loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 326 چهارشنبه 1390/10/14 نظرات (0)

قلعه‌نویی در گفت‌وگو با ایسنا و در پاسخ به این سوال كه صحبت‌هایی كه شما درباره برخی خبرنگاران انجام دادید چندان جالب توجه نبود و صدای اعتراض برخی‌ها را در آورد گفت: اتفاقا صحبت‌هایی كه من مطرح كردم در راستای دفاع از آرمان‌های خبرنگاران بود. می‌خواستم از كسانی حمایت كنم كه نسبت به رسالتشان آگاهند و می‌دانند كه نوشته‌هایشان چه تاثیری در جامعه می‌گذارد اما متاسفانه برخی‌ها بدون اینكه صحبت‌های من را بخوانند نسبت به آن واكنش نشان دادند و بیانیه صادر كردند. البته چند نفری از آن‌ها با من تماس گرفتند و قسم خوردند كه در جریان این بیانیه نبودند.

وی در پاسخ به این سوال كه شما در حالی آن صحبت را درباره برخی خبرنگاران مطرح كردید كه ممكن است روزانه دروغ‌های زیادی توسط افراد مختلف با مسئولیت‌های بزرگ زده شود و كسی هم كاری به كار آن‌ها ندارد، گفت: ممكن است یك نفر در جمعی دو نفره دروغ بگوید و تبعات آن دروغ چندان بزرگ نباشد اما وقتی یك نفر با قلمی كه خداوند به آن قسم خورده مطلبی خلاف واقع را مطرح می‌كند و آبروی كسی را می‌برد، این تبعات بسیار بزرگی دارد. من حرف‌هایی كه زدم در راستای دفاع از خبرنگارانی بوده كه همواره سالم كار كرده‌اند.

قلعه‌نویی افزود: من همچنان بر روی حرف خود هستم و از حرفم عقب نشینی نمی‌كنم.

وی در پاسخ به این سوال كه گفته می‌شود برخی خبرنگاران قصد شكایت علیه شما را دارند و حتی دكتر احمدی به عنوان رییس انجمن ورزشی نویسان اعلام كرده خبرنگاران می‌توانند در صورتی كه شكایت‌شان در فدراسیون به جواب نرسید، به خارج از فدراسیون شكایت‌شان را ببرند، گفت: حساب دكتر احمدی با آن خبرنگارانی كه مد نظرم بود، جداست. او فردی است كه تلاش كرده جریان سالمی را در مطبوعات توسعه دهد اما اگر كسی می‌خواهد از من شكایت كند من از این شكایت استقبال می‌كنم و خوشحالم كه بحث من درباره وجود اقلیتی ناسالم در مطبوعات، همزمان با بحث ناپاكی فوتبال شده است. من به این خبرنگاران توصیه می‌كنم كه شكایت‌شان را مطرح كنند و كار روزانه‌شان را كنار بگذارند و دنبال پیگیری این شكایت بروند و من هم از آن استقبال می‌كنم.

برچسب ها امیر قلعه نویی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,668
  • بازدید ماه : 5,229
  • بازدید سال : 22,140
  • بازدید کلی : 690,394