loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 224 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

مقابل شاهین به پیروزی دست یافتید بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود. ما از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده كردیم و در نهایت به پیروزی دست یافتیم. من اطمینان دارم كه هواداران از این بازی لذت بردند و از این بابت خیلی خوشحالم.

در این دیدار دو گل به ثمر رساندی؟

بله از این موضوع خوشحالم. من همیشه آماده گلزنی هستم و از این كه توانستم برای تیم موثر واقع شوم احساس رضایت می‌كنم. به نظر من شاهین تیم خوبی است و گل زدن به این تیم كار آسانی نیست. ضمن این كه من در نیمه دوم نسبت به نیمه اول عملكرد بهتری داشتم.

 فكر می‌كنی این گلزنی‌ها ادامه‌دار باشد؟

بله. می‌خواهم در هر بازی گلزنی كنم و با این گل‌ها به تیمم كمك كنم. من قصد دارم یكی از گلزنان برتر لیگ باشم.

 بازی آینده تراكتور مقابل داماش است با توجه به عملكردی كه در بازی مقابل شاهین داشتی حالا انتظارها از تو بالا رفته است می‌توانی در این بازی هم چنین عملكردی از خود نشان دهی؟

شما می‌دانید كه فوتبال قابل پیش‌بینی كردن نیست، اما امیدوارم كه بتوانم گلزنی كنم و تمام تلاشم را در این رابطه به كار خواهم گرفت. هواداران ما را در بازی‌ها خوب حمایت می‌كنند و من باید جواب حمایت آنها را بدهم.

 نیم‌فصل اول تراكتور نسبت به انتظاراتی كه از این تیم می‌رفت نتایج چندان خوبی كسب نكرد اما این فصل بسیار راضی‌كننده بوده است. تراكتور می‌تواند این جایگاه را كه در حال حاضر در آن قرار دارد حفظ كند؟

فكر نمی‌كنم كه قرار گرفتن بین 4 تیم نتیجه بدی باشد. ما الان هم نزدیك استقلال هستیم و مطمئن هستم می‌توانیم به قهرمانی هم برسیم.

 بازیكنان جدیدی كه جذب تراكتور شدند خیلی موفق عمل كردند، نظرت راجع به این بازیكنان چیست؟

بازیكنان جدید كه كادرفنی در پست‌های مختلف جذب كرده است بسیار موثر بوده‌اند و فرزاد حاتمی مهاجم جدید تیم كه در بازی مقابل شاهین گل زودهنگامی را به ثمر رساند بهتر از آرفی است و برای موفقیت تیم تلاش زیادی می‌كند.

 فكر می‌كنی آمار گلزنی‌هایت تا پایان فصل به چند گل برسد؟

نمی‌دانم اما سعی می‌كنم در هر بازی گلزنی كنم. دوست دارم آقای گل شوم اما هدف من موفقیت تیم است نه كسب عنوان آقای گلی.

 از این كه تراكتور را برای ادامه فوتبالت انتخاب كردی راضی هستی؟

كاملا از این بابت رضایت دارم. بازیكنان تیم و خصوصا هواداران همیشه من را حمایت كرده‌اند. ضمن این كه همسرم از زندگی در تبریز لذت می‌برد چون هر جا كه می‌رود به او احترام می‌گذارند و این باعث شده تا همسرم نیز راضی باشد.

 نظرت راجع به قلعه‌نوعی‌ چیست؟

او مرد مبارزه است. یك مربی واقعا خوب كه بازیكنان را حمایت می‌كند. به نظر من او مثال‌زدنی نیست چون برای رسیدن به هدفش همیشه تلاش می‌كند.

برچسب ها تراختور اف سی , توسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 22,576
  • بازدید کلی : 690,830