loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 363 یکشنبه 1390/10/18 نظرات (0)

چه اصراري داريد بگوييد من محبوب هستم يا نيستم؟ چرا ركوردهايي كه در تاريخ تراكتور‌سازي مثل گل زده و رتبه جدول و... بي‌سابقه بوده را نمي‌گوييد و اين مسائل را مطرح مي‌كنيد؟ 

امير قلعه‌نويي مي‌گويد عزيزمحمدي فقط به برخي باشگاه‌ها مشاوره داده و مشاوره دادن كاري طبيعي است. او در گفتگو با مجله تماشاگر علاوه بر اين درباره دستاوردهايش در تبريز، ميزان محبوبيت در اين شهر و تنش‌هاي به وجود آمده ميان او و خبرنگاران هم صحبت كرده است. چكيده‌اي از حرف‌هاي قلعه‌نويي با «تماشاگر» را مي‌خوانيد.


حالا كه نيم‌فصل از حضورتان در تراكتور‌سازي مي‌گذرد از اينكه به تبريز آمديد خوشحاليد؟

خيلي راضي هستم. البته وقتي مي‌خواهي سالم‌سازي كني و اصول را پياده كني بايد هزينه هم بدهي. خوشحالم طوري كار مي‌كنم كه صداقت، پاكي و معرفت را در بحث تاكتيك و مسائل فني لحاظ مي‌كنم. خودتان هم مي‌دانيد من آدمي‌ نيستم براي قهرماني دست به هر كاري بزنم؛ من به تبريز آمده‌ام تا يك سري اصول را در تراكتورسازي حاكم كنم.

‌فكر مي‌كنيد بتوانيد سهميه آسيا را كسب كنيد؟

چند بحث در اين باره وجود دارد؛ شناخت بچه‌ها از هم و شناخت من از بچه‌ها. فكر كنم اخلاق من دست آن‌ها آمده است.‌ 17بازي را با هم تجربه كرديم. بحث بعدي به كيفيت زمين‌ها برمي‌گردد كه اميدوارم ورزشگاه يادگار امام براي 10بازي دور برگشت آماده شود. ما در آزادي در دو بازي 6امتياز گرفتيم و 4 گل زديم. ‌ انصاف در خصوص تيم‌هاي شهرستاني رعايت نمي‌شود و پرسپوليس و استقلال بايد 4بازي بيشتر در آزادي انجام دهند و اكثر پروازهايشان هم مستقيم است؛ اين طوري حق شهرستاني‌ها خورده مي‌شود.

قبول داريد كمالوند در تبريز از شما محبوب‌تر است؟

اصلا همه در تبريز محبوب هستند جز من. من دوست دارم به مردم خدمت كنم و آن‌ها به من نمره بدهند. وقتي مي‌روم اصفهان يا كرمان و مردم جلو درب هتل جمع مي‌شوند‌ اين‌ها براي من ارزش دارد.

‌اما يكي از سايت‌هاي تبريزي نظر‌سنجي گذاشته بود كه در آن كياني و كمالوند محبوب‌تر از شما بودند؟

گفتم كه همه از من محبوب‌تر هستند. شما چرا نظر يك سايت را مي‌گوييد نظر مردم، اما نظرسنجي يك از روزنامه‌هاي سراسري ‌كه در آن تيم امسال تراكتور بهتر از فصل‌هاي قبل ‌انتخاب شده بود را در نظر نمي‌گيريد.

‌حالا چرا فكر مي‌كنيد مثل اول فصل محبوب نيستيد؟

چه اصراري داريد بگوييد من محبوب هستم يا نيستم. براي من جالب است چرا ركوردهايي كه در تاريخ تراكتور‌سازي مثل گل زده و رتبه جدول و... بي‌سابقه بوده را نمي‌گوييد و اين مسائل را مطرح مي‌كنيد؛ اين مسائل هزينه سالم كار كردن است د‌يگر.

