loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 307 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

امروز بازی استقلال - شاهین از شبكه سوم سیما و بصورت همزمان بازی سپاهان - فولاد از شبكه شما پخش شد كه باتوجه به صدرنشینی این دو تیم كاری عادلانه بود . لیكن شبكه ورزش سیما با پخش بازی داماش - ذوب آهن و سانسور بازی راه آهن - تراكتور نشان داد چیزی كمتر از مابقی شبكه های سیما در عملكرد غیرحرفه ای ندارد .

این درحالی بود كه تیم راه اهن بدلیل تهرانی بودن از پخش زنده توسط شبكه استانی !!! خود یعنی شبكه تهران محروم است و شمار زیادی از مردم تهران ترك زبان و هوادار تیم تراكتور می باشند و گذشته از این استانهای ترك نشین كشور مثل اردبیل ، زنجان و قزوین هواداران زیادی خواستار دیدن این بازی بودند . در حالی كه بازی ذوب آهن و داماش كه تراكم هوادران این دو تیم در گیلان و اصفهان بوده و حساسیت بازی مدعیان صدرنشینی را نیز نداشت .

عملكرد ناعادلانه شبكه ورزش و شبكه شما نیاز به داشتن شبكه ای مستقل بصورت سراسری برای هموطنان آذری را یادآور میشود و حقیقتا نمیتوان منطقی برای جایگزینی بازی داماش - ذوب آهن با بازی تراكتور - راه آهن یافت .

منبع: آترو

Ayhan بازدید : 234 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن گفت: باید تشکر ویژه‌ای از طرفداران تراکتور که بهترین و با معرفت‌ترین هواداران هستند داشته باشم و از خبرنگاران نیز به دلیل اینکه در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکردم عذرخواهی کنم. بازی بسیار خوبی بود و خودم که کنار زمین بودم از سرعت بازی و ایجاد موقعیت‌های گل لذت بردم و خدا را شکر می‌کنم که موفق به کسب 3 امتیاز شدیم. هرچند که موقعیت‌های زیادی هم داشتیم.

وی درباره نتایج سپاهان و استقلال گفت:‌ دنبال نتایج خودمان هستیم. سه دیدار دیگر داریم که باید با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و پایان خوشی را در انتهای فصل رقم بزنیم. می‌توانستیم در جایگاه بهتری از جدول هم قرار داشته باشیم اما مشکلاتی برای ما به وجود آمد که نتوانستیم بهتر باشیم. چندین هفته بین تیم‌های اول تا چهارم جدول بودیم که افتخاری است.

قلعه‌نویی  درباره اعتراض به داوری در کنار زمین گفت: فشار بالا بود و باعث شد کمی اعتراض کنم اما داور اشتباهات تأثیرگذاری در نتیجه بازی نداشت.

Ayhan بازدید : 233 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: هر دو تیم بازی خوب و متعادلی انجام دادند و تا قبل از گل به هیچ‌عنوان دچار مشکل نشدیم. متأسفانه نیمه دوم اشتباه کردیم. می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم. تراکتور از تجربه بالایش استفاده کرد و پیروز شد.

سرمربی راه‌آهن با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال در برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی گفت: 3 امتیازی که دنبالش بودند را از ما گرفتند و به تراکتورسازی دادند. به مردم آذربایجان تبریک می‌گویم اما به هیچ عنوان عدالت رعایت نشد چون در زمین خودمان هم میهمان بودیم. برای کسانی که این طور برنامه‌ریزی می‌کنند متأسفم.

دایی ادامه داد: روی صحنه‌ای که گل خوردیم با بازیکنان صحبت کرده بودم. در دقایق ابتدایی بازی داور یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت.

Ayhan بازدید : 223 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و راه آهن شهرری در حالی از ساعت 17 امروز یکشنبه در ورزشگاه تختی تهران آغاز شده است که نزدیک به 10 هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده اند. اکثر این تماشاگران هوادار تیم تراکتورسازی هستند که با پرچم ها و بنرهای مختلف به حمایت از تیم محبوب خود می پردازند. حواشی دیگر این دیدار را می خوانید:

* خیابان های اطراف ورزشگاه تختی پیش از آغاز مسابقه ترافیک سنگینی را شاهد بود.

* در حضور پرتعداد تماشاگران تراکتورسازی که این تیم را به ظاهر میزبان تیم راه آهن شهر ری کرده است گروهی از تماشاگران راه آهن شهر ری به ورزشگاه تختی آمده و از تیم خود حمایت می کنند.

* گروهی از هواداران تیم تراکتورسازی در شهرهای آذری زبان همچون زنجان، اردبیل، قزوین و... با بنرهایی از تیم تراکتورسازی حمایت می کردند.

