loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 258 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

سیاوش اكبرپور در بازی حساس تراكتورسازی و ذوب آهن گل دوم و برتری تیمش را به ثمر رساند تا در این هفته تبدیل به چهره اول تیم سرخپوش تبریزی شود. سیاوش جزو آن دسته از فوتبالیست‌هایی است كه معمولا خوش مصاحبه است. او گفت‌وگویی اختصاصی با سایت گل انجام داد و خواندن حرف‌های این بازیكن خالی از لطف نیست.

*بازی با ذوب آهن چطور بود؟

بازی خوبی بود و فكر می‌كنم تراكتور یكی از بهترین بازی‌هایش را در این فصل انجام داد.

*مثل اینكه گل اول شما آفساید بوده و محسن تركی نظر كمك داور را قبول نكرده است؟

كمك داور خیال كرد كه بازیكن ما به زننده گل پاس داده ولی اینطورنبود و این بازیكن حریف بود كه پاس داد.

*در مورد گلی كه زدی صحبت كن؟

به هر حال روی زحمت بچه‌ها بود و من زیاد به گلزنی فكر نمی‌كردم. این چهارمین گلی بود كه در لیگ امسال زدم و آن را به مردم آذربایجان تقدیم می‌كنم. آنها در این بازی ما را خوب حمایت كردند و توقع داریم كه بیشتر از این حمایت شویم.

*زدن 4گل برای تو كم نیست؟

من در تراكتور مهاجم نیستم و در اكثر بازی‌ها به عنوان گوش چپ بازی كردم. در این مسابقه هم به عنوان هافبك نفوذی به میدان رفتم.

*از بازی كردن در پست غیرتخصصی ناراحت نیستی؟

خیر، خیلی هم خوب است. من به غیر از خط دروازه در همه جای زمین می‌توانم بازی كنم.

*آیا به تیم ملی فكر می‌كنی؟

بله فكر می‌كنم ولی همه چیز به نظر كادرفنی بستگی دارد.

*فكر می‌كنی تراكتور امسال رقیب استقلال باشد؟

شما می‌بینید كه استقلال چطور نتیجه می‌گیرد و بازی‌ها را می‌برد ولی ما هم تلاش می‌كنیم تا به آنها برسیم.

*منظورت از اینكه استقلال چطور می‌برد چیست؟

من معتقدم كه داماش مقابل استقلال فرصت‌های زیادی داشته كه استفاده نكرده است. مطمئن باشید بازی‌های سخت استقلال می‌رسد و آنها با شروع بازی‌های آسیایی دچار افت بدنی می‌شوند.

*ولی قبول داری استقلال مدعی اول است؟

با توجه به شرایط فعلی بله ولی این تیم با رفتن مجیدی و همچنین با افت بدنی ضعیف خواهد شد. این درست كه استقلال مهاجمان خوبی مثل آرش را دارد ولی توان هجومی این تیم كم می‌شود.

*چرا هیچ وقت در مورد استقلال مثبت حرف نمی‌زنی؟

استقلال رقیب ماست و دلیلی ندارد در مورد این تیم مثبت حرف بزنم. من باید در مورد تیم خودم مثبت حرف بزنم. البته من با اكثر بازیكنان استقلال رفیق هستم و با مدیران این باشگاه هم رابطه خوبی دارم.

*پس فقط با پرویز مظلومی مشكل داری؟

من دیگر با مظلومی مشكل ندارم. امیر قلعه‌نویی مدتی پیش با من حرف زد و فهمیدم كه اشتباهاتی داشتم. مظلومی بزرگ من است و احترامش واجب.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 22,840
  • بازدید کلی : 691,094