loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aLIZIRAEE در تاریخ 1348/10/11 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

سلام نظر شما با تبادل بنر چیست یا تبادل لینک

این نظر توسط بشار در تاریخ 1348/10/11 و 9:37 دقیقه ارسال شده است


به رهایی سوگند ! واژه ایی در قفس است ...
به رهایی سوگند !
قلب من در دستت ، یاد تو در قلبم ...
اوج پرواز رهایی است ولی
باورش در من نیست که در این فاصله ها
یاد مهتاب به اندازه ی شبها غم به اندازه ی شادی باشد ،
به رهایی سوگند !
من کلامم پی تو می گردم پی جا پای تو
در کلبه ی تاریک دلم
من به آغاز زمین نزدیکم
و به پایانی دور
تشنه ی زمزمه ام …
لحظه ها می گذرد ، آنچه بگذشت نمی آید باز !
به رهایی سوگند ! که اگر می خندم خنده ام بی ثمر است و اگر می گریم گریه ام !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,638
  • بازدید ماه : 5,199
  • بازدید سال : 22,110
  • بازدید کلی : 690,364