loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 186 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: زمان حضور در استقلال حسرت این را می خوردم که چرا در کنار این هواداران و تیم شهر خود حضور ندارم.

فردین عابدینی هافبک تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص دیدار با شهرداری اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و بازی پرگلی شاهد بودیم که بعد از سه بازی توانستیم با کمک تماشاگران و همت کادر فنی و بازیکنان سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
 
عابدینی در خصوص اولین گل خود که در بازی با شهرداری به ثمر رسید تصریح كرد: تلاش من و همه بچه ها و کادر فنی برای تیم و شهر تبریز می باشد و من هم در بازی های بعدی تمام تلاشم را می کنم تا با زدن گل دل هواداران آذری را شاد کنم.
 
وی در مورد جو ورزشگاه در بازی با شهرداری افزود: سال پیش که در استقلال حضور داشتم، حسرت این را می خوردم که چرا در کنار این هواداران و تیم شهر خود حضور ندارم، هواداران در بازی قبلی نیز فرهنگ خودشان را نشان دادند و دو تیم را تشویق کردند که در نوع خود کم نظیر می باشد.
 
هافبک تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی مقابل تیم سابق خود گفت: سالی که من در استقلال حضور داشتم جوان بودم و به جوان ترها میدان نرسید، امیر خان به بازیکن جوان اعتقاد دارد و من از ایشان برای اعتمادی که به من کرد تشکر می کنم.
 
وی در مورد انگیزه خود در بازی مقابل استقلال خاطر نشان کرد: هر بازی کن در مقابل تیم سابق خود از انگیزه بالایی برخوردار است و من نیز در صورت حضور در این بازی با انگیزه دو برابر بازی خواهم کرد و با دعای مردم و خانواده می خواهم یکی از گلزنان این بازی باشم.
 
وی در خصوص سختی تمرینات قلعه نوعی گفت:تمرینات امیر خان سخت نیست و تمرین های پرنشاطی را داریم و امیر خان با همه بازیکن ها رفیق است و با شادابی خاصی این تمرین هارا اداره می کند.
 
عابدینی در انتهای گفتگو در خصوص فوتبال خود گفت: پست اصلی من هافبک است ولی با نظر کادر فنی در خط حمله به تیم کمک می کنم که از پست فعلی راضی هستم و  الگوی ورزشی من دنی آلوز است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 22,608
  • بازدید کلی : 690,862