در تراكتور هم برنامه سه‌ساله داريد؟

(خنده) زماني كه برنامه مي‌داديم همه دوستان مرا مسخره مي‌كردند اما حالا به حرف من رسيدند. حالا طوري شده كه بعضي از مربيان برنامه‌ 4و5 ساله مي‌دهند. در جلسه فيفا كه چند سال پيش شركت كردم برخي از مربيان ملي تا سال2020 برنامه ارائه دادند اما اينجا ما را مسخره كردند. در تمام دنيا اكثر مربيان برنامه 3-4ساله دارند اما من كه تجربيات حضورم در لوركوزن را خواستم در تيم ملي پياده كنم مورد تمسخر قرار گرفتم. در تيم ملي يك كادر 18نفره داشتيم كه مورد انتقاد قرار گرفت.

‌چرا فكر مي‌كنيد هميشه يك عده با شما مشكل دارند؟

اينجا اگر كار كني با تو كار دارند؛ حالا چه برسد به اينكه بخواهي سالم كار كني آن‌وقت ريشه‌ات را مي‌زنند. من به يك‌سري مسائل تن نمي‌دهم و نخواهم داد حالا هر چه مي‌خواهند عليه من بگويند. نمي‌گويم اشتباه در زندگي‌ام نكرد‌ه‌ام اما برخي از روي كينه‌توزي عليه قلعه‌نويي هستند.

‌قبول داريد صحبت‌هاي اخيرتان عليه خبرنگاران كه گفته بوديد لقمه و نطفه برخي از آن‌ها ايراد دارد صحيح نبود؟

چرا صحيح نبود؟‌ الان هم‌ روي حرف‌هايم هستم.‌ چند تا از همان خبرنگاراني كه اسمشان در آن بيانيه بود با من تماس گرفتند و گفتند الكي اسم ما را در آن بيانيه آورده‌اند. من از فردوسي‌پور خواهش مي‌كنم بحث فني را در 90 تعطيل كند و آنقدر به اين حاشيه‌هاي كثيف فوتبال بپردازد تا به نتيجه برسد.

‌اما سالم‌سازي بايد در حوزه فدراسيون و مديران هم باشد؟

من مي‌گويم هر چيزي كه در ارتباط با فوتبال است بايد سالم‌سازي شود.

‌چرا اعتراض به برخي خبرنگاران را با جمله «يا نطفه‌شان يا لقمه‌شان ايراد دارد» بيان كرديد

بايد آن صحبت‌ها را بخوانيد تا متوجه شويد كه من بحث درصد را داشتم. مگر خداوند به قلم قسم نخورده پس وقتي مطالب ناحق مي‌نويسند، با حيثيت قلم بازي مي‌كنند. باز هم مي‌گويم از آن حرف‌هايي كه زدم خوشحالم؛ آدم‌هايي كه قداست قلم و آبروي انسان‌ها را قدر نمي‌دانند شك نكنيد آدم‌هايي هستند كه يا نطفه‌شان يا لقمه‌شان ايراد دارد.

‌ولي مربي در سطح شما بهتر نبود با ادبياتي مناسب‌تر صحبت ‌كند؟

‌براي من جالب است آن‌هايي كه اين بيانيه را داده‌اند در اصل صحبت‌هاي مرا تاييد كرده‌اند.

‌ولي ناپاكي تنها در حوزه خبر و رسانه نيست؛ به نظر شما فدراسيون فوتبال پاك است؟

شك نكنيد فدراسيون فوتبال مخلصانه كار مي‌كند و در سالم بودن آن‌ها شك ندارم حتي اگر در مسائلي با آن‌ها مشكل داشته باشم.

‌اما در همين فدراسيون پاك از نظر شما‌ رئيس سازمان ليگ مربي سفارش مي‌كند؟

‌ از آن اتفاق كه در برنامه 90 رخ داد مي‌توان دو برداشت داشت. من زماني كه مربي تيم ملي بودم حبيب كاشاني خيلي از من مشاوره گرفت و خيلي از بازيكنان هم با من مشورت مي‌كنند؛ اگر در مشاوره دادن نفع فردي در ميان نباشد چه ايرادي دارد. به نظر من عزيز‌محمدي آدم سالمي است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 426
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 22,785
  • بازدید کلی : 691,039