loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 443 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

محمد ابراهيمي گوش چپ و راست تراكتورسازي در بازي با پرسپوليس يكي از روزهاي خوبش را پشت سر گذاشت و يك گل ديدني را هم به ثمر رساند.

ابراهيمي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در مورد بازي مي‌گويد:« پرسپوليس هميشه تيم بزرگي است حتي اگر تعدادي از بازيكنانش را در اختيار نداشته باشد. آنها در 20 دقيقه ابتدايي فرصت‌هاي خوبي داشتند ولي خدا را شكر كه توپ‌هاي پرسپوليس تبديل به گل نشد و اگر اين اتفاق مي‌افتاد كار ما سخت مي‌شد.»


ابراهيمي در مورد شانس قهرماني تراكتور ادامه مي‌دهد:« اين درست است كه سپاهان شانس بيشتري براي قهرماني دارد ولي ما نااميد نيستيم. 2 بازي باقيمانده و تا آخر تلاش مي‌كنيم تا بتوانيم به آنچه كه مي‌خواهيم برسيم.»

ابراهيمي كه هشتمين گل خود را در اين فصل به ثمر رساند ادامه مي‌دهد:« من در گوش چپ و راست بازي مي‌كنم و از دروازه دور هستم ولي با اين حال 8 گل زده‌ام و پاس گل هم مي‌دهم و پنالتي هم مي‌گيرم. من چند هفته نيمكت‌نشين بودم و اين برايم آزاردهنده بود. خدا را شكر مي‌كنم كه در ايام فاطميه، حضرت زهرا(س) به من كمك كرد و من اين گل را به مادرم تقديم مي‌كنم. او هم به من در اين هفته‌ها مي‌گفت كه چرا بازي نمي‌كني و نگران بود.»


 ابراهيمي در مورد خوشحالي‌هاي بعد از گلش و رقص لزگي كه انجام مي‌دهد مي‌گويد:« من تا حالا فيلم رقص لگزي را نديده‌ام. فقط يكي دو بار رقص يكي از دوستان تبريزي‌ام را ديده‌ام و اين رقص را از او ياد گرفته‌ام. در ضمن هيچ تمريني هم نكرده‌ام و همين‌طوري با يكي دو بار ديدن ياد گرفتم.»

ابراهيمي در مورد شايعه جدايي‌اش از تراكتور ادامه مي‌دهد:« من هم مثل اكثر بازيكنان اين تيم پيشنهاد دارم ولي همه چيز را براي آخر فصل گذاشته‌ام. اگر شرايط همين‌طور پيش برود يك تصميم ديگر مي‌گيرم چون در تراكتور اذيت شده‌ام و رفتار اين باشگاه با من درست نيست. قبلا صحبت‌هايي با من انجام شد ولي حالا مي‌بينم كه همه چيز فرق مي‌كند. من دوست دارم بمانم ولي اگر رفتم خيلي چيزها روشن خواهد شد.»


ابراهيمي در پاسخ به اين سوال كه آيا بابت برد مقابل پرسپوليس پاداش گرفته‌ايد مي‌گويد:« ما 10 تا 12 پاداش از باشگاه طلبكار هستيم و بهتر است آقايان خودشان را پنهان نكنند و پاداش بازيكنان را بدهند. حرف‌هاي زيادي براي گفتن وجود دارد ولي ترجيح مي‌دهم الان حرف نزنم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 4,477
  • بازدید سال : 21,388
  • بازدید کلی : 689,642