loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 340 سه شنبه 1391/02/12 نظرات (0)

حاتمي در گفت‌وگو با گل در مورد بازي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« اين بازي بسيار پرهيجان بود. پرسپوليس براي دفاع از حيثيت خود و ما هم براي رسيدن به صدر جدول بازي مي‌كرديم. در نيمه اول آنها يك ضربه پنالتي و چند فرصت ديگر را از دست دادند و اگر موقعيت‌هاي پرسپوليس تبديل به گل مي‌شد كار سختي براي شكست دادن اين تيم داشتيم. با اين حال هيچ كس فكر نمي‌كرد 4 گل به پرسپوليس بزنيم.»


 حاتمي در مورد گلزني‌اش تأكيد مي‌كند:« من قرار نبود بازي كنم چون از ناحيه زانو مصدوم بودم و به زور رسيدم. با اين حال خوشحالم كه دومين گلم را به پرسپوليس زدم. يك‌بار با پيراهن صبا به اين تيم گل زدم و 3 پاس گل دادم و در اين بازي هم يك گل زدم و 2 پاس گل دادم.»



حاتمي در پاسخ به اين سوال كه قبول داري شانس قهرماني سپاهان بيشتر است خاطرنشان مي‌كند:« بله همين‌طور است ولي ذوب آهن هميشه از سپاهان امتياز مي‌گيرد و حريف دردسرسازي براي اين تيم است. من اميدوارم سپاهان قهرمان نشود تا محسن بنگر كه گفته بعد از 3 قهرماني پياپي مي‌خواهد در ليگ يك بازي كند، از سپاهان نرود و در ليگ يك بازي نكند. من همچنان دوست دارم مقابل او بازي كنم و بنگر را خراب كنم.»

برچسب ها فرزاد حاتمی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,618
  • بازدید ماه : 5,179
  • بازدید سال : 22,090
  • بازدید کلی : 690,344