loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 183 دوشنبه 1390/11/03 نظرات (0)

امیر قلعه نویی درباره اعلام حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت یک جلسه ای او اظهار داشت: «من یک جلسه محرومیت خود را سپری کرده ام و در بازی مقابل ذوب آهن روی نیمکت ننشستم. به همین دلیل این حکم طی شده است و من برای بازی های آینده مشکلی برای همراهی تراکتور نخواهم داشت.»

 

وی ادامه داد: «با گذشت چند هفته از مسابقه مقابل صبا در قم برایم هنوز جای پرسش است که به چه دلیل من اخراج شدم و هر چه فکر می کنم به نتیجه ای نمی رسم. واقعا اخراج من در آن بازی بی دلیل بود و امیدوارم در ادامه فصل با مشکلات این چنینی روبرو نشویم.»
 
قلعه نویی درباره انتشار شایعه ای مبنی بر مذاکره بهروز ریخته گران، مالک باشگاه فولاد ماهان با او برای حضورش در فصل آتی در تیمی به نام فولاد ذوب اصفهان در لیگ برتر اظهار داشت: «هرگز چنین مذاکره ای صورت نگرفته است و من به رغم اینکه می دانم این مسائل از کجا می آیند اما سکوت می کنم و کار خودم را با قدرت انجام می دهم. همشیه عادت دارم موفقیت را داخل زمین جستجو کنم و به حواشی کاری ندارم.»
 
وی افزود: «اگر لیاقت داشته باشم حاضرم همین حالا برای فصل آتی قراردادم با تیم تراکتورسازی را تمدید کنم. مجموعه تراکتور در ماه های گذشته مشکلات مالی را تحمل کرده اند اما این را از ته دل می گویم که صفا و صمیمیتی که در بین مردم خوب آذربایجان دیدم مرا تشویق کرده که در تراکتور بمانم. سال اولی که در سپاهان بودم هم گفتم خوش به حال مربی فصل آتی این تیم و همه دیدند که در فصل دوم حضور در این تیم، سپاهان شرایط بهتری پیدا کرده بود. الان هم اعتقاد دارم تراکتور در فصل آینده از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و اگر برای سال آتی هدایت این تیم را بر عهده داشته باشم، افتخار بزرگی برای من است.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 446
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 22,805
  • بازدید کلی : 691,059