loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 215 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز با بيان اينکه اين تيم مشکلات مالي زيادي دارد، گفت: به خاطر اين مشکلات مالي نمي‌توانيم از الان براي فصل بعد تصميم بگيريم اما اگر دست من باشد محمود ياوري را براي فصل آينده هم نگه مي‌دارم.

جعفر جعفري در گفتگو با مهر در خصوص پيروزي تيم فجرسپاسي برابر ملوان تصريح کرد: ملوان تيم خوبي است که حتي چند موقعيت خوب گلزني هم برابر ما به دست آورد اما بازيکنان ما هرچه از زمان مسابقه گذاشت بيشتر بر بازي مسلط شدند. خوشبختانه توانستيم با دو گل ملوان را شکست بدهيم اما هنوز فجر در جدول حاشيه امنيت ندارد.

Ayhan بازدید : 264 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

محمد جعفري نژاد در گفت و گو با فارس اظهار داشت: تيم ما شايستگي قرار گرفتن در بالاي جدول را دارد و به رغم بدشانسي هايي که در فصل جاري داشتيم تلاش مي کنيم در شرايط بهتري قرار بگيريم. با کسب نتايج خوب در بازي هاي باقي مانده فاصله 4 امتيازي خود را با تيم هاي رده هفتم جدول کاهش خواهيم داد.

Ayhan بازدید : 288 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

وکیل باشگاه سپاهان اصفهان عصر امروز نشست ویژه‌ای با مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دارد تا رای نهایی در مورد استفاده تیم تراکتورسازی از "رودریگو توزی" که به عقیده سپاهانی‌ها نباید محرومیتش بخشیده می‌شد، صادر شود.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این اخبار گفت: کمیته انضباطی حرفی برای گفتن ندارد و باید رای را به سود ما اعلام کند زیرا مستندات‌مان قانونی است.

Ayhan بازدید : 256 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

سايت اختصاصي امير قلعه نوعي آخر فروردين راه اندازي مي شود و دوستداران وي مي توانند از طريق اين سايت اخبار مربوط به وي را پيگيري كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، سايت سرمربي فعلي تيم تراكتورسازي آخر ماه جاري راه اندازي مي شود. البته اين سايت هيچ ربطي به تيم تراكتورسازي ندارد و كاملاً مستقلي و زير نظر شخصي اميرقلعه نوعي فعاليت مي كند. در همين رابطه گروهي در حال فعاليت هستند تا اين سايت با بهترين كيفيت در اختيار علاقه مندان قرار گيرد. در سايت اميرقلعه نوعي اخبار و اطلاعات اين مربي در كنار اخبار فوتبال ايارن و جان در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد. پيش از وي و ديگر اهالي فوتبال نيز نسبت به راه اندازي سايت مشخص اقدام كرده بودند.

Ayhan بازدید : 202 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیش از این موضوع شكایت این خبرنگاران از امیر قلعه نویی در جلسه ای به وكیل وی ابلاغ شده است و قرار است روز چهارم اردیبهشت ماه جلسه دیگری با حضور نماینده خبرنگاران برای بررسی موضوع تشكیل شود.

Ayhan بازدید : 293 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

عصر ایران ورزشی،

- تماشاگران تراکتورسازی تبریز در بازی با فولاد اهواز، به غیر از تشویق تیم خودشان، علیه عادل فردوسی پور نیز شعارهای تند و تیز دادند! دلیل شعاردادن تبریزی ها به فردوسی پور، انتقاد فردوسی پور از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در برنامه نود بود! قصه از این قرار بود که فردوسی پور در برنامه نود به رئیس کمیته انضباطی ایراد گرفت که چرا تراکتورسازی تبریز علیرغم فحاشی تماشاگرانش به بازیکنان استقلال، هیچ مجازاتی شامل حالش نشد ولی پرسپولیس نه تنها بازی با داماش گیلان را به دلیل فحاشی تماشاگرانش 3 بر صفر باخت بلکه با مجازات کسر دو امتیاز اضافی هم مواجه شد. هر منصفی به خوبی می داند که این انتقاد فردوسی پور نه از سر عناد با تراکتورسازی تبریز بلکه با هدف نشان دادن فقدان وحدت رویه در تصمیم گیری های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح شده است.