* گروهی از بازیگران مجموعه خنده بازار برای حمایت از تیم تراکتورسازی به ورزشگاه آمده اند. هواداران تراکتورسازی به شدت شهاب عباسی کارگردان این مجموعه را تشویق کرده و او با شال گردنی که نام تراکتورسازی روی آن نوشته شده بود به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ می گفت.

Ayhan بازدید : 252 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

ترکیب دو تیم

راه آهن تهران :

فرشید کریمی، ابراهیم کریمی، محمد علی غرزول، محمدرضا خانزاده، مهدی زارعی، حسین پاشایی، حسین کاظمی، حسین کعبی، حسین حجازی پور ( مجتبی شیری 46 ) ، ایمان رزاقی راد ( علی امیری دقیقه 66 )

سرمربی: علی دایی

تراکتورسازی: محسن فروزان، احسان حاج صفی، میلاد فخرالدینی، مرتضی اسدی، امیرحسین صادقی، فرزاد آشوبی، فلاویو لوپز، توزی رودریگو، قاسم حدادی فر، سیاوش اکبر پور، فرزاد حاتمی ( محمد ابراهیمی دقیقه 65 )

سرمربی: امیر قلعه نوعی

اتفاقات قبل بازی: با توجه به حاشیه هایی که در مورد محل و تعویض زمان بازی از طرف باشگاه راه آهن طی روزهای گذشته مطرح شده بود، و سرمربی این تیم علی دایی نیز انتقاد هایی را مطرح کرده بود، ولی با این حال موقع ورود علی دایی به داخل زمین، مورد تشویق هواداران تراکتوری حاضر در ورزشگاه قرار گرفت، و علی دایی بارها به ابراز احساسات حاضرین پاسخ داد.

شرح گل : ارسال فلاویو لوپز از سمت راست و ضربه ی سر امیر حسین  صادقی که 3 امتیاز حیاتی این دیدار را به ثمر رساند.

Ayhan بازدید : 348 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

با وجود حاشیه‌هایی که برای شیث رضایی و محمد نصرتی ایجاد شد، این دو بازیکن هنوز هم رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

به گزارش خبرآنلاین؛ این تصویر در یکی از تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس گرفته شده است



Ayhan بازدید : 280 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

جلسه هماهنگی بازی دو تیم راه آهن تهران وتراکتور سازی تبریز امروز حوالی ظهر در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد ، طبق گفته حسن آذر نیا سرپرست تراکتور سازی در این جلسه قرار شد تمهیدات لازم در ارتباط با حضور هواداران تراکتور سازی انجام بگیرد ، آذرنیا در مورد تصمیمات اتخاذ شده گفت : در مورد اعتراض راه آهنی ها از بابت تغییر محل بازی نماینده نیروی انتظامی اعلام کرد این تصمیمی بوده که ستاد تامین استان تهران گرفته ولی در ارتباط با تغییر روز بازی اینرا باید مسئولین فدراسیون پاسخگو باشند ،

 بگفته آذرنیا بر اساس تصمیمات این جلسه هوداران تراکتوری پشت نیمکت تیم خودی در سمت راست ضلع غربی مستقر خواهند شد، همچنین حدود 2 هزار نفر برای تیم میزبان در نظر گرقته شده که آنها هم در پشت نیمک تیم خود قرار خواهند گرفت و در صورت افزایش تماشاگران تراکتوری قسمت سمت چپ صندلی های ضلع غربی ورزشگاه هم به هواداران این تیم اختصاص خواهد یافت ، تراکتور سازی دیروز جمعه با پرواز ساعت 11 صبح وارد تهران شد ویک جلسه تمرین را در زمین دانشگاه در امیر آباد برگزار کرد ، که این تمرین امروز هم در همین محل دوباره تکرار شد ،

 تراکتور یها در هتل اوین مستقر هستند تا مسیر ورزشگاه تختی را بتوانند براحتی طی وبدون مشکل خاص به ورزشگاه برسند .

سایت گل

Ayhan بازدید : 214 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

برابر پیگیری های باشگاه از صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به اطلاع هواداران و علاقمندان تراکتورسازی می رساند دیدار تراکتورسازی تبریز با راه آهن شهر ری از هفته سی و یکم لیگ برتر امروز ساعت 17 از شبکه استانی سیما به صورت زنده و مستقیم پخش می شود

 سایت رسمی

Ayhan بازدید : 378 شنبه 1391/02/02 نظرات (1)

مس سرچشمه یک - فجر سپاسی صفر گل: مسلم فیروز آبادی(57) فجرسپاسی با این شکست 38 امتیازی باقی ماند و تیم مس سرچشمه 22 امتیازی شد اما این سه امتیاز تاثیری در وضعیت مس نداشت چرا که این تیم پیش از این سقوط کرده است.

