loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 316 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

مجری برنامه «موج فوتبال» شبكه سهند گفت: چیزی برای پنهان کردن و ظاهرسازی ندارم و با اقتدار و بدون دروغ‌پردازی ممنوع‌التصویر بودن خود را تکذیب می‌کنم.

 رضا یزدانی ـ مجری برنامه «موج فوتبال» ـ در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، با انتقاد از انتشار اخباری مبنی بر ممنوع التصویر بودن گفت: ممنوع تصویر بودن بار معنایی سنگینی دارد؛ این در حالی است که من به هیچ عنوان اهل حاشیه‌سازی نیستم و همچنان با سازمان صداوسیما فعالیت دارم. یزدانی با بیان اینکه نمی‌دانم برخی سایت‌های خبری با چه استدلالی این خبر را در خروجی سایت خود قرار داده‌اند، گفت: اگر من ممنوع‌الفعالیت و ممنوع التصویر هستم، چرا همچنان به همکاری خود با سازمان صداوسیما در بخش‌های مختلف ادامه می دهم.

بر اساس این گزارش، برنامه تلویزیونی «موج فوتبال» هر هفته به بررسی بازی تیم‌های تبریزی می‌پردازد و در غیاب هفته‌ای مجری خود، هادی ساعی مسؤولیت اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 1,830
  • بازدید سال : 15,578
  • بازدید کلی : 683,832