loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 371 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

تلخ‌تر از آنچه در شكست حقارت‌بار برابر سايپا رخ داد، حكايت امروز مصطفي دنيزلي است و دست‌هاي خالي‌اش. اينكه با همين دست خالي او بايد پرسپوليس را به ميدان نبردي بفرستد كه در سوي ديگرش تراكتورسازي ايستاده؛ آن هم با انگيزه‌اي مثال‌زدني به خاطر نزديك‌تر شدن به دروازه آسيا.

پرسپوليس هم البته چاره‌اي پيش رو ندارد جز بردن اين بازي كه پيش درآمدي است براي رويارويي دوباره با الهلال تا حيثيت زير سوال رفته‌اش را بازيابد؛ اتفاقي كه بسته به هنر افندي است در بازي گرفتن از اين سرخ‌هاي خسته و بي‌انگيزه. نگاه اول دنيزلي بدون شك به دروازه است، جايي كه آسمير آودوكيچ به اجبار سهمي از آن ندارد و حسين هوشيار هم با آنچه مقابل سايپا از سر گذراند، نمي‌تواند گزينه‌اي مطمئن برايش باشد. پس دوباره نوبت مي‌رسد به ميثاق معمارزاده كه شرايط امروز هوشيار را پيش‌تر بارها تجربه كرده است. او را در بازي با تراكتورسازي درون دروازه پرسپوليس خواهيم ديد و يك خط جلوتر از او محمد نصرتي و عليرضا نورمحمدي تنها انتخاب‌هاي مصطفي دنيزلي هستند براي بخش مياني خط دفاع. دست راست آنها عليرضا محمد مي‌ايستد كه بعد از 2 ماه، دوباره قرعه بازي به نامش خورده و در جناح مقابل، ابراهيم شكوري بازي خواهد كرد. او هم البته يكي از پراشتباه‌ترين‌هاي بازي پيش بود اما همان گلي كه زد، جانش را خريد تا مجبور به نيمكت‌نشيني نباشد.

Ayhan بازدید : 397 شنبه 1391/02/02 نظرات (0)

ورونیک فرناندز همسر زین الدین زیدان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال فرانسه دلایل ضربه زدن زیدان به بازیکن ایتالیایی در بازی نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را فاش کرد.

از آن زمان تا کنون در این باره رسانه ها جهان هر یک از نگاه خود به گمانه زنی درباره اقدام زیدان پرداخته بودند ، از جمله اینکه "ماتراتزی" بازیکن ایتالیایی زیدان را به دلیل مسلمان بودن "تروریست" خطاب کرده بود.

اما ورونیک بر خلاف این گمانه زنی ها ، عکس العمل خشن همسرش در آن روز را به اختلاف ونزاع وی با زیدان در شب قبل از مسابقه نسبت داده است.

Ayhan بازدید : 293 شنبه 1390/11/22 نظرات (0)

دسترسی بیش از 30 میلیون کاربر ایرانی به سرویسهای پست الکترونیکی از روز پنجشنبه مسدود شده است این در حالی است که 2 متولی اینترنت کشور یعنی شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات ایران در این باره پاسخ روشنی ارائه نمی دهند.

به گزارش مهر، از اولین دقایق روز پنجشنبه 20 بهمن ماه جاری ارتباط کاربران ایرانی با پستهای الکترونیکی و تمام سایتهای خارجی که نیاز به ورود و ثبت اطلاعات دارند، مسدود شده و تاکنون اطلاع رسانی روشنی از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه صورت نگرفته است.

هم اکنون کاربران ایرانی برای دسترسی به پستهای الکترونیکی از جمله یاهو میل و جی میل، هات میل و یاهو مسنجر و غیره با مشکل قطعی مواجه هستند و هیچگونه امکان دسترسی به این سرویس دهنده ها وجود ندارد.

اغلب کاربران ایرانی در حال حاضر از پستهای الکترونیکی خارجی استفاده می کنند و قطعی کامل این ایمیلها مشکلات بسیاری را برای کاربران به وجود آورده است.

 

پاسخهای متولیان اینترنت کشور

پیگیری خبرنگار مهر از دلایل این قطعی تاکنون به نتیجه ای نرسیده و مسئولان مربوطه در این زمینه پاسخ روشنی ارائه نمی دهند به طوریکه مدیران سازمان فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان سازمانهای متولی اینترنت در کشور از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.

سعید مهدیون – مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اظهار بی اطلاعی از مشکل به وجود آمده، به مهر گفت: این موضوع ارتباطی با سازمان فناوری اطلاعات ندارد و شرکت ارتباطات زیرساخت باید پاسخگو باشد.

 

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات: از ایمیل خارجی استفاده نمی کنم

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مشکل در استفاده شما برای چک کردن ایمیلتان پیش نیامده است، تاکید کرد: من از ای میلهای خارجی استفاده نمی کنم و مشکلی در استفاده از ای میلهای داخلی خود مشاهده نکرده ام.