صبای قم صفر - نفت تهران صفر صبا این تساوی 47 امتیازی شد و در همان رده چهارم باقی ماند و تیم نفت تهران نیز 46 امتیازی شد تا رقابت این دو تیم برای آسیایی شدن ادامه پیدا کند.

 ملوان انزلی صفر - مس کرمان صفر اخراج: هادی عزیزی(28) ملوان ملوان با این تساوی 35 امتیازی و مس کرمان 36 امتیازی شدند. این دو تیم همچنان در منطقه خطر قرار دارند. از ساعت 19 هم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا می‌رود.

Ayhan بازدید : 244 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)

تیم های فوتبال راه آهن شهر ری و تراكتورسازی تبریز روز یكشنبه و در آخرین روز از رقابت های هفته سی و یكم لیگ برتر در حالی در ورزشگاه تختی تهران رو در روی هم قرار می گیرند كه پیش از این پنج بار در لیگ برتر با هم روبرو شده اند.

راه آهن در این بازی و برای اینكه از جمع تیم های ته جدولی فاصله گرفته و برای خود حاشیه امنیت ایجاد كند به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

تراكتورسازی نیز برای اینكه بتواند خود را در جمع تیم های مدعی این فصل نگه دارد و كار آسیایی شدنش را آسان تر نماید با هدف كسب سه امتیاز بازی به تهران می رود.

تراكتورسازی در بازی این هفته این شانس را نیز دارد كه با كسب برتری مقابل تیم میزبان، خود را به صدر جدول نزدیكتر كند چرا كه رقبای تراكتورسازی در این هفته در خارج از خانه به مصاف حریفان می روند و سپاهان صدرنشین میهمان فولاد خوزستان است و استقلال در بوشهر با شاهین بحران زده مصاف دارد.

Ayhan بازدید : 397 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)

ورونیک فرناندز همسر زین الدین زیدان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال فرانسه دلایل ضربه زدن زیدان به بازیکن ایتالیایی در بازی نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را فاش کرد.

از آن زمان تا کنون در این باره رسانه ها جهان هر یک از نگاه خود به گمانه زنی درباره اقدام زیدان پرداخته بودند ، از جمله اینکه "ماتراتزی" بازیکن ایتالیایی زیدان را به دلیل مسلمان بودن "تروریست" خطاب کرده بود.

اما ورونیک بر خلاف این گمانه زنی ها ، عکس العمل خشن همسرش در آن روز را به اختلاف ونزاع وی با زیدان در شب قبل از مسابقه نسبت داده است.

Ayhan بازدید : 195 جمعه 1391/02/01 نظرات (0)


محمد حسین جعفری  درباره انتقادات باشگاه راه آهن از تغییر روز بازی با این تیم عنوان کرد: باشگاه راه آهن احتمالا به دلیل برنامه های تمرینی اش برای بازی هفته بعدی ناراحت شده در حالی که تراکتورسازی با تاخیر یک روزه برای بازی با راه آهن برنامه خود را فشرده تر کرد چون پنجشنبه بازی سختی با پرسپولیس داریم.وی در خصوص اینکه برای باشگاه راه آهن این شائبه پیش آمده که سازمان لیگ به خواسته امیر قلعه نویی توجه و با تغییر روز بازی موافقت کرده اظهار داشت: قلعه نویی به من گفت و من هم به سازمان لیگ نامه زدم. نامه خود را سه شنبه ای که گذشت به سازمان لیگ دادیم. بازی همان یکشنبه برگزار می شود و حتی جلسه هماهنگی قبل از مسابقه هم تعیین شده است.مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه چهار هفته پایانی لیگ برای تیم های بالای جدول حساس شده از سازمان لیگ خواستیم بازی این تیم ها همزمان برگزار شود و این طور نباشد که یک تیم با اطلاع از نتایج تیم های دیگر به میدان برود..جعفری در این باره که گفته می شود تراکتورسازی با لابی توانسته روز این مسابقه را تغییر دهد، گفت: شاید تیم های تهرانی یا نزدیک تهران امکان لابی داشته باشند اما تبریز 700 کیلومتر از تهران دور است و ما نمی توانیم از این کارها کنیم. ضمن اینکه فدراسیون دیواری کوتاه تر از تراکتورسازی پیدا نمی کند و هر چه تنبیه و جریمه است برای ما است.وی در ادامه گفتوگو با فارس در خصوص پیگیری باشگاه سپاهان بابت بخشش محرومیت توزی مهاجم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: سپاهان هم روند کاری خود را در پیش گرفت و در آخر محرومیت بنگر بخشیده شد.جعفری درباره جلسه با هیئت مدیره برای برنامه های فصل بعدی گفت: هفته پیش جلسه ای با اعضای هیئت مدیره داشتم و برنامه های فصل بعدی و میزان بودجه ای که نیاز داریم را هم دادم. دو هفته دیگر قرار است نتیجه بررسی این برنامه ها اعلام شود. همه اعضای هیئت مدیره معتقد بودند باید امیر قلعه نویی حفظ شود. من با قلعه نویی هم صحبت کردم و او گفت اولویتش تراکتورسازی است.مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می شود قلعه نویی خواستار قرارداد یک میلیارد تومانی و جذب چهار ملی پوش شده، گفت: آدم باید انصاف داشته باشد. قلعه نویی تاکنون یک بار هم در خصوص خودش و مسائل مالی با ما صحبت نکرده و هنوز لیست هم به من نداده است. قرار شده بحث لیست به بعد از چهار بازی موکول شود.جعفری در این باره که بین تراکتورسازی و استقلال برای قرارداد با قلعه نویی رقابت است، گفت: این فقط خود قلعه نویی است که تصمیم می گیرد با کدام تیم همکاری کند.