Ayhan بازدید : 276 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (1)

اگر ساعت بازی تیراختور-پرسپولیس تغییر می یابد ساعت بازی سپاهان-شاهین نیز که همزمان با این بازی برگزار میشود باید تغییر یابد بارها به دلایل نامشخص (!) ساعت بازیهای تیراختور تغییر یافته است.

 در تمام دنیا حداقل در هفته های آخر بازی تیمهایی که برای قهرمانی و یا برای فرار از سقوط می جنگند را همزمان برگزار می نمایند اما تعجب آور است که بازی قبلی استقلال با صبا را دقیقاً پس از اتمام بازی تیراختور-فولاد انداخته بودند (بازی تیراختور در ساعت 17:00 شروع و حدود 18:50 به اتمام می رسید و بازی استقلال-صبا به ساعت 18:55 دقیقه انداخته شده بود) در حالیکه پرسپولیس روز قبل از آن بازی نموده و بهانه ی پخش مستقیم را نیز نداشتند و در حالیکه بازیهای تیراختور-پرسپولیس و سپاهان-شاهین در روز پنجشنبه 7 اردیبهشت قرار است برگزار شود مسابقه ی استقلال-شهرداری به روز جمعه انداخته شده است.

Ayhan بازدید : 231 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم راه آهن و تراکتورسازی از هفته سی و یکم لیگ برتر که پیش از این قرار بود در ورزشگاه اکباتان برگزار شود در همان روز شنبه دوم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

تراکتوسازی اکنون با ۵۶ امتیاز در رده سوم جدول است و راه آهن ۳۵ امتیازی سیزدهم است.

مطابق اعلام سازمان لیگ زمان دیدار تیم تراکتورسازی تبریز به پرسپولیس تهران که روز پنجشنبه مورخه 91/2/7 در تبریز برگزار می شود از ساعت 17 به 16:30 تغییر یافت . این دیدار راس ساعت 16:30 دقیقه روز پنجشنبه در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد

Ayhan بازدید : 171 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هدف اول باشگاه تراکتورسازي کسب عنوان قهرمانی است که مستحق آن هم هستیم و اولویت بعدی ما سهمیه آسیا است.
محمدحسن جعفری به خبرنگار  افزود: امتیازات از دست رفته در طول فصل باعث شده که در رتبه سه ليگ باشیم در حالی که تیم تراکتور با این همه صرف بودجه و برنامه ریزی و تلاش باید در صدر جدول باشد.

Ayhan بازدید : 222 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

مجید جلالی که تیمش در دیدار هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر عصر امروز جمعه با نتیجه 2 بر صفر برابر تراکتورسازی تبریز شکست خورد، با این دلیل که باید به عنوان مربی مهمان قبل از امیرقلعه نویی در نشست خبری شرکت می کرد، حاضر نشد به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل پروازی که به تهران در پیش داشت زودتر از جلالی در نشست خبری شرکت کرد. او به خاطر بیماری مادرش ناچار به سفر به تهران شد.

Ayhan بازدید : 218 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)
درحالی که سازمان لیگ بلیت فروشی بازی های تراکتورسازی را به این باشگاه واگذار کرده اما امروز بلیت فروشی توسط هیئت فوتبال صورت گرفت. آنها می گویند تا پایان لیگ هیئت فوتبال بلیت فروشی را بر عهده دارد و از فصل بعدی باشگاه تراکتورسازی می تواند بلیت فروشی کند.

هواداران تراختور هنگام به ثمر رسیدن گل ماشین سازی این تیم را تشویق کردند


* راه ورودی هواداران تراکتورسازی که قبلا از طریق دو درب ورودی بود امروز از یک در صورت گرفت.

* قبل از شروع بازی از سمت فولاد امید خورج و از سمت تراکتورسازی احمد آل نعمه به سمت سرمربیان دو تیم رفتند.

*حدود دو ساعت پیش از آغاز دیدار دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان پنج هزار هوادار در ورزشگاه مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند.

