loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 174 دوشنبه 1392/02/30 نظرات (0)

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جرئیات پرونده تبانی لیگ دسته اول را اعلام کرد.

نکتـــه:فدراسیون فوتبال ایران اگر ادعای مبارزه با تبانی در فوتبال را دارد تقاضا داریم تنها چند مورد ازاتفاقات دوسال گذشته فوتبال ایران را بررسی کند مثــل سقوط شهرداری تبریز به لیگ یک در سال گذشته - قهرمانی پرسپولیس دردو دوره گذشته جام حذفی - قهرمانی تیم های استقلال و سپاهان در دو سال گذشته لیگ برتر و همچنین صـعــود تیم های آلمنیوم هرمزگان -گهر درود - مس سر چشمه به لیگ برتر .... این مسایل تنها چند مورد کوتاه از اتفاقات فوتبال ایران در دو سال گذشته است که اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران اگر قدرت و استقلال لازم را دارد حتما برسی کنـــــد ؟


به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی عینا به شرح زیر است:

Ayhan بازدید : 286 چهارشنبه 1391/05/04 نظرات (0)

در جلسه دیروز بین هیئت رئیسه فدراسیون این بحث بازهم به عدم پخش بازی ها توسط صدا و سیما منجر شد تا بازهم همه نگاه ها به فدراسیون و به خصوص صدا و سیما باشد. اما آیا بازهم مثل هفته اول با کدخدامنشی مساله تمام خواهد شد و منتظر هفته سوم برای عدم پخش مسابقات باشیم یا نه! یا این بار گرد و غبار فدراسیونی ها جدی است ! در هفته اول نامه وزرات ورزش و جوانان باعث شد فدراسیون کوتاه آمده و مجوز حضور دوربین های سیما در ورزشگاه را بدهد.

عدم پخش زنده بازیهای برترین لیگ کشور مساله جالبی شده که اگرچه این شیوه در هر جایی هم بتواند هواداران را راضی کند فوتبال دوستان و هواداران آذربایجانی را راضی نخواهد کرد.پخش زنده بازیهای تیم تراکتور در دیدار های خارج از خانه برای هواداران پرشور تراکتوری امر بی بدلیل تلقی میشود چون این هواداران با غیرت با هزاران امید پای گیرنده های خود مینشینند تا کار بازیکنان تیم خود را رصد کنند و به زیر نویس و نتایج زنده اینترنتی اکتفا نخواهند کرد. پخش اولین برنامه نود لیگ دوازدهم نوید نتیجه بخش بودن مذاکرات آینده فدراسیون و رسانه ملی میباشد ولی باز باید منتظر نشست و دید آیا طرفین به توافق خواهند رسید و یا باز شاهد یکی دیگر از شاهکارهای فوتبالی دیگر در کشور خواهیم بود.

Ayhan بازدید : 320 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

هفته سي و دوم

پنجشنبه 7/2/91
تراکتورسازي- پيروزي – ساعت 16:30- يادگار امام(ره) - تبريز
عليرضا فغاني-سعيد علي نژاديان-محمد رضا منصوري-سيد مهدي سيد علي-ناظر:سعيد بطحائي

فولادمبارکه-شاهين –ساعت 17-فولادشهر اصفهان


سعيد مظفري زاده-مسعود فرح نيا-غلام آموزگار-پيمان فرخي مهر-ناظر:حيدر شکور

Ayhan بازدید : 280 سه شنبه 1391/02/05 نظرات (0)

جلسه هماهنگی بازی دو تیم راه آهن تهران وتراکتور سازی تبریز امروز حوالی ظهر در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد ، طبق گفته حسن آذر نیا سرپرست تراکتور سازی در این جلسه قرار شد تمهیدات لازم در ارتباط با حضور هواداران تراکتور سازی انجام بگیرد ، آذرنیا در مورد تصمیمات اتخاذ شده گفت : در مورد اعتراض راه آهنی ها از بابت تغییر محل بازی نماینده نیروی انتظامی اعلام کرد این تصمیمی بوده که ستاد تامین استان تهران گرفته ولی در ارتباط با تغییر روز بازی اینرا باید مسئولین فدراسیون پاسخگو باشند ،

