loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 228 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

امير قلعه نويي در خصوص توقف تراکتور مقابل فجرسپاسي، عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتي، داوري اين ديدار، شايعه جدايي از تراکتور و رفتن به استقلال و مسائل ديگر به سوالات پاسخ داد.
 

* چه اتفاقي افتاد که تراکتور مقابل فجرسپاسي مساوي کرد؟
- اتفاق خاصي نيفتاد. اصلا خوب نبوديم و حق ما باخت بود. بزرگ بودن فقط به کت و شلوار پوشيدن نيست. اعتقاد دارم من قلعه نويي و بازيکنانم ديروز لياقت اين همه تماشاگر را نداشتيم. فقط با "کت" پوشيدن نيست که بگوييم فلان شديم و بزرگ شديم. ديروز کيلوها منم و اسم در زمين بود. فقط 3 بازيکن خوب بودند و بقيه اصلا 30، 40 درصد خودشان هم بازي نکردند. من که نمي توانستم برايشان "کت" بخرم تا بپوشند و بزرگ شوند!

* به خاطر ناراحتي بود که در کنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي حضور نيافتيد؟
- ناراحت نبودم چون اصلا خوب نبوديم به خاطر اين که کار شخصي داشتم و بايد زودتر مي رفتم، نتوانستم به کنفرانس بروم و عذرخواهي مي کنم. از مردم آذربايجان و طرفداران خوب تراکتور عذرخواهي مي کنم که ديروز شرمنده آنها شدم و نتوانستيم برنده شويم.
 

* فجر را چطور ديديد؟


- همان طور که گفتم ما شانس آورديم نباختيم. از بازي خوب فجر نبايد بگذريم. نبايد سر خود را کلاه بگذاريم. قدرت تاکتيکي فجر نگذاشت تيم ما نفس بکشد. مشکل اصلي ما اين بود که در حد خودمان نبوديم. اگر تيم من فوتبالي که مقابل سايپا و سپاهان کرد را انجام مي داد الان برده بوديم. متاسفانه در بازي با فجر همه فکر و ذکر بچه ها پول بود. پول هم آمد و مسئولان دادند. بهانه اي هم نداشتند. بالاخره نمي تواني همه را بزرگ کني. بايد واقعيت را قبول کرد که بعضي ها خميرمايه شان همين است و تلاشي براي بزرگ شدن نمي کنند اما بعضي ها هم هستند که تلاش مي کنند و بزرگ مي شوند.
 

* دليل اين که تراکتور مقابل فجر روز خوبي نداشت، چه بود؟


- بايد فيلم بازي را ببينم و آناليز کنم تا جواب درستي براي اين بازي پيدا کنم. البته روزهايي است که تيم ها هرکاري هم مي کنند خوب نيستند. مقابل فجر هم روز بد ما بود. وقتي در يک بازي 8، 9 بازيکن بد بازي مي کنند اين مسئله به قلعه نويي برمي گردد. واقعا نمي دانم چرا ديروز بچه ها اين طوري بودند و اصلا روز خوبشان نبود. تازه جالب است بدانيد که 2 روز قبل از مسابقه بچه ها خيلي نشاط داشتند و براساس نمودار تمريني که داشتيم، مي توانستيم با اين روحيه 3 امتياز را بگيريم ولي اين طور نشد.
 

* موقعيت گلي هم داشتيد؟


- 2، 3 موقعيت خوب داشتيم. در يک صحنه توپ خودش داشت گل مي شد اما نمي دانم فرزاد حاتمي چرا اين کار را کرد و توپ را با دست زد. البته گل هم شد. بايد فيلم را ببينم. جا دارد به ياوري و جوان هاي فجر تبريک بگويم. واقعا تيم خيلي خوبي دارند. طوري در تبريز مقابل آن همه تماشاگر ما را اسير قدرت تاکتيکي خود کردند که واقعا فکر نمي کردم. اگر تيمي خوب بازي مي کند و برتر از ما است بايد صادقانه بگويم و واقعا فجر مستحق برد بود.
 

* داوري فغاني چطور بود؟


- او خوب داوري کرد. فقط در يک صحنه کمک داور به علامت هند پرچم زد که فغاني آن را رد کرد. آن موقعيت پنالتي نبود ولي روي خط اتفاق افتاد و مي توانست براي ما موقعيت خوبي باشد با اين حال خوشحالم که او براي جام جهاني انتخاب شده. من به او تبريک مي گويم و اميدوارم در جام جهاني او را ببينيم و قضاوت هم داشته باشد.
 

* با اين مساوي هنوز شانس قهرماني داريد؟


- هنوز شانس قهرماني داريم. رقيبان ما امروز بازي دارند و بايد ببينيم چطور مي شود. تازه هنوز 5 بازي و 15 امتياز مانده است. براي قهرمان شدن چيزي کم نمي گذاريم و مي جنگيم. الان تيم من در جايگاه بدي نيست. فعلا دوم هستيم و سهميه هم در دست ماست. تا ببينيم چه پيش مي آيد.
 

* چرا هنوز اسم شما براي رفتن به استقلال بر سر زبان هاست؟ آيا واقعا خبري هست؟


- من اينهايي که حاشيه مي سازند را به خدا واگذار مي کنم. شايد آنها خدا را هم نشناسند. من اين 3، 4 نفر را مي شناسم. ماه به ماه به کارت آنها پول مي ريزند تا هر دفعه براي من پروژه اي راه بيندازند. يک روز مي گويند قلعه نويي به ذوب آهن مي رود. يک روز مرا مي فرستند سپاهان. حالا هم يک خواننده را عليه من عَلَم کرده اند. من ريز اين مسائل را مي دانم و مي دانم که چطور به آنها پول مي دهند اما نمي توانم کاري کنم. فقط آنها را به خدا واگذار مي کنم. من افتخار مي کنم که مربي تيم بزرگي مثل تراکتور هستم. اين تيم طرفداران و مردم بزرگ و بامعرفتي دارد. آنها با تراکتور مشکل ندارند و مشکلشان قلعه نويي است. مي خواهند با اين حرف ها تمرکز تراکتور و قلعه نويي را به هم بريزند ولي موفق نمي شوند چون هدف من در تراکتور موفقيت است.
 

