loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 430 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (0)
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، برخی افراد معتاد در تونل منتهی به جایگاه 21 ورزشگاه آزادی به استعمال مواد مخدر آنهم بدون کوچکترین نگرانی مشغول بودند!

 

ورزشگاه آزادی که پذیرای مهمترین بازی های ملی و باشگاهی کشورمان است این روزها با عدم نظارت دقیق از سوی مسوولان به محلی برای برخی افراد فرصت طلب تبدیل شده است که ادامه این روند، شان و جایگاه ورزش و فوتبال کشور را زیر سوال خواهد برد!

 

 به گزارش جهان نیوز در جریان بازی شب گذشته استقلال و ذوب آهن برخی رفتارهای عجیب در بخش هایی از این ورزشگاه ملی مشاهده شده که نشان می دهد مسوولان به اندازه ای که بیرون ورزشگاه با خلافکاران برخورد می کنند، داخل ورزشگاه دغدغه ای ندارند و آنها را به حال خود رها کرده اند؛ در حالیکه با توجه به حضور جوانان و حتی کودکان در محیط ورزشگاهها می بایست با این ناهنجاری ها به شدت برخورد شود.

 

شب گذشته در جریان برگزاری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، برخی افراد معتاد در تونل منتهی به جایگاه 21 ورزشگاه آزادی به استعمال مواد مخدر آنهم بدون کوچکترین نگرانی مشغول بودند! این افراد که ظاهرا برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند به راحتی از انواع مواد مخدر استفاده می کردند و برخی تماشاگران رهگذر نیز با تعجب آنها را می نگریستند! افسوس مندانه وقتی خبرنگار ما به پیگیری ماجرا پرداخت، متوجه شد که این منطقه از ورزشگاه آزادی به محل تجمع این افراد معتاد معروف است و در جریان همه مسابقات چنین صحنه هایی مشاهده می شود.

 

انتظار می رود مسوولان انتظامی هرچه سریعتر با این معضل برخورد و آن را ریشه کن نمایند تا علاوه بر فضای بد فرهنگی حاکم بر ورزشگاهها دیگر نگران چنین موضوعاتی که خطرناک تر از فحاشی به داور و استفاده از الفاظ رکیک است نباشیم.

Ayhan بازدید : 352 دوشنبه 1390/11/17 نظرات (0)
2------------2

پرویز مظلومی پس از تساوی 2 بر 2 برابر سایپا به همراه بهتاش فریبا به سالن آمد و مقابل خبرنگاران نشست اما به دلیل آنچه سرما خوردگی عنوان شد صحبتی در مورد بازی نکرد و اعلام شد وی به احترام اصحاب رسانه در نشست حاضر شده است.

 بهتاش فریبا دستیار مظلومی در مورد این مسابقه گفت: بازیکنان ما از شوک بازی با پرسپولیس بیرون نیامدند. فاصله بازی‌ها کم است و در نیمه اول از هم گسیخته بودیم و خوب بازی نکردیم. بازیکنان 10 درصد حرف‌های مظلومی را هم انجام ندادند و ظاهرا هنوز از شوک بیرون نیامده‌ بودند.

ذوب آهن و مس سرچمشه نیز به تساوی صفر بر صفر رسیدند

Ayhan بازدید : 257 شنبه 1390/11/15 نظرات (0)

در تماس با آلبرت گریگوریان، مسئول کمیته برگزاری مسابقه‌های لیگ، مشخص شد دیدار دو تیم استقلال و سایپا که پیش از این گفته شد، روز دوشنبه 17 بهمن‌ماه در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، به ورزشگاه آزادی منتقل شد تا دو تیم در این ورزشگاه بازی کنند.

 این بازی رأس ساعت 17 عصر دوشنبه برگزار می‌شود. در برنامه ای که پیش‌تر فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود مکان برگزاری مسابقه دو تیم استقلال و سایپا ورزشگاه تختی قید شده بود

Ayhan بازدید : 230 جمعه 1390/11/14 نظرات (0)
شاگردان پرویز مظلومی که نیمه اول هفتاد و چهارمین دربی تهران را با پیروزی یک بر صفر به پایان برده بودند در دقیقه 50 به گل دوم رسیدند اما در دقایق پایانی ورق برگشت و یک مهاجم خارجی فرشته نجات پرسپولیس شد. به گزارش خبرنگار مهر، استقلال که در نیمه اول با گل دقیقه 32 میلاد میداودی به پیروزی رسیده بود در دقیقه 50 توسط فریدون زندی به گل دوم دست پیدا کرد. در ادامه این بازی و در حالی که پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل تلاش می کردند مهرداد اولادی به خاطر خطای شدید روی بازیکن استقلال با کارت قرمز مستقیم علیرضا فغانی از بازی اخراج شد تا سرخپوشان 10 نفره شوند. در دقایق پایانی ایمون زاید که در نیمه دوم به زمین آمده بود در دقیقه 82 و 84 دوباره دروازه استقلال را باز کرد تا بازی 2 بر 2 شوند.

Ayhan بازدید : 315 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

بازیكن تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: ما دوباره به رتبه دوم جدول رسیدیم و مطمئنم استقلال از این موضوع بسیار ناراحت است و هراس دارد.


مصطفی اكرامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: شكست تیم فیروز كریمی برای ما راحت نبود اما انقدر خوب و بدون اشتباه كار كردیم كه توانستیم با سه گل این تیم را شكست دهیم.


