loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 198 جمعه 1390/07/15 نظرات (0)
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که روز گذشته 12 شهریور در جریان بازی دوستانه مقابل فولاد گسترش تبریز در رختکن جنجال کرد گفت: به قلعه نوعی حق می دهم زیرا من اشتباه کردم.
مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من خودم می دانم که در برخی موارد عصبانی می شوم اما باید عصبانیت خود را کنترل کنم.
وی افزود: به هیچ وجه قصدم دخالت در کار کادر فنی نبود و فکر نمی کردم قلعه نوعی مرا در این بازی تعویض کند.
کیانی تصریح کرد: در مجموع تیم ما بازی خوبی انجام داد و نسبت به تیم حریف برتر بود و پیروز شد.
وی خاطرنشان کرد: ما می توانستیم در این بازی بیشتر گل بزنیم هرچند در بازی دوستانه تعداد گل برد یا باخت به هیچ عنوان مهم نیست و به خاطر اینکه از شرایط بازی دور نباشیم بازی کردیم تا آماده شویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 918
  • بازدید ماه : 918
  • بازدید سال : 23,277
  • بازدید کلی : 691,531