loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 278 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

امیرقلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نیز پشت خط تلفنی آمد. فردوسی پور سوالهایی را از قلعه نوعی در خصوص برگزاری همزمان بازیهای هفته سی ویکم انجام داد و سرمربی تراکتور نیز در پاسخ به او برآمد.فردوسی پور سوالهای خود را در حین توضیحات قلعه نوعی بیان میکرد که این امر باعث شد که سرمربی تراکتور خطاب به فردوسی پور بگوید: از اول برنامه تمام تیکه های خود را انداخته ای، از علی گرفته و مسائلی که درباره برگزاری همزمان بازیها مطرح کرده ای، حال ساکت شو و بگذار من جواب سوالهایت را بدهم. اگر من پشت خط آمده ام باید صحبت کنم اگر نه که تلفن را قطع کنم! این صحبتهای قلعه نوعی فردوسی پور را متعجب کرد و او خطاب به سرمربی تراکتور گفت: آقای قلعه نوعی ادبیات قشنگی دارید؛ قلعه نوعی هم در جواب او گفت این لحن من به برنامه شما میخورد.

همچنین به گزارش خبرآنلاین؛دیشب در برنامه نود امیر قلعه نویی درگیری لفظی و یک طرفه ای را به وجود آورد.او که روی خط برنامه آمده بود تا مهمان تلفنی فردوسی پور باشد وقتی داشت در مورد راه آهن و حواشی آن حرف می زد عادل بین حرف هایش پرید تا با قطع کردن حرف های او سوال دیگری را مطرح کند که این واکنش قلعه نویی را به همراه داشت:«امشب خیلی تیکه انداختی.ساکت باش بذار من حرف بزنم.اگر من را روی خط آورده ای اجازه بده تا حرفم را بزنم.امشب خیلی خوشمزه بودی و مدام می گفتی علی ها پشت صحنه هستند و ...»این در حالی بود که فردوسی پور هم در جواب قلعه نویی گفت:«واقعا ادبیات شما خیلی جالب است.»که قلعه نویی هم گفت:«در برنامه شما باید همین طور حرف بزنم.»

فردوسی پور که عادت دارد برای پرسیدن سئوالات متعدد خود عجله کند و به محض یافتنم فرصت سئوال جدیدی را از میهمان خود بپرسد این هفته نیز چنین کرد ولی امیر قلعه نوعی با لحنی جدی که نشان از ناراحتی وی داشت مانع قطع شدن حرف اش شد.

ماجرا از این قرار بود که امیر قلعه نوعی که روی خط برنامه آمده بود تا مهمان تلفنی فردوسی پور باشد وقتی داشت در مورد راه آهن و حواشی آن حرف می زد عادل بین حرف هایش پرید تا با قطع کردن حرف های او سوال دیگری را مطرح کند که این واکنش قلعه نویی را به همراه داشت: «امشب خیلی تیکه انداختی. ساکت باش بذار من حرف بزنم. اگر من را روی خط آورده ای اجازه بده تا حرفم را بزنم. امشب خیلی خوشمزه بودی و مدام می گفتی علی ها پشت صحنه هستند و ...» این در حالی بود که فردوسی پور هم در جواب قلعه نویی گفت: «واقعا ادبیات شما خیلی جالب است.» که قلعه نویی هم گفت: «در برنامه شما باید همین طور حرف بزنم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 570
  • بازدید سال : 22,929
  • بازدید کلی : 691,183