Ayhan بازدید : 396 جمعه 1391/02/01 نظرات (0)

دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و نفت آبادان در هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد.

تیم نفت در دقیقه 28 توسط رضا خالقی‌فر به گل دست یافت. پس از 3 دقیقه از این گل والری آلکسانیان از نفت از زمین بازی اخراج شد تا این تیم از دقیقه 31 بازی را 10 نفره ادامه دهد.

بازیکنان شهرداری از یک بازیکن اضافه خود استفاده کردند و در دقیقه 32 توسط سعید دقیقی گل تساوی را به ثمر رساندند تا در پایان 45 دقیقه اول دو تیم به تساوی یک بر یک برسند.

در نیمه دوم در دقیقه 76 بازیکنان شهرداری تبریز صاحب ضربه پنالتی شدند که سعید دقیقی این ضربه را از دست داد و نتوانست به گل تبدیل کند. پس از اینکه حبیب دهقان، دروازه‌بان نفت این توپ را دفع کرد ووریا غفوری به داور مسابقه معترض شد که این اعتراض باعث شد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند و تیم شهرداری نیز 10 نفره شود.

در ادامه تیم شهرداری در دقیقه 90+2 توسط ضربه سر سعید دقیقی به گل برتری دست یافت تا اولین پیروزری خود را با سرمربی جدید یعنی بیژن عزیزی تجربه کند. این ششمین پیروزی شهرداری در طول این فصل از رقابت‌ها بود. این اولین بازی شهرداری پس از برکناری مدیرروستا از سمت سرمربیگری تبریزی‌ها بود.

قضاوت این دیدار برعهده سعید بخشی‌زاده بود. وی به محمد ایران‌پوریان و محمدرضا زینال‌خیری از شهرداری کارت زرد نشان داد و وریا غفوری را در دقیقه 76 از شهرداری و والری آلکسانیان در دقیقه 31 از نفت با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.

Ayhan بازدید : 411 جمعه 1391/02/01 نظرات (0)

بهرام شفيع وقتي خبر خبرورشي را که در آن اشاره شده بود ، در بازي ايران و موريتاني ، 97 هزار جاي خالي در آزادي وجود داشته ، درباره نکته اي سخن گفت که بي شک به دليل مسئوليت هاي اجرايي اش در اين 30 سال در ورزش کشور ، مي تواند مورد استناد باشد:« من آن اوايل انقلاب ، اسناد به جاي مانده از دوره ساخت اين ورزشگاه را مي خواندم که در آن دقيقا اشاره شده بود که اگر در طبقه دوم ورزشگاه ، افراد به صورت سرپايي بازي را تماشا کنند ، گنجايش نهايي استاديوم ، 90 هزار نفر خواهد بود.»

 اين درحالي است که فقط براي بازي پرسپوليس و الغرافه ، رکورد 96 هزار نفر به تشکيلات فوتبال آسيا اعلام شده است. اين درحالي است که در زمان ساخت آزادي ، طبقه اول استاديم صندلي نداشته است و از 10 سال قبل با صندلي دار شدن طبقه اول ، گنجايش اين طبقه به 34 هزار نفر کاهش يافته است.

منبع خبر آنلاین

Ayhan بازدید : 220 جمعه 1391/02/01 نظرات (0)

سيد محسن حسيني که در بازي مقابل فولاد خوزستان به دليل مصدوميت موفق به ادامه بازي نشد، پس از گرفتن MRI متوجه شد نياز به استراحت داردو عنوان شد وي تا پايان فصل نمي تواند بازي کند.