Ayhan بازدید : 182 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

داور در دقیقه 81 گل سیاوش اکبرپور را مردود شمرد اما در بررسی صحنه بازی به نظر می رسید گل کاملا سالم است


گل: اكبرپور(18)  و فلاویو (50)براي تراكتورسازي

ورزشگاه سهند تبریز تماشاگر: بیش از  ۳۵هزارنفر
 داور: سعيد مظفري‌زاده كمك‌ها: بهرام كياني، آرمان اسدي
 اخطار: کریمی وخورج(خوزستان)کیانی(تراکتور)

Ayhan بازدید : 245 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (1)
امیر قلعه نوعی در مصاحبه با خبرنگار سایت در خصوص بازی قبل با تیم فجر گفت: تشکر ویژه ای از هواداران دارم که یک روز باشکوهی را رقم زدند و تیم خودشان را تشویق کردند که ما هم شرمنده آنها شدیم.
وی افزود: مساوی جزئی از فوتبال است ما بعد از بازی فیلم مسابقه را بازبینی کردیم که ۷ الی ۸ نفر از بازیکنانمان در حد اندازه های خود نبودند و اشتباهات فراوانی در این بازی داشتیم،در این چند روز اخیر از لحاظ روحی روانی روی بازیکنان کار کرده ایم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی فردا اظهار داشت: من فکر کنم بازی فردا یک بازی خوبی را داشته باشیم چون افکار دو تیم هجومی می باشد و ما یک بازی با کیفیت را خواهیم داشت.
چه حرفی برای هواداران دارید: ما توقع داریم این چند بازی را مثل بازی های قبل ما را حمایت کنندو از همه آنها ممنون هستم و می خواهم دعا کنند تا در بازی فردا سربلند از میدان خارج شویم.

سایت تحلیلی تراکتور
Ayhan بازدید : 359 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

دشمنی برنامه نود با تراکتور و هوادارانش بر کسی پوشیده نیست . همه مردم میدانند که عادل فردوسی پور , دشمن درجه یک تراکتور است .
همگان در برنامه دوشنبه شب نود نیز دیدیم که عادل فردوسی پور باز هم علنا به دنبال تخریب و حاشیه سازی تراکتور بود.
اما در حال حاضر سوژه جدیدی برای اینگونه افراد پیش امده . مسئله بلیت فروشی بازی فردا که همگان از احتمال بروز مشکلاتی در این امر میدهند , میتواند یکی دیگر از بهانه هایی باشید که فردوسی پور ها به دنبال آن هستند . حال که باشگاه با هیئت فوتبال بر سر بلیت فروشی مشکل دارد و گفته شده فردا هر کدام بلیت فروشی خود را خواهد کرد , نوید حضور دشمنی به نام نود را میدهد . مطمئنا برنامه نود و حاشیه سازان دیگر به دنبال تخریب رسانه ای هستند و میخواهد وجود مشکلات در امر بلیت فروشی را به نفع خود استفاده کنند.
حال آنچه از هواداران انتظار م
یرود در وهله اول گفتگو نکردن با دوربین و خبرنگار نود میباشد . همچنین با جلوگیری از ایجاد خشونت و دعوا میتوانید مانع حاشیه سازی این افراد شوید.
هواداران باید بدانند , حاشیه هایی که پیرامون تیم هستند , میتواند تاثیر مستقیمی بر تیم تراکتور داشته باشد و این مسئله نتیجه جز عقب ماندن تیم نخواهد داشت.
پس همه باهم با عزم راسخ برای موفقیت تیرختور و سربلندی آذربایجان قدم بر میداریم و به کوری چشم حاشیه سازانی همچون فردوسی پور و با تحریم نود , سیلی محکمی بر صورت این گونه دشمنان خواهیم زد.
ایدمان اسپورت

Ayhan بازدید : 597 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

پخش زنده : تراختور آذربایجان و فولاد خوزستان == از شبکه ورزش سیما






تراکتور آذربایجان | فولاد خوزستان
جمعه ساعت 17:00
شبکه ورزش و

شبکه شما - شبکه سهند تبریز - شبکه خوزستان


دست شرکت (الکا پرداز) خائن را قطع کنید ( هر کس بلیط خود را شارژکند خائن است )
Ayhan بازدید : 196 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

