loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 148 سه شنبه 1392/02/31 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد شایعه عقد قرارداد با سپاهان گفت گفت: با هیچ تیمی مذاکره نکردم و در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برم.

 

قاسم دهنوی در گفت‌وگو ی ، در مورد وضعیتش در تراکتورسازی گفت: تاکنون با تیمی مذاکره نکردم تراکتورسازی سال گذشته نایب قهرمان شد، مطمئنا همه بازیکنان پیشهاد دارند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما اولویتم تراکتورسازی است.


وی افزود: باید شرایط این تیم را ببینیم اگر می خواهند تیم را برای موفقیت در ۳ جام ببندند باید بودجه را مشخص کنند و برنامه مشخصی داشته باشند البته زینی‌زاده انسان بسیار خوبی است. همه صبر کردیم گلایه من این بود که در این مدت که تبریز بودم یک تماس می گرفتند. به من گفتند به خاطر شرایط مربی نمی توانستیم تماس بگیریم اگر زودتر این را می فهمیدم دیروز هم مصاحبه نمی کردم. مردم تبریز به من لطف زیادی داشتند و همیشه پشتیبانم بودند. به تراکتورسازی علاقه بسیار زیادی دارم.

 

وی در مورد اینکه زینی‌زاده اعلام کرده با او صحبت کرده و خودش هم به ماندن در تراکتورسازی راضی است ،‌خاطرنشان کرد: همه آینده را دوست دارند و من هم باید به این موضوع فکر کنم.زینی‌زاده شفاهی با من صحبت کرد. نباید فراموش کنیم که تورم زیادی در کشور وجود داشته و خیلی از مسائل فرق کرده است. ۱۰۰۰ تومان که حداقل باید به ۱۲۰۰ تومان تبدیل شود. مردم تبریز بدانند که من تراکتورسازی را دوست دارم و به این تیم علاقه زیادی دارم اما باید شرایط بازیکن هم در نظر گرفته شود.

 

دهنوی در مورد حضور ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: تا به حال با ابراهیم‌زاده کار نکردم اما او مربی کارنامه‌داری است.

 

دهنوی در مورد شایعه عقد قرارداد با سپاهان خاطرنشان کرد:‌ تاکنون با هیچ تیمی مذاکره هم نکرده‌ام و چنین چیزی صحت ندارد. اکنون در مسافرت هستم و قصد دارم مدتی استراحت کنم. با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام. وقتی با تراکتورسازی هنوز تکلیفم مشخص نشده مگر می شود که با تیم دیگر کارم را تمام کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 1,773
  • بازدید سال : 15,521
  • بازدید کلی : 683,775