loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 197 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
 فرهاد پورغلامی پس از برتری 4 بر صفر تیمش برابر مس سرچشمه در كنفرانس خبری حاضر شد و اظهار داشت: خوشحالم كه پیروز شدیم. گفته بودم كه روز به روز بهتر می‌شویم. در این مسابقه هم بهتر از هفته گذشته بازی كردیم. هدفمان اجرای بازی سرعتی و كسب 3 امتیاز بود كه به خوبی حاصل شد. خوشحالم كه توانستم هوادارن را خوشحال كنم و حضور آن‌ها برایمان خوش‌یمن بود.

به گزارش گل به نفل از فارس  وی با بیان اینكه نمی‌خواهم درخصوص مسائل تاكتیكی حرفی بزنم و می خواهم از مشكلاتمان بگویم ادامه داد: یك نفر به داد تیم ما برسد. هنوز پیش‌پرداخت سال گذشته خود را دریافت نكرده‌ایم و امسال هم كه هیچ پولی به ما داده نشده است. دیگر خسته شدم از بس پول قرض كردم و به بازیكنان دادم. پورغلامی خاطرنشان كرد: هیئت مدیره تكلیف ما را مشخص كند. اگر می‌خواهند تیم‌داری كنند باید این مشكلات را برطرف كنند و پول بازیكنان را بدهند. صالح‌نیا هم بی‌تقصر است، چرا كه پولی به او داده نمی‌شود كه وی در اختیار بازیكنان قرار دهد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی افزود: كسی به فكر ملوان نیست و به مشكلات بی‌توجه هستند. بازیكنان به احترام من تاكنون حرفی نزده‌اند و از طریق صالح‌نیا باخبر شدم كه به چند جا هم بدهكار هستیم. تكلیف ملوان باید روشن شود، این تیم زمین نمی‌ماند. بازیكنان چك دارند و روی پول‌های خود حساب باز كرده‌اند.

وی عنوان كرد: خدا را شكر می‌كنم كه نتایج خوب فصل گذشته را كسب كردیم وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرمان می‌آمد. ما هم تا حدی توان داریم و نباید بازیكنان به مرحله‌ای برسند كه دیگر به حرف‌های من هم احترام نگذارند. دست خالی نمی‌شود كار كرد، چرا كه بازیكنان از نظر روحی و جسمی باید آماده باشند.

پورغلامی گفت: قبل از هر بازی با بازیكنان حرف می‌زنم و به آنها دلداری می‌دهم و آنها هم به احترام من گلایه‌ای نمی‌كنند. نگران شرایط هستم و با شرمندگی به تمرینات می روم. تا به حال این اتفاق در ملوان رخ نداده است و اگر مسئولان برای تیم‌داری مشكل دارند اعلام كنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی افزود: ملوان شناسنامه فوتبال گیلان است. فشار زیادی به من وارد می‌شود و تا چه زمانی باید بازیكنان به‌خاطر من بازی كنند. نمی‌خواهم حیثیت فوتبالی‌ام زیر سوال برود و نمی‌توانم 70 میلیون قرض كنم و به بازیكنان بدهم. تنها موفق شدیم هفته گذشته پاداش پیروزی برابر پرسپولیس را بگیریم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 631
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 631
  • بازدید سال : 22,990
  • بازدید کلی : 691,244