تبریز - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با هدف صعود دوباره به رده دوم جدول و امیدواری به کسب عنوان قهرمانی لیگ یازدهم، در شرایطی به دیدار تیم فولاد خوزستان می رود که دو تیم سپاهان و استقلال به عنوان اصلی ترین رقبای تیم تبریزی این هفته مصافهای سختی با حریفان خود دارند. به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بعد از ظهر جمعه با انجام هشت دیدار باقی مانده به پایان می رسد که در یکی از حساس ترین بازیها، تیم تراکتورسازی تبریز از تیم فولاد خوزستان پذیرایی خواهد کرد. تراکتورسازان که هفته گذشته در میان حمایت بیش از هشتاد هزار هوادار خود دو امتیاز ارزشمند خانگی برابر تیم پایین جدولی فجرسپاسی از دست دادند، اکنون در حالی به مصاف تیم فولاد خوزستان می روند که این بار امیدوارند تا هر سه امتیاز پیکار خانگی شان با حریف را کسب کنند.

Ayhan بازدید : 234 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

جمعه 25/1/91، هفته سيام يازدهمين دوره ليگ برتر، ورزشگاه يادگار امام (ره)تبريز، داور: سعيد مظفريزاده

نگاه فني
تراكتورسازي تبريز كه با صدر جدول فاصله 5 امتيازي گرفته براي اينكه بتواند همچنان در كورس بماند و به قهرماني اميد داشته باشد، تنها 3 امتياز بازي را ميخواهد. به همين دليل با تركيبي هجومي مقابل فولاد خوزستان به ميدان ميرود، ضمن اينكه ميداند فولاديها انگيزه چنداني براي كسب پيروزي ندارند اما به هر حال نبايد از اين نكته غافل شد كه تيمهاي جلالي هميشه مقابل تيم قلعهنويي بهترين بازيهايشان را انجام ميدهند و به دنبال نشان دادن برتريشان هستند. پس تراكتور اگرچه ميداند فولاد كسب 3 امتياز برايش چندان مهم نيست اما مطمئنا كار سختي مقابل اين تيم اهوازي دارد و براي اينكه بتواند از سد قرمزپوشان خوزستاني بگذرد بايد هوشمندانه عمل كند.

Ayhan بازدید : 289 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (2)

خبر تکمیلی درگیری سردار جعفری با عوامل شرکت الکا پرداز و هئیت فوتبال :
رزو چهارشنبه ساعت 18 با تماس تلفنی گروه مهندسی باشگاه که برای تکمیل پروژه شبکه و تجهیزات بلیط فروشی عازم استادیوم شده بودند ،...باخبر شدیم مهندس جلیلی مسئول فنی شرکت الکا پردازکه از دیدن تجهیزات و کانکس های باشگاه خشمگین شده بودند اقدام به بریدن کابل های شبکه وتخریب تجهیزات باشگاه نمودند. که با این خبر شخصا سردار جعفری در محل حضور یافتند و هنگامی که علت این کار را جویا شدند آقای جلیلی و همکارانشان با بی احترامی و فحاشی به سردار جعفری که اینجا متعلق به شرکت الکا میباشد و ما از آقای ششگلانی مجوز تخریب داریم و باشگاه حق دخالت ندارد با پسر سردار درگیر شدند ...که در این لحضه آقای شرفشاهی مدیر ورزشگاه یادگار امام در محل حضور یافته و درگیری به اتمام رسید


هیچ کس کارت های هواداری خودشو شارژ نکنه

هرکی با تراختور درافته ورافته

Ayhan بازدید : 260 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

90:حالا همه پاي «تراكتور» را وسط مي‌كشند. براي انتقاد از كميته انضباطي به پرونده تراكتور – استقلال استناد مي‌كنند و از آن مثال مي‌آورند. بي‌آن‌كه «علت» را بگويند معلول را تكرار مي‌كنند. كسي اشاره نمي‌كند كه چرا هواداران تراكتور در آن روز خاص از كوره در رفتند و رفتاري نادرست بروز دادند.