وی اضافه كرد: به هر حال بدون تماشاگر بدون بازی آن در بوشهر برای ما یك امتیاز بود كه خدا را شكرت از آن بهترین استفاده را كردیم.


اكرای در پایان گفت: با برد مقابل شاهین فاصله امتیازی ما با ا ستقلال كم شد و به هیچ وجه جایگاهمان را از دست نخواهیم داد.

Ayhan بازدید : 253 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

اكبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل ابتدا حرف‌هایش را در مورد بازی با شاهین بوشهر اینگونه آغاز می‌كند:«ما برای برد به بوشهر رفته بودیم و از این به بعد بازی خانگی و بیرون از خانه برای ما معنی ندارد. ما دنبال قهرمانی هستیم و باید در تمامی بازی‌ها به خوبی امتیاز بگیریم.»

او ادامه می‌دهد:«گلی كه در دقیقه  اول زدیم شیرازه شاهین را از هم پاشید و همین موضوع باعث شد تا یك برد قاطع به دست آوریم. البته خیال نكنید كه شاهین تیم ضعیفی بود. آنها یك تیم قوی هستند كه مربی با تجربه و بازیكنان بسیار خوبی دارند و بی‌جهت به فینال جام حذفی نرفتند. این یكی از بهترین بازی‌های تراكتور بود و مطمئنا روند صعودی ما ادامه خواهد داشت.»

از اكبرپور می‌ پرسیم كه آیا استقلال را جدی‌ترین رقیب تراكتور می‌دانی كه او اینگونه جواب می‌دهد:«استقلال بازیكنان بسیار خوبی دارد و یكی از مدعیان جدی كسب عنوان قهرمانی است اما چند تیم دیگر در بالای جدول هم مدعی هستند كه نباید از آنها غافل شویم. با این حال فكر می‌كنم همه تیم‌ها روی تراكتورسازی هم حساب باز می‌كنند.»

اكبرپور در پاسخ به این سوال كه فكر می‌كنی استقلال در بازی‌های آینده از صدرجدول پایین بیاید خاطرنشان می‌كند:«شك نكنید كه استقلال باز هم نتایج ضعیفی خواهد گرفت و امتیاز از دست خواهد داد. ما سه هفته پیاپی بازی‌های تعیین‌كننده‌ای در تبریز داریم كه در سومین بازی باید به مصاف استقلال برویم. مطمئن باشید بعد از بازی با استقلال صدرنشین لیگ خواهیم شد. از هواداران تراكتور هم می‌خواهم كه ما را تنها نگذارند.»

Ayhan بازدید : 383 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)
یدار دو تیم استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان به پایان رسید. در دقیقه 86 ضربه محسن خلیلی به تیر دروازه استقلال خورد و در برگشت احمد حسن‌زاده برای مس گلزنی کرد تا بلاژویچ که پس از 10 سال به ورزشگاه آزادی آمده بود برد شیرینی را کسب کند.

محمود رفیعی داور مسابقه به آرش برهانی، مجتبی جباری و ساموئل از استقلال و مصطفی سیفی از مس کرمان کارت زرد نشان داد

به گزارش ایرنا، محمود رفیعی پس از گل تیم فوتبال مس كرمان به مجتبی جباری كارت زرد نشان داد كه این موضوع باعث شد هواداران تیم استقلال به داور بازی اهانت كنند. نیمكت نشینان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل تاخیر در آغاز بازی پس از دریافت گل اعتراض كردند.

سیدمهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران پس از دریافت گل به شكل جالبی، ناراحتی خود را نشان داد. هواداران تیم استقلال در دقیقه 94 در صحنه ای مشكوك به پنالتی به شدت به محمود رفیعی داور بازی اعتراض كردند.

Ayhan بازدید : 270 جمعه 1390/10/09 نظرات (0)

مسوولان استقلال در یك هفته اخیر تلاش زیادی برای جذب رضا عنایتی انجام دادند ولی باشگاه صبا در نهایت با جدایی او مخالفت كرد كه البته این اتفاق چندان برای بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر خوشایند نبود. عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در خصوص این موضوع می‌گوید:«من بازیكن صبا هستم و طبیعی است كه مسوولان این باشگاه در مورد من تصمیم‌گیری كنند چون تا آخر فصل با این تیم قرارداد دارم.

گویا باشگاه صبا با جدایی من مخالفت كرده و با این شرایط كاری از دست من برنمی‌آید. این در حالی است كه خودم تلاش زیادی كردم تا بتوانم راهی استقلال شوم ولی در نهایت باشگاه صبا مخالفت كرد.»

او ادامه می‌دهد:« من با عبدالله ویسی حرف زدم و او مخالف نبو د اما مدیرعامل باشگاه و همچنین استاندار مخالف جدایی من بودند. هر چند از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی اولویت اول من استقلال بود. من باید از هواداران استقلال عذرخواهی كنم كه نتوانستم به  این تیم بیایم.»

تراكتورسازی هم در این میان خواهان جذب عنایتی است و حتی حاضر شده علی علیزاده و آرفی را به این صبا بدهد. عنایتی در این خصوص می‌گوید:« من هم این خبر را شنیدم و فكر می‌كنم معاوضه من با دو بازیكن تراكتور معامله خوبی باشد. البته همه چیز به تصمیم مسوولان صبا بستگی دارد و من نمی‌توانم در این زمینه تصمیم خواستی بگیرم.»

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 1,863
  • بازدید سال : 15,611
  • بازدید کلی : 683,865