* آخرين باري که با فتح الله زاده صحبت کرديد و او را ديديد ، کي بوده؟


- آخرين بار فتح الله زاده را در مراسم امام حسين (ع) ديدم. يک بار هم که يک آقايي عليه من مصاحبه کرده بود، فتح الله زاده زنگ زد و خواهش کرد که جوابي ندهم فقط همين. تازه من شرمنده اش شدم که نتوانستم عيد به او زنگ بزنم و عيد را تبريک بگويم. من زنگ نزدم تا اين طور شائبه ها پيش نيايد ولي مثل اين که دوستان هر چه مي خواهند مي نويسند. اعتقاد دارم با کساني که کار کردم بايد اعياد را تبريک گفت و تلفني هم بهتر است. نمي دانم حالا با اين شايعات چه چيزي گيرشان مي آيد. من الان 3 سال است که يک کلمه در مورد استقلال حرفي نزدم.
 

* عده اي هم اين شايعه را راه انداخته اند که نزديکان شما مي خواهند استقلال را به حاشيه بکشانند.


- يک چيزي مي خواهم بگويم. مردم از ما جلوترند و هر اتفاقي مي افتد به راحتي مي دانند چه خبر است. استقلال زماني که پول نداشت براي قلعه نويي بود. زماني که دسته سوم بود، براي من بود. زماني که سيزدهم و نهم بود براي قلعه نويي بود. وقتي استقلال دسته سوم رفت، چرا از 10 کيلومتري باشگاه کسي رد نمي شد؟ قضاوت را برعهده مردم مي گذارم. الان تمرکزم فقط و فقط روي تراکتور است. من خيلي علاقه دارم در تراکتور بمانم. کارم تازه سال ديگر شروع مي شود. آذربايجان شهر و مردم بامعرفتي دارد. فوندانسيوني که من براي تراکتور امسال ريخته ام، فصل آينده جواب مي دهد. امام هادي (ع) مي فرمايد: ميزان سنجش در دنيا با اموال و در آخرت با اعمال است. اينها آخرت ندارند و اصلا قسمت دوم را قبول ندارند.
 

* مگر با مهدي رحمتي مشکلي داشتيد يا داريد که عليه شما صحبت کرد؟
- لطف کنيد سوال بعدي را بپرسيد.
 

* بازي هاي بعدي تراکتور را چطور مي بينيد؟


- بايد فيلم اين بازي را آناليز کنيم و ببينيم چه اتفاقي افتاد که نتوانستيم خوب باشيم. بايد خودم آرامش بيشتري پيدا کنم و سر فرصت بعد از 48 ساعت ببينم چه چيزي رخ داده. فجر در تهران و شيراز نتايج خوبي گرفته. تيمي با برنامه و تاکتيکي است. ما 30، 40 درصد خودمان هم نبوديم. بايد در اين 5 بازي 15 امتياز را بگيريم. لياقت تيم ما خيلي زياد است و بايد براي اين مردم بيشتر تلاش کنيم. نمي دانم چرا بچه ها نتوانستند شرايط حساس را درک کنند و به راحتي 2 امتياز را داديم.
 

* با باشگاه تراکتور براي تمديد قرارداد صحبت کرديد؟


- راستش را بخواهيد اول بايد ببينم ما را مي خواهند يا نه. من براي تمديد قرارداد 2 شرط دارم. اول اين که بازيکنانم فعلي را که مي خواهم حفظ کنند و دوم اين که بازيکنان مد نظرم را بگيرند. اين تازه به نفع تيم است. من چيز شخصي نخواستم. عين اين 2 شرط را هم براي سپاهان گذاشتم. در حالي که مي توانستيم راحت با سپاهان قهرمان آسيا شويم، نگذاشتند. الان شما حساب کنيد تراکتور آسيايي شود نبايد تيم را تقويت کنيم؟ حتي تيمي که سقوط نمي کند و در ليگ مي ماند بايد تقويت شود و براي بهتر شدن تلاش کند. ما اگر آسيايي شويم هم توقع مردم بالا مي رود و هم نگاه قلعه نويي عوض مي شود. طبيعي است که بايد تيم را قوي تر ببنديم.
 

* مثل اين که از وقتي شنيديد جعفري مديرعامل باشگاه تراکتور با يکي دو مربي ديگر مذاکره کرده ناراحت شديد؟


- خدا را گواه مي گيرم و به مکه اي که رفتم قسم مي خورم، اصلا ناراحت نشدم. تازه من نمي دانم و نشنيدم مذاکره کرده يا نه. از همين جا اعلام مي کنم جعفري مي تواند با هرمربي که دوست دارد صحبت کند. در همه جاي دنيا اين مرسوم است. مگر در جام جهاني نبود که مک لارن و اريکسون کنار هم نشستند و کار کردند. جعفري شايد دارد آينده نگري مي کند. شايد اهداف بزرگتري دارد که نمي تواند با قلعه نويي به آن هدفش برسد. به جان محمدم يک درصد ناراحت نمي شوم اگر او با مربي ديگري مذاکره کند.

برچسب ها تساوی مقابل فجر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 907
  • بازدید ماه : 4,468
  • بازدید سال : 21,379
  • بازدید کلی : 689,633