امروز خيلي‌ها تلاش مي‌كنند تماشاگران پرسپوليس را به دليل اشتباهات رفيعي داور بازي با داماش تبرئه كنند و بگويند داور با اشتباهاتش آنها را عصبي كرد اما كسي نمي‌گويد تركي در بازي تراكتور – استقلال با تيم سرخ و پرشورها چه كرد. هر چند رفتار غيراخلاقي و نادرست در هر شرايطي نادرست است و غيرقابل دفاع، اما بي‌توجهي به ريشه‌ها و علت‌ها باعث تكرار آن رفتارها در جاهايي ديگر و به شيوه‌هايي ديگر مي‌شود. البته آنهايي كه امروز پرونده قديمي تراكتور را زنده كرده‌اند و قصد دارند اين تيم را وارد حاشيه كنند به خوبي مي‌دانند چه كاري مي‌كنند! حتي بخشش «توسي» هم امروز ابزاري براي حاشيه‌سازي شده تا تراكتور در اين مقطع حساس روي آرامش را نبيند. عجيب آن‌كه كميته انضباطي هم در مقابل اين حاشيه‌سازي‌ها سكوت كرده و اجازه هرگونه اظهارنظري را مي‌‌دهد؛ آن هم در شرايطي كه جرم تراكتور تنها ارائه يك درخواست بوده و اتفاقات پس از آن هيچ ارتباطي با اين باشگاه ندارد. سپاهاني‌ها هم كه مدعي پيگيري قانوني اين موضوع هستند بيشتر از آن‌كه اقدامي عملي انجام دهند، از آن حرف مي‌زنند و مشخص نيست از تكرار مكرر اين حرف‌ها چه سودي مي‌برند! البته عجيب‌تر از همه اين مسايل اين است كه ناگهان دوباره بخشش جاسم كرار كه ديگر بايد دومين سالگرد آن را گرفت! به روز مي‌شود. همه اينها چه معنايي دارد؟ كاملا اتفاقي است و بي‌غرض و مرض؟

* * *

تراكتوري‌ها روزهاي دشواري پيش رو دارند و برخي تلاش مي‌كنند اين دشواري بشتر و بيشتر شود. هواداران، باشگاه، قلعه‌نوعي و اعضاي تيم حواسشان هست؟ آن هم در شرايطي كه آسيا در چند قدمي تراكتور است...


مهدي مرتضويان

Ayhan بازدید : 487 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

در این مقطع حساس همه به فکر جیب های خودشان هستند نه تراکتور 

امروز در یک اقدام نادر و تعجب آور عوامل شرکت الکا پرداز که برای تست سیستمهای فروش بلیطهای خودشان به ورزشگاه رفته بودند،تجهیزات شبکه ای فروش بلیط باشگاه تراکتورسازی را با یک سیم چین که 200 نفر ساعت کار را بهمراه داشته است؛در چشم بهم زدنی از بین بردند تا باشگاه نتواند وظایف خود را انجام دهد.
به محض انتقال این خبر به باشگاه شخص مدیرعامل به همراه هیئتی به علت حساسیت موضوع در محل حاضر شده و با عوامل این اقدام روبرو شد.
این افراد در جواب اقدامشان اظهار داشتند: ما به دستور هیئت فوتبال و شخص ... این کار را انجام داده ایم.
این افراد برای رد گم کردن پای رئیس اداره ورزش و جوانان استان را به دروغ وسط کشیدند اما اقدام به موقع مدیر ورزشگاه و پیگیری از مدیرکل ورزش و جوانان استان مشخص شد که این اظهارات دروغ بوده و آقای اسبقیان از این موضوع بی خبر بود و با شندیدن خبر ناراحت شد.
سوال اینست که شرکت الکا پرداز پشتش به کجا گرم است که اینقدر جسورانه و بدون اجازه تجهیزاتی که به یک باشگاه متعلق است و با مجوز نصب شده است به راحتی آب خوردن و بدون ترس از بین می برند؟
حال این سوال پیش می آید که چرا تراکتور نمی تواند خودش بلیط بفروشد در حالی که پرسپولیس چهار هفته است که در حال فروش بلیط کاغذی است و مدیرعامل آن باشگاه از آن به عنوان یک اقدام حرفه ای یاد می کند و چند باشگاه دیگر هم در حال فروش بلیط توسط عوامل خودشان هستند.و اما در تبریز ...

