loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 169 شنبه 1390/09/05 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از تعدادی از سوالات خبرنگاران بعد از بازی با راه آهن شهرری انتقاد کرد. جریان نشست خبری امیر قلعه نوعی بعد از بازی با راه آهن شهرری اتفاقات جالب توجهی رخ داد. قلعه نوعی در این کنفرانس که بیش از حد به طول کشید،خطاب به خبرنگاران گفت:قانون کنفرانس این است که یک از سوال پرسیده شود این قدر حجب و حیا دارم که ماندم و پاسخگوی سوالات شدم.

همچنین خبرنگاری از قلعه نوعی از عملکرد سیاوش اکبرپور انتقاد کرد که سرمربی تراکتور در پاسخ گفت:لطفا سوال منظوردار نپرسید.سیاوش بازیکنی است که بیشتر از همه می دود و پاس گل بیشتری نسبت به سایر نفرات داده است.حتی اگر خواستید آمار گرافیکی می دهم و با دلیل صحبت می کنم. همچنین تعدادی از خبرنگاران که از مخالفان و یا موافقان قلعه نوعی بودند با یکدیگر بگو و مگو می کردند.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با راه آهن اظهار داشت: من ابتدا از بازیکنانم تشکر می کنم که یک فوتبال خوب ارائه دادن و به نظر من اگر عدالت فوتبال اجرا می شد باید ما 5 ، 4 گل به حریف می زدیم.

وی در ادامه گفت: من به نظر مردم احترام می گذارم ولی تا روزی که قلعه نوعی هست تصمیم گیرنده اوست و جواب گوی مسائل فنی من خواهم بود و هواداران نباید در کار من دخالت کنند.

قلعه نوعی تصریح کرد: تیم به این خوبی بازی می کند و من نمی دانم چرا اعتراض می کنند؛ در بازی سال گذشته با سپاهان ما 3 گل به تراکتور زدیم در حالی که شرایط حساستر از الان بود و هواداران شعار "عیبی یوخ" گفتند ولی الان که خوب بازی می کنیم و رتبه خوبی هم داریم نمی دانم دلیل اعتراض چیست.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: راه آهن تیم خیلی خوبی است و بازی خوبی انجام داد ولی امروز جزو خوش شانسی هایش بود که توپ های ما وارد دروازه آنها نشد.

وی در خصوص بازی بعدی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما فعلا باید ریکاوری کنیم و فیلم بازی را ببینیم و سپس به ارزیابی حریف بپردازیم تا بتوانیم در مورد این بازی نظر دهیم.

برچسب ها تراختور اف سی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 22,589
  • بازدید کلی : 690,843