loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 267 دوشنبه 1390/10/19 نظرات (0)

دیگر همه چیز این فوتبال برایم مشخص است. دیگر برای من تشخیص اینکه سوت داور جهت‌دار است یا نه خیلی راحت است. ما در این بازی سوت عدالت را ندیدیم  

تبعات بازي پرحاشيه با صباي قم هنوز براي تراكتورسازان به پايان نرسيده است. امیر قلعه‌نویی که در طول اين بازی بارها با عکس‌العمل‌های خود نشان داده بود که از نحوه قضاوت تیم داوری راضی نيست در دقایق پایانی توسط داور اخراج شد تا اما و اگرها برای این مربی در مورد نحوه قضاوت قاضی این دیدار تکمیل شود. قلعه‌نويي در گفتگو با سايت گل از جنجال‌هاي اين بازي مي‌گويد.

عملکرد تراکتورسازی را در این بازی چگونه دیدید؟

بازی خوبی را بچه‌ها به نمایش گذاشتند و من واقعا از نحوه بازی تیم لذت بردم. وقتی فیلم بازی را دیدم به آینده تیم خیلی امیدوار شدم. بچه‌ها کلا بازی متفاوتی را به اجرا گذاشتند که تا 20ضربه پاس هم ردوبدل شد و فرصت‌های دیگری هم علاوه بر گل‌های به ثمر رسیده داشتیم که این گویای روند رو به جلوي تیم می‌تواند باشد. همانطور که مشاهده کردید تا دقیقه80 بازی اصلا دروازه‌بان ما زمین نخورد و مالکیت توپ در اکثر دقایق در دست ما بود. بازگشت ما به نیم‌فصل دوم بازگشت متفاوتی خواهد بود.

از عملکرد دو بازیکن جدیدتان قاسم حدادی‌فر و میلاد فخرالدینی راضی بودید؟

بله، واقعا هر دو به همراه سایر بازیکنان خوب کار کردند و تاثیرشان را روی بازی تیمی گذاشتند. حدادی‌فر در میانه میدان و میلاد در سمت راست نشان دادند که به لحاظ فنی بازیکنان توانمندی هستند.

اشاره به فیلم بازی کردید. آیا الان هم به تشخیص داور در مورد اعلام ضربه پنالتی معترضید؟

برای اینکه دقیق‌تر حركات دو بازیکن را در این صحنه ببینم چندین بار فیلم بازی را بازبینی کردم. کاملا مشخص است که بازیکن حریف قبل از بازیکن ما (توزی) در این صحنه به توپ رسیده و با ضربه به توپ آن را روانه بیرون کرده. خصوصا در صحنه آهسته فیلم خیلی واضح است و حركت بازيكن حريف جز شبیه‌سازی چیزی نمی‌توانست باشد.

در مورد صحنه اخراج میلاد فخرالدینی هم توضیح می‌دهید؟

یکی از مواردی که توانست در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته باشد همین کارت‌های زرد برای این بازیکن بود. من همانطور که در حین بازی هم اعتقاد داشتم داور در کارت زرد دوم اصلا خوب عمل نکرد. قبل از اینکه میلاد برخوردی با بازیکن حریف داشته باشد با فاصله حداقل نیم متر توپ را زد و این اصلا نمی‌توانست کارت داشته باشد.

ظاهرا داور بازی علت اخراج شما را حمله به کمک‌داور عنوان كرده؟

وقتی داور به طرف من آمد و خواستار خروج من از زمین شد من از ایشان سوال کردم که به چه دلیلی باید اخراج شوم؟ خیلی برایم جالب بود که آقای رفیعی اعلام کرد به دلیل حمله به کمک‌داور! جالب اینکه داور چهارم در همین حین خطاب به داور گفت که قلعه‌نویی حرفی نزده. آخر چطوری من به کمک‌داور این بازی حمله کردم که خودش متوجه نشد تا پرچم زده و داور وسط را از این اتفاق آگاه کند، آن وقت آقای رفیعی از وسط‌های میدان متوجه این حمله شده؟!

کمک اول ایشان در یک صحنه در دقیقه 44 در یک موقعیت تک به تک در شرایطی که آخرین دفاع حریف با محمد ابراهیمی یک متر فاصله داشته به غلط اعلام آفساید كرد و در چندین صحنه یا خطای بازیکنان حریف را پرچم نزد یا برعکس بلند کرد. بالاخره آقای رفیعی هم باید یک طوری کسب افتخار كند حال شاید این افتخار با اخراج قلعه‌نویی به دست بياید.