سيدمحسن حسيني صبح امروز اظهار کرد: احتمال دارد که به دو بازي انتهايي ليگ برسم. از هواداران خوب تراکتور مي خواهم که براي سلامتي ام دعا کنند.

Ayhan بازدید : 235 جمعه 1391/02/01 نظرات (0)

در گفتگویی با کاپیتان اسدی مدافع محبوب و کم حاشیه تیم تراکتورسازی سوالاتی را در مورد این دیدار، وضعیت آمادگی تیم و تاثیر نبود سید محسن حسینی در ادامه ی لیگ جویا شدیم که می توانید مشروح این مصاحبه را در ادامه ی مطلب بخوانید:

ارزیابی شما از دیدار این هفته مقابل تیم راه آهن چیست؟
شکر خدا هم وضعیت خودمان از لحاظ آمادگی و هم وضعیت تیم از لحاظ امتیاز در جدول رده بندی بسیار خوب است و از این بابت خیالتان راحت باشد که همه ی بچه ها عزمشان را جزم کرده اند که با روحیه ای بالا در تمام مسابقات حاضر شوند و انشالله با کسب پیروزی در مقابل تیم راه آهن در جمع مدعیان قهرمانی باقی خواهیم ماند.

Ayhan بازدید : 200 جمعه 1391/02/01 نظرات (0)

من به شخصه خودم همین حالا هم دوست دارم بازی در اکباتان برگزارشود چون در این صورت هم از حمایت بیشتری از سوی هوادارانمان برخوردار می شدیم و هم اینکه ورزشگاه به شهر نزدیک تر بود.اینکه امنیت تصمیم بگیرد مسابقه در جایی برگزار شود چه ارتباطی به ما دارد.مگر همین تراکتور سازی به یاسوج نرفت و در آن زمین عجیب و غریب بازی نکرد؟مگر آن زمان ما حرفی زدیم که فدراسیون می خواسته است تراکتور را اوت کند؟این حرفها چیست؟واقعا برای دوستانی که اتفاقا فوتبالی هم هستند متاسفم که اینگونه اظهارنظر می کنند.راه آهن فرافکنی می کند.


قلعه نوعی تاکید کرد:تنها درخواست ما این بود که با توجه به اینکه هر سه تیم سپاهان،استقلال و تراکتور در کورس هستند بازی ما در یک زمان برگزار شود.همین و بس.هیچ درخواست دیگری هم نداشتیم.این موضوع هم به الان مربوط نیست و به چند وقت پیش مربوط است.نمی دانم چرا باید این فضا به وجود بیاید.بحث دیگر این است چرا دوستان در بازی هایی که با استقلال و پرسپولیس دارند هیچگاه این مباحث را مطرح نمی کنند و رفت و برگشت در آزادی به میدان می روند؟مگر بازی ما مقابل نفت تهران در تختی برگزار نشد؟شورای تامین صلاح دانسته است که مسابقه در تختی برگزار شود و من امیدوارم این حواشی هرچه زودتر تمام شود.

Ayhan بازدید : 357 پنجشنبه 1391/01/31 نظرات (0)

تیم تراکتورسازی در هفته سی و یکم لیگ یازدهم به مصاف تیم راه آهن در تهران خواهد رفت . 

کسب 3 امتیاز برای سرخپوشان تبریز در گردونه رقابتی صدر جدول ، از اهمیت بسزایی برخوردار است . تراکتورسازان امروز آخرین تمرین خود را در تبریز انجام خواهند داد و فردا جمعه ساعت 11:30 تبریز را به مقصد تهران ترک خواهند کرد . به گفته حسن آذرنیا مدیر تیم ، مهدی کیانی هافبک با تعصب تراکتور به خاطر سه اخطاره بودن بازی حساس مقابل راه آهن را از دست داد .

Ayhan بازدید : 237 پنجشنبه 1391/01/31 نظرات (0)

تغییر زمان بازی دو تیم تراکتور و راه آهن سوژه خوبی برای ایجاد حاشیه و بر هم زدن تمرکز تیم حریف از سوی مسئولین باشگاه راه آهن شده است

همانطور که اطلاع دارید به نا به درخواست کاملا به حق باشگاه تراکتورسازی زمان دیدار این تیم با راه آهن  از روز شنبه به روز یکشنبه موکول شد تا هر سه تیم مدعی قهرمانی در یک روز به مصاف حریفان خود ببرند، کاری که خود فدراسیون باید از هفته های پیش انجام میداد تا در حق هیچ تیمی اجحاف نشود، اما ظاهرا این مسئله به مذاق راه آهنی ها خوش نیامده و بی دلیل  به این موضوع اعتراض شدیدی میکنند در حالی که تغییر زمان بازی هیچ فرقی به حال این تیم نمیکند. به نظر میرسد مسئولین تیم راه آهن دو هدف را از ایجاد این جو سازی پیش رو دارند: 1.سردرگمی هواداران تراکتور و بر هم زدن آرامش فکری در تیم حریف 2. ایجاد فشار بر فدراسیون برای حاکم شدن بر جو مسابقه

