loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 191 سه شنبه 1391/01/08 نظرات (0)

بنگر: هوادار باید پشت تیم باشد؛ بروید از هواداران تیم تراکتور یاد بگیرید


بنگر در سال ۹۰ یکی از پرحاشیه ترین سالهایش را پشت سر گذاشت؛ او در ابتدای فصل با امضای قرارداد داخلی با داماش، از سپاهانیها خداحافظی کرد اما در اواسط فصل نقل و انتقالات به یکباره سپاهان باز گشت و به قول خودش مانع رفتن سایر بازیکنان از تیم شد. او پس از گذشت چند هفته، با بوناچیچ به مشکل برخورد و مصاحبهها و ناراحتیهای او در روز شکست تلخ سپاهانیها مقابل مس کرمان منجر شد که مشکلات بوناچیچ در سپاهان رسانهای شود و باعث برکناری این مربی بداخلاق کروات شود. بنگر پس از آن دوران خوبی در سپاهان پشت سر گذاشت و حتی در ابتدا به تیم ملی هم دعوت شد اما با گذشت دو روز از لیست کیروش خط خورد تا این بار بدون واهمه از محروم شدن، کیروش را نیز مورد انتقاد قرار دهد. او در دیدار با راهآهن به دلیل اعتراضاتی که همه میدانند، میتوانست انجام ندهد، از بازی اخراج شد تا سپاهان تا مرز شکست هم پیش برود و همین مسئله اعتراض هواداران علیه او را در پی داشته باشد. بنگر که این روزها بدون واهمه حرفهایش را بر زبان میآورد، امروز در گفتگوی اختصاصی خود با گل، جنجالیترین حرفهای خود در سال ۹۱ را نیز بر زبان آورد و سال جدید را نیز با انتقاد آغاز کرد.همه قبول دارند که سپاهان در بازی با الاهلی روی بدشانسی گل خورد.

