loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 211 چهارشنبه 1390/09/16 نظرات (0)

هافبک شهرداری تبریز گفت: داور در اعلام پنالتی استقلال عجله کرد و حتی فرهاد مجیدی هم باور نمی کرد آن صحنه را خطا بگیرد. میثم بائو در گفت و گو با پانا درباره شکست شهرداری تبریز از استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شروع خوبی داشتیم. 20 دقیقه اول بازی واقعا استقلال را تحت فشار قرار دادیم ولی گل خیلی بدی خوردیم.

وی افزود: تیم ما گل دوم را هم بدجور خورد و شیرازه تیم از هم پاشید اما با صحبت های کادر فنی در نیمه دوم طوفانی کار کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم و یک گل زدیم و یک پنالتی از دست دادیم. واقعا خیلی برتر از استقلال بودیم چه از لحاظ تاکتیکی و چه بدنی.

 هافبک شهرداری تصریح کرد: اگر پنالتی ما گل می شد استقلال را می بردیم. شرایط سخت شد و دقیقه 87 گل زدیم. حتی اگر زودتر گل می زدیم حداقل باید مساوی می شد. باید بازی زیبا و هجومی بازیکنان ما را در این دیدار تحسین کنم. بعد از گل ما هم که بازیکنان حریف همه مصدوم شدند و افتادند!

بائو گفت: استقلال تیم حرفه ای و بزرگی است. آنها با حرفه ای گری خود ما را بردند و از فرصت ها استفاده کردند. استقلال مقابل ما اصلا خوب نبود. آنها در ادامه لیگ کار خیلی سختی دارند. اگر این طور ادامه دهند قطعا به مشکل می خورند.

وی در خصوص این که چرا خودت پنالتی نزدی؟ خاطرنشان کرد: پنالتی زن اول تیم ما دقیقی است. به او گفتم اجازه می دهی من بزنم که او گفتم خودم آماده ام و می زنم. سعید بدشانسی آورد. چند هفته چون گل نزده، کمی استرس داشت.

هافبک شهرداری تبریز افزود: داور خوب کار کرد ولی در صحنه ی پنالتی استقلال عجله کرد و زود سوت زد. حتی مجیدی هم باورش نمی شد داور آن را خطا بگیرد. خودم هم در آن صحنه شک دارم چون بازیکن ما توپ را زد.

بائو با اشاره به بازی با فجرسپاسی گفت: بازی سختی در شیراز داریم. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و دنبال 3 امتیاز هستند. ما البته خارج از خانه خیلی خوب بازی می کنیم. ما می رویم تا 3 امتیاز را بگیریم. یاوری مربی خوبی است که به بازیکنان انگیزه می دهد. هرتغییری باعث می شود تا بازیکنان برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی از جان مایه بگذارند.

وی در خصوص معاوضه خود با کرار تاکید کرد: فعلا چیزی مشخص نیست. من بازیکن شهرداری هستم و با این تیم قرارداد دارم. صحبت هایی شده ولی اجازه دهید 2 باشگاه تصمیم بگیرند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,637
  • بازدید ماه : 5,198
  • بازدید سال : 22,109
  • بازدید کلی : 690,363