اعتراض دیگری که راه آهنی ها بی مورد به آن دامن میزنند تغییر استادیوم بازی میباشد، در حالی که همه میدانند بازی های تیم تراکتور با تیمهای تهرانی در تهران به جز پرسپولیس و استقلال، به دلیل حضور انبوه هواداران تراکتور و به دلایل امنیتی در استادیوم تختی برگزار میشود، تیم تراکتورسازی تبریز تنها در سال اول حضور خود در لیگ برتر یک بار در استادیوم اکباتان به مصاف راه آهن رفت که بعد اتمام بازی مشکلات شدید امنیتی  را در خیابانهای اطراف ورزشگاه به وجود آورد.

به هر حال هواداران تراکتور از همین رسانه که دومین سایت پر بازدید هواداری کشور میباشد این هشدار را به مسئولین باشگاه راه آهن میدهند که دست از جنجال سازی بردارند و بگذارند بازی در آرامش کامل برگزار شود چرا که هواداران تراکتور همیشه در قبال شیطنت و سنگ اندازی از سوی هر فرد حقیقی یا حقوقی که موجب عدم موفقیت تیمشان شود، جواب دندان شکنی را داده اند.      

Ayhan بازدید : 163 چهارشنبه 1391/01/30 نظرات (1)

علي عليزاده مهاجم تراكتورسازي كه البته معمولا كمتر در تركيب ثابت قرار ميگيرد معتقد است كه اين تيم امسال به اندازه ديگر مدعيان شانس قهرماني دارد و ميتواند به اين عنوان دست پيدا كند.
اوتانداز تراكتور در مورد سرنوشت قهرماني حرفهايش را اينگونه آغاز ميكند:« من فكر ميكنم تا 2 هفته ديگر خيلي چيزها مشخص ميشود. اگر از بازي با راه آهن و پرسپوليس 6 امتياز بگيريم فوقالعاده خواهد بود و منتظر گاف دادن سپاهان و استقلال خواهيم ماند تا به آنچه كه ميخواهيم برسيم.»
از عليزاده ميپرسيم كه آيا قبول داري تجربه تراكتور از سپاهان و استقلال كمتر است و او ميگويد:«اصلا حرف شما را قبول ندارم. بازيكنان تراكتور در سالهاي گذشته كاپيتانهاي تيمهاي ديگر بودهاند و اكثر آنها سابقه قهرماني در ليگ برتر و جام حذفي را دارند. ما ميتوانيم قهرمان شويم و به هيچ عنوان نااميد نيستيم. سالي هم كه در استقلال بودم در آخرين هفته مقابل پيام مشهد جشن قهرماني گرفتيم.»
از عليزاده در مورد شايعه حضور امير قلعهنويي در استقلال سوال ميكنيم كه او ميگويد:«من در اين مورد اطلاعي ندارم و بايد از خودش سوال كنيد. اميرخان معمولا در دقيقه 90 تصميم ميگيرد ولي او به ما گفته كه اولويت اولش تراكتورسازي است.»

Ayhan بازدید : 263 چهارشنبه 1391/01/30 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه سپاهان، در این اطلاعیه آمده است: همه مدارک، مستندات و آئین نامههای قوانین فدراسیون فوتبال ایران، ای اف سی و فیفا که بخشی از آنها نیز در سایت رسمی باشگاه سپاهان منتشر شد حکایت از آن دارد که تعلیق محرومیت رودریگو توزی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و حضور وی در دیدار سپاهان - تراکتورسازی غیر موجه و غیر قانونی بوده است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خطاب به رئیس و اعضای محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام میدارد، از آنجا که انتصاب و حضور شما بزرگواران در این مسئولیت ها به جهت سابقه مطلوب، قانون مداری و سوگندتان به رعایت و تلاش برای حاکمیت عدالت و قانون بوده است عنایت داشته باشید که اعلام رای این پرونده یک شجاعت ستودنی از سوی رئیس و اعضای محترم کمیته انضباطی را میطلبد تا باز هم شیرینی و حلاوت اجرای صحیح و درست قانون برایتان به ارمغان بیاید.

رای به تکرار دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور سازی تبریز طبق همه قوانین و مقررات می تواند عدالت و قانون را در این پرونده به بهترین شکل به تجلی بگذارد. امیدواریم این رای با توجه به اینکه در هفته های های پایانی رقابت های لیگ برتر هستیم بدون هیچ تعللی هر چه زودتر صادر شود.

