loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 388 یکشنبه 1390/11/23 نظرات (1)

بازیهای لیگ به روزهای حساس خود می رسد که این حساسیت برای تراختور و هوادارانش دو چندان می باشد. این برای اولین بار است که شاید به احتمال فراوان تراختور را در آسیا ببیینیم که باید از این اتفاق مهم نهایت استفاده را ببریم. تنها نه هفته باقی مانده که می خواهم مرور کوچکی به احتمالاتی که پیش روی است داشته باشم و با توجه به این احتمالات خود را آماده مقابله با این اتفاقات نماییم.

همانطور که می دانید سال قبل تراختور بعد از بردی که در تهران مقابل استقلال بدست آورد دیگر نتوانست در تبریز طعم برد را بچشد که این بر همگان آشکار است که چرا این چنین شد. حال با توجه به جدول رده بندی لیگ و بازیهای باقیمانده، این چنین تصور می شود که تراختور در بدترین وضع ممکن در بین 18 تیم در رده چهارم قرار گیرد. در این حالت دو نوع احتمال وجود دارد که اولی به قهرمانی استقلال در جام حذفی بر می گردد که در آن صورت نیز با رده چهارمی ما را راهی پلی آف آسیا خواهد نمود. در حالت دوم که شاهین اول شود که رده چهارمی هیچ دردی را دوا نخواهد نمود که اولین حالت احتمالش بیشتر است یعنی قهرمانی استقلال در جام حذفی. اگر تیم تراختور در رده سوم قرار گیرد باز ما راهی پلی آف خواهیم شد ولی دیگر نتیجه جام حذفی چندان مهم نخواهد بود هر چند که نتیجه این بازی قبل از اتمام بازیهای لیگ مشخص می شود. حال حالت دیگری وجود دارد و آن هم ایستادن در رده دوم که در این صورت هر چند باز ما در پلی آف خواهیم بود ولی برای این حالت سه احتمال وجود دارد که اولی به قهرمانی استقلال در هر دو جام برمی گردد که اگر استقلال هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر قهرمان شود موجب خواهد شد که تیم دوم لیگ که تراختور باشد به طور مستقیم به بازیهای آسیایی راه خواهد یافت. در احتمال دوم که برمیگردد به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر که در این مورد باز ما باید در پلی آف بازی کنیم. و احتمال سوم که قهرمانی شاهین است که همان احتمال دوم یعنی بازی پلی آف را موجب می شود. حال اساسی ترین نقطه زمانی است که ما قهرمان لیگ برتر شویم که در این صورت دیگر ما دنبال اما و اگر و شاید و احتمال نمی گردیم. ولی با این اوصاف و با کنار هم گذاشتن احتمالات موجود به نکاتی می رسیم که برای حضور تیم در بازیهای آسیایی مهم خواهد بود. اولین نکته برمیگردد به قهرمانی استقلال در جام حذفی که در آن صورت ما با پشت سر گذاشتن سپاهان در لیگ و حتی دومی شدن در لیگ امیدمان دو چندان خواهد شد که این مساله بسته به تیم استقلال دارد و باید شاهد بازی و نمایش استقلال شد. در مورد دوم خود تیم سپاهان است که در اکثر احتمالات رل اساسی را بازی می کند. حال آنکه ما با توجه به بازی رو دررو با این تیم و آن هم در تبریز و با توجه به اختلاف سه امتیازی با این تیم می توان چنین تصور نمود که رقیب اصلی ما در آسیایی شدن همین تیم سپاهان است. اختلاف یک امتیازی با استقلال و بازیهای متعدد این تیم هم در حذفی و آسیایی و افول قدرت تیمی استقلال این استدلال را باز می کند که گذشتن از این تیم چندان مشکل نخواهد بود ولی سپاهان که در شش بازی اخیر خود بدون حتی خوردن گلی موفق به پیروزی شده است به ما این را گوشزد می نماید که باید و حتماً سپاهان را در تبریز شکست داده و موجب قطع پیروزهای این تیم شویم و باعث می شود که تراختور در صدر قرار گیرد.البته در این میان اساسی ترین مساله که دستهای پشت پرده ای که همیشه منتظر ضربه زدن به تیم است را نیز به احتمالات اضافه می نماییم، باز این احتمال وجود دارد که این بازیها در اواخر فصل صورت گیرد که باید مواظب بود و از هرگونه اشتباه و احساساتی شدن دوری کنیم کما که می دانیم پیروزی در برابر سپاهان هر آنقدر که مهم است بازیهای بعدی که در تبریز است کم از آن بازی نداشته و نباید موجب گردد که ما از بازیهای خانگی محروم گردیم.

با توجه به اشارات بالا، تنها نکته ای که می توان نتیجه گرفت این است که همه این احتمالات در روی کاغذ است و زمان مشخص کننده است که کدام احتمال زورش بیشتر از بقیه است ولی نباید از یاد برد که همین حضور ما باعث خواهد شد که تمام استدلال و احتمالات را به طرف خود سنگین نماییم. در بازی استقلال با آنکه دستهای پشت پرده موجب شکست تیم شد ولی آه آن بچه ای که با پدر بزرگش درآن سرمای وحشتناک و برفی ایستاده بود و شاهد بی حرمتی و بی عدالتی بود دامان استقلال و آن عده را گرفت و چه خوب نوشته شده بود در بازی نفت آبادان که

"یدالله فوق ایدیهم "


منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط m در تاریخ 1348/10/11 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز ميداني بهترين روش براي ازدياد بازديد کننده تبادل لينک ميباشد سایت شما

را دیدم سایت خوبی داری از سایت من نیز بی زحمت دیدن نمائید لطفاً مرا با عنوان و آدرس زیر

لینک و به من اطلاع بده لينکت کنم .و همچنین میتوانید در صفحه اول سايتم از طریق تبادل

لینک هوشمند اقدام نمائید
عنوان سایت : رازهای کامیابی
آدرس : www.smartly.ir
ایمیل : vahid3822@gmail.com
مهندس علیزاده :مدیر سایت
"دوست عزیز موفقیت در یکدلی و همکاری است"
یا علی
لينکت کردم مرا لطفا لينک کن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,721
  • بازدید ماه : 5,282
  • بازدید سال : 22,193
  • بازدید کلی : 690,447