loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بشار در تاریخ 1348/10/11 و 11:53 دقیقه ارسال شده است


گفته اند این را پیش از این :
دردی اگر داری و همدردی نداری ،
با چاه آن را در میان بگذار ، با چاه !
غم روی غم اندوختن ، دردی است جانکاه !
اما !
نگفتند :
اگر همرهان در چاهت افکندند و رفتند ! ! !
آنگاه ،
دردت را کجا فریاد کن !

این نظر توسط وبلاگ نیوز آذربایجان در تاریخ 1348/10/11 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

باسلام
مقدمتان گلباران
وبلاگ شما باافتخار درلینکباکس وبلاگ نیوز آذربایجان درزیرشاخه وبلاگ های ورزشی
ثبت گردیده است .این پیام جهت اطلاع شما ارسال می شود باتوجه به تغییراتی که جدیدا انجام گرفته درج وبلاگهای به روز شده روزانه مستلزم تبادل لینک است
وبلاگ نیوز ایمیل کاربران را جمع اوری نمی کند بدین لحاظ نیازی به پرکردن فرم ثبت نام نیست میتوانید باگذاشتن لینک وبلاگ نیوزآذربایجان دروبلاگ خوداز
سایرخدمات وبلاگ نیوز آذربایجان از جمله لینک مصورلوگوی دوستان http://azarbaijanlilar.blogsky.com/pages/77777/
ولیست وبلاگهای به روزشده
http://azarbaijanlilar.blogsky.com/
ومرورهمه پست های دوستان که هرروز آپدیت می شود.
http://azarbaijanlilar.blogsky.com/pages/12333333/
.بهره مند شوید .
وبلاگ نیوز را لطفا به دوستان خود معرفی کنید این وبلاگ تنهاحامی وپشتیبان وبلاگنویسان حرفه ای آذربایجانی است
درارسال لینک وبلاگهای مفید دوستانتان همکاری کنید .
پایدارباشید[گل][گل][گل]
درحمایت از تیم وهواداران تراکتورسازی لطفابخوانید
http://khabar-newsblogazar.blogsky.com/1391/01/14/post-7/
شاید درصورت تمابل نشان ندادن کوهنوردان به تبادل دوطرفه باتوجه به علاقه ایکه به کوهنوردی دارم وعاشق کوه ودشت وطبیعت هستم وعمری رادرراه ان گذاشتم .علبرغم ازکارافتادگی وقطع نخاع گردنی هنوز عشقش دروجودم جاریست .هروبلاگی که دردسترسم باشد درلیست اپلودها قرار خواهم داد بااینکه تمنای تبادل لینک دوجانبه را دارم.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک.

این نظر توسط بشار در تاریخ 1348/10/11 و 9:25 دقیقه ارسال شده است


با تو سخن مي گويم
با تو كه هميشه در گوشه اي از وجودم لانه داري
با تو كه با لحظه لحظه من خو گرفته اي
با تو كه از اولين سپيده صبح تا آخرين غروب زندگي ام
در وجودم تكرار مي شوي و من هر بار با تو از نو مي رويم
تو مي داني ما هنوز آشناترين شقايق هاي وحشي در باغ ملكوتيم
بگذار بگويم اگر صد بار ديگر هم بميرم و متولد شوم
باز هم تو در قاب تماشاي من خواهي نشست
و پنجره عشق را به روي چشمان من خواهي گشود
در اين غربت جان فرساي زميني تو را فرياد خواهم زد
و تو هيچ گاه مرا رها نخواهي كرد
تو هميشه با من خواهي بود
از هميشه تا ابديت
و من نام زيبايت را پيوسته بر لب خواهم داشت
تا زماني كه بر بام جهان ايستاده ام
و پروازي ابدي به سوي تو خواهم داشت
و آنگاه در جوار ملكوت تو عشق را تفسير خواهم كرد
...

این نظر توسط ehsan در تاریخ 1348/10/11 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
داداش اگه می خوای تبادل لینک کنی منو با نام همه چی دات کام لینک کن من هم با هرنامی که بخوای لینکت می کنم

این نظر توسط بشار در تاریخ 1348/10/11 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت
غصه هم می گذرد
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند
لحظه ها عریانند ...
به تن لحظه ی خود
جامه ی اندوه مپوشان ، هرگز !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 914
  • بازدید ماه : 914
  • بازدید سال : 23,273
  • بازدید کلی : 691,527