loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 252 سه شنبه 1391/01/29 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي گفت: تامين خواسته‌هاي قلعه نويي به مصوبات هيات مديره بستگي دارد.

محمدحسين جعفري در گفت‌وگو با ايسنا حضور تراكتورسازي را در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا قطعي دانست و افزود: ما تلاش مي‌كنيم كه در چهار بازي باقي مانده از ليگ هم حداكثر امتيازهاي لازم را بگيريم تا اگر رقباي ما امتياز از دست دادند از فرصت استفاده كنيم و قهرمان شويم. ما اكنون تنها سه امتياز با صدرنشين جدول فاصله داريم و مي‌توانيم به صدر برسيم هرچند رقبا هم دست بسته نيستند و براي پيروزي تلاش مي‌كنند.

وي برنامه‌هاي باشگاهش را براي حضور هرچه بهتر در آسيا در دو بخش عنوان كرد: ابتدا ساختار سازماني باشگاه را بايد تقويت كنيم ما در سطح آسيا از آبروي فوتبال ايران دفاع كنيم. ما مصمم هستيم اين ساختار را در فرصت باقي مانده تقويت كنيم. مسئله دوم بحث برگزاري مسابقه‌ها است كه به كيفيت و استانداردهاي ورزشگاه بازمي‌گردد. وقتي اصفهان مي‌تواند از رقابت‌هاي آسيايي ميزباني كند، مطمئنا ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز هم مي‌تواند اين كار را حتي بهتر انجام دهد.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي پيش از اين از بليت فروشي اين باشگاه براي ديدار تيمش با فولاد خبر داده بود اما بليت‌هاي اين ديدار مانند گذشته توسط هيات فوتبال آذربايجان شرقي فروخته شد. وي در اين رابطه گفت:‌ قرار بود بليت‌هاي بازي با فولاد را ما بفروشيم اما متاسفانه به برخي مقاومت‌ها برمي‌خوريم و احساس كرديم كه قضيه به سمت برخي كشمكش‌هاي قدرتي كشيده مي‌شود. در بازي با فولاد هم تصميم گرفتيم آرام بنشينيم تا دوستان كه مي‌گويند كار ديگري مي‌كنند چه مي‌خواهند بكنند!

وي ادامه داد: متاسفانه شركتي كه قبلا كار فروش بليت را بر عهده داشت، كابل‌هاي شبكه ما را كه براي فروش الكترونيكي ايجاد شده بود، نابود كردند و ما را مصمم كردند كه مسئله را جدي‌تر از قبل و از مراجع قانوني دنبال كنيم. اجازه بليت‌فروشي به باشگاه ابلاغ شده و اين كه ما نمي‌توانيم اين كار را انجام دهيم به هيات فوتبال استان بستگي دارد.

جعفري همچنين گفت: من نمي‌گذارم دامنه اين مسائل و مسائل حاشيه‌اي ديگر به تيم كشيده شود اما اين مسئله از نظر مالي به ما شديدا آسيب مي‌زند. مثلا در بازي با فولاد حدود 21 هزار نفر طبق اعلام هيات فوتبال حضور داشتند اما فقط 11 هزار قطعه بليت فروخته شده است و من نمي‌دانم اين 10 هزار نفر اضافه از كجا آمده‌اند!

جعفري در ادامه به شروط امير قلعه‌نويي براي ماندن در اين تيم گفت: او از ما خواسته است كه بازيكنان مد نظرش را جذب كنيم و افرادي را كه مي‌خواهد در تيم نگه داريم. مسلما ما هم كساني كه مورد نظر سرمربي هستند در تيم نگه مي‌داريم اما جذب بازيكنان جديد كاملا به بودجه‌اي كه هيات مديره تصويب مي‌كند بستگي دارد. من برنامه خود را بر اساس حضور در آسيا به هيات مديره داده‌ام و ديگر به آن‌ها بستگي دارد كه چه ميزان بودجه را براي ما تصويب كنند.

وي در واكنش به اين حرف كه به هر حال ماندن قلعه‌نويي در تيم بستگي به جذب بازيكنان مورد نظرش دارد، گفت: ما علاقه داريم كه قلعه‌نويي در تراكتورسازي بماند و ما مي‌توانيم يك سال ديگر با او ادامه دهيم و تاكنون هم به نتايج خوبي دست پيدا كرده‌ايم. به هر حال اين مسئله كاملا به مصوبات هيات مديره بستگي دارد.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز همچنين با اشاره به لغو ديدار تداركاتي ايران و امارات به دليل بهانه‌جويي اين كشور عربي گفت: فدراسيون بايد قرارداد بازي‌هاي تداركاتي را در فيفا ثبت كند كه طرف قرارداد نتواند به راحتي آن را زير پا بگذارد.

جعفري اظهار كرد: ورزش از سياست جداست ولي متاسفانه چند سال است كه اين مشكلات در فوتبال ما پيش مي‌آيد. وقتي فدراسيون فوتبال با كشوري توافق مي‌كند كه ديدار تداركاتي بين تيم‌هاي ملي دو كشور انجام شود بايد اين قرارداد را به اتقاق نظر برساند و در فيفا ثبت كند تا طرف قرارداد نتواند به راحتي توافقات را زير پا بگذارد. در آن صورت اگر طرف قرارداد تعهدش را لغو كند چراغ‌هايش در فيفا خاموش مي‌شود و شخصيت بين‌المللي‌اش زير سوال مي‌رود.

وي ادامه داد: فدراسيون بايد قراردادهايش را محكم ببندد و بازي‌هاي تداركاتي مناسبي فراهم كند. تيم ملي امروز به بازي‌هاي تداركاتي بيشتري نياز دارد تا محك بيشتري بخورد. ضمن اين كه تيم ملي بايد با تيم‌هاي بهتر از امارات بازي ند اما با اين حال سهل‌الوصول‌ترين تيم‌ها براي انجام بازي‌ تداركاتي همين كشورهاي همسايه هستند.

جعفري همچنين گفت: اگر توافقات انجام شده بين فدراسيون ما و امارات در برنامه‌هاي فيفا ثبت مي‌شد اماراتي‌ها نمي‌توانستند به راحتي كنار بكشند و در آن صورت به عواقب آن دچار مي‌شدند. فدراسيون هم بايد در برخي اركانش تغييراتي ايجاد كند و خود را در زمينه مسائل بين‌المللي تقويت كند.

برچسب ها ماندن ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 1,787
  • بازدید سال : 15,535
  • بازدید کلی : 683,789