پس در کل از عملکرد تیم داوری ناراضی هستید؟

بنده امروز اگر حرفی را در مورد کار داوری این بازی مطرح می‌کنم دیگر همه چیز این فوتبال برایم مشخص است. دیگر برای من تشخیص اینکه سوت داور جهت‌دار است یا نه خیلی راحت است. ما در این بازی سوت عدالت را ندیدیم و من از همین جا از آقای عسگری سوالی دارم که امیدوارم ایشان جوابگو باشند؛ سوال من این است اگر من واقعا به کمک اول این دیدار حمله کرده‌ام چرا هم کمک‌داور و هم داور چهارم این‌قدر ضعیف بوده که نتوانسته پرچم بزند و داور وسط را در جریان بگذارد؟

آقای عسگری چرا براي این بازی حساس داور ضعیفی را انتخاب کرده‌اید که حتی نتواند حمله به خودش را اعلام کند؟ در صورتی که داور چهارم از اول بازی نگاهش را فقط روی نیمکت ما زوم کرده بود. من واقعا از رفتار آقای رفیعی متعجب شدم. چرا باید در عرض 3هفته دو بار یک داور براي بازي‌هاي ما انتخاب شود در شرایطی که برای انتخاب يك داور برای تیمی که قبلا سوت زده باید 4بازی فاصله در نظر گرفته شود.

راستی چرا توزی از روی نیمکت کارت قرمز مستقیم گرفت؟

در آن صحنه من داخل زمین نبودم و بخاطر این‌که از نحوه قضاوت قاضی میدان به شدت ناراحت بودم دیگر مستقیم به رختکن رفتم. اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که توزی در این مدت کوتاه حضور در ایران چند کلمه فارسی که آن هم به سلام و خداحافظی ختم می‌شود بيشتر یاد نگرفته که بتواند به داور چهارم توهین کند. ولی چیزی که مشخص بود ماموریت داور چهارم برای حرکت روی اعصاب ما از اول بازی بود. حتما تیم داوری هم بهترین داوران هفته انتخاب خواهند شد چراکه به وظیفه محوله به خوبی عمل کرده‌اند.

از بحث داوری فاصله بگیریم و برسيم به هفته دوم دور برگشت و بازی با ذوب‌آهن. توزی رودریگو و میلاد فخرالدینی که از این بازی محروم شدند و خود شما هم به همراه یکی از دستیاران باید از روی سکو بازی را دنبال کنید.

بله. ضربه‌ای که آقایان می‌زنند تنها مربوط به همان بازی نیست که بگویم 2 امتیاز این بازی را از دست دادیم و هر چه بود تمام شد. الان شما تازه بعد بازی باید تا چند هفته تاوان این ضربه‌ها را بدهید. ما برای این بازی باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا 3 امتیاز بازی خانگی را به دست آوریم و چاره‌ای جز پيروزي نداریم. البته ذوب‌آهن هم در هر شرایطی یک تیم کامل است و همیشه جزو مدعیان بوده. بازی سختی خواهد بود که امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها بتوانیم بازی متفاوت خود را در این بازی هم نشان دهیم.

در آخرین روز نقل و انتقالات خبرهایي مبنی بر پیوستن یانوش به تراکتورسازی مطرح شد ولی ظاهرا این اتفاق عملی نشده. در مورد علت آن توضیح می‌دهید؟

صحبت‌هایي انجام شده بود و توافق‌هایي هم بین دو باشگاه صورت گرفته بود ولی در آخرین ساعات شرایط انتقال این بازیکن به شكل دیگری مطرح شد که مبلغ یکصدهزار دلار نقدا برای صدور رضایتنامه تقاضا کردند و باشگاه نتوانست به توافق برسد.

طرفداران تراکتور هم كه حضور خوبي در استادیوم یادگار قم داشتند.

نکته جالبی که من دیروز متوجه شدم متاسفانه گزارشگر بازی سه بار تصویر تماشاگران تراکتورسازی را نشان داده و در شرایطی که پیراهن‌ها و پرچم‌های قرمز آنها همه چیز را نشان می‌دهد آنها را هواداران تیم صبا معرفی كرده! در هر حال حضور تماشاگران خونگرم تراکتورسازی در همه جا زبانزد است. من همیشه گفته‌ام این تماشاگران واقعا در دنیا بی‌نظیرند و باید دست آنها را بوسید. آنها باشعورترین و بامعرفت‌ترین تماشاگران هستند. امیدوارم بتوانیم جواب محبت‌های آنها را در پایان مسابقات با کسب افتخار بدهيم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,744
  • بازدید ماه : 5,305
  • بازدید سال : 22,216
  • بازدید کلی : 690,470