loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 314 دوشنبه 1391/01/14 نظرات (0)

در انتظار یک قهرمانی وسوسه کننده؛ قلعه نویی دست نیافتنی میشود؟


تراکتورسازی تبریز در شرایط کنونی با 52 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تهران روی پله دوم جدول رده بندی قرار گرفته است از این رو، هواداران تراکتورسازی تبریز می توانند امیدوار باشند که تيم محبوبشان به روند رو به رشد خود در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد  

وقتی امیر قلعه نویی از اصفهان راهی تبریز شد بسیاری از فوتبالیها در اظهارات خود از ناکامی قریب الوقوع اين مربی در فوتبال تبریز سخن میگفتند اما پرافتخارترین مربی لیگ برتر با جذب مهره های نام آشنای فوتبال ایران و استخدام آنها به عنوان بازیکن تازه وارد تراکتورسازی زمینه برتری خود و تیمش را فراهم آورد تا در این برهه از رقابت های لیگ برتر تیم وی بالاتر از تیمهای بزرگ پایتخت در کورس مدعیان کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد.

تراکتورسازی تبریز در شرایط کنونی با 52 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تهران روی پله دوم جدول رده بندی قرار گرفته است از این رو، هواداران تراکتورسازی تبریز می توانند امیدوار باشند که تيم محبوبشان به روند رو به رشد خود در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد تا همچنان به عنوان یک مدعی اصلی شناخته شود، تراکتورسازان خوب می دانند اگر سپاهان صدرنشین کوچک ترین تعللی به خرج دهد، ممکن است قرعه قهرمانی به نام تيم فوتبال تراکتورسازی بیفتد.

تراکتورسازی تبریز در آستانه اتمام مسابقات لیگ برتر با شرایط ایده آلی رو به رو است از این رو می توان شانس این تیم بعد از سپاهان را برای کسب عنوان قهرمانی بالاتر از استقلال دانست هرچند که در برهه کنونی این تیم و استقلال از شرایط کاملا یکسانی برخوردارند اما تراکتورسازی در بازی های باقیمانده خود یک بازی بیشتر در داخل خانه برگزار می کند اما آبی پوشان پایتخت باید سه بازی خود از شش بازی باقیمانده را بیرون از خانه برگزار کنند.

شاگردان قلعه نویی از مجموع شش بازی خود تنها دو بازی را بیرون از ورزشگاه یادگار امام برگزار می کنند اما چهار بازی این تیم که بازی های سرنوشت ساز در لیگ یازدهم به شمار می رود در ورزشگاه خانگی با حضور هواداران این برگزار خواهد شد تا شاگردان قلعه نویی از امتیاز ویژه ای برای کسب امتیاز در این دیدار سود ببرند.

تراکتورسازی در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر یکی از چهار دیدار خانگی خود را در حضور هواداران متعصب خود برابر تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز برگزار خواهند کرد. دیداری که می تواند برای قلعه نویی حساسیت فراوانی داشته باشد، ملاقات قلعه نویی و سرهنگ یاوری از این جهت دارای اهمیت است که اگر قلعه نویی در این بازی امتیاز از دست بدهد فاصله خود را با مدعیان صدر جدول افزایش خواهد داد که قطعا این اتفاق نه برای او و همکارانش نه برای هواداران تراکتورسازی اتفاق پذیرفتنی نیست. قلعه نویی در اندیشه این است که نتیجه پیروزی بازی رفت برابر فجرسپاسی را مجددا تکرار کند.

سی امین بازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ یازدهم نیز در خانه تراکتورسازان برگزار خواهد شد. این بازی نیز به اندازه بازی هفته بیست و نهم برای قلعه نویی از اهمیت ویژهای برخوردار است، چون قلعه نویی می تواند ضمن کسب امتیاز در این دیدار و باقی ماندن در کورس قهرمانی انتقام شکست بازی رفت را از جلالی و شاگردانش در حضور هوادران تراکتور بگیرد.

سی و یکمین دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ یازدهم در ورزشگاه اکباتان تهران در برابر تیم فوتبال راه آهن شهر ری برگزار خواهد شد، ملاقات دایی و قلعه نویی از اتفاقات مهم هفتههای پایانی لیگ برتر خواهد بود، رویارویی مربیان سابق تیم ملی فوتبال ایران از اهمیت فوق العادهای برخوردار است، قلعه نویی در شرایطی به مصاف دایی و تیمش می رود که تیم راه آهن در منطقه خطر قرار دارد و اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد ممکن است شاگردان دایی فصل آینده فرصت حضور در لیگ برتر را از دست بدهند به همین خاطر این بازی از حساسیت دوچندانی برخوردار است که هواداران تراکتور امیدوارند تیم مورد علاقه آنها پیروز این میدان باشد چون در غیر این صورت و تکرار نتیجه بازی رفت این تیم را از کورس قهرمانی دور خواهد کرد.

سی و دومین دیدار تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر نیز یکی از دیدارهای مهیج این فصل از رقابتهای فوتبال ایران خواهد بود، ملاقات قلعه نویی با پرسپولیس تهران می تواند سرنوشت تیم او را در لیگ بازدهم به صورت کلی روشن کند، اگر قلعه نویی در این بازی صاحب پیروزی شود می توان شانس این تیم را برای رقابت میليمتری برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بالا دانست در غیر این صورت قلعه نویی به دست دنیزلی از گردونه مدعیان خارج خواهد شد. قلعه نویی امیدوار است نتیجه یک بر صفر بازی رفت دوباره برای تراکتور تکرار شود اما باید دید آیا دنیزلی به قلعه نویی می بازد يا انتقام استیلی را خواهد گرفت.

آخرین دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، خارج از ورزشگاه یادگار امام تبریز در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان برگزار خواهد شد تا شاگردان قلعه نویی در یک بازی شاید تشریفاتی البته برای تیم فوتبال مس سرچشمه شانس خود را برای کسب سه امتیاز دیگر به آزمایش بگذارند، اگر تیم فوتبال مس سرچشمه تا پیش از این ديدار، شرایط رهایی خود را از قعر جدول فراهم سازد، ممکن است در این بازی با مقاومت برابر تراکتورسازی شانسش برای بقا در لیگ را زنده نگه دارد اما اگر سقوط این تیم مسجل شده باشد، نمی توان از این تیم توقع داشت برابر تراکتورسازی خود را به آب و آتش بزند.

آخرین دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برگزار خواهد شد، این دیدار برای ملوانی ها از نظر امتیازی اهمیت فراوانی ندارد اما برای شاگردان قلعه نویی از اهمیت ویژهای برخوردار است به همین منظور اگر تا روز آخر سرنوشت جام قهرمانی روشن نشده باشد، قطعا تراکتورسازی برای این بازی نقشه ویژه ای خواهد کشید تا پیروز این میدان باشد.

تراکتورسازی تبریز در صورت ناکامی سپاهان در اصفهان در بازی شش هفته پایانی خود و از دست رفتن امتیازات لازم یکی از بخت های قهرمانی لیگ یازدهم شناخته می شود. به این شرط که سپاهان از 18 امتیاز خود به سادگی عبور کند تا آنگاه تراکتورسازی با کسب 18 امتیاز بازی باقیمانده به عنوان ارزشمند قهرمانی در مسابقات لیگ یادهم دست پیدا کند. در کنار این ماجرا نباید از حریف نام آشنایی به نام استقلال غافل ماند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,758
  • بازدید ماه : 5,319
  • بازدید سال : 22,230
  • بازدید کلی : 690,484