 بگفته آذرنیا بر اساس تصمیمات این جلسه هوداران تراکتوری پشت نیمکت تیم خودی در سمت راست ضلع غربی مستقر خواهند شد، همچنین حدود 2 هزار نفر برای تیم میزبان در نظر گرقته شده که آنها هم در پشت نیمک تیم خود قرار خواهند گرفت و در صورت افزایش تماشاگران تراکتوری قسمت سمت چپ صندلی های ضلع غربی ورزشگاه هم به هواداران این تیم اختصاص خواهد یافت ، تراکتور سازی دیروز جمعه با پرواز ساعت 11 صبح وارد تهران شد ویک جلسه تمرین را در زمین دانشگاه در امیر آباد برگزار کرد ، که این تمرین امروز هم در همین محل دوباره تکرار شد ،

 تراکتور یها در هتل اوین مستقر هستند تا مسیر ورزشگاه تختی را بتوانند براحتی طی وبدون مشکل خاص به ورزشگاه برسند .

سایت گل

Ayhan بازدید : 244 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)

تیم های فوتبال راه آهن شهر ری و تراكتورسازی تبریز روز یكشنبه و در آخرین روز از رقابت های هفته سی و یكم لیگ برتر در حالی در ورزشگاه تختی تهران رو در روی هم قرار می گیرند كه پیش از این پنج بار در لیگ برتر با هم روبرو شده اند.

راه آهن در این بازی و برای اینكه از جمع تیم های ته جدولی فاصله گرفته و برای خود حاشیه امنیت ایجاد كند به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

تراكتورسازی نیز برای اینكه بتواند خود را در جمع تیم های مدعی این فصل نگه دارد و كار آسیایی شدنش را آسان تر نماید با هدف كسب سه امتیاز بازی به تهران می رود.

تراكتورسازی در بازی این هفته این شانس را نیز دارد كه با كسب برتری مقابل تیم میزبان، خود را به صدر جدول نزدیكتر كند چرا كه رقبای تراكتورسازی در این هفته در خارج از خانه به مصاف حریفان می روند و سپاهان صدرنشین میهمان فولاد خوزستان است و استقلال در بوشهر با شاهین بحران زده مصاف دارد.

Ayhan بازدید : 411 جمعه 1391/02/01 نظرات (0)

بهرام شفيع وقتي خبر خبرورشي را که در آن اشاره شده بود ، در بازي ايران و موريتاني ، 97 هزار جاي خالي در آزادي وجود داشته ، درباره نکته اي سخن گفت که بي شک به دليل مسئوليت هاي اجرايي اش در اين 30 سال در ورزش کشور ، مي تواند مورد استناد باشد:« من آن اوايل انقلاب ، اسناد به جاي مانده از دوره ساخت اين ورزشگاه را مي خواندم که در آن دقيقا اشاره شده بود که اگر در طبقه دوم ورزشگاه ، افراد به صورت سرپايي بازي را تماشا کنند ، گنجايش نهايي استاديوم ، 90 هزار نفر خواهد بود.»

 اين درحالي است که فقط براي بازي پرسپوليس و الغرافه ، رکورد 96 هزار نفر به تشکيلات فوتبال آسيا اعلام شده است. اين درحالي است که در زمان ساخت آزادي ، طبقه اول استاديم صندلي نداشته است و از 10 سال قبل با صندلي دار شدن طبقه اول ، گنجايش اين طبقه به 34 هزار نفر کاهش يافته است.

منبع خبر آنلاین

Ayhan بازدید : 200 جمعه 1391/02/01 نظرات (0)

من به شخصه خودم همین حالا هم دوست دارم بازی در اکباتان برگزارشود چون در این صورت هم از حمایت بیشتری از سوی هوادارانمان برخوردار می شدیم و هم اینکه ورزشگاه به شهر نزدیک تر بود.اینکه امنیت تصمیم بگیرد مسابقه در جایی برگزار شود چه ارتباطی به ما دارد.مگر همین تراکتور سازی به یاسوج نرفت و در آن زمین عجیب و غریب بازی نکرد؟مگر آن زمان ما حرفی زدیم که فدراسیون می خواسته است تراکتور را اوت کند؟این حرفها چیست؟واقعا برای دوستانی که اتفاقا فوتبالی هم هستند متاسفم که اینگونه اظهارنظر می کنند.راه آهن فرافکنی می کند.


