را ندهند. محمد ابراهیمی در گفت و گوی  اظهارداشت: متاسفانه در باشگاه تراکتورسازی هیچ چیزی سر جای خودش نیست و همه بلاتکلیف هستند. ۱۰ روز است هر چه با مسئولان باشگاه تماس می گیرم و به آنها اس ام اس می زنم جواب من را نمی دهند. دوست دارم در تراکتور بمانم اما در شان و شخصیت من نیست که مسئولان باشگاه جواب تلفنم را ندهند.


ی ادامه داد: من بازیکن آزاد هستم و همین الان می توانم با هر تیمی که دوست دارم قرارداد ببندم اما به احترام مردم تبریز تا حالا صبر کرده ام. واقعا نمی دانم سیاست باشگاه تراکتور چیست اما اگر تا چند روز دیگر هم از آنها خبری نشود بقیه پیشنهاداتم را بررسی می کنم. چندین سال است در تراکتور حضوردارم اما نه تنها هنوز بامن تسویه نکرده اند بلکه کمتر از همه پول گرفته ام. ابراهیمی افزود: واقعا رفتارهای مسئولان تراکتور به من بر می خورد. چند وقت پیش با تماس های مکرر توانستم با آنها صحبت کنم اما به تفاهم نرسیدیم البته با شرایطی که در تراکتور وجود دارد بعید می دانم در این تیم ماندنی شوم.

وی خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا مدیرعامل باشگاه نمی آید تکلیف بازیکنان را مشخص کند؟ اصلا معلوم نیست در تهران چکار می کند و شاید هم دارد به کارهای باشگاه رسیدگی می کند. تراکتور باشگاه کوچکی نیست و مردم انتظارات زیادی دارند. چرا نباید ابراهیم زاده سرمربی ما شود؟ باشگاه اگر به دنبال قهرمانی است باید با گزینه های خوب کنار بیاید وگرنه امسال هم خبری از قهرمانی نخواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 1,779
  • بازدید سال : 15,527
  • بازدید کلی : 683,781