loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 547 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)
سرمربی شاهین بوشهر در کنفرانس بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: دو بازی است از لحاظ بدنی تحلیل می رویم و دلیلش هم مشخص است. روزهایی که بیست روز لیگ تعطیل بود و تیم ها بدنسازی کردند بچه های ما به دلیل اعتصاب تمرین نکردند و در نیم فصل که همه استراحت داشتند ما درگیر جام حذفی بودیم. فیروز کریمی ادامه داد: ما جنگ میانه میدان را به هافبک های تراکتورسازی تبریز باختیم.

 شاهین بوشهر هم جنگ میدانی را باخته هم مالی را. تبعیض در پرداخت ها در ابتدای فصل باعث شده تا زحمتکش ترین ها کمترین دریافتی را داشته باشند و کسانی که کاری نکرده اند بالاترین پرداخت را. شاه مهره تیم ما مسعود نظرزاده بیشترین اجحاف را متحمل شده و همین در بازی او تاثیر گذاشته و انگیزه اش را کشته اند اما مرد و مردانه به میدان می آید.

من منتظر تزریق پول به تیم بودم و اگر این امر صورت بگیرد موفق می شویم. او افزود: از امروز دنبال بازی زیبا نیستم و نتیجه گرا خواهم شد! در دو بازی خارج از خانه دست پر بیرون می آئیم و به موفقیت تیمم ایمان دارم. گفته ام اگر در یک سوم بالای جدول نباشیم یک ریال نمی خواهم! فیروز کریمی در پاسخ به سئوالی در مورد احتمال استعفایش گفت: قصد استعفاء ندارم چون در این شرایط ناجوانمردانه است که استعفاء بدهم. رزومه من مشخص است. تا حالا سه بار فقط اخراج شده ام بعد از قهرمانی با پاس تهران در آسیا ، قهرمانی با بهمن و صعود با راه آهن! وی اخراج از داماش و فولادگستر تبریز را هم فراموش کرد.

 اگر از تیم بروم به خاطر بیماری داخلی ام است که عود کرده و سه شب است نخوابیده ام! اگر دنبال استعفاء بودم نیم فصل می رفتم. وی در مورد مربی گلرها هم اظهار داشت: دنبال جلال بشرزاد بودیم که خودش مشغول به کار است اما داوود فنایی را به ما معرفی کرده که به تیم اضافه خواهد شد. فیروز کریمی خط حمله تیمش را کم رمق دانست و گفت: متاسفانه در جذب مهاجم موفق نبودیم. در دفاع هم لک چیرا آسیب دیده و گرنه من از عملکردش راضی بودم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,557
  • بازدید ماه : 5,118
  • بازدید سال : 22,029
  • بازدید کلی : 690,283