قلعه نوعی تاکید کرد:تنها درخواست ما این بود که با توجه به اینکه هر سه تیم سپاهان،استقلال و تراکتور در کورس هستند بازی ما در یک زمان برگزار شود.همین و بس.هیچ درخواست دیگری هم نداشتیم.این موضوع هم به الان مربوط نیست و به چند وقت پیش مربوط است.نمی دانم چرا باید این فضا به وجود بیاید.بحث دیگر این است چرا دوستان در بازی هایی که با استقلال و پرسپولیس دارند هیچگاه این مباحث را مطرح نمی کنند و رفت و برگشت در آزادی به میدان می روند؟مگر بازی ما مقابل نفت تهران در تختی برگزار نشد؟شورای تامین صلاح دانسته است که مسابقه در تختی برگزار شود و من امیدوارم این حواشی هرچه زودتر تمام شود.

Ayhan بازدید : 263 چهارشنبه 1391/01/30 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه سپاهان، در این اطلاعیه آمده است: همه مدارک، مستندات و آئین نامههای قوانین فدراسیون فوتبال ایران، ای اف سی و فیفا که بخشی از آنها نیز در سایت رسمی باشگاه سپاهان منتشر شد حکایت از آن دارد که تعلیق محرومیت رودریگو توزی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و حضور وی در دیدار سپاهان - تراکتورسازی غیر موجه و غیر قانونی بوده است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خطاب به رئیس و اعضای محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام میدارد، از آنجا که انتصاب و حضور شما بزرگواران در این مسئولیت ها به جهت سابقه مطلوب، قانون مداری و سوگندتان به رعایت و تلاش برای حاکمیت عدالت و قانون بوده است عنایت داشته باشید که اعلام رای این پرونده یک شجاعت ستودنی از سوی رئیس و اعضای محترم کمیته انضباطی را میطلبد تا باز هم شیرینی و حلاوت اجرای صحیح و درست قانون برایتان به ارمغان بیاید.

رای به تکرار دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور سازی تبریز طبق همه قوانین و مقررات می تواند عدالت و قانون را در این پرونده به بهترین شکل به تجلی بگذارد. امیدواریم این رای با توجه به اینکه در هفته های های پایانی رقابت های لیگ برتر هستیم بدون هیچ تعللی هر چه زودتر صادر شود.

در هفته بيست و هفتم ليگ برتر تراکتورسازي با تک گل رودريگو توزي سپاهان را شکست داد

Ayhan بازدید : 226 چهارشنبه 1391/01/30 نظرات (0)

به گزارش فارس، ضد و نقیض گویی در خصوص چرایی تغییر روز بازی راه آهن و تراکتورسازی مشهود است و اینکه چه می شود به یکباره با درخواست یک باشگاه موافقت می شود و چه می شود که همه چیز دست به دست هم می دهد تا تصمیمات متناقض شود سوالی است که سازمان لیگ باید به آن پاسخ دهد.

Ayhan بازدید : 432 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

با توجه به نزدیکی امتیازات سه تیم صدر جدول لازم است دیدار 3 تیم همزمان برگزار شود در این راستا سرمربی تیم تراکتور درخواست تغییر زمان بازی تراکتور با راه آهن را داده بود که با پیگیری های لازم از سوی باشگاه و موافقت سازمان لیگ دیدار راه آهن و تراکتور به روز یکشنبه ساعت 17 در ورزشگاه تختی تهران تغییر داده شد.



سایت رسمی باشگاه تراکتور سازی تبریز

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 1,839
  • بازدید سال : 15,587
  • بازدید کلی : 683,841