loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 305 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

فرزاد حاتمی مهاجم تازه وارد تیم تراکتورسازی که اصالتاً زنجانی است در بازی تراکتور مقابل ذوب‌آهن عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و دو پاس گل داد. به همین دلیل گفت‌وگویی را با وی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:


بازی مقابل ذوب‌آهن چطور بود؟ قبل از هرچیز از کادرفنی تیم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و اجازه دادند در ترکیب تیم حضور داشته باشم و از این خوشحالم که توانستم جواب اعتماد آنها را بدهم.

در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان دادی و دو پاس گل دادی؟ بله، اما من از عملکرد خودم راضی نیستم.

چرا؟ خب من یک بازی عادی از خودم به نمایش گذاشتم و کار خاصی انجام ندادم ضمن اینکه قلعه‌نوعی نیز ایرادهایی از بازی‌ام گرفت که من را بیشتر به فکر برد.

فکر می‌کنی مستحق این ایرادها بودی؟ قلعه‌نوعی گفت من سرحال نبودم. البته خب چون من دیر به جمع تیم پیوستم و در سپاهان هم به دلیل اینکه با سرمربی تیم بحثم شده بود مدتی تمرین نکردم به خاطر همین از نظر بدنی عقب بودم. من فقط 7-8 روز است که با تیم تمرین می‌کنم و به زمان احتیاج دارم مطمئن باشید که در هفته‌های آینده بهتر از این می‌شوم.

چطور شد که به تراکتور آمدی؟ بالاخره تراکتور تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد من خوشحالم که در خدمت این تیم هستم ضمن اینکه من به درخواست امیرخان به تراکتور آمدم تا به این تیم کمک کنم امیدوارم بتوانم برای تیم موثر بوده و کمک کنم.

قبلا با قلعه‌نوعی در سپاهان کار کردی از اینکه دوباره شاگرد او هستی چه احساسی داری؟ من افتخار می‌کنم که شاگرد امیرخان هستم همان طور که گفتید من قبلا شاگرد او بودم و از خصوصیات اخلاقی او آگاهی کامل دارم امیدوارم در مدتی که در خدمت این تیم هستم روزهای خوبی را در کنار امیرخان و بازیکنان تجربه کنم.

زندگی در تبریز چطور است؟ من خودم اصالتاً زنجانی هستم و به خاطر اینکه ترکی بلدم در تبریز دچار مشکل نمی‌شوم.

زمانی که در سپاهان بودی این تیم با مشکل مالی روبرو نبود اما حالا تراکتور با این مشکل روبه‌رو است فکر نمی‌کنی در آینده از این بابت دچار مشکل بشوی؟من به تراکتور آمده‌ام که کمک کنم. بالاخره در هر تیم ایرانی چنین مشکلی وجود دارد و بایدتحمل کرد.

این حرف‌ها بیشتر به شعار شبیه است فکر نمی‌کنی اگر یک روز با چنین مشکلی روبرو بشوی همه چیز را فراموش می‌کنی؟ بالاخره گفتم این مشکل همه جا است اما به خاطر هواداران باید سکوت کرد. در ضمن ما در تیم لورکوزن یا بایرن مونیخ نیستیم که بخواهیم ناراحت بشویم.

نظرت راجع به تراکتور چیست می‌تواند به قهرمانی برسد؟ این تیم پتانسیل بالایی دارد و از بازیکنانی بهره می‌برد که همه با تجربه هستند. صد در صد تراکتور جزو تیم‌هایی است که در رده‌های بالای جدول قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,733
  • بازدید ماه : 5,294
  • بازدید سال : 22,205
  • بازدید کلی : 690,459