 

مدیر روابط عمومی زیرساخت: مشکل محتوا به زیر ساخت مربوط نمی شود

محمدرضا فرنقی زاد – مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در این زمینه به مهر گفت: به نظر می رسد اگر مشکلی از بابت محتوا در شبکه اینترنت وجود داشته باشد سازمان فناوری اطلاعات باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار بی اطلاعی از قطعی به وجود آمده در ایمیل کاربران ایرانی، تاکید کرد که شبکه ارتباطات زیرساخت کشور هم اکنون هیچ مشکلی ندارد و چنانچه قطعی در دسترسی به زیرساخت ارتباطی وجود داشته باشد، شرکت زیرساخت پاسخگو خواهد بود اما مشکلات محتوایی به این شرکت مربوط نمی شود.

Ayhan بازدید : 355 چهارشنبه 1390/11/19 نظرات (0)

اخطارها:

محمد ابراهیمی (تراکتورسازی)

فونیکه سی – سعید حلافی – امید شریفی نسب ( نفت آبادان)

تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان – امیر حسین صادقی – احسان حاج صفی – سید محسن حسینی – میلاد فخرالدینی – مرتضی اسدی – فلاویو لوپز(دقیقه 87 علی علیزاده) - توزی رودریگو – قاسم حدادی فر(دقیقه 75 سیامک سرلک)- محمد ابراهیمی – فرزاد حاتمی

سرمربی : امیر قلعه نوعی

صنعت نفت آبادان : حبیب دهقانی – هدایت شهریاری ( دقیقه 46 حسین بغلانی) – میثم امیری – والری الکسانیا – عباس مرداسی – عماد حسن زعتره – علی ممبینی (دقیقه 46 امید شریفی نسب)– سجاد مشکل پور- هادی رمضانی (دقیقه71 سعید حلافی) – رسول نوید کیا – فونیکه سی

سرمربی : خوزه آلبرت کاستا

شرح گل ها:

1 –  صفر دقیقه 3 : پاس عرضی قاسم حدادی فر و نفوذ احسان حاج صفی از سمت چپ و بغل پای این بازیکن تبدیل به اولین گل تراکتورسازی شد.

2- صفر دقیقه 20 : تعلل مدافعین نفت و پاس عمقی محمد ابراهیمی ، احسان حاج صفی را یک بار دیگر در جناح چپ صاحب موقعیت کرد تا با یک شوت دقیق دومین گل خود و تراکتورسازی را در این دیدار به ثمر برساند

3 – صفر دقیقه 33 : ارسال حاج صفی از سمت چپ برای فلاویو لوپز که این بازیکن با ضربه سر ، سومین گل تراکتورسازی در این دیدار را به ثمر رساند

4- صفر دقیقه 50 : ارسال کرنر توسط حاج صفی در سمت راست به حسینی رسید تا با یک شوت سر ضرب دروازه نفت را مورد هدف قرار دهد که دفع ناقص دهقانی موجب شد ، فلاویو از یک قدمی برای چهارمین بار دروازه این تیم را باز کند

4- 1دقیقه 79 : تعلل مدافعین تراکتور در دفع توپ سعید حلافی را صاحب موقعیت کرد تا با یک پاس عرضی ، فونیکه سی را با فروزان تک به تک کند تا این بازیکن تنها گل نفت را در این دیدار به ثمر برساند.

دقایق کلیدی:

دقیقه 12 – پاس رو به بیرون فلاویو و شوت سر ضرب حاتمی که در آغوش دهقانی قرار گرفت

دقیقه 30- پاس کاری ترکیبی تراکتورسازان و چرخش عالی فرزاد حاتمی که دروازه نفت را هدف قرار داد که دهقان به سختی این توپ را مهار کرد

دقیقه 37 – ضربه ایستگاهی از سمت راست توسط هادی رمضانی که با برخورد با تیر افقی به بیرون رفت.

دقیقه 44- شوت از راه دور محمد ابراهیمی به سختی توسط دروازه بان نفت به کرنر فرستاده شد

دقیقه 60 – ارسال حاج صفی و ضربه سر خطرناک فلاویو که با عکس العمل دروازه بان نفت ، توپ به کرنر رفت.

دقیقه 63 – ضربه چیپ احسان حاج صفی میلیمتری از کنار تیر عمودی به اوت رفت.

دقیقه 67- ارسال حاج صفی از میانه میدان و موقعیت تک به تک فرزاد حاتمی که ضربه این بازیکن با دفع ناقص دروازه بان همراه شد تا ضربه دوم این بازیکن نیز بی ثمر بماند.

شرح بازی نیمه اول: تراکتورسازی امروز ترکیب یازده نفره خود را با تغییراتی همراه کرده بود. حضور قاسم حدادی فر در میانه میدان و جابجایی فلاویو لوپز آهنگ تهاجمی این تیم را روان تر کرده بود. تراکتورسازان از همان دقایق اولیه با گل احسان حاج صفی نشان دادند که امروز عزم خود را برای ارایه  یک بازی پر گل جزم کردند تا از حضور بازیکنان تاثیر گذار خود در این دیدار استفاده کامل را بکند

شرح بازی نیمه دوم: در نیمه دوم این دیدار نیز همانند نیمه اول ، تراکتورسازان اشتهای خود را برای گل زنی نشان دادند ، هرچند یک گل زدند اما موقعیت های زیادی را نیز از دست دادند. تا این دیدار با برتری کامل تراکتورسازی به پایان رسد.

