loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 293 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

پرونده بی انضباطی‌های بازیکنان عراقی شاغل در فوتبال ایران به اندازه‌ای افزایش یافته که حامیان انگشت شماراین طیف از بازیکنان آسیایی در فوتبال ایران نیز از فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند مانع فعالیت این بازیکنان قانون گریز در مجموعه فوتبال ایران شوند تا دیگر کسی شاهد یاغی گری بازیکنان بداخلاق عراقی در فوتبال ایران نباشند.

بعد از بی نظمی‌ها و رفتارهای نه چندان جالب جاسم کرار بازیکن تیم‌های تراکتورسازی، استقلال و شاهین بوشهراین بار نوبت به سامال سعید بازیکن عراقی تیم فولاد خوزستان رسید تا با اخلاق گریزی‌های خود زمینه اخراجش از این تیم لیگ برتری را فراهم سازد. بازیکن عراقی فولاد خوزستان که صحبت از بی نظمی‌هایش به مراتب به گوش می‌رسید هفته گذشته با مجید جلالی سرمربی فولادی‌ها در تمرین درگیر شد تا تصمیم به جدایی این بازیکن گرفته شود. جلالی که از رفتار این بازیکن خیلی ناراحت بود بدون هیچ توضیحی اخراج سامال سعید را اعلام کرد تا این بازیکن از این پس جایی در باشگاه فولاد خوزستان نداشته باشد.

 
حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره دلیل جدایی سامال سعید از این تیم می‌گوید: «برخی از بازیکنان عراقی بی نظم هستند و سامال هم از همین دست بازیکنان بود. گاهی پیش می‌آمد وقتی می‌خواست برای حضور در اردوی تیم ملی عراق برود بدون اطلاع این کار را انجام می‌داد و به موقع هم بر نمی‌گشت و در تمرین‌ها هم دیر حاضر می‌شد. سامال چند بار هم تمارض کرد که مصدوم است. برای بازی با مس کرمان همین کار را کرد که می‌خواستیم او را به MRI بفرستیم اما قبول نکرد و به همین دلیل جلالی به باشگاه نامه نوشت که او را نمی‌خواهد. پنج‌شنبه گذشته جلسه‌ای با حضور مدیربرنامه‌های او گذاشتیم و قراردادش فسخ شد.»
 
در حالی که خبر اخراج سامال سعید در رسانه‌های خبری بازتاب زیادی داشت برخی نزدیکان باشگاه سپاهان اصفهان از احتمال اخراج قریب الوقوع بازیکن عراقی این تیم در روزهای آینده خبر دادند چون این بازیکن به صورت غیر موجه از شرکت در تمرینات این تیم خودداری کرده است در صورتی که موظف است در تمرینات سپاهان شرکت کند.
 
بی انضباطی بازیکنان عراقی شاغل در لیگ ایران تنها به حاشیه‌سازی این سه بازیکن در لیگ یازدهم  ختم نمی‌شود، پیش از این هوار ملامحمد بازیکن عراقی تیم فوتبال ذوب آهن نیز از شرکت در تمرینات این تیم خودداری کرده بود و انتظار داشت بدون این که غرامتی پرداخت کند از تیم فوتبال ذوب آهن جدا شود و مسوولان این باشگاه تسویه حساب وی را برای انتقال به باشگاهی دیگر صادر کند.
 
با وجود عملکرد بحث برانگیز بازیکنان عراقی شاغل در لیگ برتر و اخلاق گریزی این طیف از فوتبالیست‌ها برخی مربیان و مدیران لیگ برتری از مسوولان فدراسیون فوتبال درخواست کردند در نخستین مجمع فدراسیون فوتبال در سال 1391 طرح ممانعت از ورود بازیکنان عراقی به فوتبال ایران جلوگیری شود تا از این پس باشگاه‌های لیگ برتری با این طیف از بازیکنان به مشکل برنخورند.
 
مجید جلالی یکی از مربیان لیگ برتر که به تازگی با یکی از بازیکنان عراقی شاغل در لیگ برتر درگیر شد و تصمیم به اخراج وی گرفت،از مدیران باشگاه فولاد خوزستان خواست از مسوولان فدراسیون فوتبال درخواست کنند فعالیت بازیکنان عراقی در فوتبال ایران را ممنوع اعلام کنند چون حضور این بازیکنان باعث می‌شود فوتبال ایران با نظم و انضباط منحصر به فرد خود وداع کند.
 
هرچند هنوز مدیران فدراسیون فوتبال در قبال این پیشنهاد و درخواست برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری نکردند اما پیش بینی می‌شود اعضای مجمع با اجرای این طرح در لیگ دوازدهم موافقت کنند تا دیگر شاهد تکرار سریال اخراج بازیکنان عراقی در فوتبال ایران نباشیم.
 
با این حال پس از انتشار خبر درخواست برخی از اعضای مجمع شایعه‌ای در راهروهای فدراسیون فوتبال شنیده شد که برخی جریان های دلالی در فوتبال ایران به دنبال جوسازی و فرافکنی در این خصوص هستند چون یقین دارند اگر فدراسیون فوتبال رسما مخالفت خود را با جذب بازیکنان عراقی برای حضور در لیگ برتر اعلام کند سود سرسام آور انتقال بازیکنان عراقی به فوتبال ایران برای آنها از بین خواهد رفت که این مساله برای آنها قابل قبول نیست از این رو آنها تصمیم دارند با این مساله مخالفت کنند اتفاقی که قطعا با واکنش تند موافقان این طرح پیشنهادی رو به رو خواهد شد.
رجانیوز
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 325
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 4,506
  • بازدید سال : 21,417
  • بازدید کلی : 689,671