loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 291 شنبه 1390/07/16 نظرات (0)

امیر قلعه نویی در گفتگویی صریح با برنامه همگام با لیگ رادیو ورزش گفت:مردم آذربایجان مردم شریفی هستند بگذارید من حرف دلم را بزنم .بعد از بازی با استقلال یک مقدار آذربایجان شاد شد من فکر میکنم یه ذره شاد شدن برای ما مشگل ایجاد کرد

چون واقعا من این داوری را از آقای صالح تو قع نداشتم .کمک ها ش وقتی یک گل به این فاحشی روآفساید نگیره! اون یکی کمک داورش اینجوری با روح و روان تیم بازی بکنه... ... وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:این مردم مردم خوب و نجیبی هستند حالا اگر ریختند خیابان ;اگر با تیمشان به این ور و آن ور میروند;اینکه گناه نیست,که براش موضع میگیرند .

به خدا این مردم آذربایجان خیلی مردم شریفی هستند ولی این جرم شده یک گناه شده خیلی ها دارن موضع میگیرند,اینکه چرا ما وقتی میریم رشت ,هوادار میاد,چرا آمدیم تهران هوادارها آمدند ,چرا در تبریز شادی کردند.؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 567
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 567
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 22,926
  • بازدید کلی : 691,180