بهترین بازیکن: با تقدیر از فلاویو لوپز، احسان حاج صفی با دو گل زده و یک پاس گل در این دیدار نشان داد که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تراکتورسازی بوده و حرص و جوش قلعه نوعی در بازی با استقلال بی مورد نبوده است.  

اتفاق ویژه:

اتفاق ویژه 1: نتیجه این دیدار نشان داد که کماکان طلسم باخت های صنعت نفت در تبریز شکست ناپذیر است

اتفاق ویژه 2 : حضور مجید بصیرت در جایگاه خبرنگاران و آنالیز تیم تراکتورسازی

Ayhan بازدید : 316 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

مجری برنامه «موج فوتبال» شبكه سهند گفت: چیزی برای پنهان کردن و ظاهرسازی ندارم و با اقتدار و بدون دروغ‌پردازی ممنوع‌التصویر بودن خود را تکذیب می‌کنم.

 رضا یزدانی ـ مجری برنامه «موج فوتبال» ـ در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، با انتقاد از انتشار اخباری مبنی بر ممنوع التصویر بودن گفت: ممنوع تصویر بودن بار معنایی سنگینی دارد؛ این در حالی است که من به هیچ عنوان اهل حاشیه‌سازی نیستم و همچنان با سازمان صداوسیما فعالیت دارم. یزدانی با بیان اینکه نمی‌دانم برخی سایت‌های خبری با چه استدلالی این خبر را در خروجی سایت خود قرار داده‌اند، گفت: اگر من ممنوع‌الفعالیت و ممنوع التصویر هستم، چرا همچنان به همکاری خود با سازمان صداوسیما در بخش‌های مختلف ادامه می دهم.

بر اساس این گزارش، برنامه تلویزیونی «موج فوتبال» هر هفته به بررسی بازی تیم‌های تبریزی می‌پردازد و در غیاب هفته‌ای مجری خود، هادی ساعی مسؤولیت اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

Ayhan بازدید : 241 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)
سانتر محمد حسن ابراهیمی از چپ در میان غفلت مدافعان شاهین با ضربه سر حاتمی در ثانیه ۱۷ به سریعترین گل لیگ تبدیل شد. ۱- ابراهیم توره مهاجم سپاهان در ثانیه ۱۵ بازی با شاهین بوشهر در سال ۸۸ موفق به گلزنی شده است. ۲- حاتمی در ثانیه ۱۷ بازی شاهین - تراکتور سریع ترین گل لیگ را به ثمر رساند. ۳- سیدرضا چاووشی در ثانیه ۳۴ بازی با ذوب آهن سریع ترین گل لیگ برتر را به ثمر رسانده. ۴- علی سامره است که در ثانیه ۴۹ داربی سال ۸۱ به پرسپولیس گل زد.

Ayhan بازدید : 322 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

یكی از  امتیازات آمدن دنیزلی این است شما را وادار می كند به زبان توركی حرف بزنید.  شعارهای كه هواداران تراختور ابداع كردند الگوی برای سایر تیم های لیگ برتر شده است . این در حالی است كه آنها در شعار هایشان فقط بلد هستند كه فحش بگویند.

شعار یاشاسین دنیزلی در ورزشگاه آزادی ....بعد از آنكه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تورك ها توهین كردند این بار به زبان توركی دنیزلی را تشویق كردند و انواع و اقسام القاب توركی مثل مصطفی پاشا كه الگوبرداری از امیر پاشای تراختور بود و همچنین لقب افندی را به این سرمربی دادند حتی برخی از این هواداران چند كلمه توركی هم یاد گرفتند.  اخیرا هم هواداران استقلال از شعار عیبی یوخ هم استقاده كردند.  یكی از امتیاز چند زبانه بودن یك كشور  این است امیدواریم ارزش زبان توركی را بیشتر بدانید. . شعار های كه هواداران تراختور ابداع كردند راهی باشد برای با فرهنگ شدن هواداران تهرانی و بازیكنانی مثل علی كریمی.

Ayhan بازدید : 396 دوشنبه 1390/10/19 نظرات (0)


علاوه بر شبکه استانی سهند شبکه شما نیز بازی تراکتور را پوشش خواهد داد

از هفته نوزدهم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر جام خليج فارس روز سه‌شنبه ـ 20 دي ماه ـ يک مسابقه در تبريز برگزار مي‌شود

در این دیدار که از ساعت 15 آغاز خواهد شد تراکتور میزبان ذوب آهن بحران زده است.

اين  ديدار علاوه بر شبکه سهند و برنامه (لیگ 11) از طريق برنامه «توپ بنفش» شبکه شما نیز به صورت زنده و مستقيم براي علاقمندان پخش مي‌شود

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 450
  • بازدید ماه : 1,809
  • بازدید سال : 15,557
  • بازدید کلی : 683,811