loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 200 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)

سرمربی تراکتورسازی گفت: از وزیر ورزش می‌خواهم به داد هواداران ما برسد.

امیر قلعه نویی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: این پیروزی را به همه آذری زبان‌ها تبریک می‌گویم و دست همه بچه‌ها را می‌بوسم که مردانه بازی کردند.

وی افزود: عزت و ذلت دست خدا است. از عباسی وزیر ورزش می‌خواهم به داد این هواداران برسد. اگر با قلعه نویی می‌خواهید تسویه حساب کنید با تراکتور سازی کاری نداشته باشید.

قلعه نویی در ادامه به کنایه و با اشاره به اتفاق هفته گذشته پس از دیدار با نفت تهران گفت: به نیروی انتظامی گفتم مواظب پمپ بنزین‌های تبریز باشد.

سرمربی تراکتور سازی تصریح کرد: از امیر حسین صادقی گله دارم که با اعتراض خود باعث اخراجش شد. داور هر چه که گرفته بود تمام شد. بعد از اخراج تیم را تغییر دادم و سیستم را عوض کردم. اگر بازیکن اخراجی نداشتیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

وی درباره داوری این مسابقه گفت: مصطفی اکرامی در رختکن قسم خورد که دستش به توپ نخورده است. به هر حال من فغانی و پدرش را می‌شناسم. او خود را وارد این بازی‌ها نمی‌کند که بخواهد علیه تراکتور سازی سوت بزند.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که دلیل جر و بحث او با فغانی در جریان بازی چه بود گفت: فغانی به من گفت دستت را تکان نده و من هم گفتم چشم.

سرمربی تراکتور سازی ادامه داد: مقابل مس بازی دفاعی انجام ندادیم. ساختار دفاعی خوبی داشتیم. از عباس محمدی هم تشکر می‌کنم او به روحیه اول خود بازگشته است

برچسب ها قلعه نویی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 22,560
  • بازدید کلی : 690,814