در هفته بيست و هفتم ليگ برتر تراکتورسازي با تک گل رودريگو توزي سپاهان را شکست داد

Ayhan بازدید : 262 چهارشنبه 1391/01/30 نظرات (0)

تیم تراکتور سازی پیش از این برنامه پروازی خود را برای روز پنجشنبه ساعت 11 صبح تنظیم کرده بودند تا برای روز جمعه یک جلسه تمرین هم به همراه بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی در تهران برگزار کند ، بگفته آذرنیا سرپرست این تیم با ابلاغ جدیدکمیته مسابقا ت فدراسیون فوتبال و تغییر برنامه دیدار این تیم با راه آهن تهران از شنبه دوم به روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه، بلیت های رفت وبرگشت رزرو شده کنسل وبا 24 ساعت تغییر مواجه شد .


سرپرست تراکتور سازی اظهار داشت : تهیه بلیت به تاریخ های جدید با مشکلات فراوانی همراه شد ولی نهایتا توانستیم برای روز جمعه ظهر پرواز رفت وبرای ساعت 22/20 یکشنبه شب پرواز برگشت را ok کنیم . به گفته آذرنیا 5 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی به کاروان این تیم در تهران ملحق خواهند شد.

Ayhan بازدید : 226 چهارشنبه 1391/01/30 نظرات (0)

به گزارش فارس، ضد و نقیض گویی در خصوص چرایی تغییر روز بازی راه آهن و تراکتورسازی مشهود است و اینکه چه می شود به یکباره با درخواست یک باشگاه موافقت می شود و چه می شود که همه چیز دست به دست هم می دهد تا تصمیمات متناقض شود سوالی است که سازمان لیگ باید به آن پاسخ دهد.

Ayhan بازدید : 317 چهارشنبه 1391/01/30 نظرات (0)

بازی راه آهن – تراكتورسازی به جای اینكه در ورزشگاه خانگی راه آهن برگزار شود، قرار است در ورزشگاه تختی تهران انجام شود؛ جایی كه راه آهنیها معتقدند اصلا به زمین آن آشنا نیستند. علی دایی سرمربی راه آهن برای اینكه ناآشنا بودن تیمش با ورزشگاه تختی را به خوبی توصیف كند، میگوید در این مسابقه راهآهن مهمان است نه میزبان. دایی در این گفتگو در مورد شرایط تیمش و شانسهای قهرمانی لیگ برتر صحبت كرده است.
*راهآهن اخیرا یك روند صعودی را در پیش گرفته است. به نظرتان دلیل این روند صعودی چیست؟
خدا را شكر در تعطیلات عید تمرینات خوب و هدفمندی داشتیم. خیلی با بچه ها كار كردیم. بازیكنان هم توجیه شده بودند كه با تمركز بالا تمرین كنند و با تمرینات خوب، بازیهای خوبی ارائه كنند. هم از نظر روحی هم از نظر فنی با آنها كار كردیم. الان به این خودباوری رسیدند كه میتوانند تمام تیمها را ببرند و این شایستگی را دارند. ما امسال 9 باخت داریم و این باختها در شرایطی بوده كه خیلی از حریفانمان كه ما را شكست دادهاند، به بازی تسلط نداشته اند. حتی ما غافلگیرانه خوردیم. خوشبختانه توانسته ایم دو بازی متوالی را ببریم و به وضعیت خودمان در جدول سر و سامان بدهیم و نتایج خوبی بگیریم.

Ayhan بازدید : 289 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

حضور تیم تراکتورسازی تبریز در مسابقات باشگاههای آسیا با کسب دو امتیاز دیگر قطعی میشود.

