loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 241 جمعه 1390/11/14 نظرات (0)
منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی روز گذشته استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند هر چند که فشردگی مسابقات به بازیکنان فشار وارد می کند.

وی افزود: من فکر نمی کردم بازی دیروز این طور باشد اما دو تیم مسابقه سلامت و جوانمردانه ای را انجام دادند. هر چند که بیرون زمین به ما حاشیه و استرس وارد شد. از سوی دیگر به دلیل پرتاب برف از سوی هواداران مربیان ما نمی توانستند لب خط بیایند اما بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

پورحیدری در خصوص قضاوت محسن ترکی و اینکه باشگاه تراکتورسازی می خواهد فیلم صحنه خطای پنالتی را برای AFC ارسال کند، عنوان کرد: من مسئول تیم تراکتورسازی نیستم اما می توانم حداقل 5 مسابقه از تراکتورسازی بیاورم که به دلیل اشتباه داوری چندین امتیاز کسب کرده اند. من نمی خواهم جواب امیر قلعه نویی را بدهم اما می خواهم پاسخی به باشگاه تراکتورسازی بدهم.

وی ادامه داد: در بازی های استقلال هم بوده که مشکلات داوری بوده و امتیازهایی را از دست دادیم. فوتبال همین است من به دلیل درگیری هایی که بیرون زمین بود فقط نیم ساعت از بازی را تماشا کردم و نمی خواستم این حاشیه ها به داخل زمین انتقال پیدا کند اما در هواپیما فیلم صحنه ای که ترکی اعلام به پنالتی کرد را دیدم و از این زاویه ای که دیدم پنالتی درست بود اما اگر داور صد در صد هم اشتباه کرده باشد برای ما هم چنین شرایطی پیش آمده است.

پورحیدری خاطر نشان کرد: من برای امیر قلعه نویی احترام قائلم و دوستش هم دارم و به او تبریک می گویم که تیم خیلی خوبی دارد و توانسته جزو مدعیان باشد. با او کاری ندارم اما به مسئولان تراکتورسازی می گویم اگر دنبال شکایت به AFC و فیفا هستند اول بروند جو ورزشگاهشان را درست کنند چون اگر قرار باشد این ارگان ها فیلم بازی را ببینند می گویند در چنین جوی باید فوتبال را تعطیل کرد.

سرپرست آبی پوشان تصریح کرد: وقتی تراکتورسازی به تهران آمد ما ۳۰ درصد به هواداران آنها جا دادیم. من در جلسه هماهنگی روز گذشته اعلام کردم باید پشت نیمکت استقلال خالی از تماشاگر باشد و حتی تاکید کردم اگر این موضوع تایید نشود برگه هماهنگی را امضا نمی کنم اما وقتی تیم وارد ورزشگاه شد به یکباره دیدیم که هوادار پشت نیمکت ماست. وقتی اعتراض کردم گفتند امکان این مسئله نبوده است. مگر فنس کشیدن چقدر خرج دارد که تبریزی ها این کار را نمی کنند و هر بار این بهانه را می آورند و از این مسئله سو استفاده می کنند؟

پورحیدری تاکید کرد: جو ورزشگاه برای برگزاری مسابقه مناسب نبود. ما حتی جا برای گرم کردن خود نداشتیم. همه این مسائل نادیده گرفته شده و فقط به مسائل داوری پرداخته می شود. من بحثم در این باره تمام است و باز می گویم آیا چنین جوی روی داور تاثیر نمی گذارد؟ کمک داور مسابقه به دلیل پرتاب گلوله های برف نمی توانست سر جای خود بایستد.

وی در مورد بازی با پرسپولیس عنوان کرد: من بلد نیستم کری بخوانم اما دوستان غیر استقلالی از یک ماه قبل کری خواندن را شروع کردند و ما هم می شنویم و به آن احترام می گذاریم. این مسابقه قابل پیش بینی نیست و تمام تلاش خود را می کنیم تا به پیروزی برسیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 22,644
  • بازدید کلی : 690,898