بله. بازی خوبی بود و همه خوب بازی کردند؛ ما توانستیم قبل از الاهلی به گل برسیم و بعد از آن هم چند موقعیت گلزنی داشتیم اما مثل همیشه نتوانستیم گل بزنیم. متاسفانه دقیقا ۹۰ یک پنالتی الکی برای تیم الاهلی گرفتند و همین باعث شد که ۳ امتیاز بازی از دست برود. البته ما دیگر به این چیزها عادت کردهایم چون اینقدر در لیگ برای ما پنالتی الکی گرفتهاند که دیگر بچهها به این داوریها عادت کردهاند. اصلا حسن جعفری با بازیکن حریف برخورد نداشت اما نمیدانم چرا داور این پنالتی را به سود الاهلی اعلام کرد. من کاملا پشت حسن بودم و دیدم که اصلا با او برخوردی نداشت. حتی شب بازی گزارشگر تلویزیون الجزیره ۵۰ بار صحنه را نشان داد و عنوان کرد که پنالتی اصلا صحیح نبوده است.
البته عربها معمولا در این گونه مواقع صحنهها را کمتر نشان میدهند.
نه. آنها حرفهای هستند و به واقعیت نگاه میکنند؛ آنها تعصب که ندارند. مثل ایران نیست که در برنامه ۹۰ هنوز صحنه پنالتی را نشان نداده، کارشناس میگوید ۱۰۰ درصد پنالتی است! آنها واقعا از همه زاویهها نشان میدادند و حتی در صحنه خطایی که روی مهدی جعفرپور اعلام شد، عنوان کردند که این پنالتی بوده است.
واقعا خود من هم فکر نمیکردم که الاهلی بتواند اینقدر به سپاهان فشار بیاورد.
ببینید؛ من در این ۸ سالی که با تیمهای عربی بازی کردهام، تیمی به قدرتمندی الاهلی ندیده بودم و این تیم را را بهترین و با کیفیت ترین تیم عربستانی دیدم. این تیم از الهلال، الشباب، الجزیره، الاتحادی که قهرمان شد هم بهتر بود. امیدوارم ما در بازی لخویا به پیروزی برسیم و صعودمان را ۱۰۰ درصد قطعی کنیم که دیگر نگران صعود نباشیم.
اجازه بده به لیگ هم بپردازیم؛ در مورد بازی با راهآهن بگو.
آن بازی هم یک بازی مثل دیگر مسابقات بود. دیگر انگیزه تیمها مقابل ما زیاد شده است و همه تیمها میخواهند مقابل ما یا مساوی بگیرند یا با کمترین اختلاف شکست بخورند. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. انشاالله در بازی ملوان هم پیروز شویم که کارمان برای قهرمانی هم آسانتر شود. باید بگویم شرایط ما هم در لیگ خوب است و هم در آسیا. ما از ۶ بازی، در ۴ مسابقه میزبان هستیم و شرایطمان از همه بهتر است.
در مورد اخراجت هم بگو
داور کاملا اشتباه کرد. اولا که توپ کرنر بود که داور اعلام نکرد. من داشتم با محرم صحبت میکردم و اصلا با داور صحبت نکردم. نمیدانم کجای دنیا وقتی بازیکن با کاپیتانش صحبت میکند، داور دخالت میکند و کارت میدهد؟ من اصلا با داور کاری نداشتم؛ داشتم به محرم میگفتم که آن توپ کرنر بود و آن یکی نه که دیدم کارت درآورده و مرا از بازی اخراج کرد. گفتم به شما که ربطی ندارد، من با کاپیتان خودم صحبت میکنم و بعد دیدم که شلوغش کرد و مرا از بازی اخراج کرد. نمیدانم چگونه به خودش اجازه داد که بیاید بین بحث ما.
البته بحث انصراف ترکی از قضاوت این بازی هم در نوع خودش جالب توجه بود.
آن هم تقصیر باشگاه ماست دیگر. باشگاههای دیگر نامه میزنند و اعتراض میکنند و از ابتدای فصل داوران خودشان را خودشان تعیین میکنند اما باشگاه ما میخواهد مرد اخلاق باشد و همین باعث میشود که حقمان را به راحتی بخورند! باشگاه ما هیچ کاری ندارد و به همین دلیل هرکسی را بخواهند برای داوری بازیها میگذارند. در سپاهان از خود آقای رحیمی باید انتقاد کرد که مثل باشگاههای دیگر به نحوه داوریها اعتراض نمیکند و همین مسئله باعث میشود که این بلاها سرمان بیاید.
شب قبل از بازی با الاهلی به ما گفتی که امسال سال آخرت در سپاهان است۱۰۰ درصد. مطمئن باشید که در این تصمیم جدی هستم. دیگر برایم بس است و احتیاج دارم که شهرم را عوض کنم و از نظر روحی نیاز دارم که شهرم را عوض کنم چون خسته شدم.
از هواداران سپاهان دلخوری؟ مگر کسی چیزی گفته؟
بله. خیلیها خیلی چیزها گفتند و دیگر بعد از اینکه رفتم میگویم چه چیزهایی به من گفتند.
البته سپاهانیها کم تو را حمایت نکردند. اینکه میگویند محسن باغیرت یا شعارهای دیگر میدهند، تنها وقتی است که من خوب باشم وگرنه زمانیکه من بد باشم اینگونه علیه من شعار میدهند. نمیشود که من همیشه خوب باشم. هواداران پرسپولیس که اکنون دهم جدول هستند، در سایت پرسپولیس همیشه از این تیم حمایت میکنند ولی الان ما با این اختلاف جلو هستیم اما هواداران ما جوری انتظار دارند که انگار ما رئال مادرید هستیم و بقیه تیمها شموشک! انتظار دارند ما با ۱۰۰ امتیاز از حریفان جلو باشیم. هوادار واقعی آنهایی هستند که در دوران بحران و شکست تیم را حمایت کنند، نه دوران قهرمانی. من چه امسال آمده باشم چه ۱۰ سال باشد که در این تیم باشم، هواداران باید مرا حمایت کنند. مگر یادم رفته وقتی حسن اشجاری به اشتباه یک توپ وارد دروازه خودمان وارد کرد، ۹۰ دقیقه فحش خورد؟ هوادار باید پشت تیم باشد؛ بروید از هواداران تیمهای دیگر یاد بگیرید؛ تراکتورسازی در زمین خودش مقابل ۵۰ هزار هوادار ۳ گل میخورد، اما در بازی بعدی به جای ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه میآیند؛ ما وقتی در یک بازی مساوی کنیم، در بازی بعد ۲۰۰ نفر هم به زور میآیند. الان تصمیم جدی دارم که از تیم بروم چون دینم را به سپاهان ادا کردم و ۸ سال در این تیم ماندم. البته پولش را گرفتم و منتی هم سر باشگاه ندارم اما فکر میکنم دیگر بس است. اگر من بد هستم، دو ماه تحمل کنید تا از تیم بروم.
بگذریم؛ در مورد بازی با لخویا هم صحبت میکنی؟
بازی سختی است و تیم قدرتمندی است. این تیم چند بازیکن فرانسوی هم دارد و از نظر جثه هم به تیمهای عربی نمیخورد. امیدوارم این مسابقه هم بازی خوبی باشد و باید ببریم که صعودمان ۱۰۰ درصد باشد. متاسفانه کارشناسان ما نمیدانند بنییاس، پاختاکور؛ الهلال، الاتفاق یا بقیه در کجای جدول هستند اما روزی صد بار میگویند که گروه استقلال کهکشانی است؛ گروه پرسپولیس با الشباب رده دهمی گروه مرگ است؛ این در حالیست که گروه ما الاهلی را دارد که در لیگ عربستان اول است؛ النصر در امارات اول است و لخویا با ۸ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ قطر است ولی همه میگویند سپاهان شانس آورده و گروهش خیلی راحت است. به نظر من اینها یا کارشناس نیستند یا جدول لیگهای دیگر را برعکس میبینند و یا فقط یک چیز میشنوند. آقای کارشناس به خودت زحمت بده و یک سایت را نگاه کن و ببین این تیمها کجای جدول لیگهای خودشان هستند. همین الاهلی ۴ گل به الاتحادی که در فوتبال آسیا سمبل است، زده بود. شبکه سه ایران هم که ماشاالله خیرش دهد…
راستی یادم رفت در مورد این هم بپرسم. شبکه ۳ تمرین تیمهای استقلال و پرسپولیس را نشان میدهد اما بازی با این حساسیت ما را پخش نمیکند؛ این هم از لطف آنهاست. فکر میکنم یا ما ایرانی نیستیم و یا اینکه چیز دیگری است… همین پارسال در بازی با السد، سریال ستایش را به بازی با این حساسیت ترجیح دادند! فکر میکنم ما برای ایران بازی نکردیم بلکه فقط برای یک استان بازی کردیم بنابراین طرفداران سپاهان بهتر است در بازیهای آینده به جای دیدن شبکه ملی از شبکه استانی بازی را ببینند؛ ما هم وقتی به مصاف تیمهای آسیایی میرویم، فکر میکنیم که در لیگ بازی میکنیم!منبع: گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 22,741
  • بازدید کلی : 690,995