loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 293 چهارشنبه 1391/05/04 نظرات (0)

قاسم دهنوی هافبک تازه‌وارد تراکتورسازی تبریز نمایش چندان خوبی در بازی با سایپا نداشت. البته او برای اولین بار پیراهن سرخپوشان تبریزی را بر تن می‌کرد، پس کاملا طبیعی است که نتواند انتظارات را برآورده کند. این مسائل باعث شد تا گفتگوی مفصلی با شماره پنج تراکتوری‌ها داشته باشیم. آنچه در پی می‌خوانید، متن این گفتگوست که خواندنش خالی از لطف نیست.

قبول داری بازی خوبی مقابل سایپا نداشتی؟

من تمام تلاشم را کردم. در تیم ما فقط و فقط باید نکاتی که کادرفنی می‌خواهد را در زمین اجرا کنیم. بازی اول تیم بود و من هم برای اولین بار بازی می‌کردم

به خودت چه نمره‌ای می‌دهی؟

با بیست خیلی فاصله دارم اما نمره قبولی را می‌گیرم! شما چه نمره‌ای به من می‌دهید؟

فقط می‌توانم بگویم که انتظارات از تو بالاست

بله! من هم قبول دارم که انتظارات از من و بازیکنان تیم مخصوصا تازه‌واردها بالاست. ولی همانطور که باید به کادرفنی فرصت داده شود، باید به ما هم این وقت را بدهند تا خودمان را با شرایط وفق دهیم

جو ورزشگاه چطور بود؟

عالی! می‌دانستم کمتر از سی هزار نفر نخواهند آمد اما باور نمی‌کردم، 90 دقیقه تمام تشویق شویم. با این که بازی دلچسبی انجام ندادیم، ولی باز هم با تشویق‌هایشان انرژی می‌دادند

می‌توانید آنها را با قهرمانی در لیگ خوشحال کنید؟

هدفمان همین است. تیم‌های سرسختی را پیش رو داریم. باید برای کسب هر سه امتیاز بازی کنیم. تساوی در هفته اول نسبتا خوب بود اما باید در ادامه بازی‌ها امتیازات را جمع کنیم و از همین ابتدا در صدر حاضر باشیم

حریفان اصلی‌ تراکتور چه تیم‌هایی هستند؟

سرخابی‌های پایتخت و سپاهان تیم‌های خوبی هستند. قطعا رقابت نزدیکی را در بالای جدول با آنها خواهیم داشت. فکر می‌کنم امسال هم تکلیف تیم قهرمان در هفته آخر مشخص شود

بازی با پیکان را چطور می‌بینی؟

یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود. آنها در هفته اول چهار گل خوردند. پس مقابل ما با تمام توان خود حمله خواهند کرد تا به پیروزی برسند و به شرایط ایده‌آل برگردند. به هیچ‌وجه نباید آنها را دست‌کم بگیریم. بازیکنان جوان و کادرفنی باانگیزه‌ای دارند. اگر بتوانیم گل اول را در بازی با پیکان بزنیم، می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم و به فکر گل‌های بعدی باشیم

در پایان حرف خاصی نداری؟

دوست دارم هواداران تراکتور در این بازی هم سورپرایزمان کنند. حضور آنها به بچه‌های تیم انرژی زیادی می‌دهد. دوست دارم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام دهم و پیراهن تیم‌ملی را همچنان در اختیار داشته باشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,588
  • بازدید ماه : 5,149
  • بازدید سال : 22,060
  • بازدید کلی : 690,314