loading...
تراکتور اف سی
آخرین ارسال های انجمن
Ayhan بازدید : 167 پنجشنبه 1392/03/02 نظرات (0)

توافق یا عدم توافق باشگاه تراکتورسازی با منصور ابراهیمزاده همچنان در هالهای از ابهام قرار دارد.

 

در حالی که مسئولان تراکتورسازی چند روز قبل به صورت قطعی اعلام کردند هدایت تیمشان در فصل بعد در اختیار منصور ابراهیم‌زاده قرار دارد اما بر سر برخی مسائل بین طرفین اختلافاتی به وجود آمده است.


طبق اعلام حمید زینی زاده قرار بود منصور ابراهیم زاده تا ظهر امروز پاسخ مثبت یا منفی خود را برای حضور در تیم فوتبال تراکتوسازی تبریز اعلام کند.

 

در همین راستا مسئولان تراکتورسازی هنوز تا به این لحظه به تماس ها برای پاسخ دادن به اینکه آیا با این مربی توافق کردند یا نه پاسخی ارائه نکردند.

 

در همین راستا در تماسی که با منصور ابراهیم‌زاده گرفتیم    در مورد جلسه با حمید زینی زاده گفت:  اکنون در کلاس مربیگیری حضور دارم و امروز هنوز مسئولان تراکتورسازی را ندیدم. عصر بعد از این جلسه به دیدار آن ها می روم تا در این ارتباط به جمع بندی برسیم.

 

اول از همه باید بگویم من روز سه شنبه جلسه ای با مدیران تراکتورسازی نداشتم.  البته   امروز مطلع شدم که باشگاه تراکتورسازی گفته است که یک اختلاف نظر جزیی وجود  دارد.ب نابراین دوستان خودشان نظرشان را بیان کرده اند و بهتر است بقیه بحث را هم از آنها پیگیر باشید.

وی در پاسخ به اینکه اگر این اختلاف نظر حل نشود مفهومش این است که او به تراکتورسازی نمی رود عنوان کرد:لابد قسمت این بوده است.همین طور است.من تا امشب صبر می کنم. به هر حال من دوست داشتم در تراکتورسازی خدمت کنم اما از این به بعد برای این تیم دعا می کنم.

 

گفته  می شود زینی زاده سه شنبه با کسی دیگر در هتل المپیک دیدار کرده است منصئر ابراهیم بلا تکلیف است

 

بدین ترتیب حضور ابراهیم زاده در تراکتورسازی در هاله ای از ابهام قرار دارد و وضعیت حضور او مشخص نشده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 1,889
  • بازدید سال : 15,637
  • بازدید کلی : 683,891