Ayhan بازدید : 238 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

بلیط فروشی به باشگاه واگذار شد و تجهیزات برای روز جمعه آماده است.


پس از تلاشهای بی وقفه مدیریت باشگاه خوشبختانه از این پس بلیط فروشی بر عهده خود باشگاه خواهد بود و در بازی تراکتور – فولاد بلیط فروشی توسط باشگاه انجام خواهد شد.
باشگاه تراکتورسازی که این روزها از مشکلات مالی فراوانی رنج می برد می تواند با مبلغ دریافتی از این بلیط فروشی ها زمانی را در آرامش خاطر به سر ببرد.
در طول روزهای گذشته مسئولان باشگاه اقدام به تهیه و نصب تجهیزات جدیدی در ورزشگاه کرده اند و کانکسهای بلیط فروشی و گیت های مخصوص برای دیدار روز جمعه آماده شده است که امید است با استقبال هواداران پرشور، این تیم بر مشکلات مالی غلبه کند.

Ayhan بازدید : 429 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۱۲ (به انگلیسی: Eurovision Song Contest ۲۰۱۲) پنجاه و هفتمین دوره سالانه مسابقه آواز یوروویژن است که با برندگی آذربایجان در سال ۲۰۱۱ با ترانه ی "Running Scared" یا"دوان ترسیده" از الدار و نگار امسال این سری مسابقات در آذربایجان و در شهر باکو برگزار می‌شود .

Ayhan بازدید : 290 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

پرونده بی انضباطی‌های بازیکنان عراقی شاغل در فوتبال ایران به اندازه‌ای افزایش یافته که حامیان انگشت شماراین طیف از بازیکنان آسیایی در فوتبال ایران نیز از فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند مانع فعالیت این بازیکنان قانون گریز در مجموعه فوتبال ایران شوند تا دیگر کسی شاهد یاغی گری بازیکنان بداخلاق عراقی در فوتبال ایران نباشند.

Ayhan بازدید : 231 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

شاگردان امير قلعه نويي كه هفته گذشته و با توقف برابر فجرسپاسي رده دوم جدول را به استقلال واگذار كرده اند، اين هفته قصد دارند با كسب يك پيروزي خانگي برابر فولاد و با توقف احتمالي آبي پوشان برابر صبا بار ديگر خود را به رده دوم رسانده و شانس خود را براي كسب عنوان قهرماني بيشتر كنند.

این روزها بیشتر از هر زمانی تیم محبوب شهرمان نیاز به حمایت دارد، حمایتی که فقط و فقط هواداران متعصب تراکتور می توانند از عهده آن بر بیایند،هر گاه به حاشیه رفتیم شکست خوردیم، اینبار هوشیار باشیم..
این فصل با مشکلات فراوانی روبرو شدیم،انگیزهای ما هواداران را کشتند،ناراحتیم و استرس زیادی را متحمل می شویم اما …

تراکتور در بازی با فولاد حوزستان نیاز به حمایت دارد، حمایت جانانه همچون بازی با داماش گیلان، این روزها حواشی زیادی برای کادرفنی و بازیکنان تیم به وجود آورده اند،در این بازی حساس باید ۳ امتیاز بازی را ازآن خود کنیم تا بتوانیم با یک آرامش نسبی به قهرمانی در لیگ فکر کنیم.این ۳ امتیاز برای ماست اگر ۹۰ دقیقه بدون توجه به حواشی تراکتور را تشویق کنیم.

پس وعده دیدار: روز جمعه ساعت 5 استادیوم یادگار امام

90 دقیقه تشویق برای رسیدن به هدف

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 1,851
  • بازدید سال : 15,599
  • بازدید کلی : 683,853