loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 240 جمعه 1390/09/18 نظرات (0)

قاسم حدادی‌فر هافبک چپ پای ذوب آهن در تمرین پیش از دربی ذوب‌آهن با بازیکنان و کادر فنی این تیم اصفهانی خداحافظی کرد تا برای گذراندن خدمت سربازی راهی تبریز شود.

قاسم که مجبور شد برای گذراندن خدمت سربازی به مدت یک فصل راهی تیم تراکتورسازی تبریز شود، برای خداحافظی با بازیکنان تیمش به ورزشگاه ملت اصفهان رفت. او که در بین بازیکنان ذوب‌آهن از محبوبیت خاصی برخوردار است، از بازیکنان تیمش حلالیت طلبید و امروز وارد تبریز شد. حدادی‌فر که اصلا دوست نداشت در بهترین شرایط ذوب‌آهن را رها کند، پس از مذاکره با امیر قلعه‌نویی تراکتورسازی را انتخاب کرد تا برای گذراندن خدمت سربازی یک فصل در این تیم توپ بزند.او در تمرین با همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش خداحافظی کرد، خداحافظی با تیمی که از نوجوانی در آن به میدان رفته و دل کندن از آن برایش دشوار بود.

 نکته جالب گریه‌های حدادی‌فر در آغوش منصور ابراهیم‌زاده بود. او که در طول چند فصل گذشته چند بار با ابراهیم‌زاده اختلاف نظرهایی پیدا کرده بود در گوشه‌ای از زمین با ابراهیم‌زاده خلوت کرد و از او حلالیت گرفت.گریه‌های ابراهیم‌زاده هنگام به آغوش کشیدن قاسم برای بسیاری جالب توجه بود. حدادی فرد در مورد جدایی از ذوب آهن به سایت گل می گوید:«این اتفاق برای من سخت بود چرا که در این تیم دوستان خوبی داشتم و خاطرات تلخ و شیرین رت تجربه کردم.

من هیچ وقت نمی توانم ذوب آهن را فراموش کنم.» حدادی فرد که حالا وارد تبریز شده در مورد حضور در تراکتور می گوید:«تراکتور یکی از تیم های پرطرفدار فوتبال ایران است و امیدوارم برای این تیم بازیکن مفیدی باشم.من قبل از آمدنم چند بار با آقای قلعه نویی حرف زدم و برایم مهم بود که ایشان از لحاظ فنی به من اعتقاد دارد.من در این فصل چند بار مصدوم شدم ولی امیدوارم دیگر دچار بدشانسی نشوم.»

برچسب ها قاسم حدادی‌فر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 440
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 22,799
  • بازدید کلی : 691,053