تیم تراکتورسازی تبریز تا پایان هفته سیام 56 امتیاز کسب کرده و با کسب دو امتیاز دیگر در چهار هفته باقیمانده از تیررس تیم نفت تهران خارج شده و به صورت حتم در فصل آینده باشگاههای آسیا حضور خواهد داشت.
آرزوی دیرینه فوتبال تبریز حضور در مسابقات باشگاههای آسیا بوده که این مهم بعد از 43 سال از تاسیس نخستین باشگاه تبریز (ماشین سازی تبریز 1348) در شرف وقوع است.
سهمیه ایران در باشگاههای آسیا
سهمیه فوتبال ایران در باشگاههای آسیا دو تیم به صورت مستقیم و دو تیم در مرحله پلیآف است.
تراکتورسازی برای اینکه به صورت مستقیم به باشگاههای آسیا راه یابد، باید در لیگ برتر قهرمان شود.
البته در یک شکل دیگر نیز تراکتورسازی سهمیه مستقیم دست مییابد اینکه استقلال قهرمان شود و تراکتورسازی بالاتر از سپاهان عنوان دوم را کسب کند تا با توجه به قهرمانی استقلال در جام حذفی، تراکتورسازی نیز به صورت مستقیم در مسابقات باشگاه های آسیا حضور یابد.
در غیر این دو صورت تراکتورسازی باید در مرحله پلیآف حضور یافته، یک و یا دو بازی حذفی برگزار کند تا در صورت پیروزی به جدول گروهی این رقابتها راه یابد.
حتی احتمال دارد تک بازیها طبق قرعه در خانه حریف برگزار شده و تراکتورسازی شانس میزبانی در حضور هوادارانش را نیز نداشته باشد.
تیم استقلال با قهرمانی در جام حذفی حضورش در جام باشگاههای آسیا قطعی کرده و قهرمان لیگ برتر نیز دیگر نماینده فوتبال ایران در این رقابتهای خواهد بود.
دو سهمیه پلی آف نیز به تیمهای دوم و سوم لیگ برتر اختصاص خواهد یافت و اگر استقلال بین سه تیم اول لیگ برتر مقام کسب کند، تیم چهارم لیگ برتر نیز به مرحله حذفی باشگاههای آسیا راه خواهد یافت که یکی از دو تیم صبای قم یا نفت تهران خواهد بود.
Ayhan بازدید : 432 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

با توجه به نزدیکی امتیازات سه تیم صدر جدول لازم است دیدار 3 تیم همزمان برگزار شود در این راستا سرمربی تیم تراکتور درخواست تغییر زمان بازی تراکتور با راه آهن را داده بود که با پیگیری های لازم از سوی باشگاه و موافقت سازمان لیگ دیدار راه آهن و تراکتور به روز یکشنبه ساعت 17 در ورزشگاه تختی تهران تغییر داده شد.



سایت رسمی باشگاه تراکتور سازی تبریز

Ayhan بازدید : 231 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

عزیز محمدی با اشاره به روزهای حساس پیش‌روی فوتبال ایران گفت: در شرایط خاصی به سر می‌بریم و دی‌ماه سال جاری باید پروانه خصوصی‌شدن باشگاه‌ها صادر شود. مردادماه نیز نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از امکانات وارد ایران می‌شوند.

رئیس‌اتحادیه باشگاه‌های کشور افزود: امسال سهمیه ایران به 2+2 سهمیه کاهش یافت، اما با رفع اشکالات جزئی می‌توان بار دیگر تعداد سهمیه‌های ایران را به عدد 4 رساند. ایرادهای جزئی نظیر ترازنامه و یا پرداخت نشدن اجاره ورزشگاه‌ها وجود دارد که قابل برطرف شدن است.

محمدی خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در آبان سال جاری تعداد سهمیه‌ها را اعلام می‌کند و ما رفع نقایص می‌تونیم بار دیگر چهار سهمیه خود را به دست آوریم.

سهمیه‌هایی که در آبان اعلام می‌شود در دو سال آینده اعتبار دارد و ما به همین دلیل باید تلاشمان را بیشتر کنیم. یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد صدور پروانه حرفه‌ای برای باشگاه‌ها است.

Ayhan بازدید : 253 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي گفت: تامين خواسته‌هاي قلعه نويي به مصوبات هيات مديره بستگي دارد.

محمدحسين جعفري در گفت‌وگو با ايسنا حضور تراكتورسازي را در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا قطعي دانست و افزود: ما تلاش مي‌كنيم كه در چهار بازي باقي مانده از ليگ هم حداكثر امتيازهاي لازم را بگيريم تا اگر رقباي ما امتياز از دست دادند از فرصت استفاده كنيم و قهرمان شويم. ما اكنون تنها سه امتياز با صدرنشين جدول فاصله داريم و مي‌توانيم به صدر برسيم هرچند رقبا هم دست بسته نيستند و براي پيروزي تلاش مي‌كنند.

وي برنامه‌هاي باشگاهش را براي حضور هرچه بهتر در آسيا در دو بخش عنوان كرد: ابتدا ساختار سازماني باشگاه را بايد تقويت كنيم ما در سطح آسيا از آبروي فوتبال ايران دفاع كنيم. ما مصمم هستيم اين ساختار را در فرصت باقي مانده تقويت كنيم. مسئله دوم بحث برگزاري مسابقه‌ها است كه به كيفيت و استانداردهاي ورزشگاه بازمي‌گردد. وقتي اصفهان مي‌تواند از رقابت‌هاي آسيايي ميزباني كند، مطمئنا ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز هم مي‌تواند اين كار را حتي بهتر انجام دهد.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 1,842
  • بازدید سال : 15,590
  • بازدید کلی : 683,844